Vind je dat grappig ofzo?!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)riteerd-en-boos.html
Ik ook! Ik had ooit een Haags vriendje en die dacht dat hij mij met Bossche Bollen van bakkerij Bohemen (is dat die bij jou in de buurt Laureline?) echt heeeeeel erg blij zou maken. Not so much,quote:
quote:"Ook ergeren de diëters zich aan onjuist en te populair taalgebruik."
Lauw man!quote:
Oh maar dat vond ik altijd al een beetje irritantquote:
Dat klopt. Deze getallen zijn waarschijnlijk ook genomen op basis van studies naar de relatie tussen buikomtrek en hart- en vaatziekten. 80 was blijkbaar nog significant bij vrouwen.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:08 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik vind dat buikomtrek gebeuren opzich apart.. want iemand die heel klein is (zoals ik) heeft toch automatisch al een kleinere buikomtrek dan iemand van 180 cm
Als mijn buik omtrek 80 is heb ik echt een vadsige pens volgens mijquote:Op maandag 21 maart 2011 21:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat klopt. Deze getallen zijn waarschijnlijk ook genomen op basis van studies naar de relatie tussen buikomtrek en hart- en vaatziekten. 80 was blijkbaar nog significant bij vrouwen.
Maar ben ook gewoon mooier met minder spek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
Ja dank je.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:16 schreef Siral het volgende:
[..]
Als mijn buik omtrek 80 is heb ik echt een vadsige pens volgens mij
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:17 schreef neen het volgende:
Bruisend water, adds 0 kcalsIk heb wel een rekenmachine voor je. In ruil voor je-weet-wel-watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
Ik heb het ook over MIJ.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ja dank je.
De waist-hip-ratio is trouwens nauwkeuriger. Onder de 0,80 is netjes, die van mij is 0,95 ofzo
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb wel een rekenmachine voor je. In ruil voor je-weet-wel-wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |