Oooh, dus je begint in mei aan je nieuwe baan? Wel tof dat je zoveel vrije dagen nog had danquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een hele berg vrije dagen sparen en dan ontslag nemen. Tip: wees voorbereid op een week gezeik, verzamel argumenten om er tegenin te gaan.
Te veel Round-up gebruikt?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mmmmm hier heeft het gras aardig bruine plekken![]()
Dan heb je het beter geregeld dan ikquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb mijn weekend gepland van vrijdag t/m dinsdag
Ja, ik heb dit jaar zes weken gewerkt, de rest had ik vrijquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, dus je begint in mei aan je nieuwe baan? Wel tof dat je zoveel vrije dagen nog had dan
Verlegen is niet ergquote:
Ach, je hebt een vrouw en 2 kinderen. Misschien niet helemaal gelukkig maar wie is dat wel? Ik ben alleen, ook niet helemaal gelukkig maar zou graag kinderen willen hebben. Ik zeg niet dat ik zit te wachten op een vrouw die alleen maar zeurt of klaagt maar er zullen toch ook best goede momenten zijn neem ik aanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mmmmm hier heeft het gras aardig bruine plekken![]()
Zie, daarom!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Verlegen is niet erg, maar rauwe vis??
Succesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:20 schreef Koen66 het volgende:
Hmmmm eerst maar eens kijken of ik vrijdag 'vrij' kan krijgen
running gag in mijn vriendengroepquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, je hebt een vrouw en 2 kinderen. Misschien niet helemaal gelukkig maar wie is dat wel? Ik ben alleen, ook niet helemaal gelukkig maar zou graag kinderen willen hebben. Ik zeg niet dat ik zit te wachten op een vrouw die alleen maar zeurt of klaagt maar er zullen toch ook best goede momenten zijn neem ik aan
Verlegenquote:
opschepperquote:
Ik vind het eigenlijk wel prettig, zo zonder verplichtingenquote:
Jum jumquote:
quote:
Je ziet DM zijn scherm alweer schoonmaken? Of is Windows weer gecrashed?quote:
wat ik al eerder zei, ik ben ontzettend gek op m'n kids, dat is de laatste jaren de "lijm" van ons huwelijkquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, je hebt een vrouw en 2 kinderen. Misschien niet helemaal gelukkig maar wie is dat wel? Ik ben alleen, ook niet helemaal gelukkig maar zou graag kinderen willen hebben. Ik zeg niet dat ik zit te wachten op een vrouw die alleen maar zeurt of klaagt maar er zullen toch ook best goede momenten zijn neem ik aan
Ach, er zijn wel grenzen hoor. Zodra je teveel van je partner maar moet "accepteren" moet je er gewoon weg gaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien anders eens dingen samen gaan doen zonder de kidsquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat ik al eerder zei, ik ben ontzettend gek op m'n kids, dat is de laatste jaren de "lijm" van ons huwelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |