Zķveel scheelt het inderdaad ook weer niet (meestal). Tenzij je bossche bollen gaat eten blijkbaarquote:Op maandag 21 maart 2011 20:34 schreef MarMar het volgende:
[..]
Caloriechecker geeft bij mij meestal meer kcal dan eetmeter. Als het echt zwaar afwijkt, zoek ik het op en pas ik dan gewoon de hoeveelheid aan tot het aantal kcal wel kloptsoms is het dan 0.8 en een andere keer 1.3
Meestal scheelt het maar 50 kcal op een dag, dat zal niet meteen een pond schelen
Of goedquote:Op maandag 21 maart 2011 20:42 schreef MarMar het volgende:
Ik zie op heel veel andere sites dus ook dat die van de ah rond de 600 komen en andere weer nietdus misschien doet de AH gewoon iets heel erg fout
Jij kunt die 80kcal met jouw lijstje zelfs wel gebruikenquote:Op maandag 21 maart 2011 20:44 schreef Goodbye het volgende:
Ik kijk ook naar wat er op de verpakking staat, dat zal dan ongeveer wel kloppen. Maar van de 80 kcal die dieetinzicht mij extra gaf voor de kaas kan ik echt niet wakker liggen, hoor
ik vind dat echt een helden tussendoortjequote:Op maandag 21 maart 2011 20:46 schreef Laureline het volgende:
Maar goed, lijstje:
O: ananas met yoghurt, grapefruitsap
T: cappuccino
L: boterham kroket, bak sla, karnemelk, cappuccino met koekje
T: half ons nootjes (cashew, hazel, amandel), glas groentensap, boterham pindakaas, 2 handjes chipito's (schuld van de mini), mandarijnen
D: spinazie (3 ons) met gebakken ei en vegetarische burger
T: ham-augurkrolletjes, kwark met vanilleyoghurt, stukje oude kaas
wat denken jullie, kan daar nog een Bossche bol bij (of anders morgen)?
Hee, er is nog bijgekomen hčquote:Op maandag 21 maart 2011 20:46 schreef Rituals het volgende:
[..]
Jij kunt die 80kcal met jouw lijstje zelfs wel gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |