Is even beter voor me zelf dat ik wat rustquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Iemand die wil meeten dit weekend??
Waar ik nu werk maak ik gewoon absurd lange dagen en kijken ze me boos aan als ik niet wil overwerken, mocht ik meer werk in mijn richting heb dan is en ligt het ook andersquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben me er zeker van bewust dat dat luxe is hoor
Whahahahaha....quote:
[quote]quote:
[b] Dat zijn er 2
Ja, nogal. En eerst vond ik het niet erg, maar nu het bedrijf ook na de zoveelste fusie kudt werd is het op. Vroeg opstaan zal er bij mij toch wel inblijven de komende tijd, dat is dat interne wekkertje wat af blijft gaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dus ook maar is met het werk wat ik nu heb soms wel heel moeilijk
Ja, dat zijn die leuke bazen: eisen dat je overwerktquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:59 schreef Trevland het volgende:
Waar ik nu werk maak ik gewoon absurd lange dagen en kijken ze me boos aan als ik niet wil overwerken, mocht ik meer werk in mijn richting heb dan is en ligt het ook anders
Ik kom er om half 7 uit, moet om half 8 beginnen en pas tegen half 6 weer klaar, dus 's avonds voor 7 uur a half 8 plannen is gewoon heel lastig zonder extra vrij er voor te nemenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, nogal. En eerst vond ik het niet erg, maar nu het bedrijf ook na de zoveelste fusie kudt werd is het op. Vroeg opstaan zal er bij mij toch wel inblijven de komende tijd, dat is dat interne wekkertje wat af blijft gaan.
Ja, ik vind zekerheid wat minder belangrijkquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn baas is constant gaan verhuizen en ik kies voor filevrij. Weinig keuze aan, want als ik later opsta ben ik minder moe maar heb ik meer reistijd en dus ook geen tijd
En helaas, in het gebied hier heb je over het algemeen kleine startersbedrijven, waar ik nu ga werken heeft sinds lange tijd weer een budget om aan te nemen. Ik heb liever wat zekerheid. Ha dik voor carrière gekozen dan had ik geen parttimedag
Doet mijn baas niet echt, meer mijn collega's, maar dan zeg ik tegen ze(zijn pools) jullie zijn hier om te werken, ik heb nog een sociaal leven hier. Hebben ze niks op terug te zeggenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat zijn die leuke bazen: eisen dat je overwerktNooit aan gedaan. Dan maar niet.
Mooiquote:
Slaap leker Suikerbeeeeeebquote:
Truste Trevquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Trusten ST![]()
Trouwens geen slecht idee.
Lui, ik ga
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Ik heb meer monden te voeden. En de bank is niet zo schappelijk als het om de hypotheek gaatquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik vind zekerheid wat minder belangrijk![]()
PGR?? Moet ik weer f5-en??quote:
Oh, vind het ook niet erg, ik heb voor de rest geen verplichtingen, dus ik doe mijn ding voor games, schrijf wat en vind het wel best.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:02 schreef Myraela het volgende:
Vroeg opstaan vind ik niet erg, eigenlijk wil ik alleen maar werken voor de vrije dagen. Die dan ineens ook echt vrij zijn. Ipv aan huis gekluisterd omdat je geen geld hebt om te reizen, je vrienden allemaal wel werken/studeren.
Sweet dreamsquote:
Welterusten Trevquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Trusten ST![]()
Trouwens geen slecht idee.
Lui, ik ga
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Welterustenquote:
Sweet dreams Marijkquote:
Nou ja, ik neem aan dat A ook een baan heeft toch? En daarbij komt, ik heb ook mijn vaste lasten, of ik nou een hypotheek heb of nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb meer monden te voeden. En de bank is niet zo schappelijk als het om de hypotheek gaatDus thuis gaan zitten wachten tot er iets in de buurt is, zou geen optie zijn geweest in tijden dat ICt bedrijven de deur op slot deden. Dan kun je in deze buurt heel lang wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |