Nee, ik heb niemand aan de telefoon gehad, het rollenspel zou de volgende stap zijn.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wel vaak genoeg je excuus aangeboden dan? Oh, en niet vergeten: samenvatten wat de klant wil.
Jaja, ervaring leert.
oeh, heerlijk... Binnenkort ook maar weer eens etenquote:Op maandag 21 maart 2011 18:26 schreef Rituals het volgende:
Ik heb rivierkreeftjes gegeten!Heel lang geleden dat ik die had.
Ja! Irritant is dat! Nee, mevrouw van O. ik kan u niet helpen. Kan ik verder nog iets doen voor u mevrouw O.? Nee? Fijne dag nog, mevrouw van O.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohja dat namen noemen bij de belastingdienst![]()
"Is het zo duidelijk mevrouw L? Heeft u nog vragen mevrouw L? Fijne dag dan mevrouw L!"
Het is alsof ze me aan mn eigen achternaam willen herinneren
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja! Irritant is dat! Nee, mevrouw van O. ik kan u niet helpen. Kan ik verder nog iets doen voor u mevrouw O.? Nee? Fijne dag nog, mevrouw van O.![]()
Zeg gewoon: Hee, Co, goed nieuws, I fixed the problem!
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:43 schreef conleche het volgende:
Zeg gewoon: Hee, Co, goed nieuws, I fixed the problem!
Dat komt omdat je sperzieboontjes niet dopt.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:33 schreef Goodbye het volgende:
Sperzieboontjes doppen, wat een stom werk is datMaar zoveel lekkerder dan diepvries imo!
Oh, sorry. Punten dan. Nog steeds een rotwerkje!quote:Op maandag 21 maart 2011 18:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat komt omdat je sperzieboontjes niet dopt.
Je punt ze. Doppen is wat je doet als je doperwtjes zelf uit de peul vist.
Ik moet nog bonen doppen. Droge bonen, dat scheelt.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, sorry. Punten dan. Nog steeds een rotwerkje!
Daar had ik het gisteren nog over! Of dat iets Gronings is, maar schijnbaar kennen ze ze in Turkije ook.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik moet nog bonen doppen. Droge bonen, dat scheelt.
Heb ik toenet ook gedaanquote:Op maandag 21 maart 2011 18:33 schreef Goodbye het volgende:
Sperzieboontjes doppen, wat een stom werk is datMaar zoveel lekkerder dan diepvries imo!
Hoe bedoel je, Gronings? Zulke bonen eten ze toch over de hele wereld?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:01 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Daar had ik het gisteren nog over! Of dat iets Gronings is, maar schijnbaar kennen ze ze in Turkije ook.![]()
![]()
En ik lust ze niet zo graag overigens
Ik Grey's Anatomyquote:Op maandag 21 maart 2011 19:07 schreef Siral het volgende:
[..]
Heb ik toenet ook gedaanIk heb ondertussen iedereen is gek op jack gekeken
Everybody loves Raymond was ook al zo gestaged.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:08 schreef Viking84 het volgende:
"Iedereen is gek op Jack". Ik vind het heel niet-naturel overkomen allemaal.
Vind ik ook niks idd en IHVJ lijkt er gewoon teveel op en het past imo niet in onze cultuur (quote:Op maandag 21 maart 2011 19:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Everybody loves Raymond was ook al zo gestaged.
Doe je dan de komkommert als 'drager' voor de salade ipv brood? Intrigerend!quote:Op maandag 21 maart 2011 19:08 schreef Goodbye het volgende:
O: 2 gebakken eieren
T: 8 blokjes kaas
T: 2 plakken kipfilet, 3 augurken
T: bakje magere kwark
T: 4 stukken komkommer met zelfgemaakte tonijnsalade![]()
T: 2 plakken rosbief
D: biefstukje met champignons, sperziebonen, broccoli/bloemkool
Lijstje van vandaag. Net in de super nog even wat extra eten gehaald, dus het gaat wel goed komenWas vannacht even wakker geweest omdat ik me beroerd voelde en dat gevoel kwam aan het eind van de ochtend/begin van de middag helaas een beetje terug. Nu voel ik me weer prima, though!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |