Op de foto's die ik van jou gezien heb vond ik je prachtig dus ook de whr is relatief. Begrijp wel dat je hem graag iets lager wilt hebben.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ja dank je.
De waist-hip-ratio is trouwens nauwkeuriger. Onder de 0,80 is netjes, die van mij is 0,95 ofzo
Hoe meet je de whr?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:30 schreef anna82 het volgende:
[..]
Op de foto's die ik van jou gezien heb vond ik je prachtig dus ook de whr is relatief. Begrijp wel dat je hem graag iets lager wilt hebben.
Mijn whr is ongeveer 0,63, dat is ook niet helemaal normaal...
Iemand heeft niet teruggelezenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:32 schreef Siral het volgende:
[..]
Hoe meet je de whr?
En de buikomtrek op je navel toch? Op mijn navel ben ik 65 cm![]()
![]()
?
Nee, ik gooi nog even wat olie op het vuurquote:Op maandag 21 maart 2011 21:31 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik wilde nog even-en voor je eerste gesprek! Is het een verzoenende mail? Hope so.
Buikomvang meten tussen het laagste punt van je ribben en het hoogste punt van je heupbot (dat is niet per se ter hoogte van je navel) nadat je hebt uitgeademd.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:34 schreef Siral het volgende:
[..]
http://users.telenet.be/annette-guy/calc/whr.htm
ik ga het ff doen, ben benieuwd
CSI iddquote:Op maandag 21 maart 2011 21:34 schreef MarMar het volgende:
Sjezus, Justin Bieber in CSI... wat een deceptie..
Fijn, met familie moet je niet ruzienquote:Op maandag 21 maart 2011 21:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik gooi nog even wat olie op het vuur![]()
.
Nee, heb sorry gezegd voor de onaardige dingen die ik gezegd heb en dat ze dat niet verdiend heeft, omdat ze daar veel te lief voor is (realiseerde ik me net toen ik met een vriendin aan het praten was).
Ik had net fout gemeten zag ik, heb net ff plaatjes bekeken van hoe het moet, en nu kom ik uit op 0.72quote:Op maandag 21 maart 2011 21:36 schreef Rituals het volgende:
[..]
Buikomvang meten tussen het laagste punt van je ribben en het hoogste punt van je heupbot (dat is niet per se ter hoogte van je navel) nadat je hebt uitgeademd.
WHR = buikomvang / heupomvang
Hartstikke goedquote:Op maandag 21 maart 2011 21:47 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik had net fout gemeten zag ik, heb net ff plaatjes bekeken van hoe het moet, en nu kom ik uit op 0.72
Ik heb echt bizar brede heupen dus ik dacht echt het word een ramp..quote:
hoe breder je heupen hoe lager je waist-to-hip ratioquote:Op maandag 21 maart 2011 21:48 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik heb echt bizar brede heupen dus ik dacht echt het word een ramp..
Ik heb een enorm zandloper figuur.
Oke op die fiets!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:51 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
hoe breder je heupen hoe lager je waist-to-hip ratiohet gaat er juist om hoe groot je taille-omtrek is in verhouding tot je heupen.
Zo hebben heupen dus blijkbaar voordeel...quote:Op maandag 21 maart 2011 21:56 schreef Rituals het volgende:
Allebei prima Siral. Niet weer obsessief-achtig worden hè![]()
.
Heupomvang wordt inderdaad gemeten zoals op dat plaatje/op het breedste gedeelte.
gnite!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:55 schreef anna82 het volgende:
Ik slaak even een zucht.
En klap mijn laptopje dicht.
Trusten!
Trusten!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:55 schreef anna82 het volgende:
Ik slaak even een zucht.
En klap mijn laptopje dicht.
Trusten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |