Tja om nu te zeggen dat jij het beter voor elkaar hebtquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:23 schreef Cee het volgende:
Ik zit nu de aflevering te kijken. Wát een ondernemer. Wát een gastvrijheid. Wát een toptent.
Wat een domme klootzak.
Ik mag hopen dat je met 'jij', 'hij' bedoelt. Anders. Okayy.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:25 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Tja om nu te zeggen dat jij het beter voor elkaar hebtWat minder mag ook wel....
Nee, niet want dan moet er "heeft" staan.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je met 'jij', 'hij' bedoelt. Anders. Okayy.
En dan heb ik dat okayy niet genoemd ook he.quote:
Bij dezen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:40 schreef Staal het volgende:
[..]
En dan heb ik dat okayy niet genoemd ook he.
Dan is dat wat meer overwogen, denk ik en daarom niet vermakelijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:16 schreef zeebeschuit het volgende:
Zou trouwens wel eens leuk zijn als ze een keer iemand volgen die iets HEEL anders begint. Het is (bijna) altijd een B&B of restaurant. Er moet toch ook wel eens iets anders te vinden zijn wat vermakelijke tv oplevert?
De eerste deelnemer had toch een schoenmakerij in Noorwegen ?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:16 schreef zeebeschuit het volgende:
Zou trouwens wel eens leuk zijn als ze een keer iemand volgen die iets HEEL anders begint. Het is (bijna) altijd een B&B of restaurant. Er moet toch ook wel eens iets anders te vinden zijn wat vermakelijke tv oplevert?
quote:Ben je opzoek naar een uitdagende stage in een mooie omgeving en met een leuk team?
Van eind mei tot eind september
Kom dan stage lopen bij ons gezellige hotel/restaurant/bar
in zuid frankrijk
Werkzaamheden:
Zelfstandig kunnen/willen werken in de keuken, bediening en hotel,
alle voorkomende werkzaamheden
Ben je:
Flexibel
Spontaan
Zelfstandig
klant vriendelijk
en representatief
en spreek je een beetje frans
Dan ben je bij ons aan het juiste adres
Wat wij bieden :
kost en inwoning en een fijne en gezellige werksfeer en een kleine vergoeding
En nog succesvol ook. Het kan dus wel.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:13 schreef jaco het volgende:
De eerste deelnemer had toch een schoenmakerij in Noorwegen ?
Precies. Geen beter vermaak dan leedvermaak.quote:Ik denk dat het niet interessant is om een deelnemer te volgen die een architectenburo of softwarebedrijf begint. Dan zie je die alleen maar achter een computer zitten.
Ik wil juist keukens zien die onder water lopen, daken die verrot blijken te zijn en aangebrande kotelletten die op de grond vallen terwijl de gasten al anderhalf uur op het diner zitten te wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |