Nee, ik heb niemand aan de telefoon gehad, het rollenspel zou de volgende stap zijn.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wel vaak genoeg je excuus aangeboden dan? Oh, en niet vergeten: samenvatten wat de klant wil.
Jaja, ervaring leert.
oeh, heerlijk... Binnenkort ook maar weer eens etenquote:Op maandag 21 maart 2011 18:26 schreef Rituals het volgende:
Ik heb rivierkreeftjes gegeten!Heel lang geleden dat ik die had.
Ja! Irritant is dat! Nee, mevrouw van O. ik kan u niet helpen. Kan ik verder nog iets doen voor u mevrouw O.? Nee? Fijne dag nog, mevrouw van O.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohja dat namen noemen bij de belastingdienst![]()
"Is het zo duidelijk mevrouw L? Heeft u nog vragen mevrouw L? Fijne dag dan mevrouw L!"
Het is alsof ze me aan mn eigen achternaam willen herinneren
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja! Irritant is dat! Nee, mevrouw van O. ik kan u niet helpen. Kan ik verder nog iets doen voor u mevrouw O.? Nee? Fijne dag nog, mevrouw van O.![]()
Zeg gewoon: Hee, Co, goed nieuws, I fixed the problem!
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:43 schreef conleche het volgende:
Zeg gewoon: Hee, Co, goed nieuws, I fixed the problem!
Dat komt omdat je sperzieboontjes niet dopt.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:33 schreef Goodbye het volgende:
Sperzieboontjes doppen, wat een stom werk is datMaar zoveel lekkerder dan diepvries imo!
Oh, sorry. Punten dan. Nog steeds een rotwerkje!quote:Op maandag 21 maart 2011 18:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat komt omdat je sperzieboontjes niet dopt.
Je punt ze. Doppen is wat je doet als je doperwtjes zelf uit de peul vist.
Ik moet nog bonen doppen. Droge bonen, dat scheelt.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, sorry. Punten dan. Nog steeds een rotwerkje!
Daar had ik het gisteren nog over! Of dat iets Gronings is, maar schijnbaar kennen ze ze in Turkije ook.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik moet nog bonen doppen. Droge bonen, dat scheelt.
Heb ik toenet ook gedaanquote:Op maandag 21 maart 2011 18:33 schreef Goodbye het volgende:
Sperzieboontjes doppen, wat een stom werk is datMaar zoveel lekkerder dan diepvries imo!
Hoe bedoel je, Gronings? Zulke bonen eten ze toch over de hele wereld?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:01 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Daar had ik het gisteren nog over! Of dat iets Gronings is, maar schijnbaar kennen ze ze in Turkije ook.![]()
![]()
En ik lust ze niet zo graag overigens
Ik Grey's Anatomyquote:Op maandag 21 maart 2011 19:07 schreef Siral het volgende:
[..]
Heb ik toenet ook gedaanIk heb ondertussen iedereen is gek op jack gekeken
Everybody loves Raymond was ook al zo gestaged.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:08 schreef Viking84 het volgende:
"Iedereen is gek op Jack". Ik vind het heel niet-naturel overkomen allemaal.
Vind ik ook niks idd en IHVJ lijkt er gewoon teveel op en het past imo niet in onze cultuur (quote:Op maandag 21 maart 2011 19:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Everybody loves Raymond was ook al zo gestaged.
Doe je dan de komkommert als 'drager' voor de salade ipv brood? Intrigerend!quote:Op maandag 21 maart 2011 19:08 schreef Goodbye het volgende:
O: 2 gebakken eieren
T: 8 blokjes kaas
T: 2 plakken kipfilet, 3 augurken
T: bakje magere kwark
T: 4 stukken komkommer met zelfgemaakte tonijnsalade![]()
T: 2 plakken rosbief
D: biefstukje met champignons, sperziebonen, broccoli/bloemkool
Lijstje van vandaag. Net in de super nog even wat extra eten gehaald, dus het gaat wel goed komenWas vannacht even wakker geweest omdat ik me beroerd voelde en dat gevoel kwam aan het eind van de ochtend/begin van de middag helaas een beetje terug. Nu voel ik me weer prima, though!
Oww nee niet zulke, van die gele, die je dan heel lang moet laten drogen. Ik heb dat echt nog nooit bij iemand gezien, behalve bij familie uit het noorden. Dus toen vroeg ik me dat afquote:Op maandag 21 maart 2011 19:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, Gronings? Zulke bonen eten ze toch over de hele wereld?
[ afbeelding ]
Waarom geen tosti met 2 boterhammen?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:17 schreef Siral het volgende:
nieuw aangepast lijstje om aan mn kcal proberen te komen:
O: roggebrood met rosbief, gekookt eitje, glas yomild
T: appel
L; meergranen tosti van 1 boterham, half plakje 30+ kaas, half plakje ham, augurk en tomaatje ertussen. twee rijstwafels met jam.
T: cappuccino, wasa lichtgewicht cracker kipfilet
D: moot gebakken zalm, gebakken aardappeltjes, sperziebonen
T: cappuccino, bakje yoghurt met een kiwi.
mislukt
Omdat ik zin had rijstewafel met jamquote:Op maandag 21 maart 2011 19:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Waarom geen tosti met 2 boterhammen?
Datte! En dan gewoon 1 plak kaas en 1 plak ham. Makkelijker en meer kcal!quote:Op maandag 21 maart 2011 19:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Waarom geen tosti met 2 boterhammen?
Die kon je er dan BIJ nemen, he!quote:Op maandag 21 maart 2011 19:19 schreef Siral het volgende:
[..]
Omdat ik zin had rijstewafel met jam... ik moet echt iets van zoetigheid hebben op een dag anders ga ik vreetkicks krijgen.
Dan kan je nog steeds en en doen, ipv of ofquote:Op maandag 21 maart 2011 19:19 schreef Siral het volgende:
[..]
Omdat ik zin had rijstewafel met jam... ik moet echt iets van zoetigheid hebben op een dag anders ga ik vreetkicks krijgen.
maar of zoveel kaas de goede manier is voor meer kcal? Mij is altijd "verteld" om kaas zo min mogelijk te eten. En al helemaal geen 45+.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Datte! En dan gewoon 1 plak kaas en 1 plak ham. Makkelijker en meer kcal!
2 rijstewafels is 65 kcal.. bijna een boterham. En als ik er een dikke laag jam om gooi kom ik er welquote:Op maandag 21 maart 2011 19:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan kan je nog steeds en en doen, ipv of ofin een rijstwafel zit geen drol.
Van zulke?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:16 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Oww nee niet zulke, van die gele, die je dan heel lang moet laten drogen. Ik heb dat echt nog nooit bij iemand gezien, behalve bij familie uit het noorden. Dus toen vroeg ik me dat af
Dan kan je beter 1 rijstwafel en 2 boterhammen nemen jongedame.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:21 schreef Siral het volgende:
[..]
2 rijstewafels is 65 kcal.. bijna een boterham. En als ik er een dikke laag jam om gooi kom ik er wel
krijg ik niet weg, dan ben ik een groot opgeblazen iets.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Die kon je er dan BIJ nemen, he!
Ja klopt, als je er achteraf over nadenkt..quote:Op maandag 21 maart 2011 19:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan kan je beter 1 rijstwafel en 2 boterhammen nemen jongedame.
1 plak kaas is geen ramp, vooral als je niet meer hoeft af te vallen, lijkt me. Kan niet zeggen dat ik expert ben, maar vooral als je het niet dagelijks eet zou ik er niet wakker van liggen.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:20 schreef Siral het volgende:
[..]
maar of zoveel kaas de goede manier is voor meer kcal? Mij is altijd "verteld" om kaas zo min mogelijk te eten. En al helemaal geen 45+.
Hmhm.. maar ik voel me net aan t randje prettig nog met dit lijstje. Als ik meer eet dan voel ik me er niet goed bij, kun je nagaan. Ik heb altijd weinig gegeten, en ik probeer beetje bij beetje meer te eten, maar ik voel me er gewoon niet prettig bij. Aangezien ik dat nooit gedaan heb (genoeg eten). Ik ben gewoon bang dat ik straks als een gek aankom als ik rond de 1700 kcal ga eten elke dag......quote:Op maandag 21 maart 2011 19:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
1 plak kaas is geen ramp, vooral als je niet meer hoeft af te vallen, lijkt me. Kan niet zeggen dat ik expert ben, maar vooral als je het niet dagelijks eet zou ik er niet wakker van liggen.
Wat betreft vol zitten: je kan dan ook een volledige tosti als lunch doen en de rijstwafels als extra T een tijdje later. Je moet kijken wat voor jou werkt om toch meer binnen te krijgen, denk ik. Overigens vind ik je lijstje voor een afvallijstje wel heel mooi
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:17 schreef Siral het volgende:
nieuw aangepast lijstje om aan mn kcal proberen te komen:
O: roggebrood met rosbief, gekookt eitje, glas yomild
T: appel
L; meergranen tosti van 1 boterham, half plakje 30+ kaas, half plakje ham, augurk en tomaatje ertussen. twee rijstwafels met jam.
T: cappuccino, wasa lichtgewicht cracker kipfilet
D: moot gebakken zalm, gebakken aardappeltjes, sperziebonen
T: cappuccino, bakje yoghurt met een kiwi.
mislukt
Mislukt.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:20 schreef Siral het volgende:
[..]
maar of zoveel kaas de goede manier is voor meer kcal? Mij is altijd "verteld" om kaas zo min mogelijk te eten. En al helemaal geen 45+.
Gelukkig niet, dan at ik ze niet meerquote:Op maandag 21 maart 2011 19:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan kan je nog steeds en en doen, ipv of ofin een rijstwafel zit geen drol.
Je kan van 30+ best een hele plak eten. Het is niet alsof je een infuus hebt.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gelukkig niet, dan at ik ze niet meer.
[/flauw]
True, maar 94 kcal voor een plak kaas schrikt mij af...quote:Op maandag 21 maart 2011 19:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je kan van 30+ best een hele plak eten. Het is niet alsof je een infuus hebt.
[..]You snapt my well.
quote:"De hoeveelheid vet in je eten is prima: niet te veel en niet te weinig.
Je kiest regelmatig producten met weinig verzadigd (=verkeerd) vet. Toch krijg je nog wat te veel verzadigd vet binnen."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |