Jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dit weekendVolgend weekend
Het weekend daarop
Vol leuke dingen
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, en wij mannen neuken jullie maar al te graag!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dit weekendVolgend weekend
Het weekend daarop
Vol leuke dingen
Ja, want kom op, wijquote:
Ja, preciesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een hele berg vrije dagen sparen en dan ontslag nemen. Tip: wees voorbereid op een week gezeik, verzamel argumenten om er tegenin te gaan.quote:
Merk er weinig van andersquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:18 schreef Stuart het volgende:
Jammer dat het na deze week winder kouder gaat worden
The grass is always greener on the other sidequote:
Ik ben verlegen en eet rauwe visquote:
Niet jaloers zijnquote:
mmmmm hier heeft het gras aardig bruine plekkenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
The grass is always greener on the other side
Oooh, dus je begint in mei aan je nieuwe baan? Wel tof dat je zoveel vrije dagen nog had danquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een hele berg vrije dagen sparen en dan ontslag nemen. Tip: wees voorbereid op een week gezeik, verzamel argumenten om er tegenin te gaan.
Te veel Round-up gebruikt?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mmmmm hier heeft het gras aardig bruine plekken![]()
Dan heb je het beter geregeld dan ikquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb mijn weekend gepland van vrijdag t/m dinsdag
Ja, ik heb dit jaar zes weken gewerkt, de rest had ik vrijquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, dus je begint in mei aan je nieuwe baan? Wel tof dat je zoveel vrije dagen nog had dan
Verlegen is niet ergquote:
Ach, je hebt een vrouw en 2 kinderen. Misschien niet helemaal gelukkig maar wie is dat wel? Ik ben alleen, ook niet helemaal gelukkig maar zou graag kinderen willen hebben. Ik zeg niet dat ik zit te wachten op een vrouw die alleen maar zeurt of klaagt maar er zullen toch ook best goede momenten zijn neem ik aanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mmmmm hier heeft het gras aardig bruine plekken![]()
Zie, daarom!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Verlegen is niet erg, maar rauwe vis??
Succesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:20 schreef Koen66 het volgende:
Hmmmm eerst maar eens kijken of ik vrijdag 'vrij' kan krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |