quote:Op maandag 21 maart 2011 17:32 schreef conleche het volgende:
Ik ben net naar het park geweest met Herr Koek en hij houdt niet zo van andere honden. Speciaal niet degenen met een plastic lampenkap over hun hoofd. De hond vond Koek lief, maar die was er niet van gediend en sprintte weg om vervolgens op een een bankje bij een oma te springen.![]()
Stoerheid.
Dat idd!quote:
Lichtpuntje! Op beide solliciteren, succes!quote:Op maandag 21 maart 2011 17:46 schreef LadyBlack het volgende:
Als bij toeval stuurt t andere uitzendbureau me nu een vacature als receptioniste bij een transport/opslag/nogwat bedrijf....
Maar ik zie dat nóg weer een ander uitzendbureau ook vacatures voor de BD heeftMisschien kan ik het langs die weg nog eens proberen
Was die test van het uitzendbureau of van de belastingdienst?quote:Op maandag 21 maart 2011 17:46 schreef LadyBlack het volgende:
Als bij toeval stuurt t andere uitzendbureau me nu een vacature als receptioniste bij een transport/opslag/nogwat bedrijf....
Maar ik zie dat nóg weer een ander uitzendbureau ook vacatures voor de BD heeftMisschien kan ik het langs die weg nog eens proberen
Nou volgens mij van het uitzendbureauquote:Op maandag 21 maart 2011 17:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Was die test van het uitzendbureau of van de belastingdienst?
Dan inderdaad wat loveli zegt!quote:Op maandag 21 maart 2011 17:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou volgens mij van het uitzendbureaumoest iig inloggen op de site van randstad
![]()
Thx lovelien iedereen trouwens
![]()
quote:
Wat een droppie.quote:
Kan ik ook als ik m'n neus naar beneden duwquote:Op maandag 21 maart 2011 18:03 schreef anna82 het volgende:
Ah, Koek en ik delen de kunst van het met je tong je neus aanraken!![]()
Ik niet, heb ik net proefondervindelijk gemerkt en nu doet mijn tongspier pijn.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kan ik ook als ik m'n neus naar beneden duw.
I hear yaquote:Op maandag 21 maart 2011 18:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb een wipneus. Ik ga het niet eens proberen.
Bang dat je dingen proeft voor je het topje bereikt?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb een wipneus. Ik ga het niet eens proberen.
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:13 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb bij de Lidl een grote zak preien, een grote zak wortels en een zak sperziebonen gekocht, en daar ga ik een hele grote pan saus van brouwen die ik in bakjes in de vriezer kan stoppen, zodat ik altijd gezond eten in huis heb
Wordt grotendeels gemeten aan de hand van de gespreksankers. Dus zoveel keer de naam van de klant noemen, beginnen met goedemorgen, etc.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:09 schreef loveli het volgende:
Als ik mijn ervaringen met de belastingdienst bekijk, dan vraag ik me af hoe het gros van die mensen heeft kunnen scoren op servicegerichtheid
Dat is dus wel trainbaar. En een goede tip voor LBquote:Op maandag 21 maart 2011 18:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wordt grotendeels gemeten aan de hand van de gespreksankers. Dus zoveel keer de naam van de klant noemen, beginnen met goedemorgen, etc.
Ohquote:Op maandag 21 maart 2011 18:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wordt grotendeels gemeten aan de hand van de gespreksankers. Dus zoveel keer de naam van de klant noemen, beginnen met goedemorgen, etc.
Aww, kusje op je tongspier!quote:Op maandag 21 maart 2011 18:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik niet, heb ik net proefondervindelijk gemerkt en nu doet mijn tongspier pijn.
Dat was ook mijn gedachte, maar het wordt dus gezien als klantvriendelijk (volgens allerlei onderzoeken dan). Ik vind het altijd persoonlijk prettiger om een goed antwoord op mijn vraag te krijgen...quote:
Hm, bij die test nietquote:Op maandag 21 maart 2011 18:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wel vaak genoeg je excuus aangeboden dan? Oh, en niet vergeten: samenvatten wat de klant wil.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hm, bij die test nietdat zouden ze bij het rollenspel gaan meten, maar zover ben ik nooit gekomen
Nee, ik heb niemand aan de telefoon gehad, het rollenspel zou de volgende stap zijn.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wel vaak genoeg je excuus aangeboden dan? Oh, en niet vergeten: samenvatten wat de klant wil.
Jaja, ervaring leert.
oeh, heerlijk... Binnenkort ook maar weer eens etenquote:Op maandag 21 maart 2011 18:26 schreef Rituals het volgende:
Ik heb rivierkreeftjes gegeten!Heel lang geleden dat ik die had.
Ja! Irritant is dat! Nee, mevrouw van O. ik kan u niet helpen. Kan ik verder nog iets doen voor u mevrouw O.? Nee? Fijne dag nog, mevrouw van O.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohja dat namen noemen bij de belastingdienst![]()
"Is het zo duidelijk mevrouw L? Heeft u nog vragen mevrouw L? Fijne dag dan mevrouw L!"
Het is alsof ze me aan mn eigen achternaam willen herinneren
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja! Irritant is dat! Nee, mevrouw van O. ik kan u niet helpen. Kan ik verder nog iets doen voor u mevrouw O.? Nee? Fijne dag nog, mevrouw van O.![]()
Zeg gewoon: Hee, Co, goed nieuws, I fixed the problem!
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:43 schreef conleche het volgende:
Zeg gewoon: Hee, Co, goed nieuws, I fixed the problem!
Dat komt omdat je sperzieboontjes niet dopt.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:33 schreef Goodbye het volgende:
Sperzieboontjes doppen, wat een stom werk is datMaar zoveel lekkerder dan diepvries imo!
Oh, sorry. Punten dan. Nog steeds een rotwerkje!quote:Op maandag 21 maart 2011 18:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat komt omdat je sperzieboontjes niet dopt.
Je punt ze. Doppen is wat je doet als je doperwtjes zelf uit de peul vist.
Ik moet nog bonen doppen. Droge bonen, dat scheelt.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, sorry. Punten dan. Nog steeds een rotwerkje!
Daar had ik het gisteren nog over! Of dat iets Gronings is, maar schijnbaar kennen ze ze in Turkije ook.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik moet nog bonen doppen. Droge bonen, dat scheelt.
Heb ik toenet ook gedaanquote:Op maandag 21 maart 2011 18:33 schreef Goodbye het volgende:
Sperzieboontjes doppen, wat een stom werk is datMaar zoveel lekkerder dan diepvries imo!
Hoe bedoel je, Gronings? Zulke bonen eten ze toch over de hele wereld?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:01 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Daar had ik het gisteren nog over! Of dat iets Gronings is, maar schijnbaar kennen ze ze in Turkije ook.![]()
![]()
En ik lust ze niet zo graag overigens
Ik Grey's Anatomyquote:Op maandag 21 maart 2011 19:07 schreef Siral het volgende:
[..]
Heb ik toenet ook gedaanIk heb ondertussen iedereen is gek op jack gekeken
Everybody loves Raymond was ook al zo gestaged.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:08 schreef Viking84 het volgende:
"Iedereen is gek op Jack". Ik vind het heel niet-naturel overkomen allemaal.
Vind ik ook niks idd en IHVJ lijkt er gewoon teveel op en het past imo niet in onze cultuur (quote:Op maandag 21 maart 2011 19:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Everybody loves Raymond was ook al zo gestaged.
Doe je dan de komkommert als 'drager' voor de salade ipv brood? Intrigerend!quote:Op maandag 21 maart 2011 19:08 schreef Goodbye het volgende:
O: 2 gebakken eieren
T: 8 blokjes kaas
T: 2 plakken kipfilet, 3 augurken
T: bakje magere kwark
T: 4 stukken komkommer met zelfgemaakte tonijnsalade![]()
T: 2 plakken rosbief
D: biefstukje met champignons, sperziebonen, broccoli/bloemkool
Lijstje van vandaag. Net in de super nog even wat extra eten gehaald, dus het gaat wel goed komenWas vannacht even wakker geweest omdat ik me beroerd voelde en dat gevoel kwam aan het eind van de ochtend/begin van de middag helaas een beetje terug. Nu voel ik me weer prima, though!
Oww nee niet zulke, van die gele, die je dan heel lang moet laten drogen. Ik heb dat echt nog nooit bij iemand gezien, behalve bij familie uit het noorden. Dus toen vroeg ik me dat afquote:Op maandag 21 maart 2011 19:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, Gronings? Zulke bonen eten ze toch over de hele wereld?
[ afbeelding ]
Waarom geen tosti met 2 boterhammen?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:17 schreef Siral het volgende:
nieuw aangepast lijstje om aan mn kcal proberen te komen:
O: roggebrood met rosbief, gekookt eitje, glas yomild
T: appel
L; meergranen tosti van 1 boterham, half plakje 30+ kaas, half plakje ham, augurk en tomaatje ertussen. twee rijstwafels met jam.
T: cappuccino, wasa lichtgewicht cracker kipfilet
D: moot gebakken zalm, gebakken aardappeltjes, sperziebonen
T: cappuccino, bakje yoghurt met een kiwi.
mislukt
Omdat ik zin had rijstewafel met jamquote:Op maandag 21 maart 2011 19:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Waarom geen tosti met 2 boterhammen?
Datte! En dan gewoon 1 plak kaas en 1 plak ham. Makkelijker en meer kcal!quote:Op maandag 21 maart 2011 19:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Waarom geen tosti met 2 boterhammen?
Die kon je er dan BIJ nemen, he!quote:Op maandag 21 maart 2011 19:19 schreef Siral het volgende:
[..]
Omdat ik zin had rijstewafel met jam... ik moet echt iets van zoetigheid hebben op een dag anders ga ik vreetkicks krijgen.
Dan kan je nog steeds en en doen, ipv of ofquote:Op maandag 21 maart 2011 19:19 schreef Siral het volgende:
[..]
Omdat ik zin had rijstewafel met jam... ik moet echt iets van zoetigheid hebben op een dag anders ga ik vreetkicks krijgen.
maar of zoveel kaas de goede manier is voor meer kcal? Mij is altijd "verteld" om kaas zo min mogelijk te eten. En al helemaal geen 45+.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Datte! En dan gewoon 1 plak kaas en 1 plak ham. Makkelijker en meer kcal!
2 rijstewafels is 65 kcal.. bijna een boterham. En als ik er een dikke laag jam om gooi kom ik er welquote:Op maandag 21 maart 2011 19:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan kan je nog steeds en en doen, ipv of ofin een rijstwafel zit geen drol.
Van zulke?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:16 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Oww nee niet zulke, van die gele, die je dan heel lang moet laten drogen. Ik heb dat echt nog nooit bij iemand gezien, behalve bij familie uit het noorden. Dus toen vroeg ik me dat af
Dan kan je beter 1 rijstwafel en 2 boterhammen nemen jongedame.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:21 schreef Siral het volgende:
[..]
2 rijstewafels is 65 kcal.. bijna een boterham. En als ik er een dikke laag jam om gooi kom ik er wel
krijg ik niet weg, dan ben ik een groot opgeblazen iets.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Die kon je er dan BIJ nemen, he!
Ja klopt, als je er achteraf over nadenkt..quote:Op maandag 21 maart 2011 19:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan kan je beter 1 rijstwafel en 2 boterhammen nemen jongedame.
1 plak kaas is geen ramp, vooral als je niet meer hoeft af te vallen, lijkt me. Kan niet zeggen dat ik expert ben, maar vooral als je het niet dagelijks eet zou ik er niet wakker van liggen.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:20 schreef Siral het volgende:
[..]
maar of zoveel kaas de goede manier is voor meer kcal? Mij is altijd "verteld" om kaas zo min mogelijk te eten. En al helemaal geen 45+.
Hmhm.. maar ik voel me net aan t randje prettig nog met dit lijstje. Als ik meer eet dan voel ik me er niet goed bij, kun je nagaan. Ik heb altijd weinig gegeten, en ik probeer beetje bij beetje meer te eten, maar ik voel me er gewoon niet prettig bij. Aangezien ik dat nooit gedaan heb (genoeg eten). Ik ben gewoon bang dat ik straks als een gek aankom als ik rond de 1700 kcal ga eten elke dag......quote:Op maandag 21 maart 2011 19:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
1 plak kaas is geen ramp, vooral als je niet meer hoeft af te vallen, lijkt me. Kan niet zeggen dat ik expert ben, maar vooral als je het niet dagelijks eet zou ik er niet wakker van liggen.
Wat betreft vol zitten: je kan dan ook een volledige tosti als lunch doen en de rijstwafels als extra T een tijdje later. Je moet kijken wat voor jou werkt om toch meer binnen te krijgen, denk ik. Overigens vind ik je lijstje voor een afvallijstje wel heel mooi
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:17 schreef Siral het volgende:
nieuw aangepast lijstje om aan mn kcal proberen te komen:
O: roggebrood met rosbief, gekookt eitje, glas yomild
T: appel
L; meergranen tosti van 1 boterham, half plakje 30+ kaas, half plakje ham, augurk en tomaatje ertussen. twee rijstwafels met jam.
T: cappuccino, wasa lichtgewicht cracker kipfilet
D: moot gebakken zalm, gebakken aardappeltjes, sperziebonen
T: cappuccino, bakje yoghurt met een kiwi.
mislukt
Mislukt.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:20 schreef Siral het volgende:
[..]
maar of zoveel kaas de goede manier is voor meer kcal? Mij is altijd "verteld" om kaas zo min mogelijk te eten. En al helemaal geen 45+.
Gelukkig niet, dan at ik ze niet meerquote:Op maandag 21 maart 2011 19:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan kan je nog steeds en en doen, ipv of ofin een rijstwafel zit geen drol.
Je kan van 30+ best een hele plak eten. Het is niet alsof je een infuus hebt.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gelukkig niet, dan at ik ze niet meer.
[/flauw]
True, maar 94 kcal voor een plak kaas schrikt mij af...quote:Op maandag 21 maart 2011 19:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je kan van 30+ best een hele plak eten. Het is niet alsof je een infuus hebt.
[..]You snapt my well.
quote:"De hoeveelheid vet in je eten is prima: niet te veel en niet te weinig.
Je kiest regelmatig producten met weinig verzadigd (=verkeerd) vet. Toch krijg je nog wat te veel verzadigd vet binnen."
Jaaa! Ik wel!quote:Op maandag 21 maart 2011 19:35 schreef Syrena het volgende:
Watte, is er een NL-ripoff van Everybody loves Raymond? Waar gaat het heen met de wereld![]()
Heeft er iemand interesse in een exemplaar van het Boekenweekgeschenk? Ik heb er eentje over. En ik kan graties verzendenIk heb er zelf al 1, eentje stuur ik naar mijn zus en toen kreeg ik er vandaag nog eentje.... (jaja, werken tussen de boeken).
PieEm me even je adres, dan gaat ie morgen op de busquote:
Jee!quote:Op maandag 21 maart 2011 19:38 schreef Syrena het volgende:
[..]
PieEm me even je adres, dan gaat ie morgen op de bus![]()
Kan best zijn dat ik op mijn andere werkplek nog exemplaren vind, dan meld ik het wel weer
Ik denk dat dit in verhouding bedoeld is. Zet er eens wat nootjes of vis bij om te kijken wat dat doet?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:36 schreef Siral het volgende:
En voedingscentrum geeft nogal snel aan dat je teveel verzadigd vet binnen krijgt. Zoals nu met mijn lijstje zelfs...
[..]
Cashew noten en forel toegevoegd. Dan staat het er nog..quote:Op maandag 21 maart 2011 19:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik denk dat dit in verhouding bedoeld is. Zet er eens wat nootjes of vis bij om te kijken wat dat doet?
Als je nou iets met veel verzadigde vetten veranderd in iets met veel onverzadigde en wel op ongeveer evenveel gram vet blijft zitten?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:43 schreef Siral het volgende:
[..]
Cashew noten en forel toegevoegd. Dan staat het er nog..
Hmm had niet verwacht dat dat te veel verzadigd vet zou zijn!quote:Op maandag 21 maart 2011 19:43 schreef Siral het volgende:
[..]
Cashew noten en forel toegevoegd. Dan staat het er nog..
Noem eens iets?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:50 schreef neen het volgende:
[..]
Als je nou iets met veel verzadigde vetten veranderd in iets met veel onverzadigde en wel op ongeveer evenveel gram vet blijft zitten?
Ouwe zemelaar!quote:Op maandag 21 maart 2011 19:52 schreef MarMar het volgende:
oh en ik heb een B vandaag, ik heb een radiator roze geschilderd, al zittend op een kussen.
Kloddertje roze hieeerrrrr en een kloddertje roze daaaarrr
Oooooooooh, nou snap ik waarom ie altijd bij mij zat te mekkeren!quote:Op maandag 21 maart 2011 19:51 schreef MarMar het volgende:
Komt omdat ze het vetgehalte van je totale eten tellen, dus het aantal procenten van wat je eet. Dan kan je bij weinig kcal toch al teveel vet krijgen volgens de berekening. Vul voor de gein maar eens wat dingen zonder vet in om het totaal omhoog te laten gaan, dan heb je bij dezelfde hoeveelheid vet niet teveel.
Met andere woorden: als je steeds weinig eet en toch teveel vet krijgt volgens de eetmeter heb je gewoon veel te weinig van de rest
Ja, en ik moet zeggen dat ik m'n hersenen goed gefopt had!quote:Op maandag 21 maart 2011 19:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Doe je dan de komkommert als 'drager' voor de salade ipv brood? Intrigerend!
Ik ga kijken hoe jij dat low carb aanpakt! Ik kan mezelf er nog steeds niet toe zetten
maar 21 dagen zegt ze danquote:Op maandag 21 maart 2011 19:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, en ik moet zeggen dat ik m'n hersenen goed gefopt had!![]()
En ik moet ook nog even kijken hoe ik het aan ga pakken, vooral qua variatie. Maar het gaat wel goed komen, het zijn maar 21 dagen
Ikheb een gebruikersnaam aangemaakt, ik ga het eens proberenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:57 schreef Rituals het volgende:
Siral, misschien is het een idee om je lijstjes op een andere site in te vullen waar je kunt zien hoeveel KH/eiwit/verzadigd vet/onverzadigd vet (en cholesterol/vezels/vitaminen/mineralen) er in welke producten zitten en of je verhoudingen 'kloppen'? Ik gebruik zelf dieetinzicht.nl.
dus je komt bij ons werken?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:56 schreef Syrena het volgende:
Oh ik googlede net op naam vacature en schaal en kwam toen uit bij de Radboud uni en daar was ie schaal 10en 0.4 fte, dus het is wel een doenbare baan in deeltijd.
*wrijft handen*
Ik hoop echt dat ie morgen in de mail zit, als het te lang gaat duren ga ik weer allemaal beren op de weg zien/verzinnen, en dan durf ik niet meer te solliciteren
Ik vind het een prettige site. Als je alles hebt ingevuld moet je rechtsboven op 'mijn rapport' klikken. Als je weer terug wilt naar je dagboek klik je op invullen dagboek' (weer rechtsboven).quote:Op maandag 21 maart 2011 20:03 schreef Siral het volgende:
[..]
Ikheb een gebruikersnaam aangemaakt, ik ga het eens proberen
Hmm.. ik moet zeggen dat ik het tot nu toe niet erg handig vind..quote:Op maandag 21 maart 2011 20:06 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik vind het een prettige site. Als je alles hebt ingevuld moet je rechtsboven op 'mijn rapport' klikken. Als je weer terug wilt naar je dagboek klik je op invullen dagboek' (weer rechtsboven).
Nou, ik vind dat best meevallen!quote:
Even wennen!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:08 schreef Siral het volgende:
[..]
Hmm.. ik moet zeggen dat ik het tot nu toe niet erg handig vind..
Jaaaaa! Maar ik neem niet aan dat je naar mij gratis kan verzenden...quote:Op maandag 21 maart 2011 19:35 schreef Syrena het volgende:
Watte, is er een NL-ripoff van Everybody loves Raymond? Waar gaat het heen met de wereld![]()
Heeft er iemand interesse in een exemplaar van het Boekenweekgeschenk? Ik heb er eentje over. En ik kan graties verzendenIk heb er zelf al 1, eentje stuur ik naar mijn zus en toen kreeg ik er vandaag nog eentje.... (jaja, werken tussen de boeken).
Er staat niet eens magere yoghurt in?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:09 schreef Rituals het volgende:
[..]
Even wennen!Maar je ziet dus heel mooi hoeveel gr en kcal KH/eiwit/verschillende vetten je binnen krijgt in totaal en per product (per product kun je zien als je een beetje naar beneden scrollt).
oh. spuit elf.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:09 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Jaaaaa! Maar ik neem niet aan dat je naar mij gratis kan verzenden...
Zoeken op yoghurt?quote:
We hebben ooit een boek uitgeleend aan een bibliotheek in Osloquote:Op maandag 21 maart 2011 20:09 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Jaaaaa! Maar ik neem niet aan dat je naar mij gratis kan verzenden...
Even op het floppie klikkenquote:Op maandag 21 maart 2011 20:13 schreef Siral het volgende:
Ik vul het in maar het komt er niet te staan.. :/
Thx, voor de link ook al bedoelde je hem voor Siralquote:Op maandag 21 maart 2011 20:06 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik vind het een prettige site. Als je alles hebt ingevuld moet je rechtsboven op 'mijn rapport' klikken. Als je weer terug wilt naar je dagboek klik je op invullen dagboek' (weer rechtsboven).
Dat wil ik ook nog wel weten ja, dat en alternatieven? Hoewel het ooit ongetwijfeld al eens langs is geweest.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:51 schreef Viking84 het volgende:
Zijn pinda's ook een goeie optie als calorierijk tussendoortje? (een handje pinda's om de calorieën op te schroeven dus)
Jawel, je kunt gewoon het aantal grammen aangeven. Dan zet je hem op 1gram en dan vul je '29' in (dus 29 x 1gr rijstwafel).quote:Op maandag 21 maart 2011 20:16 schreef Siral het volgende:
Wat ik handig vind aan caloriechecker is dat je zelf grammen kan invullen. Een rijstwafel is op kcal checker namelijk 18 kcal oid, en ik weet dat de mijne in werkelijkheid 29 kcal zijn, dus pas ik de grammen aan.. Dat kan nu niet..
En als je er nog een vindt mij?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:13 schreef Syrena het volgende:
[..]
We hebben ooit een boek uitgeleend aan een bibliotheek in Oslo![]()
Als ik morgen nog een ex vind, pm ik je.
oja natuurlijk!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:18 schreef Rituals het volgende:
[..]
Jawel, je kunt gewoon het aantal grammen aangeven. Dan zet je hem op 1gram en dan vul je '29' in (dus 29 x 1gr rijstwafel).
Ik zou eerder walnoten of amandelen eten, dan!quote:Op maandag 21 maart 2011 19:51 schreef Viking84 het volgende:
Zijn pinda's ook een goeie optie als calorierijk tussendoortje? (een handje pinda's om de calorieën op te schroeven dus)
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En als je er nog een vindt mij?![]()
Ik las het ook net, jaquote:Op maandag 21 maart 2011 20:19 schreef conleche het volgende:
Jezus moet niet gekker worden, die vrouw van 63 die bevallen is.
Ok, maar die bakjes van de AH zijn zo duur. 3 handjes voor 2,99. Dat moet toch goedkoper kunnen?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zou eerder walnoten of amandelen eten, dan!
De markt!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ok, maar die bakjes van de AH zijn zo duur. 3 handjes voor 2,99. Dat moet toch goedkoper kunnen?
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ok, maar die bakjes van de AH zijn zo duur. 3 handjes voor 2,99. Dat moet toch goedkoper kunnen?
Dan moet je toch niet meer denken aan opvoeden!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:19 schreef conleche het volgende:
Jezus moet niet gekker worden, die vrouw van 63 die bevallen is.
Leukkk!quote:
Ik merkte juist vaak dat caloriechecker minder kcal aangeeft dan een product werkelijk bevatquote:Op maandag 21 maart 2011 20:28 schreef Siral het volgende:
Dieetinzicht geeft veel minder kcal aan dan werkelijk is, ik vind dat ik bij caloriechecker beter kan bepalen en zien of het echt klopt, je ziet namelijk meteen wanneer je het invoert hoeveel kcal het is, per producht. En het invullen duurt me te lang haha
Ja klopt, daarom kan ik makkelijk zelf meteen zien hoeveel kcal het is en als het nodig is aanpassen. 1 plakje rogge brood is hier namelijk 90 kcal, caloriechecker zegt 80, dus geef ik wat meer grammen aan tot ik op 90 kcal kom.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:30 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik merkte juist vaak dat caloriechecker minder kcal aangeeft dan een product werkelijk bevat. Ik vond dieetinzicht even wennen, maar nu (na een paar dagen) vind ik het erg fijn.
helaas. vrij lastig voor mij!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:25 schreef neen het volgende:
De boekenweek is toch pas de 26e afgelopen? Gewoon een leuk goedkoop boek van 12,50 kopen of een studieboek, reisgids ofzo. Krijg je ook nog het boekenweekgeschenk.
Bij dieetinzicht ga je inderdaad pas na het invoeren naar je rapport. Je kunt wel makkelijker terug en dan even op het potloodje klikken en het aantal grammen aanpassen. Ook kun je producten heel makkelijk kopiëren naar een volgende dag als je bijv. vaak dezelfde producten eet of standaard hetzelfde ontbijt.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:31 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja klopt, daarom kan ik makkelijk zelf meteen zien hoeveel kcal het is en als het nodig is aanpassen. 1 plakje rogge brood is hier namelijk 90 kcal, caloriechecker zegt 80, dus geef ik wat meer grammen aan tot ik op 90 kcal kom.
Caloriechecker geeft bij mij meestal meer kcal dan eetmeter. Als het echt zwaar afwijkt, zoek ik het op en pas ik dan gewoon de hoeveelheid aan tot het aantal kcal wel kloptquote:Op maandag 21 maart 2011 20:30 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik merkte juist vaak dat caloriechecker minder kcal aangeeft dan een product werkelijk bevat. Ik vond dieetinzicht even wennen, maar nu (na een paar dagen) vind ik het erg fijn.
Hmm zo heeft ieder zijn voor en nadelen dusquote:Op maandag 21 maart 2011 20:34 schreef Rituals het volgende:
[..]
Bij dieetinzicht ga je inderdaad pas na het invoeren naar je rapport. Je kunt wel makkelijker terug en dan even op het potloodje klikken en het aantal grammen aanpassen. Ook kun je producten heel makkelijk kopiëren naar een volgende dag als je bijv. vaak dezelfde producten eet of standaard hetzelfde ontbijt.
Laat me nou in die waaahaaaan!!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:35 schreef Laureline het volgende:
Caloriechecker zegt volgens mij altijd dat je teveel verzadigd vet eet. Al vul je je lijstjes roomscher dan de paus in. Stom ding. En inderdaad altijd verkeerde aantallen: een Bossche bol tweehonderdzoveel kcal. Hallo, zo'n ding is meer dan 600!
't Is een complot van voedingscentrum en Bossche bollenbakkers
[lol] EN APPELFLAPPEN? ZIJN DIE DAN WEL ECHT ROND DE 400 KCAL? OF NOG MEER?[/lol]quote:Op maandag 21 maart 2011 20:35 schreef Laureline het volgende:
Caloriechecker zegt volgens mij altijd dat je teveel verzadigd vet eet. Al vul je je lijstjes roomscher dan de paus in. Stom ding. En inderdaad altijd verkeerde aantallen: een Bossche bol tweehonderdzoveel kcal. Hallo, zo'n ding is meer dan 600!
't Is een complot van voedingscentrum en Bossche bollenbakkers
Zóveel scheelt het inderdaad ook weer niet (meestal). Tenzij je bossche bollen gaat eten blijkbaarquote:Op maandag 21 maart 2011 20:34 schreef MarMar het volgende:
[..]
Caloriechecker geeft bij mij meestal meer kcal dan eetmeter. Als het echt zwaar afwijkt, zoek ik het op en pas ik dan gewoon de hoeveelheid aan tot het aantal kcal wel kloptsoms is het dan 0.8 en een andere keer 1.3
Meestal scheelt het maar 50 kcal op een dag, dat zal niet meteen een pond schelen
Of goedquote:Op maandag 21 maart 2011 20:42 schreef MarMar het volgende:
Ik zie op heel veel andere sites dus ook dat die van de ah rond de 600 komen en andere weer nietdus misschien doet de AH gewoon iets heel erg fout
Jij kunt die 80kcal met jouw lijstje zelfs wel gebruikenquote:Op maandag 21 maart 2011 20:44 schreef Goodbye het volgende:
Ik kijk ook naar wat er op de verpakking staat, dat zal dan ongeveer wel kloppen. Maar van de 80 kcal die dieetinzicht mij extra gaf voor de kaas kan ik echt niet wakker liggen, hoor
ik vind dat echt een helden tussendoortjequote:Op maandag 21 maart 2011 20:46 schreef Laureline het volgende:
Maar goed, lijstje:
O: ananas met yoghurt, grapefruitsap
T: cappuccino
L: boterham kroket, bak sla, karnemelk, cappuccino met koekje
T: half ons nootjes (cashew, hazel, amandel), glas groentensap, boterham pindakaas, 2 handjes chipito's (schuld van de mini), mandarijnen
D: spinazie (3 ons) met gebakken ei en vegetarische burger
T: ham-augurkrolletjes, kwark met vanilleyoghurt, stukje oude kaas
wat denken jullie, kan daar nog een Bossche bol bij (of anders morgen)?
Hee, er is nog bijgekomen hèquote:Op maandag 21 maart 2011 20:46 schreef Rituals het volgende:
[..]
Jij kunt die 80kcal met jouw lijstje zelfs wel gebruiken.
Volgens mij heb zelfs ik nog meer gegetenquote:Op maandag 21 maart 2011 20:55 schreef Perruche het volgende:
Puff wat weinig
ik zou echt niet op zo weinig de dag door komen. Elke dag fietsen (niet ver, maar toch), hele dag hard werken, regelmatig sporten... ik vind dat echt knap om met zo weinig eten zo de dag te kunnen eindigen
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:55 schreef Siral het volgende:
Mijn vader zit voor mijn neus paaseitjes te kanen..
neem je er toch ook 1?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:55 schreef Siral het volgende:
Mijn vader zit voor mijn neus paaseitjes te kanen..
Hoho, twee dingenquote:Op maandag 21 maart 2011 20:55 schreef Perruche het volgende:
Puff wat weinig
ik zou echt niet op zo weinig de dag door komen. Elke dag fietsen (niet ver, maar toch), hele dag hard werken, regelmatig sporten... ik vind dat echt knap om met zo weinig eten zo de dag te kunnen eindigen
Lijkt me prima, je neemt geen andere tussendoortjes, dus dan kunnen 6 boterhammen best.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:57 schreef Blurred86 het volgende:
ik zal ook weer eens een lijstje posten:
O: havermout met banaan en melk
B: 35 minuten lopen naar stage
L: dubbele meergranenboterham met ham en light mayo en mosterd
T: cappuccino
T: dubbele meergranenboterham met pindakaas
B: 35 minuten lopen naar huis
T: dubbele meergranenboterham met aardbeienjam + peer
D: gekookte aardappelen, bloemkool en een stuk 'battered cod' (kabeljauw) met light mayo +mosterd
T: iig nog thee of koffie met melk en misschien nog wat yoghurt of 2 jaffa cakes
pfoe, dat lijkt best veel zo! boterhammen zijn hier overigens wel kleiner dan in NL en ik heb ze speciaal uitgezocht op veel vezels
Is niet erg toch, zolang je af en toe maar even aanwaaitquote:Op maandag 21 maart 2011 20:59 schreef Probability het volgende:
Ik ben het internetten helemaal ontwend!
hehehe... hoeveel is je buikomtrek dan?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hoho, twee dingen
1. Ik moet mn abdominale obesitas kwijt.
2. Vanaf volgende week worden mn lijstjes wel weer calorierijker. Dan verbrand ik meer dan ik nu doe en dan moet ik weer vroeg eruit...
ja eerste dag vandaag! het was wel ok, ben nog niet laaiend enthousiastquote:Op maandag 21 maart 2011 21:00 schreef Rituals het volgende:
Hoe is het op je stage Blurred? Was dit de eerste dag? Ik weet even niet meer hoe lang je er nu al bent.
89quote:Op maandag 21 maart 2011 21:03 schreef Perruche het volgende:
[..]
hehehe... hoeveel is je buikomtrek dan?
Ik sta elke dag om 7 uur op idd, misschien eet ik daarom ook wat meer.
Was het hotmail? Dan was het vast spoofing.. jouw adres als afzender, maar niet een virus. Wachtwoord veranderen helpt dan wel.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ow Vik, ik heb AdAware gedraaid en een progje tegen Malware en zulks, maar hij heeft echt niks gevonden. Heb m'n password veranderd en hoop dat het nu over is.
Even wennen en dan word je misschien nog wel laaiend enthousiastquote:Op maandag 21 maart 2011 21:04 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ja eerste dag vandaag! het was wel ok, ben nog niet laaiend enthousiastik moet mijn eigen laptop meenemen om op te werken
en het is echt een rotzooi op het lab! maar wel leuke mensen denk ik en leuk project en de werktijden zijn wel relaxed..
Ik vind dat buikomtrek gebeuren opzich apart.. want iemand die heel klein is (zoals ik) heeft toch automatisch al een kleinere buikomtrek dan iemand van 180 cmquote:
Vind je dat grappig ofzo?!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)riteerd-en-boos.html
Ik ook! Ik had ooit een Haags vriendje en die dacht dat hij mij met Bossche Bollen van bakkerij Bohemen (is dat die bij jou in de buurt Laureline?) echt heeeeeel erg blij zou maken. Not so much,quote:
quote:"Ook ergeren de diëters zich aan onjuist en te populair taalgebruik."
Lauw man!quote:
Oh maar dat vond ik altijd al een beetje irritantquote:
Dat klopt. Deze getallen zijn waarschijnlijk ook genomen op basis van studies naar de relatie tussen buikomtrek en hart- en vaatziekten. 80 was blijkbaar nog significant bij vrouwen.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:08 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik vind dat buikomtrek gebeuren opzich apart.. want iemand die heel klein is (zoals ik) heeft toch automatisch al een kleinere buikomtrek dan iemand van 180 cm
Als mijn buik omtrek 80 is heb ik echt een vadsige pens volgens mijquote:Op maandag 21 maart 2011 21:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat klopt. Deze getallen zijn waarschijnlijk ook genomen op basis van studies naar de relatie tussen buikomtrek en hart- en vaatziekten. 80 was blijkbaar nog significant bij vrouwen.
Maar ben ook gewoon mooier met minder spek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
Ja dank je.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:16 schreef Siral het volgende:
[..]
Als mijn buik omtrek 80 is heb ik echt een vadsige pens volgens mij
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:17 schreef neen het volgende:
Bruisend water, adds 0 kcalsIk heb wel een rekenmachine voor je. In ruil voor je-weet-wel-watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
Ik heb het ook over MIJ.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ja dank je.
De waist-hip-ratio is trouwens nauwkeuriger. Onder de 0,80 is netjes, die van mij is 0,95 ofzo
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb wel een rekenmachine voor je. In ruil voor je-weet-wel-wat.
Op de foto's die ik van jou gezien heb vond ik je prachtig dus ook de whr is relatief. Begrijp wel dat je hem graag iets lager wilt hebben.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ja dank je.
De waist-hip-ratio is trouwens nauwkeuriger. Onder de 0,80 is netjes, die van mij is 0,95 ofzo
Hoe meet je de whr?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:30 schreef anna82 het volgende:
[..]
Op de foto's die ik van jou gezien heb vond ik je prachtig dus ook de whr is relatief. Begrijp wel dat je hem graag iets lager wilt hebben.
Mijn whr is ongeveer 0,63, dat is ook niet helemaal normaal...
Iemand heeft niet teruggelezenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:32 schreef Siral het volgende:
[..]
Hoe meet je de whr?
En de buikomtrek op je navel toch? Op mijn navel ben ik 65 cm![]()
![]()
?
Nee, ik gooi nog even wat olie op het vuurquote:Op maandag 21 maart 2011 21:31 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik wilde nog even-en voor je eerste gesprek! Is het een verzoenende mail? Hope so.
Buikomvang meten tussen het laagste punt van je ribben en het hoogste punt van je heupbot (dat is niet per se ter hoogte van je navel) nadat je hebt uitgeademd.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:34 schreef Siral het volgende:
[..]
http://users.telenet.be/annette-guy/calc/whr.htm
ik ga het ff doen, ben benieuwd
CSI iddquote:Op maandag 21 maart 2011 21:34 schreef MarMar het volgende:
Sjezus, Justin Bieber in CSI... wat een deceptie..
Fijn, met familie moet je niet ruzienquote:Op maandag 21 maart 2011 21:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik gooi nog even wat olie op het vuur![]()
.
Nee, heb sorry gezegd voor de onaardige dingen die ik gezegd heb en dat ze dat niet verdiend heeft, omdat ze daar veel te lief voor is (realiseerde ik me net toen ik met een vriendin aan het praten was).
Ik had net fout gemeten zag ik, heb net ff plaatjes bekeken van hoe het moet, en nu kom ik uit op 0.72quote:Op maandag 21 maart 2011 21:36 schreef Rituals het volgende:
[..]
Buikomvang meten tussen het laagste punt van je ribben en het hoogste punt van je heupbot (dat is niet per se ter hoogte van je navel) nadat je hebt uitgeademd.
WHR = buikomvang / heupomvang
Hartstikke goedquote:Op maandag 21 maart 2011 21:47 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik had net fout gemeten zag ik, heb net ff plaatjes bekeken van hoe het moet, en nu kom ik uit op 0.72
Ik heb echt bizar brede heupen dus ik dacht echt het word een ramp..quote:
hoe breder je heupen hoe lager je waist-to-hip ratioquote:Op maandag 21 maart 2011 21:48 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik heb echt bizar brede heupen dus ik dacht echt het word een ramp..
Ik heb een enorm zandloper figuur.
Oke op die fiets!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:51 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
hoe breder je heupen hoe lager je waist-to-hip ratiohet gaat er juist om hoe groot je taille-omtrek is in verhouding tot je heupen.
Zo hebben heupen dus blijkbaar voordeel...quote:Op maandag 21 maart 2011 21:56 schreef Rituals het volgende:
Allebei prima Siral. Niet weer obsessief-achtig worden hè![]()
.
Heupomvang wordt inderdaad gemeten zoals op dat plaatje/op het breedste gedeelte.
gnite!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:55 schreef anna82 het volgende:
Ik slaak even een zucht.
En klap mijn laptopje dicht.
Trusten!
Trusten!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:55 schreef anna82 het volgende:
Ik slaak even een zucht.
En klap mijn laptopje dicht.
Trusten!
Randje en een slechte voorspellingquote:Ratio 0.9
Voorspelling Laag risico tot overgewicht
Zo zie je maar, Bossche bollen moet je uit Den Bosch halen en niet bij de AH.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:42 schreef MarMar het volgende:
Ik zie op heel veel andere sites dus ook dat die van de ah rond de 600 komen en andere weer nietdus misschien doet de AH gewoon iets heel erg fout
Dan ben ik zondagavond vrij.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:11 schreef MarMar het volgende:
[..]
Het liep goed af, Bieber werd doodgeschoten
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:11 schreef MarMar het volgende:
[..]
Het liep goed af, Bieber werd doodgeschoten
Die exen van jou waren niet allemaal even betrouwbaar meen ik me te herinneren...quote:Op maandag 21 maart 2011 20:13 schreef Syrena het volgende:
[..]
We hebben ooit een boek uitgeleend aan een bibliotheek in Oslo![]()
Als ik morgen nog een ex vind, pm ik je.
"Hier is er nog een hoor" ergens onder zo'n hele stapel boeken in de bieb.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Die exen van jou waren niet allemaal even betrouwbaar meen ik me te herinneren...
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Die exen van jou waren niet allemaal even betrouwbaar meen ik me te herinneren...
Nee ben net terug!!!!quote:Op maandag 21 maart 2011 22:59 schreef neen het volgende:
Wel wat vermaakt dan of wat? Want wintersport was daar al voor toch
Berliner op een boterham?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:53 schreef Siral het volgende:
O god er ligt berliner in de koelkast![]()
raad is wat ik morgen op mijn bammetje doe. Ik doe echt een moord voor dat spul haha! Ik heb dat super lang niet meer gehad.
En het was chill?quote:
Ik dacht natuurlijk aanquote:Op maandag 21 maart 2011 23:05 schreef Rituals het volgende:
[..]
Berliner op een boterham?![]()
Zo'n ding?
[ afbeelding ]
Vast niet, maar wat bedoel je dan wel?
Ja eerste keer, ging heel lekker! Spullen waren prima. Ben heeel bruinquote:Op maandag 21 maart 2011 23:12 schreef neen het volgende:
Ja joh, de laatste keer dat ik eventjes weg was kan ik me ook al niet meer herinneren en dat is toch niet bepaald lang geledenwel lekker geboard/geskied enzo dan? Spullen ook nog goed voor daar? Beetje bruin geworden? Dit? Dat? En natuurlijk de mooiste, leukste en meest plezierige vraag om te stellen aan iemand die net veel plezier heeft gehad.... nog tentamens deze maand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |