Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Je loopt achterquote:
Zie je wel.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik moet straks naar bed en voordat ik dat doe moet ik wel even plassen
Het is alweer iemand andersquote:
Ik gok zelf dat ik 3D-ogen krijg van de 3DS.quote:
Laat ik maar even wijselijk mijn mond houdenquote:
Nee, las het op het nieuwsquote:
Dat dusquote:
Ik heb mijn weekend gepland van vrijdag t/m dinsdagquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:16 schreef DaMart het volgende:
Bij mij past het weekend eigenlijk alleen op de zaterdag en zondag!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Laat ik maar even wijselijk mijn mond houden.
We moeten altijd plassen en we zijn kuthoeren, zo is het nou eenmaalquote:
You gotta love usquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
We moeten altijd plassen en we zijn kuthoeren, zo is het nou eenmaal
Ach, en wij mannen neuken jullie maar al te graag!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
We moeten altijd plassen en we zijn kuthoeren, zo is het nou eenmaal
Doe je goedquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dit weekendVolgend weekend
Het weekend daarop
Vol leuke dingen
Wat fijnquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het weekend daarop
Vol leuke dingen
Ik heb wel zin in volgend weekend en daarop, voor de rest weet ik het zo nog nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het weekend daarop
Vol leuke dingen
Jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het weekend daarop
Vol leuke dingen
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, en wij mannen neuken jullie maar al te graag!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het weekend daarop
Vol leuke dingen
Ja, want kom op, wijquote:
Ja, preciesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een hele berg vrije dagen sparen en dan ontslag nemen. Tip: wees voorbereid op een week gezeik, verzamel argumenten om er tegenin te gaan.quote:
Merk er weinig van andersquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:18 schreef Stuart het volgende:
Jammer dat het na deze week winder kouder gaat worden
The grass is always greener on the other sidequote:
Ik ben verlegen en eet rauwe visquote:
Niet jaloers zijnquote:
mmmmm hier heeft het gras aardig bruine plekkenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
The grass is always greener on the other side
Oooh, dus je begint in mei aan je nieuwe baan? Wel tof dat je zoveel vrije dagen nog had danquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een hele berg vrije dagen sparen en dan ontslag nemen. Tip: wees voorbereid op een week gezeik, verzamel argumenten om er tegenin te gaan.
Te veel Round-up gebruikt?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mmmmm hier heeft het gras aardig bruine plekken![]()
Dan heb je het beter geregeld dan ikquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb mijn weekend gepland van vrijdag t/m dinsdag
Ja, ik heb dit jaar zes weken gewerkt, de rest had ik vrijquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, dus je begint in mei aan je nieuwe baan? Wel tof dat je zoveel vrije dagen nog had dan
Verlegen is niet ergquote:
Ach, je hebt een vrouw en 2 kinderen. Misschien niet helemaal gelukkig maar wie is dat wel? Ik ben alleen, ook niet helemaal gelukkig maar zou graag kinderen willen hebben. Ik zeg niet dat ik zit te wachten op een vrouw die alleen maar zeurt of klaagt maar er zullen toch ook best goede momenten zijn neem ik aanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mmmmm hier heeft het gras aardig bruine plekken![]()
Zie, daarom!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Verlegen is niet erg, maar rauwe vis??
Succesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:20 schreef Koen66 het volgende:
Hmmmm eerst maar eens kijken of ik vrijdag 'vrij' kan krijgen
running gag in mijn vriendengroepquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, je hebt een vrouw en 2 kinderen. Misschien niet helemaal gelukkig maar wie is dat wel? Ik ben alleen, ook niet helemaal gelukkig maar zou graag kinderen willen hebben. Ik zeg niet dat ik zit te wachten op een vrouw die alleen maar zeurt of klaagt maar er zullen toch ook best goede momenten zijn neem ik aan
Verlegenquote:
opschepperquote:
Ik vind het eigenlijk wel prettig, zo zonder verplichtingenquote:
Jum jumquote:
quote:
Je ziet DM zijn scherm alweer schoonmaken? Of is Windows weer gecrashed?quote:
wat ik al eerder zei, ik ben ontzettend gek op m'n kids, dat is de laatste jaren de "lijm" van ons huwelijkquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, je hebt een vrouw en 2 kinderen. Misschien niet helemaal gelukkig maar wie is dat wel? Ik ben alleen, ook niet helemaal gelukkig maar zou graag kinderen willen hebben. Ik zeg niet dat ik zit te wachten op een vrouw die alleen maar zeurt of klaagt maar er zullen toch ook best goede momenten zijn neem ik aan
Ach, er zijn wel grenzen hoor. Zodra je teveel van je partner maar moet "accepteren" moet je er gewoon weg gaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien anders eens dingen samen gaan doen zonder de kidsquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat ik al eerder zei, ik ben ontzettend gek op m'n kids, dat is de laatste jaren de "lijm" van ons huwelijk
Nu word ik nóg nieuwsgierigerquote:
klopt, dat doen we ook te weinigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien anders eens dingen samen gaan doen zonder de kids
Dat weet ik ook wel joh. Ik probeerde eigenlijk om je te laten zien wat je hebt en niet kijken naar wat je mist of niet hebt zoals je dat zou willenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat ik al eerder zei, ik ben ontzettend gek op m'n kids, dat is de laatste jaren de "lijm" van ons huwelijk
Vraag maar aan Joysaquote:
Soms is dat niet zo zwart-wit, zeker niet als er kinderen in het spel zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, er zijn wel grenzen hoor. Zodra je teveel van je partner maar moet "accepteren" moet je er gewoon weg gaan.
quote:
Al kan ik me voorstellen dat dat met kids wel wat ingewikkelder ligt... Wat niet wil zeggen dat je altijd maar bij elkaar moet blijven voor de kinderen, dat is imho niet de juiste insteek... Maar ik denk dat mensen sneller iets accepteren als er kinderen in het spel zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, er zijn wel grenzen hoor. Zodra je teveel van je partner maar moet "accepteren" moet je er gewoon weg gaan.
morgenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jum jumMisschien morgen maar eens maken
![]()
Hij klamt iedereen aan als ie whiskey op heeft?quote:
Dat zal in theorie vrij eenvoudig klinkenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Soms is dat niet zo zwart-wit, zeker niet als er kinderen in het spel zijn
Dat ben ÍK nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij klamt iedereen aan als ie whiskey op heeft?
Maar jij hebt ook veel hequote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel joh. Ik probeerde eigenlijk om je te laten zien wat je hebt en niet kijken naar wat je mist of niet hebt zoals je dat zou willen
Lekker slapenquote:
quote:
klopt, maar ook dat heeft z'n grenzen, en die worden de laatste 5 jaar maar al te vaak opgezochtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En je houdt van haar Koen, weet je nog
Maar om alleen de kids bij elkaar te blijven is zeker ook niet goedquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou spullen misschien maar mensen niet zo gek veel hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook veel heVergeet dat ook niet
Gelukkige ouders is voor kinderen veel belangrijker dan ouders die samen zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nope.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar om alleen de kids bij elkaar te blijven is zeker ook niet goed
Nee, maar ik gok dat ze bedoelt wat ik zeg met mijn aanvullingquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hij lust geen sushiquote:
nee, er is bij ons gelukkig echt nog wel houden-van in het spel.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je hebt familie, gezondheid en vriendenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou spullen misschien maar mensen niet zo gek veel hoor
Jij had ook geen whisky op! Of nouja, geen drie glazenquote:
Waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar ik gok dat ze bedoelt wat ik zeg met mijn aanvullingJe vecht net wat harder met kindjes vermoed ik zo...
DAT is zeker waarquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gelukkige ouders is voor kinderen veel belangrijker dan ouders die samen zijn.
Hij wil het proberen zei iequote:
Als ik nog 1 keer whisky ruik he....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij had ook geen whisky op! Of nouja, geen drie glazen! En een boel speciaalbier van te voren.
Ik zei ook nergens dat dat niet zo is.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gelukkige ouders is voor kinderen veel belangrijker dan ouders die samen zijn.
Je hebt onsquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou spullen misschien maar mensen niet zo gek veel hoor
Dat gaat vast nog wel eens gebeurenquote:
Dat is waarquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je hebt familie, gezondheid en vrienden
quote:
Ik gokte. fifty-fifty!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij wil het proberen zei ieHoe weet jij dan dat ie het niet lust?
Dat ookquote:
iddquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:30 schreef Stuart het volgende:
Goh, hoe 'toevallig' moet ik nu dus hieraan denken. Mooi nummer trouwens
Ik zou niet te vaak gokken als ik jou wasquote:
Ik weet het, maar ik krijg gewoon de rillingen als ik denk aan ouders die puur voor de kinderen bij elkaar blijven.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zei ook nergens dat dat niet zo is.
Dat snap ikquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:32 schreef Myraela het volgende:
Ik weet het, maar ik krijg gewoon de rillingen als ik denk aan ouders die puur voor de kinderen bij elkaar blijven.
Dat doe ik ook niet. Ik houd niet van keuzesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou niet te vaak gokken als ik jou was![]()
Ik ben dol op keuzesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet. Ik houd niet van keuzes
Dit weekend all you can eat sushi denk ik.quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit weekend all you can eat sushi denk ik.
Dan hoef ik alleen nog maar even op zoek naar de goede mensenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ook
En je hoeft niet veel mensen te hebben, als je maar precies de goede mensen hebt
Die komen vanzelf op je padquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan hoef ik alleen nog maar even op zoek naar de goede mensen
ja, als je 20 mensen tegelijk PM't dan lukt het welquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:36 schreef Koen66 het volgende:
zo krijg ik nooit PM en zo blijven ze binnenstromen
Als ik ze dan maar niet voorbij loop omdat ik er niet open voor staquote:
20quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, als je 20 mensen tegelijk PM't dan lukt het wel
Dat hoop ik ook voor jouquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als ik ze dan maar niet voorbij loop omdat ik er niet open voor sta
Je moet ook niet aan iedereen vragen of ze er nog zijn!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:36 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb nu allen fok en sms en is al druk zatquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:36 schreef Koen66 het volgende:
Die heb ik dan verdomd vaak omver gereden!quote:
Nee, ik ben het type die 'het wel alleen doet'quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor jouHeb je nog nagedacht over hulp?
Ik heb FOK!. Meer dan genoeg. Mijn mobiel staat vol uitgevers, dus die sms ik weinig, ik bel lieverquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb nu allen fok en sms en is al druk zat
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die heb ik dan verdomd vaak omver gereden!
Grote jongens kunnen soms ook hulp gebruikenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik ben het type die 'het wel alleen doet'
Ik ben een grote jongen dus het komt wel goed. Hoop ik
Dat snap ikquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb FOK!. Meer dan genoeg. Mijn mobiel staat vol uitgevers, dus die sms ik weinig, ik bel liever
Ken het gevoel jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik ben het type die 'het wel alleen doet'
Ik ben een grote jongen dus het komt wel goed. Hoop ik
Je hebt gelijk. Ik zou wat meer open moeten staan voor bepaalde dingen maar dat sta ik vooralsnog niet geloof ikquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Grote jongens kunnen soms ook hulp gebruiken![]()
Ik denk echt dat je het jezelf veel gemakkelijker maakt als je de juiste hulp zoekt
Je bent dat ook waard Stu.... Probeer het eens, baat het niet dan schaad het niet
Als je dat beseft kun je er wat aan doen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik zou wat meer open moeten staan voor bepaalde dingen maar dat sta ik vooralsnog niet geloof ik
Houd het eens in je achterhoofd anders?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik zou wat meer open moeten staan voor bepaalde dingen maar dat sta ik vooralsnog niet geloof ik
Zoals gezegd, die verplichtingen van vrienden moeten bezoeken kan ik niet missen. Als ik zo zie hoe druk iedereen is in onze omgeving, dat kan ik er echt niet bijhebbenquote:
Als je weeen krijgt is zou ik niet met een hamer op je hoofd gaan slaan.quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik word echt weer ff gek van mezelf
Het maakt het wel een stuk makkelijker en dingen kunnen vanuit een onverwachte hoek komenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet doenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik word echt weer ff gek van mezelf
Het verdoofdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je weeen krijgt is zou ik niet met een hamer op je hoofd gaan slaan.
Om het kort te zeggen; ik ben niet zo goed van vertrouwen met mensenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het maakt het wel een stuk makkelijker en dingen kunnen vanuit een onverwachte hoek komen
Dat doet het, maar het is maar een tijdelijke oplossing.quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoel niet meer dan dat je nu bent want dat is wel![]()
Dan mis je dolle_hond zeker?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Om het kort te zeggen; ik ben niet zo goed van vertrouwen met mensen![]()
Ik zou nog eerder tegen een hond praten dan tegen een persoon![]()
Ik ken het, misschien moet je eerst zorgen dat zij jou vertrouwenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Om het kort te zeggen; ik ben niet zo goed van vertrouwen met mensen![]()
Ik zou nog eerder tegen een hond praten dan tegen een persoon![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:48 schreef Koen66 het volgende:
ff scheren en m'n spullen pakken
laterrrrrr
of![]()
Waarom? Maakt dat praten makkelijker?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ken het, misschien moet je eerst zorgen dat zij jou vertrouwen
Welterusten alvast Koen. Ik ben zo wegquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:48 schreef Koen66 het volgende:
ff scheren en m'n spullen pakken
laterrrrrr
of![]()
Gewoon voor je eigen idee, omdat zij jou vertrouwen kan je iemand ook makkelijker vertrouwen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom? Maakt dat praten makkelijker?
Welterusten DMquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:49 schreef DaMart het volgende:
We hebben een B
.
We hebben een E
.
We hebben een D
.
En ik val om, dus ga slapen!
Welterusten allemaal![]()
.
Als jij wantrouwend naar mij kijkt voel ik me niet uitgenodigd om te pratenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom? Maakt dat praten makkelijker?
Truste Martquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:49 schreef DaMart het volgende:
We hebben een B
.
We hebben een E
.
We hebben een D
.
.
Maar dat is hoe je er zelf mee omgaatquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoals gezegd, die verplichtingen van vrienden moeten bezoeken kan ik niet missen. Als ik zo zie hoe druk iedereen is in onze omgeving, dat kan ik er echt niet bijhebbenMijn broer keek wanneer ie uit eten kon met de familie, ja, rond pasen
Als iemand mij niet vertrouwt begrijp ik dat eigenlijk nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ken het, misschien moet je eerst zorgen dat zij jou vertrouwen
Nee, dat zijn verwachtingen die indien niet waargemaakt worden op teleurstelling uitlopen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dat is hoe je er zelf mee omgaat![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als jij wantrouwend naar mij kijkt voel ik me niet uitgenodigd om te praten
Hmm, okay dat is wel een goed punt. Kunnen mensen eens wantrouwend naar mij kijken dan, ik ben altijd veel te open.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon voor je eigen idee, omdat zij jou vertrouwen kan je iemand ook makkelijker vertrouwen.
Je doet smileys irl na?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als iemand mij niet vertrouwt begrijp ik dat eigenlijk niet
Trusten DMquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:49 schreef DaMart het volgende:
We hebben een B
.
We hebben een E
.
We hebben een D
.
.
Dat is per persoon verschillendquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als iemand mij niet vertrouwt begrijp ik dat eigenlijk niet
Dat vind ik dus nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat zijn verwachtingen die indien niet waargemaakt worden op teleurstelling uitlopen.
Oh, ik praat tegen iedereen. Mijn verjaardag op die vulkaan was dan ook met iedereen babbelenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Hmm, okay dat is wel een goed punt. Kunnen mensen eens wantrouwend naar mij kijken dan, ik ben altijd veel te open.
Ik alleen facepalmquote:
Met mijn wektijden krijg ik dat niet voor elkaarquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat vind ik dus nietJa, ik heb veel dingen gepland staan, maar maak zo ruimte voor dingen tussendoor
Ik vind het heerlijk
Ik vaak ook dezequote:
Maar dat zijn de keuzes die je zelf maaktquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met mijn wektijden krijg ik dat niet voor elkaar
Ik heb weinig keuze als ik vroeg opsta, en moe naar bed ga.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dat zijn de keuzes die je zelf maaktAls ik (hopelijk snel) weer normaal werk heb zorg ik er ook voor dat ik er tijd voor houd... dat heb ik altijd al gedaan...
Dat ligt aan de baan waar je voor kiestquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb weinig keuze als ik vroeg opsta, en moe naar bed ga.
Ik dus ook maar is met het werk wat ik nu heb soms wel heel moeilijkquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ligt aan de baan waar je voor kiestIk ben best ambitieus, maar niet ten koste van mijn prive leven
Ik leef niet om te werken en dat is iets wat mij tot op heden gelukkig nog gelukt is...
Ik ben me er zeker van bewust dat dat luxe is hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dus ook maar is met het werk wat ik nu heb soms wel heel moeilijk
Mijn baas is constant gaan verhuizen en ik kies voor filevrij. Weinig keuze aan, want als ik later opsta ben ik minder moe maar heb ik meer reistijd en dus ook geen tijdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ligt aan de baan waar je voor kiestIk ben best ambitieus, maar niet ten koste van mijn prive leven
Ik leef niet om te werken en dat is iets wat mij tot op heden gelukkig nog gelukt is...
Is even beter voor me zelf dat ik wat rustquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Iemand die wil meeten dit weekend??
Waar ik nu werk maak ik gewoon absurd lange dagen en kijken ze me boos aan als ik niet wil overwerken, mocht ik meer werk in mijn richting heb dan is en ligt het ook andersquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben me er zeker van bewust dat dat luxe is hoor
Whahahahaha....quote:
[quote]quote:
Ja, nogal. En eerst vond ik het niet erg, maar nu het bedrijf ook na de zoveelste fusie kudt werd is het op. Vroeg opstaan zal er bij mij toch wel inblijven de komende tijd, dat is dat interne wekkertje wat af blijft gaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dus ook maar is met het werk wat ik nu heb soms wel heel moeilijk
Ja, dat zijn die leuke bazen: eisen dat je overwerktquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:59 schreef Trevland het volgende:
Waar ik nu werk maak ik gewoon absurd lange dagen en kijken ze me boos aan als ik niet wil overwerken, mocht ik meer werk in mijn richting heb dan is en ligt het ook anders
Ik kom er om half 7 uit, moet om half 8 beginnen en pas tegen half 6 weer klaar, dus 's avonds voor 7 uur a half 8 plannen is gewoon heel lastig zonder extra vrij er voor te nemenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, nogal. En eerst vond ik het niet erg, maar nu het bedrijf ook na de zoveelste fusie kudt werd is het op. Vroeg opstaan zal er bij mij toch wel inblijven de komende tijd, dat is dat interne wekkertje wat af blijft gaan.
Ja, ik vind zekerheid wat minder belangrijkquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn baas is constant gaan verhuizen en ik kies voor filevrij. Weinig keuze aan, want als ik later opsta ben ik minder moe maar heb ik meer reistijd en dus ook geen tijd
En helaas, in het gebied hier heb je over het algemeen kleine startersbedrijven, waar ik nu ga werken heeft sinds lange tijd weer een budget om aan te nemen. Ik heb liever wat zekerheid. Ha dik voor carrière gekozen dan had ik geen parttimedag
Doet mijn baas niet echt, meer mijn collega's, maar dan zeg ik tegen ze(zijn pools) jullie zijn hier om te werken, ik heb nog een sociaal leven hier. Hebben ze niks op terug te zeggenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat zijn die leuke bazen: eisen dat je overwerktNooit aan gedaan. Dan maar niet.
Mooiquote:
Slaap leker Suikerbeeeeeebquote:
Truste Trevquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Trusten ST![]()
Trouwens geen slecht idee.
Lui, ik ga
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Ik heb meer monden te voeden. En de bank is niet zo schappelijk als het om de hypotheek gaatquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik vind zekerheid wat minder belangrijk![]()
PGR?? Moet ik weer f5-en??quote:
Oh, vind het ook niet erg, ik heb voor de rest geen verplichtingen, dus ik doe mijn ding voor games, schrijf wat en vind het wel best.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:02 schreef Myraela het volgende:
Vroeg opstaan vind ik niet erg, eigenlijk wil ik alleen maar werken voor de vrije dagen. Die dan ineens ook echt vrij zijn. Ipv aan huis gekluisterd omdat je geen geld hebt om te reizen, je vrienden allemaal wel werken/studeren.
Sweet dreamsquote:
Welterusten Trevquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Trusten ST![]()
Trouwens geen slecht idee.
Lui, ik ga
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Welterustenquote:
Sweet dreams Marijkquote:
Nou ja, ik neem aan dat A ook een baan heeft toch? En daarbij komt, ik heb ook mijn vaste lasten, of ik nou een hypotheek heb of nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb meer monden te voeden. En de bank is niet zo schappelijk als het om de hypotheek gaatDus thuis gaan zitten wachten tot er iets in de buurt is, zou geen optie zijn geweest in tijden dat ICt bedrijven de deur op slot deden. Dan kun je in deze buurt heel lang wachten.
Ik ga nog niet slapenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sweet dreams
[..]
Welterusten Trev
[..]
Welterusten
[..]
Sweet dreams Marijk
Truste Stuquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:08 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen
Sweet dreams allemaal![]()
Trusten Stuquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:08 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen
Sweet dreams allemaal![]()
Op zijn webcam is ie niet te zienquote:
Aan het friemelen denk ikquote:
Ik heb straks geen vast contract, maar geen zekerheid op een andere baan is heel wat anders. Hier in de buurt heb je niet veel.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, ik neem aan dat A ook een baan heeft toch? En daarbij komt, ik heb ook mijn vaste lasten, of ik nou een hypotheek heb of nietIn je eentje is het bovendien vaak prijziger dan met z'n 2en, die lamp brandt wel of je nou alleen of samen bent
Maar iedereen heeft zo zijn eigen behoeften
En ik merk dat ik weinig waarde hecht aan zekerheid, het kan toch allemaal anders gaan dan verwacht
Een vast contract betekent niet dat je je baan niet kunt verliezen
Een koentjequote:
Helleuquote:
Nee, jij zit wel in een ietwat slechtere regio dan zwolle.... Maar dan nog, ook dat is op te lossenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb straks geen vast contract, maar geen zekerheid op een andere baan is heel wat anders. Hier in de buurt heb je niet veel.
Nu pas ja. Maar dan nog, ik heb slechte ervaringen met 'vriendschappen'. Dus ik houd de boot af. Mijn probleem, mijn keuze. Komt door wat zakenwassers, trauma's, Vietnam en boerenyoghurt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, jij zit wel in een ietwat slechtere regio dan zwolle.... Maar dan nog, ook dat is op te lossen
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu pas ja. Maar dan nog, ik heb slechte ervaringen met 'vriendschappen'. Dus ik houd de boot af. Mijn probleem, mijn keuze. Komt door wat zakenwassers, trauma's, Vietnam en boerenyoghurt.
Truequote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]op je trauma's
Maar ik kan je aanraden het toch nog eens een kans te geven
Sommige mensen kunnen je erg aangenaam verrassen
![]()
Heel veel mensen hebben me al negatief verrast, ik heb er geen trek meer in. Op van die leuke momenten dat je denkt: oh, bedankt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]op je trauma's
Maar ik kan je aanraden het toch nog eens een kans te geven
Sommige mensen kunnen je erg aangenaam verrassen
![]()
Hey Whiskers.quote:
He WWquote:
Ik snap het ergens wel hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heel veel mensen hebben me al negatief verrast, ik heb er geen trek meer in. Op van die leuke momenten dat je denkt: oh, bedankt.
En mocht het weer wat rustiger in Japan worden is er toch een kans dat we besluiten die kant op te gaan.
Lekker slapen Pinguquote:
mijn trip in april gaat iig niet meer door. ik wacht nog wel ff voor ik er weer heengaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heel veel mensen hebben me al negatief verrast, ik heb er geen trek meer in. Op van die leuke momenten dat je denkt: oh, bedankt.
En mocht het weer wat rustiger in Japan worden is er toch een kans dat we besluiten die kant op te gaan.
Hey!quote:
Slaap lekker kerel.quote:
dat klonk meer als grommenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
ff gillen: GGGGGGGGGGGGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
ik wil ook wel even gillen, maar dan komen er heel andere letters te staan en dat wil ik de tere KSC zieltjes niet aandoen... Als ik het post ben ik in ieder geval nooit meer welkom in de Bilble belt, en heb ik de bond tegen het vloeken op mijn dak...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
ff gillen: GGGGGGGGGGGGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
dmquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wil ook wel even gillen, maar dan komen er heel andere letters te staan en dat wil ik de tere KSC zieltjes niet aandoen... Als ik het post ben ik in ieder geval nooit meer welkom in de Bilble belt, en heb ik de bond tegen het vloeken op mijn dak...
Nummer geregeld?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Vandaag weer huisbezoeken afgelegd, kom ik bij de laatste cliënt, blijkt zijn dochter op bezoek te zijn. En verdorie, dat was me toch een cutie.
NEE.. Maar heb gefietst én gewandeld vandaagquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:21 schreef gomi het volgende:
[..]
lol dat is meer een gil idd
al iets leuks verzonnen om te doen btw?
Achterlijke rot dwerg mag toch wel?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wil ook wel even gillen, maar dan komen er heel andere letters te staan en dat wil ik de tere KSC zieltjes niet aandoen... Als ik het post ben ik in ieder geval nooit meer welkom in de Bilble belt, en heb ik de bond tegen het vloeken op mijn dak...
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Vandaag weer huisbezoeken afgelegd, kom ik bij de laatste cliënt, blijkt zijn dochter op bezoek te zijn. En verdorie, dat was me toch een cutie.
Iets met beroepscode enzo.quote:
Toekjequote:
ah das ellebei wel leuk. was er perfect weer voorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
NEE.. Maar heb gefietst én gewandeld vandaag
nou bij wat ik in gedachte heb is kutwijf nog een complimentquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Achterlijke rot dwerg mag toch wel?
Ach joh! Alsof jij nooit van een cliënt of een kennis daarvan kriebels hebt gekregen.quote:
Ik was op bed maar moest jou eerst nog ff zienquote:
Toekquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik was op bed maar moest jou eerst nog ff zien
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou bij wat ik in gedachte heb is kutwijf nog een compliment
Ten eerste maak ik een grapjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ach joh! Alsof jij nooit van een cliënt of een kennis daarvan kriebels hebt gekregen.Je bent gewoon eens mens!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik was op bed maar moest jou eerst nog ff zien
Ik weet dat het een grapje is.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ten eerste maak ik een grapjeTen tweede, nee, dat is me nog niet overkomen
Op de een of andere manier heb ik erg onaantrekkelijke en stinkende klanten
![]()
Verstandigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:26 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik weet dat het een grapje is.Dan kom ik maar bij jou werken, dan gebeurd me dat in ieder geval niet meer!
Ik heb het iemand ooits eens horen doen toen die voor mensen een printer werkend moest krijgen en de dochter toevallig binnen liep en die gesprek over nam en moeders de helpdesker niet snapte.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Iets met beroepscode enzo.
Maar nee, zelfs dan zou het nogal apart zijn. Half uurtje praten en dan out of the blue, waar haar vader bij is, om haar nummer vragen.
Laat ik nu druk aan het solliciteren zijn voor een stageplek volgend jaar. Bieden jullie stageplekken aan?quote:
Wel aardig hoor en met jou dan?quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik heb het iemand ooits eens horen doen toen die voor mensen een printer werkend moest krijgen en de dochter toevallig binnen liep en die gesprek over nam en moeders de helpdesker niet snapte.
Eerst gaf die dochter haar Hyves aan hem en later vroeg die om haar nr. Maar de dag erop was die ontslagennog nooit zo gelachen!
Ja, weet alleen niet of het voldoende is voor jouw studiequote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Laat ik nu druk aan het solliciteren zijn voor een stageplek volgend jaar. Bieden jullie stageplekken aan?
Dan ben je ook niet slim bezig.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik heb het iemand ooits eens horen doen toen die voor mensen een printer werkend moest krijgen en de dochter toevallig binnen liep en die gesprek over nam en moeders de helpdesker niet snapte.
Eerst gaf die dochter haar Hyves aan hem en later vroeg die om haar nr. Maar de dag erop was die ontslagennog nooit zo gelachen!
wel aardig klinkt niet echt tof...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
Wel aardig hoor en met jou dan?![]()
Hej Symp
Hoiquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
wel aardig klinkt niet echt tof...
Hier alles goed
[..]
Hoi
Chinese meukquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:31 schreef Toekito het volgende:
Webshop? Wat verkocht je MZ? Onzin of iets nuttigs?
Deze is voor de MWD-studie. En het moet dus derdejaars zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, weet alleen niet of het voldoende is voor jouw studieEn ik werk er dan als het goed niet meer
je weet dat ze meeluisteren dus dan doe je dat niet!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dan ben je ook niet slim bezig.Ik ken nog wel zoiets, ik zal zo kijken of ik het plaatje kan vinden...
Precies! Ken je deze al?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
je weet dat ze meeluisteren dus dan doe je dat niet!
Mijn hoofd loopt over vandaarquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
wel aardig klinkt niet echt tof...
Hier alles goed
Ja, dat kan bij onsquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Deze is voor de MWD-studie. En het moet dus derdejaars zijn.
Truste Toekquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
Mijn hoofd loopt over vandaar
Ik ga slapen![]()
tot morgen all
Prachtig, facebook is een bron van dit soort juweeltjes.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Precies! Ken je deze al?
[ afbeelding ]
Dan zou ik zowaar bij jullie stage kunnen lopen!quote:
die blijft geniaal maar veel voorkomend!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Precies! Ken je deze al?
[ afbeelding ]
True, er is een site vol van dat soort juweeltjes, maar deze blijft het mooist.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
die blijft geniaal maar veel voorkomend!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Precies! Ken je deze al?
[ afbeelding ]
Doe rustig aan en tot morgenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik ga slapen![]()
tot morgen all
slaap lekker en rustig aan manquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik ga slapen![]()
tot morgen all
Wat heb je uitgespooktquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:44 schreef Symphonic het volgende:
Ik moet voortaan via de afsluitdijk...
Ik kan de provincie gelderland en de noordoostpolder niet meer onder ogen komen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |