Laat ik nu druk aan het solliciteren zijn voor een stageplek volgend jaar. Bieden jullie stageplekken aan?quote:
Wel aardig hoor en met jou dan?quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik heb het iemand ooits eens horen doen toen die voor mensen een printer werkend moest krijgen en de dochter toevallig binnen liep en die gesprek over nam en moeders de helpdesker niet snapte.
Eerst gaf die dochter haar Hyves aan hem en later vroeg die om haar nr. Maar de dag erop was die ontslagennog nooit zo gelachen!
Ja, weet alleen niet of het voldoende is voor jouw studiequote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Laat ik nu druk aan het solliciteren zijn voor een stageplek volgend jaar. Bieden jullie stageplekken aan?
Dan ben je ook niet slim bezig.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik heb het iemand ooits eens horen doen toen die voor mensen een printer werkend moest krijgen en de dochter toevallig binnen liep en die gesprek over nam en moeders de helpdesker niet snapte.
Eerst gaf die dochter haar Hyves aan hem en later vroeg die om haar nr. Maar de dag erop was die ontslagennog nooit zo gelachen!
wel aardig klinkt niet echt tof...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
Wel aardig hoor en met jou dan?![]()
Hej Symp
Hoiquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
wel aardig klinkt niet echt tof...
Hier alles goed
[..]
Hoi
Chinese meukquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:31 schreef Toekito het volgende:
Webshop? Wat verkocht je MZ? Onzin of iets nuttigs?
Deze is voor de MWD-studie. En het moet dus derdejaars zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, weet alleen niet of het voldoende is voor jouw studieEn ik werk er dan als het goed niet meer
je weet dat ze meeluisteren dus dan doe je dat niet!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dan ben je ook niet slim bezig.Ik ken nog wel zoiets, ik zal zo kijken of ik het plaatje kan vinden...
Precies! Ken je deze al?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
je weet dat ze meeluisteren dus dan doe je dat niet!
Mijn hoofd loopt over vandaarquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
wel aardig klinkt niet echt tof...
Hier alles goed
Ja, dat kan bij onsquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Deze is voor de MWD-studie. En het moet dus derdejaars zijn.
Truste Toekquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
Mijn hoofd loopt over vandaar
Ik ga slapen![]()
tot morgen all
Prachtig, facebook is een bron van dit soort juweeltjes.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Precies! Ken je deze al?
[ afbeelding ]
Dan zou ik zowaar bij jullie stage kunnen lopen!quote:
die blijft geniaal maar veel voorkomend!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Precies! Ken je deze al?
[ afbeelding ]
True, er is een site vol van dat soort juweeltjes, maar deze blijft het mooist.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
die blijft geniaal maar veel voorkomend!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Precies! Ken je deze al?
[ afbeelding ]
Doe rustig aan en tot morgenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik ga slapen![]()
tot morgen all
slaap lekker en rustig aan manquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik ga slapen![]()
tot morgen all
Wat heb je uitgespooktquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:44 schreef Symphonic het volgende:
Ik moet voortaan via de afsluitdijk...
Ik kan de provincie gelderland en de noordoostpolder niet meer onder ogen komen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |