Hey!quote:
Slaap lekker kerel.quote:
dat klonk meer als grommenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
ff gillen: GGGGGGGGGGGGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
ik wil ook wel even gillen, maar dan komen er heel andere letters te staan en dat wil ik de tere KSC zieltjes niet aandoen... Als ik het post ben ik in ieder geval nooit meer welkom in de Bilble belt, en heb ik de bond tegen het vloeken op mijn dak...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
ff gillen: GGGGGGGGGGGGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
dmquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wil ook wel even gillen, maar dan komen er heel andere letters te staan en dat wil ik de tere KSC zieltjes niet aandoen... Als ik het post ben ik in ieder geval nooit meer welkom in de Bilble belt, en heb ik de bond tegen het vloeken op mijn dak...
Nummer geregeld?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Vandaag weer huisbezoeken afgelegd, kom ik bij de laatste cliënt, blijkt zijn dochter op bezoek te zijn. En verdorie, dat was me toch een cutie.
NEE.. Maar heb gefietst én gewandeld vandaagquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:21 schreef gomi het volgende:
[..]
lol dat is meer een gil idd
al iets leuks verzonnen om te doen btw?
Achterlijke rot dwerg mag toch wel?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wil ook wel even gillen, maar dan komen er heel andere letters te staan en dat wil ik de tere KSC zieltjes niet aandoen... Als ik het post ben ik in ieder geval nooit meer welkom in de Bilble belt, en heb ik de bond tegen het vloeken op mijn dak...
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Vandaag weer huisbezoeken afgelegd, kom ik bij de laatste cliënt, blijkt zijn dochter op bezoek te zijn. En verdorie, dat was me toch een cutie.
Iets met beroepscode enzo.quote:
Toekjequote:
ah das ellebei wel leuk. was er perfect weer voorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
NEE.. Maar heb gefietst én gewandeld vandaag
nou bij wat ik in gedachte heb is kutwijf nog een complimentquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Achterlijke rot dwerg mag toch wel?
Ach joh! Alsof jij nooit van een cliënt of een kennis daarvan kriebels hebt gekregen.quote:
Ik was op bed maar moest jou eerst nog ff zienquote:
Toekquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik was op bed maar moest jou eerst nog ff zien
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou bij wat ik in gedachte heb is kutwijf nog een compliment
Ten eerste maak ik een grapjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ach joh! Alsof jij nooit van een cliënt of een kennis daarvan kriebels hebt gekregen.Je bent gewoon eens mens!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik was op bed maar moest jou eerst nog ff zien
Ik weet dat het een grapje is.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ten eerste maak ik een grapjeTen tweede, nee, dat is me nog niet overkomen
Op de een of andere manier heb ik erg onaantrekkelijke en stinkende klanten
![]()
Verstandigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:26 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik weet dat het een grapje is.Dan kom ik maar bij jou werken, dan gebeurd me dat in ieder geval niet meer!
Ik heb het iemand ooits eens horen doen toen die voor mensen een printer werkend moest krijgen en de dochter toevallig binnen liep en die gesprek over nam en moeders de helpdesker niet snapte.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Iets met beroepscode enzo.
Maar nee, zelfs dan zou het nogal apart zijn. Half uurtje praten en dan out of the blue, waar haar vader bij is, om haar nummer vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |