Dit soort mensen kennen het verschil niet tussen emigreren en op vakantie gaan.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:04 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Inderdaad. En als ze nou op vakantie waren: oke, maar ze moeten een BEDRIJF opzetten?
Ik wilde net zeggenquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:05 schreef Karina het volgende:
Zo groot is Bonaire toch niet. Dat je kunt verdwalen.
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kalendertechnisch weet ik het niet, maar qua verstandelijk vermogen een jaar of 7.
Vandaar le question.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kalendertechnisch weet ik het niet, maar qua verstandelijk vermogen een jaar of 7.
Plaatjes op internet alleen maar schat ik zo.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:08 schreef Halcon het volgende:
Hebben ze dat huis niet bekeken voor ze het hebben gekocht
Jawel hoor, op Internetquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:08 schreef Halcon het volgende:
Hebben ze dat huis niet bekeken voor ze het hebben gekocht
Daar ben ik ook "bang" voor.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Plaatjes op internet alleen maar schat ik zo.
Welnee. Tineke ziet er nog best goed uit. En Joopie lijkt me wel een trouwe gast waar je op ken bouequote:Op zaterdag 9 april 2011 22:09 schreef Halcon het volgende:
Benieuwd wanneer Jopie z'n eerste dushi mee naar huis neemt
Stukje prachttelevisiequote:Op zaterdag 9 april 2011 22:10 schreef HalvinCarris het volgende:
Ik kan me nog herinneren toen ik dit voor het eerst keek. Een stel die naar Rusland of Polen ging. Het dak van het huis waaide er af, er was gezeik met de buren en het geld was op. Sindsdien ben ik fan.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:11 schreef Drassss het volgende:
Kijk dit zie ik graag, goede voorbereiding, een top huis en gemoedelijke mensen
Ja. elke keer hetzelfde liedje met die mensen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:11 schreef Halcon het volgende:
Tot nu toe allemaal dingen die ze vooraf ook wel hadden kunnen bedenken.
Ik heb niet alle uitzendingen gekeken maar kan me wel een memorabele uitzending herinneren in ik geloof Portugal of Italie, waar het vrouwtje die alles bedacht had, vreemdging met de huisvriendquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:10 schreef HalvinCarris het volgende:
Ik kan me nog herinneren toen ik dit voor het eerst keek. Een stel die naar Rusland of Polen ging. Het dak van het huis waaide er af, er was gezeik met de buren en het geld was op. Sindsdien ben ik fan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |