En mislukkende relatiesquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:45 schreef Karina het volgende:
Veel regen, geen vergunningen, geen taal kunnen, dat is het leukst![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:49 schreef Karina het volgende:
In ieder geval geen taalproblemen dus daar in Bonaire.
Inderdaad, ik tune in voor bakken vol ellende :!quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:45 schreef Karina het volgende:
Veel regen, geen vergunningen, geen taal kunnen, dat is het leukst![]()
Echt he?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:51 schreef Halcon het volgende:
235.000 euro voor een houten huis dat lekt
Typisch weer van die figuren die op internet wat huisjes kijken orienteren noemen en denken dat ze het allemaal weten.quote:
Welke gasten?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
Het moet ook niet JOUW smaak zijn, maar de smaak van de gasten...
Ik heb gemist waar ze wonen. Oh een boerderij dus zo te zien net.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Typisch weer van die figuren die op internet wat huisjes kijken orienteren noemen en denken dat ze het allemaal weten.
Ze wonen in een volksbuurtje ofzo?
Die vrienden lijkt 'n beetje simpel volk te zijn. Jopie ook overigens.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb gemist waar ze wonen. Oh een boerderij dus zo te zien net.
ja van die motorfreaksquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die vrienden lijkt 'n beetje simpel volk te zijn. Jopie ook overigens.
Zal dus wel bij de motorclub zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:55 schreef Karina het volgende:
Oh toch geen boerderij, waar was dat dan?
[..]
ja van die motorfreaks
Ze komen uit Eindhoven volgens mij. Ik hoorde zoiets en qua accent zou het ook kunnen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:55 schreef Karina het volgende:
Oh toch geen boerderij, waar was dat dan?
[..]
ja van die motorfreaks
Ze woonden in een dorpje, maar Eindhoven is volgens mij geen dorpquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze komen uit Eindhoven volgens mij. Ik hoorde zoiets en qua accent zou het ook kunnen.
Ergens bij Tilburg in de buurt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:56 schreef Brembo het volgende:
[..]
Ze woonden in een dorpje, maar Eindhoven is volgens mij geen dorp.
Ze kwam uit een dorp zei ze. Eindhoven is geen dorp hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze komen uit Eindhoven volgens mij. Ik hoorde zoiets en qua accent zou het ook kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |