Je hebt gelijk. Ik zou wat meer open moeten staan voor bepaalde dingen maar dat sta ik vooralsnog niet geloof ikquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Grote jongens kunnen soms ook hulp gebruiken![]()
Ik denk echt dat je het jezelf veel gemakkelijker maakt als je de juiste hulp zoekt
Je bent dat ook waard Stu.... Probeer het eens, baat het niet dan schaad het niet
Als je dat beseft kun je er wat aan doen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik zou wat meer open moeten staan voor bepaalde dingen maar dat sta ik vooralsnog niet geloof ik
Houd het eens in je achterhoofd anders?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik zou wat meer open moeten staan voor bepaalde dingen maar dat sta ik vooralsnog niet geloof ik
Zoals gezegd, die verplichtingen van vrienden moeten bezoeken kan ik niet missen. Als ik zo zie hoe druk iedereen is in onze omgeving, dat kan ik er echt niet bijhebbenquote:
Als je weeen krijgt is zou ik niet met een hamer op je hoofd gaan slaan.quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik word echt weer ff gek van mezelf
Het maakt het wel een stuk makkelijker en dingen kunnen vanuit een onverwachte hoek komenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet doenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik word echt weer ff gek van mezelf
Het verdoofdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je weeen krijgt is zou ik niet met een hamer op je hoofd gaan slaan.
Om het kort te zeggen; ik ben niet zo goed van vertrouwen met mensenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het maakt het wel een stuk makkelijker en dingen kunnen vanuit een onverwachte hoek komen
Dat doet het, maar het is maar een tijdelijke oplossing.quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoel niet meer dan dat je nu bent want dat is wel![]()
Dan mis je dolle_hond zeker?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Om het kort te zeggen; ik ben niet zo goed van vertrouwen met mensen![]()
Ik zou nog eerder tegen een hond praten dan tegen een persoon![]()
Ik ken het, misschien moet je eerst zorgen dat zij jou vertrouwenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Om het kort te zeggen; ik ben niet zo goed van vertrouwen met mensen![]()
Ik zou nog eerder tegen een hond praten dan tegen een persoon![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:48 schreef Koen66 het volgende:
ff scheren en m'n spullen pakken
laterrrrrr
of![]()
Waarom? Maakt dat praten makkelijker?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ken het, misschien moet je eerst zorgen dat zij jou vertrouwen
Welterusten alvast Koen. Ik ben zo wegquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:48 schreef Koen66 het volgende:
ff scheren en m'n spullen pakken
laterrrrrr
of![]()
Gewoon voor je eigen idee, omdat zij jou vertrouwen kan je iemand ook makkelijker vertrouwen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom? Maakt dat praten makkelijker?
Welterusten DMquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:49 schreef DaMart het volgende:
We hebben een B
.
We hebben een E
.
We hebben een D
.
En ik val om, dus ga slapen!
Welterusten allemaal![]()
.