Als jij wantrouwend naar mij kijkt voel ik me niet uitgenodigd om te pratenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom? Maakt dat praten makkelijker?
Truste Martquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:49 schreef DaMart het volgende:
We hebben een B
.
We hebben een E
.
We hebben een D
.
En ik val om, dus ga slapen!
Welterusten allemaal![]()
.
Maar dat is hoe je er zelf mee omgaatquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoals gezegd, die verplichtingen van vrienden moeten bezoeken kan ik niet missen. Als ik zo zie hoe druk iedereen is in onze omgeving, dat kan ik er echt niet bijhebbenMijn broer keek wanneer ie uit eten kon met de familie, ja, rond pasen
Als iemand mij niet vertrouwt begrijp ik dat eigenlijk nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ken het, misschien moet je eerst zorgen dat zij jou vertrouwen
Nee, dat zijn verwachtingen die indien niet waargemaakt worden op teleurstelling uitlopen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dat is hoe je er zelf mee omgaat![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als jij wantrouwend naar mij kijkt voel ik me niet uitgenodigd om te praten
Hmm, okay dat is wel een goed punt. Kunnen mensen eens wantrouwend naar mij kijken dan, ik ben altijd veel te open.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon voor je eigen idee, omdat zij jou vertrouwen kan je iemand ook makkelijker vertrouwen.
Je doet smileys irl na?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als iemand mij niet vertrouwt begrijp ik dat eigenlijk niet
Trusten DMquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:49 schreef DaMart het volgende:
We hebben een B
.
We hebben een E
.
We hebben een D
.
En ik val om, dus ga slapen!
Welterusten allemaal![]()
.
Dat is per persoon verschillendquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als iemand mij niet vertrouwt begrijp ik dat eigenlijk niet
Dat vind ik dus nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat zijn verwachtingen die indien niet waargemaakt worden op teleurstelling uitlopen.
Oh, ik praat tegen iedereen. Mijn verjaardag op die vulkaan was dan ook met iedereen babbelenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Hmm, okay dat is wel een goed punt. Kunnen mensen eens wantrouwend naar mij kijken dan, ik ben altijd veel te open.
Ik alleen facepalmquote:
Met mijn wektijden krijg ik dat niet voor elkaarquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat vind ik dus nietJa, ik heb veel dingen gepland staan, maar maak zo ruimte voor dingen tussendoor
Ik vind het heerlijk
Ik vaak ook dezequote:
Maar dat zijn de keuzes die je zelf maaktquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met mijn wektijden krijg ik dat niet voor elkaar
Ik heb weinig keuze als ik vroeg opsta, en moe naar bed ga.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dat zijn de keuzes die je zelf maaktAls ik (hopelijk snel) weer normaal werk heb zorg ik er ook voor dat ik er tijd voor houd... dat heb ik altijd al gedaan...
Dat ligt aan de baan waar je voor kiestquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb weinig keuze als ik vroeg opsta, en moe naar bed ga.
Ik dus ook maar is met het werk wat ik nu heb soms wel heel moeilijkquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ligt aan de baan waar je voor kiestIk ben best ambitieus, maar niet ten koste van mijn prive leven
Ik leef niet om te werken en dat is iets wat mij tot op heden gelukkig nog gelukt is...
Ik ben me er zeker van bewust dat dat luxe is hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dus ook maar is met het werk wat ik nu heb soms wel heel moeilijk
Mijn baas is constant gaan verhuizen en ik kies voor filevrij. Weinig keuze aan, want als ik later opsta ben ik minder moe maar heb ik meer reistijd en dus ook geen tijdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ligt aan de baan waar je voor kiestIk ben best ambitieus, maar niet ten koste van mijn prive leven
Ik leef niet om te werken en dat is iets wat mij tot op heden gelukkig nog gelukt is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |