Ik ga nog niet slapenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sweet dreams
[..]
Welterusten Trev
[..]
Welterusten
[..]
Sweet dreams Marijk
Truste Stuquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:08 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen
Sweet dreams allemaal![]()
Trusten Stuquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:08 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen
Sweet dreams allemaal![]()
Op zijn webcam is ie niet te zienquote:
Aan het friemelen denk ikquote:
Ik heb straks geen vast contract, maar geen zekerheid op een andere baan is heel wat anders. Hier in de buurt heb je niet veel.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, ik neem aan dat A ook een baan heeft toch? En daarbij komt, ik heb ook mijn vaste lasten, of ik nou een hypotheek heb of nietIn je eentje is het bovendien vaak prijziger dan met z'n 2en, die lamp brandt wel of je nou alleen of samen bent
Maar iedereen heeft zo zijn eigen behoeften
En ik merk dat ik weinig waarde hecht aan zekerheid, het kan toch allemaal anders gaan dan verwacht
Een vast contract betekent niet dat je je baan niet kunt verliezen
Een koentjequote:
Helleuquote:
Nee, jij zit wel in een ietwat slechtere regio dan zwolle.... Maar dan nog, ook dat is op te lossenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb straks geen vast contract, maar geen zekerheid op een andere baan is heel wat anders. Hier in de buurt heb je niet veel.
Nu pas ja. Maar dan nog, ik heb slechte ervaringen met 'vriendschappen'. Dus ik houd de boot af. Mijn probleem, mijn keuze. Komt door wat zakenwassers, trauma's, Vietnam en boerenyoghurt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, jij zit wel in een ietwat slechtere regio dan zwolle.... Maar dan nog, ook dat is op te lossen
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu pas ja. Maar dan nog, ik heb slechte ervaringen met 'vriendschappen'. Dus ik houd de boot af. Mijn probleem, mijn keuze. Komt door wat zakenwassers, trauma's, Vietnam en boerenyoghurt.
Truequote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]op je trauma's
Maar ik kan je aanraden het toch nog eens een kans te geven
Sommige mensen kunnen je erg aangenaam verrassen
![]()
Heel veel mensen hebben me al negatief verrast, ik heb er geen trek meer in. Op van die leuke momenten dat je denkt: oh, bedankt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]op je trauma's
Maar ik kan je aanraden het toch nog eens een kans te geven
Sommige mensen kunnen je erg aangenaam verrassen
![]()
Hey Whiskers.quote:
He WWquote:
Ik snap het ergens wel hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heel veel mensen hebben me al negatief verrast, ik heb er geen trek meer in. Op van die leuke momenten dat je denkt: oh, bedankt.
En mocht het weer wat rustiger in Japan worden is er toch een kans dat we besluiten die kant op te gaan.
Lekker slapen Pinguquote:
mijn trip in april gaat iig niet meer door. ik wacht nog wel ff voor ik er weer heengaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heel veel mensen hebben me al negatief verrast, ik heb er geen trek meer in. Op van die leuke momenten dat je denkt: oh, bedankt.
En mocht het weer wat rustiger in Japan worden is er toch een kans dat we besluiten die kant op te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |