De markt!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ok, maar die bakjes van de AH zijn zo duur. 3 handjes voor 2,99. Dat moet toch goedkoper kunnen?
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ok, maar die bakjes van de AH zijn zo duur. 3 handjes voor 2,99. Dat moet toch goedkoper kunnen?
Dan moet je toch niet meer denken aan opvoeden!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:19 schreef conleche het volgende:
Jezus moet niet gekker worden, die vrouw van 63 die bevallen is.
Leukkk!quote:
Ik merkte juist vaak dat caloriechecker minder kcal aangeeft dan een product werkelijk bevatquote:Op maandag 21 maart 2011 20:28 schreef Siral het volgende:
Dieetinzicht geeft veel minder kcal aan dan werkelijk is, ik vind dat ik bij caloriechecker beter kan bepalen en zien of het echt klopt, je ziet namelijk meteen wanneer je het invoert hoeveel kcal het is, per producht. En het invullen duurt me te lang haha
Ja klopt, daarom kan ik makkelijk zelf meteen zien hoeveel kcal het is en als het nodig is aanpassen. 1 plakje rogge brood is hier namelijk 90 kcal, caloriechecker zegt 80, dus geef ik wat meer grammen aan tot ik op 90 kcal kom.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:30 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik merkte juist vaak dat caloriechecker minder kcal aangeeft dan een product werkelijk bevat. Ik vond dieetinzicht even wennen, maar nu (na een paar dagen) vind ik het erg fijn.
helaas. vrij lastig voor mij!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:25 schreef neen het volgende:
De boekenweek is toch pas de 26e afgelopen? Gewoon een leuk goedkoop boek van 12,50 kopen of een studieboek, reisgids ofzo. Krijg je ook nog het boekenweekgeschenk.
Bij dieetinzicht ga je inderdaad pas na het invoeren naar je rapport. Je kunt wel makkelijker terug en dan even op het potloodje klikken en het aantal grammen aanpassen. Ook kun je producten heel makkelijk kopiëren naar een volgende dag als je bijv. vaak dezelfde producten eet of standaard hetzelfde ontbijt.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:31 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja klopt, daarom kan ik makkelijk zelf meteen zien hoeveel kcal het is en als het nodig is aanpassen. 1 plakje rogge brood is hier namelijk 90 kcal, caloriechecker zegt 80, dus geef ik wat meer grammen aan tot ik op 90 kcal kom.
Caloriechecker geeft bij mij meestal meer kcal dan eetmeter. Als het echt zwaar afwijkt, zoek ik het op en pas ik dan gewoon de hoeveelheid aan tot het aantal kcal wel kloptquote:Op maandag 21 maart 2011 20:30 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik merkte juist vaak dat caloriechecker minder kcal aangeeft dan een product werkelijk bevat. Ik vond dieetinzicht even wennen, maar nu (na een paar dagen) vind ik het erg fijn.
Hmm zo heeft ieder zijn voor en nadelen dusquote:Op maandag 21 maart 2011 20:34 schreef Rituals het volgende:
[..]
Bij dieetinzicht ga je inderdaad pas na het invoeren naar je rapport. Je kunt wel makkelijker terug en dan even op het potloodje klikken en het aantal grammen aanpassen. Ook kun je producten heel makkelijk kopiëren naar een volgende dag als je bijv. vaak dezelfde producten eet of standaard hetzelfde ontbijt.
Laat me nou in die waaahaaaan!!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:35 schreef Laureline het volgende:
Caloriechecker zegt volgens mij altijd dat je teveel verzadigd vet eet. Al vul je je lijstjes roomscher dan de paus in. Stom ding. En inderdaad altijd verkeerde aantallen: een Bossche bol tweehonderdzoveel kcal. Hallo, zo'n ding is meer dan 600!
't Is een complot van voedingscentrum en Bossche bollenbakkers
[lol] EN APPELFLAPPEN? ZIJN DIE DAN WEL ECHT ROND DE 400 KCAL? OF NOG MEER?[/lol]quote:Op maandag 21 maart 2011 20:35 schreef Laureline het volgende:
Caloriechecker zegt volgens mij altijd dat je teveel verzadigd vet eet. Al vul je je lijstjes roomscher dan de paus in. Stom ding. En inderdaad altijd verkeerde aantallen: een Bossche bol tweehonderdzoveel kcal. Hallo, zo'n ding is meer dan 600!
't Is een complot van voedingscentrum en Bossche bollenbakkers
Zķveel scheelt het inderdaad ook weer niet (meestal). Tenzij je bossche bollen gaat eten blijkbaarquote:Op maandag 21 maart 2011 20:34 schreef MarMar het volgende:
[..]
Caloriechecker geeft bij mij meestal meer kcal dan eetmeter. Als het echt zwaar afwijkt, zoek ik het op en pas ik dan gewoon de hoeveelheid aan tot het aantal kcal wel kloptsoms is het dan 0.8 en een andere keer 1.3
Meestal scheelt het maar 50 kcal op een dag, dat zal niet meteen een pond schelen
Of goedquote:Op maandag 21 maart 2011 20:42 schreef MarMar het volgende:
Ik zie op heel veel andere sites dus ook dat die van de ah rond de 600 komen en andere weer nietdus misschien doet de AH gewoon iets heel erg fout
Jij kunt die 80kcal met jouw lijstje zelfs wel gebruikenquote:Op maandag 21 maart 2011 20:44 schreef Goodbye het volgende:
Ik kijk ook naar wat er op de verpakking staat, dat zal dan ongeveer wel kloppen. Maar van de 80 kcal die dieetinzicht mij extra gaf voor de kaas kan ik echt niet wakker liggen, hoor
ik vind dat echt een helden tussendoortjequote:Op maandag 21 maart 2011 20:46 schreef Laureline het volgende:
Maar goed, lijstje:
O: ananas met yoghurt, grapefruitsap
T: cappuccino
L: boterham kroket, bak sla, karnemelk, cappuccino met koekje
T: half ons nootjes (cashew, hazel, amandel), glas groentensap, boterham pindakaas, 2 handjes chipito's (schuld van de mini), mandarijnen
D: spinazie (3 ons) met gebakken ei en vegetarische burger
T: ham-augurkrolletjes, kwark met vanilleyoghurt, stukje oude kaas
wat denken jullie, kan daar nog een Bossche bol bij (of anders morgen)?
Hee, er is nog bijgekomen hčquote:Op maandag 21 maart 2011 20:46 schreef Rituals het volgende:
[..]
Jij kunt die 80kcal met jouw lijstje zelfs wel gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |