Nou spullen misschien maar mensen niet zo gek veel hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook veel heVergeet dat ook niet
Gelukkige ouders is voor kinderen veel belangrijker dan ouders die samen zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Soms is dat niet zo zwart-wit, zeker niet als er kinderen in het spel zijn
Nope.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar om alleen de kids bij elkaar te blijven is zeker ook niet goed
Nee, maar ik gok dat ze bedoelt wat ik zeg met mijn aanvullingquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hij lust geen sushiquote:
nee, er is bij ons gelukkig echt nog wel houden-van in het spel.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je hebt familie, gezondheid en vriendenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou spullen misschien maar mensen niet zo gek veel hoor
Jij had ook geen whisky op! Of nouja, geen drie glazenquote:
Waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar ik gok dat ze bedoelt wat ik zeg met mijn aanvullingJe vecht net wat harder met kindjes vermoed ik zo...
DAT is zeker waarquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gelukkige ouders is voor kinderen veel belangrijker dan ouders die samen zijn.
Hij wil het proberen zei iequote:
Als ik nog 1 keer whisky ruik he....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij had ook geen whisky op! Of nouja, geen drie glazen! En een boel speciaalbier van te voren.
Ik zei ook nergens dat dat niet zo is.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gelukkige ouders is voor kinderen veel belangrijker dan ouders die samen zijn.
Je hebt onsquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou spullen misschien maar mensen niet zo gek veel hoor
ik en geen sushi lustenquote:
Dat gaat vast nog wel eens gebeurenquote:
Dat is waarquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je hebt familie, gezondheid en vrienden
quote:
Ik gokte. fifty-fifty!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij wil het proberen zei ieHoe weet jij dan dat ie het niet lust?
Dat ookquote:
iddquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:30 schreef Stuart het volgende:
Goh, hoe 'toevallig' moet ik nu dus hieraan denken. Mooi nummer trouwens
Ik zou niet te vaak gokken als ik jou wasquote:
Ik weet het, maar ik krijg gewoon de rillingen als ik denk aan ouders die puur voor de kinderen bij elkaar blijven.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zei ook nergens dat dat niet zo is.
Dat snap ikquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:32 schreef Myraela het volgende:
Ik weet het, maar ik krijg gewoon de rillingen als ik denk aan ouders die puur voor de kinderen bij elkaar blijven.
Dat doe ik ook niet. Ik houd niet van keuzesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou niet te vaak gokken als ik jou was![]()
Ik ben dol op keuzesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet. Ik houd niet van keuzes
Dit weekend all you can eat sushi denk ik.quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit weekend all you can eat sushi denk ik.
Dan hoef ik alleen nog maar even op zoek naar de goede mensenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ook
En je hoeft niet veel mensen te hebben, als je maar precies de goede mensen hebt
Die komen vanzelf op je padquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan hoef ik alleen nog maar even op zoek naar de goede mensen
ja, als je 20 mensen tegelijk PM't dan lukt het welquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:36 schreef Koen66 het volgende:
zo krijg ik nooit PM en zo blijven ze binnenstromen
Als ik ze dan maar niet voorbij loop omdat ik er niet open voor staquote:
20quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, als je 20 mensen tegelijk PM't dan lukt het wel
Dat hoop ik ook voor jouquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als ik ze dan maar niet voorbij loop omdat ik er niet open voor sta
Je moet ook niet aan iedereen vragen of ze er nog zijn!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:36 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb nu allen fok en sms en is al druk zatquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:36 schreef Koen66 het volgende:
Die heb ik dan verdomd vaak omver gereden!quote:
Nee, ik ben het type die 'het wel alleen doet'quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor jouHeb je nog nagedacht over hulp?
Ik heb FOK!. Meer dan genoeg. Mijn mobiel staat vol uitgevers, dus die sms ik weinig, ik bel lieverquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb nu allen fok en sms en is al druk zat
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die heb ik dan verdomd vaak omver gereden!
Grote jongens kunnen soms ook hulp gebruikenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik ben het type die 'het wel alleen doet'
Ik ben een grote jongen dus het komt wel goed. Hoop ik
Dat snap ikquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb FOK!. Meer dan genoeg. Mijn mobiel staat vol uitgevers, dus die sms ik weinig, ik bel liever
Ken het gevoel jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik ben het type die 'het wel alleen doet'
Ik ben een grote jongen dus het komt wel goed. Hoop ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |