Kan ik ook als ik m'n neus naar beneden duwquote:Op maandag 21 maart 2011 18:03 schreef anna82 het volgende:
Ah, Koek en ik delen de kunst van het met je tong je neus aanraken!![]()
Ik niet, heb ik net proefondervindelijk gemerkt en nu doet mijn tongspier pijn.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kan ik ook als ik m'n neus naar beneden duw.
I hear yaquote:Op maandag 21 maart 2011 18:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb een wipneus. Ik ga het niet eens proberen.
Bang dat je dingen proeft voor je het topje bereikt?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb een wipneus. Ik ga het niet eens proberen.
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:13 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb bij de Lidl een grote zak preien, een grote zak wortels en een zak sperziebonen gekocht, en daar ga ik een hele grote pan saus van brouwen die ik in bakjes in de vriezer kan stoppen, zodat ik altijd gezond eten in huis heb
Wordt grotendeels gemeten aan de hand van de gespreksankers. Dus zoveel keer de naam van de klant noemen, beginnen met goedemorgen, etc.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:09 schreef loveli het volgende:
Als ik mijn ervaringen met de belastingdienst bekijk, dan vraag ik me af hoe het gros van die mensen heeft kunnen scoren op servicegerichtheid
Dat is dus wel trainbaar. En een goede tip voor LBquote:Op maandag 21 maart 2011 18:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wordt grotendeels gemeten aan de hand van de gespreksankers. Dus zoveel keer de naam van de klant noemen, beginnen met goedemorgen, etc.
Ohquote:Op maandag 21 maart 2011 18:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wordt grotendeels gemeten aan de hand van de gespreksankers. Dus zoveel keer de naam van de klant noemen, beginnen met goedemorgen, etc.
Aww, kusje op je tongspier!quote:Op maandag 21 maart 2011 18:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik niet, heb ik net proefondervindelijk gemerkt en nu doet mijn tongspier pijn.
Dat was ook mijn gedachte, maar het wordt dus gezien als klantvriendelijk (volgens allerlei onderzoeken dan). Ik vind het altijd persoonlijk prettiger om een goed antwoord op mijn vraag te krijgen...quote:
Hm, bij die test nietquote:Op maandag 21 maart 2011 18:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wel vaak genoeg je excuus aangeboden dan? Oh, en niet vergeten: samenvatten wat de klant wil.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hm, bij die test nietdat zouden ze bij het rollenspel gaan meten, maar zover ben ik nooit gekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |