ja van die motorfreaksquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die vrienden lijkt 'n beetje simpel volk te zijn. Jopie ook overigens.
Zal dus wel bij de motorclub zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:55 schreef Karina het volgende:
Oh toch geen boerderij, waar was dat dan?
[..]
ja van die motorfreaks
Ze komen uit Eindhoven volgens mij. Ik hoorde zoiets en qua accent zou het ook kunnen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:55 schreef Karina het volgende:
Oh toch geen boerderij, waar was dat dan?
[..]
ja van die motorfreaks
Ze woonden in een dorpje, maar Eindhoven is volgens mij geen dorpquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze komen uit Eindhoven volgens mij. Ik hoorde zoiets en qua accent zou het ook kunnen.
Ergens bij Tilburg in de buurt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:56 schreef Brembo het volgende:
[..]
Ze woonden in een dorpje, maar Eindhoven is volgens mij geen dorp.
Ze kwam uit een dorp zei ze. Eindhoven is geen dorp hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze komen uit Eindhoven volgens mij. Ik hoorde zoiets en qua accent zou het ook kunnen.
Nee, zij heeft een kantoorbaantje en hij is brandweerman ofzo. Ze hebben waarschijnlijk 2 keer in een B&B gelogeerd en hebben nu het waanidee dat ze dat zelf ook wel kunnen.quote:
Ik wou net zeggen, was da nou bier ofwa, maar ja dusquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:59 schreef Halcon het volgende:
Staat er daar eentje met een blikje bier in de hal van Schiphol.
Blikje Aldi-bier ofzo.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, was da nou bier ofwa, maar ja dus.
Daar blijft het wat mij betreft ook bij.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:00 schreef Pino112 het volgende:
Het licht doet het! [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Wouden:quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:01 schreef Brembo het volgende:
Het gaat nu al mis Audrey en Jo wouden er niet slapen.
Het eerste.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:02 schreef amaranta het volgende:
Is dat aanrcht zo smal? Of is mijn aanrecht zo diep? Het lijkt zo klein.
Inderdaad. En als ze nou op vakantie waren: oke, maar ze moeten een BEDRIJF opzetten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |