Is dit de TVDD?quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:59 schreef Stofje het volgende:
Godskolere. Prima om een overleden filmster te eren, maar dit heeft geen flikker met TVDD te maken. Niet! Boeiend!
Saai, niet interessant, wtf, en zo 2 kut liedjesquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:02 schreef schommelstoel het volgende:
Moet ik uitzending gemist kijken, of is het niet zo heel speciaal?
Geen idee waar het over gaat namelijk.
Mwa de 1e 2 gasten waren wel redelijk maar de TV draait door is echt te kansloos van woorden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:02 schreef schommelstoel het volgende:
Moet ik uitzending gemist kijken, of is het niet zo heel speciaal?
Geen idee waar het over gaat namelijk.
En niet TVDD vervangenquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:07 schreef DrDurden het volgende:
Ik snap dat je een overleden actrice wil eren, maar dat doe je niet door fragmenten van een dronken of invalide Elizabeth Taylor te laten zien. Doe dat door wat langere stukken uit films te laten zien, zeg. En dan wel kwalitatief goede, want met The Flintstones hoef je natuurlijk niet aan te komen. Laat dan gewoon wat meer van Who's Afraid of Virginia Woolf zien.
Inderdaad, laat dan fucking Wouter Hamel weg, of zoquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En niet TVDD vervangen
Krijgen we ook nog Nico
Afhakerquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik zap maar weg, komt niks leuks meer vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |