Volgens mij heb zelfs ik nog meer gegetenquote:Op maandag 21 maart 2011 20:55 schreef Perruche het volgende:
Puff wat weinig
ik zou echt niet op zo weinig de dag door komen. Elke dag fietsen (niet ver, maar toch), hele dag hard werken, regelmatig sporten... ik vind dat echt knap om met zo weinig eten zo de dag te kunnen eindigen
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:55 schreef Siral het volgende:
Mijn vader zit voor mijn neus paaseitjes te kanen..
neem je er toch ook 1?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:55 schreef Siral het volgende:
Mijn vader zit voor mijn neus paaseitjes te kanen..
Hoho, twee dingenquote:Op maandag 21 maart 2011 20:55 schreef Perruche het volgende:
Puff wat weinig
ik zou echt niet op zo weinig de dag door komen. Elke dag fietsen (niet ver, maar toch), hele dag hard werken, regelmatig sporten... ik vind dat echt knap om met zo weinig eten zo de dag te kunnen eindigen
Lijkt me prima, je neemt geen andere tussendoortjes, dus dan kunnen 6 boterhammen best.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:57 schreef Blurred86 het volgende:
ik zal ook weer eens een lijstje posten:
O: havermout met banaan en melk
B: 35 minuten lopen naar stage
L: dubbele meergranenboterham met ham en light mayo en mosterd
T: cappuccino
T: dubbele meergranenboterham met pindakaas
B: 35 minuten lopen naar huis
T: dubbele meergranenboterham met aardbeienjam + peer
D: gekookte aardappelen, bloemkool en een stuk 'battered cod' (kabeljauw) met light mayo +mosterd
T: iig nog thee of koffie met melk en misschien nog wat yoghurt of 2 jaffa cakes
pfoe, dat lijkt best veel zo! boterhammen zijn hier overigens wel kleiner dan in NL en ik heb ze speciaal uitgezocht op veel vezels
Is niet erg toch, zolang je af en toe maar even aanwaaitquote:Op maandag 21 maart 2011 20:59 schreef Probability het volgende:
Ik ben het internetten helemaal ontwend!
hehehe... hoeveel is je buikomtrek dan?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hoho, twee dingen
1. Ik moet mn abdominale obesitas kwijt.
2. Vanaf volgende week worden mn lijstjes wel weer calorierijker. Dan verbrand ik meer dan ik nu doe en dan moet ik weer vroeg eruit...
ja eerste dag vandaag! het was wel ok, ben nog niet laaiend enthousiastquote:Op maandag 21 maart 2011 21:00 schreef Rituals het volgende:
Hoe is het op je stage Blurred? Was dit de eerste dag? Ik weet even niet meer hoe lang je er nu al bent.
89quote:Op maandag 21 maart 2011 21:03 schreef Perruche het volgende:
[..]
hehehe... hoeveel is je buikomtrek dan?
Ik sta elke dag om 7 uur op idd, misschien eet ik daarom ook wat meer.
Was het hotmail? Dan was het vast spoofing.. jouw adres als afzender, maar niet een virus. Wachtwoord veranderen helpt dan wel.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ow Vik, ik heb AdAware gedraaid en een progje tegen Malware en zulks, maar hij heeft echt niks gevonden. Heb m'n password veranderd en hoop dat het nu over is.
Even wennen en dan word je misschien nog wel laaiend enthousiastquote:Op maandag 21 maart 2011 21:04 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ja eerste dag vandaag! het was wel ok, ben nog niet laaiend enthousiastik moet mijn eigen laptop meenemen om op te werken
en het is echt een rotzooi op het lab! maar wel leuke mensen denk ik en leuk project en de werktijden zijn wel relaxed..
Ik vind dat buikomtrek gebeuren opzich apart.. want iemand die heel klein is (zoals ik) heeft toch automatisch al een kleinere buikomtrek dan iemand van 180 cmquote:
Vind je dat grappig ofzo?!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)riteerd-en-boos.html
Ik ook! Ik had ooit een Haags vriendje en die dacht dat hij mij met Bossche Bollen van bakkerij Bohemen (is dat die bij jou in de buurt Laureline?) echt heeeeeel erg blij zou maken. Not so much,quote:
quote:"Ook ergeren de diëters zich aan onjuist en te populair taalgebruik."
Lauw man!quote:
Oh maar dat vond ik altijd al een beetje irritantquote:
Dat klopt. Deze getallen zijn waarschijnlijk ook genomen op basis van studies naar de relatie tussen buikomtrek en hart- en vaatziekten. 80 was blijkbaar nog significant bij vrouwen.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:08 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik vind dat buikomtrek gebeuren opzich apart.. want iemand die heel klein is (zoals ik) heeft toch automatisch al een kleinere buikomtrek dan iemand van 180 cm
Als mijn buik omtrek 80 is heb ik echt een vadsige pens volgens mijquote:Op maandag 21 maart 2011 21:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat klopt. Deze getallen zijn waarschijnlijk ook genomen op basis van studies naar de relatie tussen buikomtrek en hart- en vaatziekten. 80 was blijkbaar nog significant bij vrouwen.
Maar ben ook gewoon mooier met minder spek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
Ja dank je.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:16 schreef Siral het volgende:
[..]
Als mijn buik omtrek 80 is heb ik echt een vadsige pens volgens mij
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:17 schreef neen het volgende:
Bruisend water, adds 0 kcalsIk heb wel een rekenmachine voor je. In ruil voor je-weet-wel-watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
Ik heb het ook over MIJ.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ja dank je.
De waist-hip-ratio is trouwens nauwkeuriger. Onder de 0,80 is netjes, die van mij is 0,95 ofzo
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb wel een rekenmachine voor je. In ruil voor je-weet-wel-wat.
Op de foto's die ik van jou gezien heb vond ik je prachtig dus ook de whr is relatief. Begrijp wel dat je hem graag iets lager wilt hebben.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ja dank je.
De waist-hip-ratio is trouwens nauwkeuriger. Onder de 0,80 is netjes, die van mij is 0,95 ofzo
Hoe meet je de whr?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:30 schreef anna82 het volgende:
[..]
Op de foto's die ik van jou gezien heb vond ik je prachtig dus ook de whr is relatief. Begrijp wel dat je hem graag iets lager wilt hebben.
Mijn whr is ongeveer 0,63, dat is ook niet helemaal normaal...
Iemand heeft niet teruggelezenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:32 schreef Siral het volgende:
[..]
Hoe meet je de whr?
En de buikomtrek op je navel toch? Op mijn navel ben ik 65 cm![]()
![]()
?
Nee, ik gooi nog even wat olie op het vuurquote:Op maandag 21 maart 2011 21:31 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik wilde nog even-en voor je eerste gesprek! Is het een verzoenende mail? Hope so.
Buikomvang meten tussen het laagste punt van je ribben en het hoogste punt van je heupbot (dat is niet per se ter hoogte van je navel) nadat je hebt uitgeademd.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:34 schreef Siral het volgende:
[..]
http://users.telenet.be/annette-guy/calc/whr.htm
ik ga het ff doen, ben benieuwd
CSI iddquote:Op maandag 21 maart 2011 21:34 schreef MarMar het volgende:
Sjezus, Justin Bieber in CSI... wat een deceptie..
Fijn, met familie moet je niet ruzienquote:Op maandag 21 maart 2011 21:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik gooi nog even wat olie op het vuur![]()
.
Nee, heb sorry gezegd voor de onaardige dingen die ik gezegd heb en dat ze dat niet verdiend heeft, omdat ze daar veel te lief voor is (realiseerde ik me net toen ik met een vriendin aan het praten was).
Ik had net fout gemeten zag ik, heb net ff plaatjes bekeken van hoe het moet, en nu kom ik uit op 0.72quote:Op maandag 21 maart 2011 21:36 schreef Rituals het volgende:
[..]
Buikomvang meten tussen het laagste punt van je ribben en het hoogste punt van je heupbot (dat is niet per se ter hoogte van je navel) nadat je hebt uitgeademd.
WHR = buikomvang / heupomvang
Hartstikke goedquote:Op maandag 21 maart 2011 21:47 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik had net fout gemeten zag ik, heb net ff plaatjes bekeken van hoe het moet, en nu kom ik uit op 0.72
Ik heb echt bizar brede heupen dus ik dacht echt het word een ramp..quote:
hoe breder je heupen hoe lager je waist-to-hip ratioquote:Op maandag 21 maart 2011 21:48 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik heb echt bizar brede heupen dus ik dacht echt het word een ramp..
Ik heb een enorm zandloper figuur.
Oke op die fiets!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:51 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
hoe breder je heupen hoe lager je waist-to-hip ratiohet gaat er juist om hoe groot je taille-omtrek is in verhouding tot je heupen.
Zo hebben heupen dus blijkbaar voordeel...quote:Op maandag 21 maart 2011 21:56 schreef Rituals het volgende:
Allebei prima Siral. Niet weer obsessief-achtig worden hè![]()
.
Heupomvang wordt inderdaad gemeten zoals op dat plaatje/op het breedste gedeelte.
gnite!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:55 schreef anna82 het volgende:
Ik slaak even een zucht.
En klap mijn laptopje dicht.
Trusten!
Trusten!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:55 schreef anna82 het volgende:
Ik slaak even een zucht.
En klap mijn laptopje dicht.
Trusten!
Randje en een slechte voorspellingquote:Ratio 0.9
Voorspelling Laag risico tot overgewicht
Zo zie je maar, Bossche bollen moet je uit Den Bosch halen en niet bij de AH.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:42 schreef MarMar het volgende:
Ik zie op heel veel andere sites dus ook dat die van de ah rond de 600 komen en andere weer nietdus misschien doet de AH gewoon iets heel erg fout
Dan ben ik zondagavond vrij.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:11 schreef MarMar het volgende:
[..]
Het liep goed af, Bieber werd doodgeschoten
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:11 schreef MarMar het volgende:
[..]
Het liep goed af, Bieber werd doodgeschoten
Die exen van jou waren niet allemaal even betrouwbaar meen ik me te herinneren...quote:Op maandag 21 maart 2011 20:13 schreef Syrena het volgende:
[..]
We hebben ooit een boek uitgeleend aan een bibliotheek in Oslo![]()
Als ik morgen nog een ex vind, pm ik je.
"Hier is er nog een hoor" ergens onder zo'n hele stapel boeken in de bieb.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Die exen van jou waren niet allemaal even betrouwbaar meen ik me te herinneren...
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Die exen van jou waren niet allemaal even betrouwbaar meen ik me te herinneren...
Nee ben net terug!!!!quote:Op maandag 21 maart 2011 22:59 schreef neen het volgende:
Wel wat vermaakt dan of wat? Want wintersport was daar al voor toch
Berliner op een boterham?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:53 schreef Siral het volgende:
O god er ligt berliner in de koelkast![]()
raad is wat ik morgen op mijn bammetje doe. Ik doe echt een moord voor dat spul haha! Ik heb dat super lang niet meer gehad.
En het was chill?quote:
Ik dacht natuurlijk aanquote:Op maandag 21 maart 2011 23:05 schreef Rituals het volgende:
[..]
Berliner op een boterham?![]()
Zo'n ding?
[ afbeelding ]
Vast niet, maar wat bedoel je dan wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |