Jaaa! Ik wel!quote:Op maandag 21 maart 2011 19:35 schreef Syrena het volgende:
Watte, is er een NL-ripoff van Everybody loves Raymond? Waar gaat het heen met de wereld![]()
Heeft er iemand interesse in een exemplaar van het Boekenweekgeschenk? Ik heb er eentje over. En ik kan graties verzendenIk heb er zelf al 1, eentje stuur ik naar mijn zus en toen kreeg ik er vandaag nog eentje.... (jaja, werken tussen de boeken).
PieEm me even je adres, dan gaat ie morgen op de busquote:
Jee!quote:Op maandag 21 maart 2011 19:38 schreef Syrena het volgende:
[..]
PieEm me even je adres, dan gaat ie morgen op de bus![]()
Kan best zijn dat ik op mijn andere werkplek nog exemplaren vind, dan meld ik het wel weer
Ik denk dat dit in verhouding bedoeld is. Zet er eens wat nootjes of vis bij om te kijken wat dat doet?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:36 schreef Siral het volgende:
En voedingscentrum geeft nogal snel aan dat je teveel verzadigd vet binnen krijgt. Zoals nu met mijn lijstje zelfs...
[..]
Cashew noten en forel toegevoegd. Dan staat het er nog..quote:Op maandag 21 maart 2011 19:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik denk dat dit in verhouding bedoeld is. Zet er eens wat nootjes of vis bij om te kijken wat dat doet?
Als je nou iets met veel verzadigde vetten veranderd in iets met veel onverzadigde en wel op ongeveer evenveel gram vet blijft zitten?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:43 schreef Siral het volgende:
[..]
Cashew noten en forel toegevoegd. Dan staat het er nog..
Hmm had niet verwacht dat dat te veel verzadigd vet zou zijn!quote:Op maandag 21 maart 2011 19:43 schreef Siral het volgende:
[..]
Cashew noten en forel toegevoegd. Dan staat het er nog..
Noem eens iets?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:50 schreef neen het volgende:
[..]
Als je nou iets met veel verzadigde vetten veranderd in iets met veel onverzadigde en wel op ongeveer evenveel gram vet blijft zitten?
Ouwe zemelaar!quote:Op maandag 21 maart 2011 19:52 schreef MarMar het volgende:
oh en ik heb een B vandaag, ik heb een radiator roze geschilderd, al zittend op een kussen.
Kloddertje roze hieeerrrrr en een kloddertje roze daaaarrr
Oooooooooh, nou snap ik waarom ie altijd bij mij zat te mekkeren!quote:Op maandag 21 maart 2011 19:51 schreef MarMar het volgende:
Komt omdat ze het vetgehalte van je totale eten tellen, dus het aantal procenten van wat je eet. Dan kan je bij weinig kcal toch al teveel vet krijgen volgens de berekening. Vul voor de gein maar eens wat dingen zonder vet in om het totaal omhoog te laten gaan, dan heb je bij dezelfde hoeveelheid vet niet teveel.
Met andere woorden: als je steeds weinig eet en toch teveel vet krijgt volgens de eetmeter heb je gewoon veel te weinig van de rest
Ja, en ik moet zeggen dat ik m'n hersenen goed gefopt had!quote:Op maandag 21 maart 2011 19:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Doe je dan de komkommert als 'drager' voor de salade ipv brood? Intrigerend!
Ik ga kijken hoe jij dat low carb aanpakt! Ik kan mezelf er nog steeds niet toe zetten
maar 21 dagen zegt ze danquote:Op maandag 21 maart 2011 19:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, en ik moet zeggen dat ik m'n hersenen goed gefopt had!![]()
En ik moet ook nog even kijken hoe ik het aan ga pakken, vooral qua variatie. Maar het gaat wel goed komen, het zijn maar 21 dagen
Ikheb een gebruikersnaam aangemaakt, ik ga het eens proberenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:57 schreef Rituals het volgende:
Siral, misschien is het een idee om je lijstjes op een andere site in te vullen waar je kunt zien hoeveel KH/eiwit/verzadigd vet/onverzadigd vet (en cholesterol/vezels/vitaminen/mineralen) er in welke producten zitten en of je verhoudingen 'kloppen'? Ik gebruik zelf dieetinzicht.nl.
dus je komt bij ons werken?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:56 schreef Syrena het volgende:
Oh ik googlede net op naam vacature en schaal en kwam toen uit bij de Radboud uni en daar was ie schaal 10en 0.4 fte, dus het is wel een doenbare baan in deeltijd.
*wrijft handen*
Ik hoop echt dat ie morgen in de mail zit, als het te lang gaat duren ga ik weer allemaal beren op de weg zien/verzinnen, en dan durf ik niet meer te solliciteren
Ik vind het een prettige site. Als je alles hebt ingevuld moet je rechtsboven op 'mijn rapport' klikken. Als je weer terug wilt naar je dagboek klik je op invullen dagboek' (weer rechtsboven).quote:Op maandag 21 maart 2011 20:03 schreef Siral het volgende:
[..]
Ikheb een gebruikersnaam aangemaakt, ik ga het eens proberen
Hmm.. ik moet zeggen dat ik het tot nu toe niet erg handig vind..quote:Op maandag 21 maart 2011 20:06 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik vind het een prettige site. Als je alles hebt ingevuld moet je rechtsboven op 'mijn rapport' klikken. Als je weer terug wilt naar je dagboek klik je op invullen dagboek' (weer rechtsboven).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |