Nou spullen misschien maar mensen niet zo gek veel hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook veel heVergeet dat ook niet
Gelukkige ouders is voor kinderen veel belangrijker dan ouders die samen zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Soms is dat niet zo zwart-wit, zeker niet als er kinderen in het spel zijn
Nope.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar om alleen de kids bij elkaar te blijven is zeker ook niet goed
Nee, maar ik gok dat ze bedoelt wat ik zeg met mijn aanvullingquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hij lust geen sushiquote:
nee, er is bij ons gelukkig echt nog wel houden-van in het spel.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je hebt familie, gezondheid en vriendenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou spullen misschien maar mensen niet zo gek veel hoor
Jij had ook geen whisky op! Of nouja, geen drie glazenquote:
Waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar ik gok dat ze bedoelt wat ik zeg met mijn aanvullingJe vecht net wat harder met kindjes vermoed ik zo...
DAT is zeker waarquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gelukkige ouders is voor kinderen veel belangrijker dan ouders die samen zijn.
Hij wil het proberen zei iequote:
Als ik nog 1 keer whisky ruik he....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij had ook geen whisky op! Of nouja, geen drie glazen! En een boel speciaalbier van te voren.
Ik zei ook nergens dat dat niet zo is.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gelukkige ouders is voor kinderen veel belangrijker dan ouders die samen zijn.
Je hebt onsquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou spullen misschien maar mensen niet zo gek veel hoor
Dat gaat vast nog wel eens gebeurenquote:
Dat is waarquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je hebt familie, gezondheid en vrienden
quote:
Ik gokte. fifty-fifty!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij wil het proberen zei ieHoe weet jij dan dat ie het niet lust?
Dat ookquote:
iddquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:30 schreef Stuart het volgende:
Goh, hoe 'toevallig' moet ik nu dus hieraan denken. Mooi nummer trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |