Nu word ik nóg nieuwsgierigerquote:
klopt, dat doen we ook te weinigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien anders eens dingen samen gaan doen zonder de kids
Dat weet ik ook wel joh. Ik probeerde eigenlijk om je te laten zien wat je hebt en niet kijken naar wat je mist of niet hebt zoals je dat zou willenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat ik al eerder zei, ik ben ontzettend gek op m'n kids, dat is de laatste jaren de "lijm" van ons huwelijk
Vraag maar aan Joysaquote:
Soms is dat niet zo zwart-wit, zeker niet als er kinderen in het spel zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, er zijn wel grenzen hoor. Zodra je teveel van je partner maar moet "accepteren" moet je er gewoon weg gaan.
quote:
Al kan ik me voorstellen dat dat met kids wel wat ingewikkelder ligt... Wat niet wil zeggen dat je altijd maar bij elkaar moet blijven voor de kinderen, dat is imho niet de juiste insteek... Maar ik denk dat mensen sneller iets accepteren als er kinderen in het spel zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, er zijn wel grenzen hoor. Zodra je teveel van je partner maar moet "accepteren" moet je er gewoon weg gaan.
morgenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jum jumMisschien morgen maar eens maken
![]()
Hij klamt iedereen aan als ie whiskey op heeft?quote:
Dat zal in theorie vrij eenvoudig klinkenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat ik al eerder zei, ik ben ontzettend gek op m'n kids, dat is de laatste jaren de "lijm" van ons huwelijk
Dat dusquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Soms is dat niet zo zwart-wit, zeker niet als er kinderen in het spel zijn
Dat ben ÍK nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij klamt iedereen aan als ie whiskey op heeft?
Maar jij hebt ook veel hequote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel joh. Ik probeerde eigenlijk om je te laten zien wat je hebt en niet kijken naar wat je mist of niet hebt zoals je dat zou willen
Lekker slapenquote:
quote:
klopt, maar ook dat heeft z'n grenzen, en die worden de laatste 5 jaar maar al te vaak opgezochtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En je houdt van haar Koen, weet je nog
Maar om alleen de kids bij elkaar te blijven is zeker ook niet goedquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Soms is dat niet zo zwart-wit, zeker niet als er kinderen in het spel zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |