Dat herken ik ook ja, als ik even in de avond moet pinnen kom ik met mijn auto de parkeerplaats op rijden en vaak rijd ik dan langs groepen meiden. Dan zie je ze even kijken maar als ik dichterbij ben dan is het toch even schrikkenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:50 schreef Schenkstroop het volgende:
Heeft iemand de tel nr van strawberry of haar ooit via de webcam gezien? ik kan gewoon niet geloven wat ik hier lees. ze typte en reageerde gewoon als een vrouw!
Ontopic: ik merk dat meisjes mij wel van veraf even bekijken.. wat ze van mij vinden als ik dichterbij kom weet ik niet. je ziet ze gewoon even staren alsof ik een bekende ben. terwijl ik ze zelf niet ken. En jeetjemina zeg de lente zit nu wel erg sterk in de lucht. k rook het eind januarie al en merk het nu aan alles. Ik weet niet of ik nu blij moet zijn of verdrietig
Ik heb precies zoiets gehad en ik zou best een tweede date willen. Nu is dat nog niet gebeurd, misschien omdat zij toch heeft besloten er niet verder mee te gaan, ik weet het niet. Ik zie haar nog wel af en toe . De klik was er, maar bij een eerste date ben je dan ook niet echt jezelf, een tweede date zou gewoon standaard moeten zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:35 schreef Shugosha het volgende:
Na een eerste date, zou je dan verwachten dat er meteen een klik moet zijn of gewoon voor de gezelligheid een tweede date doen en kijken hoe het verder gaat?
Denk namelijk zelf wel dat het geen probleem is dat er bij de eerste date niet een klik is, maar dat het wel gezellig is en dat je dan verder zou kunnen kijken. Benieuwd naar de mening van anderen
Hangt ervan af. Als je uberhaupt een eerste date hebt, is er wel een soort van klik geweest. Dan kan een eerste date tegenvallen, maar de tweede weer meevallen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:35 schreef Shugosha het volgende:
Na een eerste date, zou je dan verwachten dat er meteen een klik moet zijn of gewoon voor de gezelligheid een tweede date doen en kijken hoe het verder gaat?
Denk namelijk zelf wel dat het geen probleem is dat er bij de eerste date niet een klik is, maar dat het wel gezellig is en dat je dan verder zou kunnen kijken. Benieuwd naar de mening van anderen
Zonder tegenbewijs ga ik ook uit van goed vertrouwen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:38 schreef Keep_Walking het volgende:
Niet te veel op ingaan. Kan haar afschrikken.
Maar ik ben 99% zeker dat ze is wie ze zegt dat ze is.
In dit geval is het geweest met een collega van werk waar ik de afgelopen maanden mee heb zitten te praten en uiteindelijk zoiets had van laat ik mijn stoute schoentjes maar eens aantrekken en vragen of ze zin zou hebben buitenom werk iets te doen en daarop ja zei.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:43 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Hangt ervan af. Als je uberhaupt een eerste date hebt, is er wel een soort van klik geweest. Dan kan een eerste date tegenvallen, maar de tweede weer meevallen.
Als de eerste date voortkomt uit online contact alleen, dan is het onvoldoende basis. Evenzo met een blinddate. Want je weet zelf ook wel dat je niet met iedereen wilt onderzoeken wat er haalbaar is.
Gewoon een reden zoeken om daar naartoe te gaan en groet haar.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:53 schreef BlakeGriffin het volgende:
Mag dan wel een newbie zijn maar ook ik denk dat Aardbei legit is.
Maar aangezien we de 99% norm nastreven, laat ik ook een versiertip vragen.
Meisje op m'n werk, andere afdeling, we hebben af en toe oogcontact maar nog niet gepraat.
Iemand een goed/origineel idee om het ijs te breken?
Goed gedaan. Wat betreft je eerdere vraag, iedereen is verschillend dus elke situatie (met twee mensen) ook. Je maakt als het ware zelf de regels, met z'n tweeen. Persoonlijk ga ik wel altijd voor een klik op de eerste date. Zou gaan twijfelen als die er niet is. Maar dat zegt niks. Als er een tweede date komt zou ik in jouw geval wel een beetje meer aansturen erop. Wat meer oogcontact zoeken etc. het proberen romantisch te maken zodat je er achter komt of het er in zit.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:52 schreef Shugosha het volgende:
[..]
In dit geval is het geweest met een collega van werk waar ik de afgelopen maanden mee heb zitten te praten en uiteindelijk zoiets had van laat ik mijn stoute schoentjes maar eens aantrekken en vragen of ze zin zou hebben buitenom werk iets te doen en daarop ja zei.
Gewoon tijdens het werk of een pauze ofzo? Ze deelt haar kantoor met nog vier anderen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:55 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Gewoon een reden zoeken om daar naartoe te gaan en groet haar.
Nee. Komt eng en stalkerachtig over. Als je iemand gaat bellen of smsen, moet je eerst haar nummer van haar hebben gekregen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:01 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Gewoon tijdens het werk of een pauze ofzo? Ze deelt haar kantoor met nog vier anderen.
Ik ben inderdaad wel aan het zoeken naar die reden.
Wat vind je van het alternatief nummer traceren en sms-sen? Bv uitnodigen voor lunchdate ofzo..
Dank je, ik ga er wel gewoon voor om te zien hoe het gaat op een tweede afspraak. Zou natuurlijk zonde zijn als ik het niet gewoon probeer om te kijken hoe het verloopt. En qua oogcontact zat het tijdens het etentje al goed in elkaar, maar was daarbij was ik wel een tikkeltje nerveusquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:57 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Goed gedaan. Wat betreft je eerdere vraag, iedereen is verschillend dus elke situatie (met twee mensen) ook. Je maakt als het ware zelf de regels, met z'n tweeen. Persoonlijk ga ik wel altijd voor een klik op de eerste date. Zou gaan twijfelen als die er niet is. Maar dat zegt niks. Als er een tweede date komt zou ik in jouw geval wel een beetje meer aansturen erop. Wat meer oogcontact zoeken etc. het proberen romantisch te maken zodat je er achter komt of het er in zit.
Ja ok. Briefje in postvakje dan?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:07 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nee. Komt eng en stalkerachtig over. Als je iemand gaat bellen of smsen, moet je eerst haar nummer van haar hebben gekregen.
Hyves of facebook mag je wel toevoegen. Of msn. Maar natuurlijk gaat ze dat niet zien als een goede versierpoging.
Zou beter zijn om gewoon een gesprek te beginnen en haar een beetje leren kennen. Gewoon af en toe een opmerking maken tegen haar en haar vertrouwen winnen. Daarna nummer vragen. Daarna date regelen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:09 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Ja ok. Briefje in postvakje dan?
Ik weet op zich wel dat ik 'gewoon' een gesprekje aan moet knopen. Probleem is alleen dat ik haar altijd onverwachts zie en dat me dat dan overvalt. Ook twijfel ik of al dan niet al gelijk een date moet voorstellen of niet.
Uiteraard. Wat ik al zei, alles is mogelijk, hangt gewoon puur van de twee mensen af.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:08 schreef Shugosha het volgende:
[..]
Dank je, ik ga er wel gewoon voor om te zien hoe het gaat op een tweede afspraak. Zou natuurlijk zonde zijn als ik het niet gewoon probeer om te kijken hoe het verloopt. En qua oogcontact zat het tijdens het etentje al goed in elkaar, maar was daarbij was ik wel een tikkeltje nerveus
Ok bedankt voor je feedback.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:14 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Zou beter zijn om gewoon een gesprek te beginnen en haar een beetje leren kennen. Gewoon af en toe een opmerking maken tegen haar en haar vertrouwen winnen. Daarna nummer vragen. Daarna date regelen.
Hoe lang is het oogcontact al?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:19 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Ok bedankt voor je feedback.
Beetje achtergrond-info: het oogcontact is wel van die mate dat ze denk ik niet verrast zou zijn door een uitnodiging voor een date though.
2 à 3 weken. 10 dagen geleden was het eerste echte oogcontact. Dat we zeg maar elkaar tegelijk aankeken. Daarvoor was het sneaky elkaar checken, of iig ik haar.quote:
Zal ik maar snel een gesprekje mee hebben dan, voordat je in de friendszone landt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:31 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
2 à 3 weken. 10 dagen geleden was het eerste echte oogcontact. Dat we zeg maar elkaar tegelijk aankeken. Daarvoor was het sneaky elkaar checken, of iig ik haar.
Maar snel praten dan. Eigenlijk ben je al te laat.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:31 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
2 à 3 weken. 10 dagen geleden was het eerste echte oogcontact. Dat we zeg maar elkaar tegelijk aankeken. Daarvoor was het sneaky elkaar checken, of iig ik haar.
Wat is de friendszone? Hier heeft iedereen het over de friendszone, IRL niemand..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zal ik maar snel een gesprekje mee hebben dan, voordat je in de friendszone landt.
Man jij weet best wat de friendszone is, n00bquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:09 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Wat is de friendszone? Hier heeft iedereen het over de friendszone, IRL niemand..Ben benieuwd.
volgens mij ontwijk jij de vraag ipv dat je een antwoord geeftquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:43 schreef Godshand het volgende:
[..]
Man jij weet best wat de friendszone is, n00b
Heel goed, het klinkt als een antwoord op een proefwerkquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:46 schreef Schenkstroop het volgende:
Volgens mij is de friendzone als een meisje van meet af aan al niet als neukmateriaal beschouwde. of als je teveel van je gevoel liet zien zodat zij het idee heeft teveel van jou te weten en je niet meer als neukobject ziet maar als broertje.
hoax. want ik ben een dropout en heb al 15 jaar geen schoolbank meer gezienquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
Heel goed, het klinkt als een antwoord op een proefwerk
Heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:06 schreef iwannabehigh het volgende:
Ze kan wel zijn wie ze zegt dat ze is, maar ze kan alsnog wel trollen. Misschien vindt ze dat gewoon grappig om te doen, een beetje rellen op FOK! maar ook serieus op haar eigen account.
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat vader en dochter samen in 2005 zijn begonnen op FOK! Ze zitten/zaten beiden gewoon serieus dag en nacht op FOK! en die Scanman postte echt smerige dingen en rare dingen, te erge scheldwoorden en alles. Ook had hij meerdere kloons als hij weer eens werd geband. Een mod postte ook dat Strawberry ZELF meerdere kloons had. Die ''vader'' post allerlei vieze sexistische dingen terwijl hij een dochter van twaalf heeft die ook op FOK! zit, die toevallig erg slim typt voor iemand van twaalf als je kijkt naar de posts![]()
Een vader die 24/7 op FOK zit te rellen en vieze dingen over sex zit te verkondigen, enge scheldwoorden en mensen kleineert.. Een normale vader heeft wel betere dingen te doen en die Strawberry zit zelf allerlei tips te geven aan iedereen, nou.. dan wordt het toch wel tijd dat ze hulp gaat zoeken met zo'n vader.
Kan toch niet waar zijn gewoon.
Ik zou het sowieso niet doen. Het blijft een hoer toch man?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:50 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zit eraan te denken om een prosituee te bellen en te vragen of ik er mag zoenen voor 150,- ik heb namelijk nog nooit gezoend. hoe moeilijk zouden hoertjes eigenlijk doen mbt zoenen of verschilt dat per meisje?
een rellende iwannabehighquote:
150 euro lijkt me veel te veel betaald voor een zoen van een hoer.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:50 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zit eraan te denken om een prosituee te bellen en te vragen of ik er mag zoenen voor 150,- ik heb namelijk nog nooit gezoend. hoe moeilijk zouden hoertjes eigenlijk doen mbt zoenen of verschilt dat per meisje?
Dat is wel erg veel geld. Je mist niks als je nog nooit hebt gezoend, het is ook niet smerig ofzo maar ik kan niet zeggen dat ik er ooit opgewonden van wordt. Het enige plezierige aan een diepe zoen is dat je met elkaars lichaam in verstrengeling komt en daar kan dan de opwinding vandaan komen. Dan kan je haar voor dat geld inderdaad beter neuken.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:50 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zweer het van niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:43 schreef Godshand het volgende:
[..]
Man jij weet best wat de friendszone is, n00b
Hou eens op met zulke kut reacties, en jij bent een arts? Grow up, de enige die relt ben jij met je kut reacties naar mij toe.quote:
Als je echt verliefd bent, is het wel lekker om te zoenen, vind ik.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:58 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat is wel erg veel geld. Je mist niks als je nog nooit hebt gezoend, het is ook niet smerig ofzo maar ik kan niet zeggen dat ik er ooit opgewonden van wordt. Het enige plezierige aan een diepe zoen is dat je met elkaars lichaam in verstrengeling komt en daar kan dan de opwinding vandaan komen. Dan kan je haar voor dat geld inderdaad beter neuken.
Dit geloof ik nou alweer niet hoor. Sorryquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:50 schreef Schenkstroop het volgende:
Heb het even teruggelezen, maar er is niets rellerigs aan zo te zien.quote:
Ik kan mij nou net weer niet voorstellen dat je zo iemand als vader KAN hebben en dat je daar niks aan doet. Een normaal persoon zou dan toch wel hulp zoeken met zo'n enge vader? Die laat hem dan toch niet rustig verder posten, zelfs op haar eigen PC.. zet je d'r toch een wachtwoord op.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Heb het even teruggelezen, maar er is niets rellerigs aan zo te zien.
Apart verhaal. Kan me ook nauwelijks voorstellen dat Scanman en Strawberry één en dezelfde persoon zijn. Het account Scanman ken ik wel en creepy om zo iemand als vader te hebben.
Uit haar verhaal blijkt dat ze er weet van heeft dat haar vader post op Fok en onder welke accounts. Een beetje nieuwsgierige dochter leest dan de postings ook wel terug en dan zie je meteen wat voor smeerlap het is. Apart dat ze nog in één huis wonen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:06 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik kan mij nou net weer niet voorstellen dat je zo iemand als vader KAN hebben en dat je daar niks aan doet. Een normaal persoon zou dan toch wel hulp zoeken met zo'n enge vader? Die laat hem dan toch niet rustig verder posten, zelfs op haar eigen PC.. zet je d'r toch een wachtwoord op.
Misschien ben ik veel te nuchter maar dit verhaal is gewoon te bizar om te geloven.
Ja, kom op.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:06 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik kan mij nou net weer niet voorstellen dat je zo iemand als vader KAN hebben en dat je daar niks aan doet. Een normaal persoon zou dan toch wel hulp zoeken met zo'n enge vader? Die laat hem dan toch niet rustig verder posten, zelfs op haar eigen PC.. zet je d'r toch een wachtwoord op.
Misschien ben ik veel te nuchter maar dit verhaal is gewoon te bizar om te geloven.
Friendszone is wanneer een meisje jou alleen als platonische vriend ziet en als niets meer. Het is vaak kut voor nerdy onzekere jongens die bijvoorbeeld heel goed bevriend zijn met een meisje en waar ze een hele hechte band mee hebben, maar dat meisje wilt hen alleen als vriend hebben en niet meer terwijl die jongens verliefd zijn op dat meisje.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:03 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik zweer het van niet.![]()
[..]
Hou eens op met zulke kut reacties, en jij bent een arts? Grow up, de enige die relt ben jij met je kut reacties naar mij toe.
Ze kunnen wel help zoeken en het gedrag aanhangig maken bij instanties.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:09 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja, kom op.
Alsof kinderen zo'n vorn van autoriteit over hun ouders hebben dat ze enig ''raar'' gedrag, wat voor haar misschien wel acceptabel is geworden, kunnen stoppen. Lijkt me ook geen voer voor discussie meer, zeker niet in dit topic.
Gedrag op een forum?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze kunnen wel help zoeken en het gedrag aanhangig maken bij instanties.
Gezien de inhoud van de postings van Scanman wel.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Gedrag op een forum?![]()
Dan ben ik een pedo. Alsmede een vuile racist, PVV-stemmer, troll, enzovoort.
Kijk man, iedereen die hier regelmatig in R&P post zit hier voor een reden. De mensen in dit topic zitten hier omdat ze geen meisjes kunnen krijgen (en anderen om advies te geven). Maar iedereen die R&P heeft gevonden, heeft het hoogwaarschijnlijk gevonden omdat hun leven niet perfect is en dat ze daardoor hier advies/steun/inzicht zoeken.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze kunnen wel help zoeken en het gedrag aanhangig maken bij instanties.
Niemand op deze wereld heeft een perfect leven en vrijwel iedereen brengt wel wat uren door met tijdverdrijvende zaken. De een post op Fok, anderen brengen die tijd door op Facebook, met modeltreintjes of lezen een boek...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:13 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Kijk man, iedereen die hier regelmatig in R&P post zit hier voor een reden. De mensen in dit topic zitten hier omdat ze geen meisjes kunnen krijgen (en anderen om advies te geven). Maar iedereen die R&P heeft gevonden, heeft het hoogwaarschijnlijk gevonden omdat hun leven niet perfect is en dat ze daardoor hier advies/steun/inzicht zoeken.
Strawberry is heel lief voor jullie allemaal, maar je moet natuurlijk beseffen dat haar leven ook niet " normaal" zal zijn, anders was ze hier nooit aan het posten.
Ja prima.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:14 schreef iwannabehigh het volgende:
Sorry maar als mijn vader dat zou doen op een forum dan zou ik sowieso wel ''ingrijpen''. Ik zou naar mijn moeder gaan en anders wel hulp zoeken want dat soort uitlatingen zijn niet meer normaal. Dan gaat er namelijk iets heel erg fout. Ik snap niet waarom mensen altijd alles geloven, nogmaals, niets is wat het lijkt op internet. Maar dit valt niet te bewijzen dus Straw komt gewoon terug en hopelijk houdt ''haar vader'' op.
Volgens mij ben jij de persoon die nog het beste nadenkt van allemaal in dit topic..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Niemand op deze wereld heeft een perfect leven en vrijwel iedereen brengt wel wat uren door met tijdverdrijvende zaken. De een post op Fok, anderen brengen die tijd door op Facebook, met modeltreintjes of lezen een boek...
De kans dat Ghadaffi zich vrijwillig overgeeft acht ik groter dan de kans dat Scanman een keertje ophoudt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:14 schreef iwannabehigh het volgende:
Sorry maar als mijn vader dat zou doen op een forum dan zou ik sowieso wel ''ingrijpen''. Ik zou naar mijn moeder gaan en anders wel hulp zoeken want dat soort uitlatingen zijn niet meer normaal. Dan gaat er namelijk iets heel erg fout. Ik snap niet waarom mensen altijd alles geloven, nogmaals, niets is wat het lijkt op internet. Maar dit valt niet te bewijzen dus Straw komt gewoon terug en hopelijk houdt ''haar vader'' op.
Dat weet ik niet. Denk wel dat ik een van de mensen ben die er op een nuchtere manier mee om weet te gaan.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:16 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de persoon die nog het beste nadenkt van allemaal in dit topic..
Oh dan is het toch vrij apart dat ze nog in 1 huis wonen zoals jij eerder aangaf. En allebei dag en nacht thuis. Toch wel een gevaarlijke en nare situatie voor haar als dit allemaal waar zou zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
De kans dat Ghadaffi zich vrijwillig overgeeft acht ik groter dan de kans dat Scanman een keertje ophoudt.
Ja tuurlijk, maar waarom brengt de ene haar/zijn tijd op fok R&P, en de andere op facebook?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Niemand op deze wereld heeft een perfect leven en vrijwel iedereen brengt wel wat uren door met tijdverdrijvende zaken. De een post op Fok, anderen brengen die tijd door op Facebook, met modeltreintjes of lezen een boek...
Jij bent vaker op dit forum dan haar. Jij post ook dag en nacht.Verder, wat maakt het uit of zij en scanman01 dezelfde zijn?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:18 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Oh dan is het toch vrij apart dat ze nog in 1 huis wonen zoals jij eerder aangaf. En allebei dag en nacht thuis. Toch wel een gevaarlijke en nare situatie voor haar als dit allemaal waar zou zijn.
Ik zeg helemaal niks negatiefs over haar, dat maak je er allemaal weer zelf van. Ik zeg alleen dat ik het verhaal niet geloof aangezien het gewoon niet waar kan zijn. In mijn ogen is ze het gewoon zelf, maar zoals jij zegt, ze is een prima user hier op R&P. Via de naam Strawberry.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:18 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar waarom brengt de ene haar/zijn tijd op fok R&P, en de andere op facebook?
Mijn punt is, sommige mensen hebben wel eccentrische ouders. Iwannabehigh zegt dat het niet normaal is dat zo' n vader bestaat, maar zijn gedrag was ook niet normaal wat betreft dat Turkse meisje.
Ik weet niet wat haar verhaal is en het is ook niet mijn plaats om daarover te beginnen. Misschien heeft ze wel een hele lieve goede vader die gewoon leuk vind om te trollen. Maar in ieder geval, in dit topic is ze altijd behulpzaam geweest, dus waarom zouden we haar opeens gaan ophangen?
Hou nou toch eens op man.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:18 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Oh dan is het toch vrij apart dat ze nog in 1 huis wonen zoals jij eerder aangaf. En allebei dag en nacht thuis. Toch wel een gevaarlijke en nare situatie voor haar als dit allemaal waar zou zijn.
Ja, dat denk ik ook. Heb het in het verleden vaak genoeg aan de stok gehad met Scanman. Zijn bijdragen aan dit forum waren vaak op het ranzige af en dan heb ik het niet alleen over de manier van reageren...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:18 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet vaker dan haar, ik post ook niet dag en nacht. Kón dat maarquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:20 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Jij bent vaker op dit forum dan haar. Jij post ook dag en nacht.Verder, wat maakt het uit of zij en scanman01 dezelfde zijn?
Hou op met een eikel zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:20 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niks negatiefs over haar, dat maak je er allemaal weer zelf van. Ik zeg alleen dat ik het verhaal niet geloof aangezien het gewoon niet waar kan zijn. In mijn ogen is ze het gewoon zelf, maar zoals jij zegt, ze is een prima user hier op R&P. Via de naam Strawberry.
Ophouden om telkens ''het Turkse meisje'' te noemen a.u.b. Het is wel een keer genoeg geweest dacht ik zo.
Het is net wat iemand leuk vindt. Smaken verschillen. De een vindt discussiëren op een forum leuk, de ander speelt liever een spelletje op de computer.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:18 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar waarom brengt de ene haar/zijn tijd op fok R&P, en de andere op facebook?
Mijn punt is, sommige mensen hebben wel eccentrische ouders. Iwannabehigh zegt dat het niet normaal is dat zo' n vader bestaat, maar zijn gedrag was ook niet normaal wat betreft dat Turkse meisje.
Ik weet niet wat haar verhaal is en het is ook niet mijn plaats om daarover te beginnen. Misschien heeft ze wel een hele lieve goede vader die gewoon leuk vind om te trollen. Maar in ieder geval, in dit topic is ze altijd behulpzaam geweest, dus waarom zouden we haar opeens gaan ophangen?
Volgens mij is dat het minimum bedrag zowat. 100-150 p/uur. Mischien kan ik dr ook nog wel beffen. Maar weet niet hoe moiljk zo n meisje gaat doen als ze je niet knap genoeg vindt. of mischien kijken ze daar niet aar. Ik weet het niet. Wellicht duidelijke afspraken maken vantevoren.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
150 euro lijkt me veel te veel betaald voor een zoen van een hoer.
Idd. Ik heb ook dingen gelezen die ziek zijn maar goed, de waarheid komt altijd naar boven. Of het nou te vroeg of te laat is, ooit komt 't naar bovenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Heb het in het verleden vaak genoeg aan de stok gehad met Scanman. Zijn bijdragen aan dit forum waren vaak op het ranzige af en dan heb ik het niet alleen over de manier van reageren...
Heb jij een uur nodig om te zoenen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:23 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Volgens mij is dat het minimum bedrag zowat. 100-150 p/uur. Mischien kan ik dr ook nog wel beffen. maar weer weet niet hoe moieljk zo;n meisje gaat doen als ze je niet knap genoeg vindt. of mishcien kijken ze daar niet aar. Ik weet het niet. Wellicht duidleijke afspraken maken vantevoren.
Wie is hier de eikel? Ik heb PM's van jou dat je me ''bedreigt''. Of anders gezegd, manipuleert..quote:
Jij post gemiddeld 33 keer per dag. Ik post gemiddeld 9 keer per dag. Strawberry post ook onder de tien keer, geloof ik.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:21 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet vaker dan haar, ik post ook niet dag en nacht. Kón dat maarIk zit elke werkdag tot half 5 op school, 's avonds werk, alleen 's weekends ben ik (af en toe) vrij.
Dat zegt weinig. 33 posts kun je in 'n klein uurtje gemaakt hebben.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:25 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Jij post gemiddeld 33 keer per dag. Ik post gemiddeld 9 keer per dag. Strawberry post ook onder de tien keer, geloof ik.
Ja want die heeft nog andere namen waar ze onder post, vraag maar aan die Danny na. Ik post allang niet meer ''33x per dag'' (was in de vakantie en de depressieve dagen), kijk maar na in de geschiedenis en tel alle topics. Nerd.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:25 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Jij post gemiddeld 33 keer per dag. Ik post gemiddeld 9 keer per dag. Strawberry post ook onder de tien keer, geloof ik.
Als dat waar is, dan is dat wel zielig. K_W hangt hier de ideale schoonzoon uit, maar via de PM is het kennelijk een heel ander verhaal.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:25 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Wie is hier de eikel? Ik heb PM's van jou dat je me ''bedreigt''. Of anders gezegd, manipuleert..
Ik heb PMs en DMs van jou dat jij ruzie met me zoekt. Als je ruzie zoekt, dan ga ik terugvechten natuurlijkquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:25 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Wie is hier de eikel? Ik heb PM's van jou dat je me ''bedreigt''. Of anders gezegd, manipuleert..
Ja serieus, ik kan er zo een printscreen van maken.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als dat waar is, dan is dat wel zielig. K_W hangt hier de ideale schoonzoon uit, maar via de PM is het kennelijk een heel ander verhaal.
Ik geloof je wel.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:28 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja serieus, ik kan er zo een printscreen van maken.
Kijk, ik hang geen ideale schoonzoon uit en hij zocht problemen. En ik dreigde hem niet in elkaar te slaan enzo. Hij zat me lastig te vallen, zat te zeggen dat mijn vriendin lelijk is en dat ik instabiel ben enzo. Dan moet hij gewoon kanker krijgen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik geloof je wel.
Doe die printscreen maar niet. Is het forumbeheer niet zo dol op.
En nummer geregeld?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:30 schreef Halcon het volgende:
Zo dadelijk weer er op uit.![]()
Gisteren werd ik op straat aangerand door een blonde dame.
Nee. Als 'n dame zo bezig is, dan kan ik wel inschatten wat voor type het is. En dat is niet het type waar ik wat mee wil.quote:
Was het gewoon in de stad dan? En hoe lastig vallenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee. Als 'n dame zo bezig is, dan kan ik wel inschatten wat voor type het is. En dat is niet het type waar ik wat mee wil.
Kort lontje?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:32 schreef Keep_Walking het volgende:
Hij zat me lastig te vallen, zat te zeggen dat mijn vriendin lelijk is en dat ik instabiel ben enzo. Dan moet hij gewoon kanker krijgen.
Was in de stad inderdaad. Ik liep van de ene kroeg naar de andere en kwam twee dames tegen. Die liepen eerst te zeuren dat ze wel door hadden dat ik ze probeerde te versieren (was niet zo overigens) en daarna werden ze handtastelijk. Even later pakte een van hen me vol op de mond.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:35 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Was het gewoon in de stad dan? En hoe lastig vallen
Ja volgens mij dat ook maar wie begint hier nou met ruzie. Hij moet weer beginnen met op mij te reageren over Turks meisje. Houd toch op en reageer niet op mij a.u.b.. Reageer ik ook niet op jou KW. Lijkt mij het beste.quote:
Ik? Jazeker.quote:
Wel een leuke verhaal om te vertellen aan je vrienden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Was in de stad inderdaad. Ik liep van de ene kroeg naar de andere en kwam twee dames tegen. Die liepen eerst te zeuren dat ze wel door hadden dat ik ze probeerde te versieren (was niet zo overigens) en daarna werden ze handtastelijk. Even later pakte een van hen me vol op de mond.
Lees een paar pagina's terug. Iedereen is je liever kwijt dan rijk. Ik ben niet de enige die je heeft gezegd om je bek te houden. Maar goed, ik negeer jou en jij negeert mij.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:36 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja volgens mij dat ook maar wie begint hier nou met ruzie. Hij moet weer beginnen met op mij te reageren over Turks meisje. Houd toch op en reageer niet op mij a.u.b.. Reageer ik ook niet op jou KW. Lijkt mij het beste.
Mwah, wat is er bijzonder aan?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:38 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Wel een leuke verhaal om te vertellen aan je vrienden.
Als je het grappig kan vertellen? Ik weet niet wat voor vrienden je hebt natuurlijk. Ik zou gewoon een keer zo' n verhaal vertellen als iedereen leuke ervaringen zitten te vertellen.quote:
Heb wel leukere verhalen hoor.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:41 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Als je het grappig kan vertellen? Ik weet niet wat voor vrienden je hebt natuurlijk. Ik zou gewoon een keer zo' n verhaal vertellen als iedereen leuke ervaringen zitten te vertellen.
Ja, blank en blauwgroene ogen komt daar niet vaak voor en is daar dus al gauw bijzonder. Daarnaast is ZA in bepaalde delen natuurlijk veel losbandiger dan Europa.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:44 schreef iwannabehigh het volgende:
Yep, in Zuid Amerika is het toch zo dat ze blanke mannen veel aantrekkelijker vinden. Negers worden daar toch voor arm/lelijker aangezien? Of heb ik dat fout
Wat denk je ermee op te schieten? Je hebt al eens alles gedaan met een prostituee, heeft dat je leven veranderd? Zo nee, wat denk je hier dan mee op te schieten behalve minder eten op je bord voor een hele maand?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:44 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat was de username van dat Turkse meisje?
OT: er is en kassiere, blond, grote ogen, bril, beetje dik en ze heeft kinderen. En ik merk dat ze mij wel mag op de een of andere manier. Ze geeft je bwv haast voorkeusbehandleing en ze kijkt je ook aan als je ahcteraan de kasa staat zo van 'hey daar issie weer'. Ze moest afentoe zelfs blozen kan ik me herinneren terwijl ik niets speciaal zei.
Afijn, ik vind er totaal niet aantrekkelijk maar ben zo wanhopig voor sex en wat liefde dat ik dit wel als optie beschouw. Want 30 en nogsteeds niets nada.. zal ik daar mijn zinne op zetten, wat zouden jullie doen. Vind er totaal niet aantrekkelijk btw. (dit is serieus)
Mijn Turkse?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:45 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat denk je ermee op te schieten? Je hebt al eens alles gedaan met een prostituee, heeft dat je leven veranderd? Zo nee, wat denk je hier dan mee op te schieten behalve minder eten op je bord voor een hele maand?
De ''Turkse'' heette Marokkaanse18.
Als je haar totaal niet aantrekkelijk vindt, dan zou ik het niet doen....gedoemd vanaf het begin.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:44 schreef Schenkstroop het volgende:
OT: er is en kassiere, blond, grote ogen, bril, beetje dik en ze heeft kinderen. En ik merk dat ze mij wel mag op de een of andere manier. Ze geeft je bwv haast voorkeusbehandleing en ze kijkt je ook aan als je ahcteraan de kasa staat zo van 'hey daar issie weer'. Ze moest afentoe zelfs blozen kan ik me herinneren terwijl ik niets speciaal zei.
Afijn, ik vind er totaal niet aantrekkelijk maar ben zo wanhopig voor sex en wat liefde dat ik dit wel als optie beschouw. Want 30 en nogsteeds niets nada.. zal ik daar mijn zinne op zetten, wat zouden jullie doen. Vind er totaal niet aantrekkelijk btw. (dit is serieus)
Hangt ervan af, man. Toen ik naar Zuid Amerika op vakantie ging (ben daar vaker geweest) heb ik gewoon sjans gehad en ook wel met eentje gezoend. Ik was toen nog jong, dus toen was zoenen heel speciaal.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:44 schreef iwannabehigh het volgende:
Yep, in Zuid Amerika is het toch zo dat ze blanke mannen veel aantrekkelijker vinden. Negers worden daar toch voor arm/lelijker aangezien? Of heb ik dat fout
Je moet niet achter elke boom een spook zien...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:48 schreef Keep_Walking het volgende:
[.
Maar je zoekt nog steeds ruzie, he? Want we weten beide dat de enige reden waarom je over negers begon is omdat je weet dat ik ook een neger ben.
Oke, Halcon, waarom zou hij meteen over negers vragen als er verder niks over negers werd gezegd? Bovendien heeft hij mij via DM vaker lastig gevallen met mijn negroide afkomst.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je moet niet achter elke boom een spook zien...
Dus je bent een neger.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:51 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Oke, Halcon, waarom zou hij meteen over negers vragen als er verder niks over negerd werd gezegd? Bovendien heeft hij mij via DM vaker lastig gevallen met mijn negroide afkomst.
Geloof me, dat zijn van die steken onder water. Daar heb ik er ook genoeg van gehad van hem. K_W ziet geen spoken.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je moet niet achter elke boom een spook zien...
Ja.quote:
Helemaal niet lastig gevallen, hypocriet, jij hebt mij lastig gevallen. Vanaf het begin al met die topics die je ging maken over mij. En telkens over het Turkse meisje. Ik heb jou al geblokkeerd en gevraagd of je niet meer wilt reageren; blijf je doorgaan ook nog. Stop it.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:51 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Oke, Halcon, waarom zou hij meteen over negers vragen als er verder niks over negers werd gezegd? Bovendien heeft hij mij via DM vaker lastig gevallen met mijn negroide afkomst.
Ik heb geen topics over jou gemaakt. Ik heb een topic gemaakt om over stalking te praten en doordat jij in at topic bleef posten over jouw meisje ging dat topic uiteindelijk over jou draaien.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:53 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Helemaal niet lastig gevallen, hypocriet, jij hebt mij lastig gevallen. Vanaf het begin al met die topics die je ging maken over mij. En telkens over het Turkse meisje. Ik heb jou al geblokkeerd en gevraagd of je niet meer wilt reageren; blijf je doorgaan ook nog. Stop it.
Neuh, je postte het deel van mij er gewoon bij.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:55 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik heb geen topics over jou gemaakt. Ik heb een topic gemaakt om over stalking te praten en doordat jij in at topic bleef posten over jouw meisje ging dat topic uiteindelijk over jou draaien.
Anyways.
Dat hoop ik echt voor zequote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Dus, wie gaan er vandaag op vrouwenjacht? Waar zijn MLiG en Rich heen?
Could it be...
Die vrouw verdient beter dan iemand die haar wel wil, maar alleen omdat hij niemand kan krijgen en terwijl hij stiekem van haar walgt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:57 schreef iwannabehigh het volgende:
Maar schenk, ik zou het gewoon proberen bij die vrouw. Als ze een leuk innerlijk enzo heeft, waarom niet..
Dat ze met mekaar daten?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Dus, wie gaan er vandaag op vrouwenjacht? Waar zijn MLiG en Rich heen?
Could it be...
Als ik jou was, zou ik serieus gewoon mee daten maar dan eerst vriendschappelijk. Zie het als een goede manier om te oefenen met vrouwen te praten en als het niet klikt kan het je niet boeien want je viel toch niet op haar.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:44 schreef Schenkstroop het volgende:
OT: er is en kassiere, blond, grote ogen, bril, beetje dik en ze heeft kinderen. En ik merk dat ze mij wel mag op de een of andere manier. Ze geeft me bij wijze van haast voorkeursbehandeling en ze kijkt je ook aan als je achteraan de kasa staat zo van 'hey daar issie weer'. Ze moest afentoe zelfs blozen kan ik me herinneren terwijl ik niets speciaal zei.
Afijn, ik vind er totaal niet aantrekkelijk maar ben zo wanhopig voor sex en wat liefde dat ik dit wel als optie beschouw. Want 30 en nogsteeds niets nada.. zal ik daar mijn zinnen op zetten, wat zouden jullie doen. Vind er totaal niet aantrekkelijk btw. (dit is serieus)
Haha nee, dat ze nu uit zijnquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:01 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat ze met mekaar daten?
Neh denk het niet..
Hoe kun je nu in de friendszone geraken zonder te praten?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zal ik maar snel een gesprekje mee hebben dan, voordat je in de friendszone landt.
Dat laatste is onzin.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Maar snel praten dan. Eigenlijk ben je al te laat.
Begin je ook BDD neigingen te krijgenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:01 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat ze met mekaar daten?
Neh denk het niet..
Even OT:
Het uiterlijk. hoe belangrijk is dat wat is jullie mening daarover. Ik vind dat als je er gemiddeld uitziet en geen super-rarigheden hebt. Dat je met instelling of eigenlijk, je persoon (en ja ik weet ook wel hoe moeilijk het alsnog is om jezelf te veranderen for the better), wel ver kan komen.
Ik denk dat dat ook het probleem is. Als er maagden van 25+ hier "zeuren" over het single en maagd zijn. Dan heeft iedereen gauw het idee dat er met het uiterlijk niet veel mis kan zijn. Omdat we over het lagemeen in NL, gewend zijn dat zelfs de gemiddelde Hollandse jongens en meiden er toch nog vrij goed uitzien. (In de wereld zijn Nederlanders ook vrij knap, gemiddeld gezien)
Maar wat als je echt onder het gemidelde zit kwa uiterlijk?
Kijk ik zie het zo en ik zeg het heel eerlijk.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:01 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat ze met mekaar daten?
Neh denk het niet..
Even OT:
Het uiterlijk. hoe belangrijk is dat wat is jullie mening daarover. Ik vind dat als je er gemiddeld uitziet en geen super-rarigheden hebt. Dat je met instelling of eigenlijk, je persoon (en ja ik weet ook wel hoe moeilijk het alsnog is om jezelf te veranderen for the better), wel ver kan komen.
Ik denk dat dat ook het probleem is. Als er maagden van 25+ hier "zeuren" over het single en maagd zijn. Dan heeft iedereen gauw het idee dat er met het uiterlijk niet veel mis kan zijn. Omdat we over het lagemeen in NL, gewend zijn dat zelfs de gemiddelde Hollandse jongens en meiden er toch nog vrij goed uitzien. (In de wereld zijn Nederlanders ook vrij knap, gemiddeld gezien)
Maar wat als je echt onder het gemidelde zit kwa uiterlijk?
Zone of Pain?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:07 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Kijk ik zie het zo en ik zeg het heel eerlijk.
Iemand kan maximaal binnen vier punten krijgen van hun cijfer.
Zeg iemand is bijvoorbeeld een 4. Dan kan hij met geluk en goede interessante persoonlijkheid maximaal een acht krijgen. Als iemand een 1 is kan hij of zij maximaal een vijf krijgen.
2 punten boven hun cijfer is is vrij makkelijk te krijgen, maar vier punten boven hun cijfer wordt hard werken. Dit schema vind ik eigenlijk heel goed:
[ afbeelding ]
Ik snap nog steeds niet waarom fokkers denken dat als je "te lang wacht", je kansen voorbij zijn. Ik heb wel een keer iets gehad met een meisje dat jarenlang mijn vriendin was, en IRL ken ik genoeg stellen die eerst maanden of jarenlang vrienden waren voordat ze iets kregen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:04 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Hoe kun je nu in de friendszone geraken zonder te praten?
[..]
Dat laatste is onzin.
Leuk plaatje wel, ik denk dat het idd ongeveer zo werkt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:07 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Kijk ik zie het zo en ik zeg het heel eerlijk.
Iemand kan maximaal binnen vier punten krijgen van hun cijfer.
Zeg iemand is bijvoorbeeld een 4. Dan kan hij met geluk en goede interessante persoonlijkheid maximaal een acht krijgen. Als iemand een 1 is kan hij of zij maximaal een vijf krijgen.
2 punten boven hun cijfer is is vrij makkelijk te krijgen, maar vier punten boven hun cijfer wordt hard werken. Dit schema vind ik eigenlijk heel goed:
[ afbeelding ]
Walgen is een groot woord daarom denk ik hier welleens aan. Ze heeft geen scheef gezicht ofzo.Ze is gewoon mijn type niet, nieteens een beetje.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die vrouw verdient beter dan iemand die haar wel wil, maar alleen omdat hij niemand kan krijgen en terwijl hij stiekem van haar walgt.
Ik denk wel dat je te lang kunt wachten, maar in dit geval is dat nog niet zo. Kan ik uit haar lichaamstaal opmaken. Maar ik denk wel dat je iemand te lang kunt laten wachten, niet iedereen is geduldig. In mijn situatie denk ik dat zij nu ook echt verwacht dat ik weldra eens contact leg. Spanning is opgebouwd als het ware.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:09 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom fokkers denken dat als je "te lang wacht", je kansen voorbij zijn. Ik heb wel een keer iets gehad met een meisje dat jarenlang mijn vriendin was, en IRL ken ik genoeg stellen die eerst maanden of jarenlang vrienden waren voordat ze iets kregen.
Wat zijn jouw types dan wel?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:14 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Walgen is een groot woord daarom denk ik hier welleens aan. Ze heeft geen scheef gezicht ofzo.Ze is gewoon mijn type niet, nieteens een beetje.
Nog een voorbeeld: ik merk dat vooral surinaamse meisjes nog wel wat in mij zien. vraag me niet waarom, ik constatteer dat alleen. ik moet er niks van hebben want het zijn absoluut niet mijn types, net zoals die kassiere btw en die is blond dus dit heeft verder niets te maken met dat ze afrikaans-amerikaas zijn.
Dus dit zouden de opties zijn die ook nog maar een beetje open liggen voor je. Types die je helemaal niets vindt. Maar..... je hebt zelf toch al helemaal niets te willen (want zelf lelijk, geen ervaring etcetera). Wat zouden jullie den?
Ik zou niks doen als ik de persoon in kwestie onaantrekkelijk vindt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:14 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Walgen is een groot woord daarom denk ik hier welleens aan. Ze heeft geen scheef gezicht ofzo.Ze is gewoon mijn type niet, nieteens een beetje.
Nog een voorbeeld: ik merk dat vooral surinaamse meisjes nog wel wat in mij zien. vraag me niet waarom, ik constatteer dat alleen. ik moet er niks van hebben want het zijn absoluut niet mijn types, net zoals die kassiere btw en die is blond dus dit heeft verder niets te maken met dat ze afrikaans-amerikaas zijn.
Dus dit zouden de opties zijn die ook nog maar een beetje open liggen voor je. Types die je helemaal niets vindt. Maar..... je hebt zelf toch al helemaal niets te willen (want zelf lelijk, geen ervaring etcetera). Wat zouden jullie den?
Zoals ik zei, die ervaring kan je goed doen. Kijk, meisjes vinden het natuurlijk niet prettig om te horen, maar heel vaak begin je gewoon met het meisje dat je kan krijgen, in plaats van het meisje dat je wilt krijgen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:14 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Zo kan je het ook doen, maar als je onervaren bent zal dat in het begin heel erg mis gaan, natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:23 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik heb nog nooit een vriendin gehad maar ik ga niet voor de meiden die ik KAN krijgen.. wat heb ik daar nou aan als ik ze toch niet aantrekkelijk vind? Ik ga voor de meiden die ik oprecht WIL eerlijk gezegd.
Zoek gewoon uit waar die studentjes gaan zuipen. Scheelt weer een dwarsfluitcarrière.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:22 schreef lanterfanteraar het volgende:
Maandag ben ik weer in staat om buiten de deur te komen.
Ik zal gaan winkelen, maar uit ervaring weet ik nu wel dat daar niets uit zal ontstaan. Ik ga een rokje en een boek kopen. Dat rokje moet ik wel in praktijk gaan brengen.
Mij is verteld dat mijn Type vooral te vinden is op het Conservatorium. Ik kan echter niets met muziek en ik heb er 0,0 verstand van. Moet ik nu op mijn achttiende wanhopig dwarsfluit proberen te gaan spelen? Ik kan helemaal niets, ik zou niet eens weten wat voor baan ik nu zou moeten nemen. En welke baan een goede basis is voor... praktijken van dat rokje enzo.
Hahaha de nuchterheid, de sarcasme.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:26 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Zoek gewoon uit waar die studentjes gaan zuipen. Scheelt weer een dwarsfluitcarrière.
Conservatorium? Wat is jouw type dan? Kan je een plaatje of beschrijving van geven?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:22 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik zal gaan winkelen, maar uit ervaring weet ik nu wel dat daar niets uit zal ontstaan. Ik ga een rokje en een boek kopen. Dat rokje moet ik wel in praktijk gaan brengen.
Mij is verteld dat mijn Type vooral te vinden is op het Conservatorium. Ik kan echter niets met muziek en ik heb er 0,0 verstand van. Moet ik nu op mijn achttiende wanhopig dwarsfluit proberen te gaan spelen? Ik kan helemaal niets, ik zou niet eens weten wat voor baan ik nu zou moeten nemen. En welke baan een goede basis is voor... praktijken van dat rokje enzo.
Waarom doe je zo moeilijk?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:22 schreef lanterfanteraar het volgende:
Gitaar les dan.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:28 schreef iwannabehigh het volgende:
En wat voor kerels spelen er nou dwarsfluit.
Homo's man.
En welk type is dat dan?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:22 schreef lanterfanteraar het volgende:
Slank, bruine ogen en dan van die haarlokjes, een beetje Fransachtig. Zo'n sympathieke lach, iets gevoeligs, maar toch ook weer iets pittigs. Volgens mij dragen zij ook veelal blouses met van die Schotse ruiten erop. Zucht. Dat vindt men nergens, maar nu heb ik het gehoord: Het Conservatorium.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:26 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Conservatorium? Wat is jouw type dan? Kan je een plaatje of beschrijving van geven?
En op zich kan het geen kwaad om een hobbie te zoeken waar je in contact kan komen met jongens. Blokfluit op je 18de kan best, hoor.
Oh, die blokfluithobby is niet serieus hoor. Ik weet niet eens hoe ik zo'n ding vast moet houden en ik kan geen muziekstukjes onthouden. Amuzikaal. Maar ik kan toch zeker niet zomaar met de trein helemaal naar zo'n gebouw gaan, daar random naar binnen gaan, echt zo alleen in het gebouw, doen alsof ik sta te wachten op iemand, doelloos koffie bestellen??quote:
Nee, maar je kan wel met mensen afspreken om uit te gaan of op de een of andere manier socialer te worden met iets wat je wel interesseert (dus niet blokfluit).quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh, die blokfluithobby is niet serieus hoor. Ik weet niet eens hoe ik zo'n ding vast moet houden en ik kan geen muziekstukjes onthouden. Amuzikaal. Maar ik kan toch zeker niet zomaar met de trein helemaal naar zo'n gebouw gaan, daar random naar binnen gaan, echt zo alleen in het gebouw, doen alsof ik sta te wachten op iemand, doelloos koffie bestellen??
Ik heb nog nóóit iemand gezien die zulke dingen zegt in real life..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Slank, bruine ogen en dan van die haarlokjes, een beetje Fransachtig. Zo'n sympathieke lach, iets gevoeligs, maar toch ook weer iets pittigs. Volgens mij dragen zij ook veelal blouses met van die Schotse ruiten erop. Zucht. Dat vindt men nergens, maar nu heb ik het gehoord: Het Conservatorium.
[..]
Oh, die blokfluithobby is niet serieus hoor. Ik weet niet eens hoe ik zo'n ding vast moet houden en ik kan geen muziekstukjes onthouden. Amuzikaal. Maar ik kan toch zeker niet zomaar met de trein helemaal naar zo'n gebouw gaan, daar random naar binnen gaan, echt zo alleen in het gebouw, doen alsof ik sta te wachten op iemand, doelloos koffie bestellen??
Voor vrouwen is dat serieus een goeie tip. Studentenvoetbalteam ofzo. Verhouding mannen/vrouwen is 5 op 1 ofzo, maar het zijn geen nerds. Alle soorten jongens voetballen, dus geen schaakclubsfeer of scheikundevereniging. En bovendien is zo'n beetje de helft van de vrouwelijke leden lesbisch, dus geen concurrentie.quote:
Zo zie ik er toch uit? Waar wacht je dan nog op!quote:Slank, bruine ogen en dan van die haarlokjes, een beetje Fransachtig. Zo'n sympathieke lach, iets gevoeligs, maar toch ook weer iets pittigs. Volgens mij dragen zij ook veelal blouses met van die Schotse ruiten erop. Zucht. Dat vindt men nergens, maar nu heb ik het gehoord: Het Conservatorium.
Ik heb geen vrienden, enkel een in het zuiden des lands. Dat heb ik al gemeld.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, maar je kan wel met mensen afspreken om uit te gaan of op de een of andere manier socialer te worden met iets wat je wel interesseert (dus niet blokfluit).
I knew it.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Slank, bruine ogen en dan van die haarlokjes, een beetje Fransachtig. Zo'n sympathieke lach, iets gevoeligs, maar toch ook weer iets pittigs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom is Winkelen met een hoofdletter?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden, enkel een in het zuiden des lands. Dat heb ik al gemeld.
--
En Winkelen vind ik niet moeilijk??
Gitaarspelen is ook niets mis mee..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:36 schreef iwannabehigh het volgende:
Idd voetbal is ook een goede en serieuze tip. Soms post ik nog wel eens kwaliteit hoor
Hangt ervan af wat voor vrouw, maar ik denk dat je het verkeerd bekijkt. Als een vrouw een man fysiek aantrekkelijk vindt en ook meteen een emotionele/mentale klik mee heeft, dan gaat die vrouw gewoon met hem. Waarom niet?quote:En volgens mij klopt dat grafiekje ook nauwelijks. Want als je relatie-materiaal bent voor vrouwen, dan ben je niet de 'ultieme eerste keus' zeg maar.
Elke vrouw zoekt iets anders. Vrouwen, net als mannen, zoeken gewoon een man waar het op zoveel mogelijk gebieden goed klikt.quote:Vrouwen zoeken juist een gemiddelde stabiele man met een redelijk inkomen dacht ik. Je bent dan zeg maar overal het gemiddelde van soort tussenweg met veel concessies.. Zeg maar net als 'het perfecte paar schoentjes' voor de dame in kwestie (of alle vrouwen eigenlijk).
Elke vrouw heeft een andere smaak.quote:Dus "Perfekt" maar niet te duur. En je moet er ook op kunnen lopen dus niet super hoog. En duurzaam maar niet extravagant of adembenemend mooi opvallend, want je moet het oevral kunnen tonen en bij alles passen (jeans, rokjes)
Ik denk dat je het echt stuk analyseert.quote:Dus eigenlijjk wordt je dan een normale doorsnee pump met een hak van 8 ipv 13cm, namaak suede want niet te duur en geen fellee kleur of relief of krokodillenleer, geen metalen studversiering op de hiel, geen hoge plateau en geen enkelriempjes en ook geen mooie overzisedstrik op de achterkant etcetera.
Ik denk je het verkeerd lees.quote:Of lees ikd at grafiekje verkeerd?
Haarlokjes?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Slank, bruine ogen en dan van die haarlokjes, een beetje Fransachtig. Zo'n sympathieke lach, iets gevoeligs, maar toch ook weer iets pittigs. Volgens mij dragen zij ook veelal blouses met van die Schotse ruiten erop. Zucht. Dat vindt men nergens, maar nu heb ik het gehoord: Het Conservatorium.
Wat dacht je van een bijbaatje in de horeca of in een kroeg voor deze zomer?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden, enkel een in het zuiden des lands. Dat heb ik al gemeld.
--
En Winkelen vind ik niet moeilijk??
Nah.. dit geniet mijn voorkeur:quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:46 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Haarlokjes?
je bedoelt zoiets zeker
[ afbeelding ]
Keywordsquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waarom is Winkelen met een hoofdletter?
Jouw plaatsing van hoofdletters is echt heel bizar
Ga naar een gothic/metal (zoiets??) festival of zo, kom je genoeg van dat soort types tegen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nah.. dit geniet mijn voorkeur:
[ afbeelding ]
Incl. uitstraling, kat en groene boom + gras. Ik betwijfel alleen of zijn pittigheid wel bevredigend genoeg aanwezig zal zijn.
Hoe bedoel je dat laatste. hij is verder perfekt voor je maar niet pittig genoeg ofzo?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Incl. uitstraling, kat en groene boom + gras. Ik betwijfel alleen of zijn pittigheid wel bevredigend genoeg aanwezig zal zijn.
Dromerige types dus. Vind je hier genoeg op Fok!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
--
Oh en ik had trouwens een keer vluchtig een Fransachtige dertiger ontmoet die er wel zeer ruig uit zat, vol met tattoeages, maar die vond ik ook heel aantrekkelijk hoor.
Volgens mij lijkt half gemiddeld Nederland op dat voorbeeld van laterfanter maargoed. ik zal wel schenkstroop hetenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:54 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ga naar een gothic/metal (zoiets??) festival of zo, kom je genoeg van dat soort types tegen.
Lanterfanteraar is zelf ook een dromer.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dromerige types dus. Vind je hier genoeg op Fok!
Ik zie lanter nog wel dr droomjongen ontmoeten ofzo. Zij is makkelijk te redden hoezo problemen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:57 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
Lanterfanteraar is zelf ook een dromer.
Hahahaha ja inderdaad alle Nederlandse jongens kunnen er wel zo uitzien ja, gewoon standaard tochquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:56 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Volgens mij lijkt half gemiddeld Nederland daarop maargoed. ik zal wel schenkstroop heten (op die voorbeld die lanter aanhaalde dan)
Ze heeft hetzelfde als jij. Het is inderdaad ook makkelijk maar jullie beiden hebben zo'n groot bord voor jullie kop, dat jullie elkaar niet eens zienquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:58 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik zie lanter nog wel dr droomjongen ontmoeten ofzo. Zij is makkelijk te redden hoezo problemen?
Ze is te onpraktisch om het zinnig aan te pakken. Maar ongetwijfeld zal er het komende jaar wel van alles gaan gebeuren. Als ze maar geen domme dingen doet en zich in de nesten werkt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:58 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik zie lanter nog wel dr droomjongen ontmoeten ofzo. Zij is makkelijk te redden hoezo problemen?
Ja maar hij voldoet niet aan de eisen op het uiterlijke vlak..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ze heeft hetzelfde als jij. Het is inderdaad ook makkelijk maar jullie beiden hebben zo'n groot bord voor jullie kop, dat jullie elkaar niet eens zien
Het is ook moeilijk om jezelf van jezelf te redden. Hoewel uiteindelijk je het inderdaad zelf moet doen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ze heeft hetzelfde als jij. Het is inderdaad ook makkelijk maar jullie beiden hebben zo'n groot bord voor jullie kop, dat jullie elkaar niet eens zien
Waar woon jij? Maaskant?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik zie ze nergens in ieder geval irl...
In NL ruleert deze figuur:
[ afbeelding ]
Hoe weet jij dat nu?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:00 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja maar hij voldoet niet aan de eisen op het uiterlijke vlak..
Bree3zah ( heb ik inmiddels geleerdquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik zie ze nergens in ieder geval irl...
In NL ruleert deze figuur:
[ afbeelding ]
Ik weet wel hoe hij eruit ziet (een chinees) en ze typt net wat ze wilt en dat is geen chinees, dus het lijkt mij nogal logisch allemaal.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nu?
Heb jij Schenkstroop gedate ofzo?
Dit is voor mij ook chinees.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:04 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe hij eruit ziet (een chinees) en ze typt net wat ze wilt en dat is geen chinees, dus het lijkt mij nogal logisch allemaal.
Ik vind die gozer er op het randje uitzien/zitten van creep maar ik ben dan ook een man. ik heb vaak het idee dat zij ontoerekeningsvatbaar zijn zoals zij standaard uit hun ogen kijken, gevoelig maar dat het zo kan overslaan naar psycho ofzo.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
DAMN. Deze heeft het Franse + Het Pittige:
[ afbeelding ]
Och en toch ook zo gevoelig.
Ja.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:08 schreef iwannabehigh het volgende:
Heeft iemand hier wel eens gehad, dat je iemand zag en dat je dacht, dit is een droom.. Of eigenlijk MIJN droom.. Zo mooi dat je iemand vindt
Praat me dr niet over. ken je die real-life horeca serie "Michel Roux's Service"?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:08 schreef iwannabehigh het volgende:
Heeft iemand hier wel eens gehad, dat je iemand zag en dat je dacht, dit is een droom.. Of eigenlijk MIJN droom.. Zo mooi dat je iemand vindt
Helen Hunt toen ze nog wat jonger was.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:08 schreef iwannabehigh het volgende:
Die bovenste had serieus m'n jongere broertje kunnen zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
--
Oh en ik had trouwens een keer vluchtig een Fransachtige dertiger ontmoet die er wel zeer ruig uit zat, vol met tattoeages, maar die vond ik ook heel aantrekkelijk hoor.
--
DAMN. Deze heeft het Franse + Het Pittige:
[ afbeelding ]
Och en toch ook zo gevoelig.
Kijk em peacocken in dit topicquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:11 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Die bovenste had serieus m'n jongere broertje kunnen zijn.
Maar ik heb niet zulke flaporen en een minder lelijke neus.
Ah formie!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:05 schreef formerjellybean het volgende:
ah aardbei is weer terug![]()
Verder niets nuttigs te melden dus ik zeg maar niets
Ja, bij de trein laatst. God en hij passeerde toen nogmaals, ik hield het niet meer. Hij was trouwens wel Technisch Gezien "beter" dan bovenstaande foto's- algemeen wrs door meer vrouwen gewaardeerd. Wel klein van lengte, maar dat hoofd... wow. Hij ging echter met zijn iphone druk sms'en, bellen= groot sociaal netwerk. Hij was wel zo mooi dat hij te hoog gegrepen was, ik zou wel een beetje angst voor hem hebben.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:12 schreef iwannabehigh het volgende:
Nee ik ken die serie niet jongens, maar ik bedoel meer in real life...In het echte leven, niet series enzovoort.
Ja ik snap het gevoel. Dan kijk je echt tegen iemand op he?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja, bij de trein laatst. God en hij passeerde toen nogmaals, ik hield het niet meer. Hij was trouwens wel Technisch Gezien "beter" dan bovenstaande foto's- algemeen wrs door meer vrouwen gewaardeerd. Wel klein van lengte, maar dat hoofd... wow. Hij ging echter met zijn iphone druk sms'en, bellen= groot sociaal netwerk. Hij was wel zo mooi dat hij te hoog gegrepen was, ik zou wel een beetje angst voor hem hebben.
Lol. Ik ga geen foto's posten als je dat soms dacht. Ik beken alles maar het is desalniettemin waar en moeilijk te negeren.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:13 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Kijk em peacocken in dit topic!!
Pics or ur lying (en mischien heeft lanter er ook wat aan)
Nee lui thuis dvd kijken , gisteren al uit geweest en 1 x in de week is genoeg.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:14 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ah formie!
Ga je vanavond nog iets doen?
Dus als hij met jouw zou izjn gaan praten, wat zou je dan doen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja, bij de trein laatst. God en hij passeerde toen nogmaals, ik hield het niet meer. Hij was trouwens wel Technisch Gezien "beter" dan bovenstaande foto's- algemeen wrs door meer vrouwen gewaardeerd. Wel klein van lengte, maar dat hoofd... wow. Hij ging echter met zijn iphone druk sms'en, bellen= groot sociaal netwerk. Hij was wel zo mooi dat hij te hoog gegrepen was, ik zou wel een beetje angst voor hem hebben.
Oww als je daarop lijkt, dan moet je heel veel posters van jezelf boven je bed hangen. Dat is namelijk een zeer Hot uiterlijk.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:11 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Die bovenste had serieus m'n jongere broertje kunnen zijn.
Maar ik heb niet zulke flaporen en een minder lelijke neus.
Een pic van je droom man.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:18 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee lui thuis dvd kijken , gisteren al uit geweest en 1 x in de week is genoeg.
Maar wil het ook niet te veel off topic laten worden dus kijk even hier rond en zie wel of ik iets nuttigs of niets nuttigs kan zeggen
Terugpraten ( duh)quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:18 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dus als hij met jouw zou izjn gaan praten, wat zou je dan doen?
Spiegels. Veel makkelijker.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oww als je daarop lijkt, dan moet je heel veel posters van jezelf boven je bed hangen. Dat is namelijk een zeer Hot uiterlijk.
Dus waarom vind je het precies moeilijk om een jongen te vinden?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Terugpraten ( duh)
en sowieso wel zo kijken alsof ik gegrepen ben door zijn uiterlijk ( weet ik van mezelf, dan kijk ik zo en dan komen de woorden even niet, zoiets)- maar dat kan nog best charmant zijn
oh en wel veel lachen. gebeurt ook automatiscj.
Lanterfanteraar heeft alleen een uitgaansvriendinnetje nodig.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:20 schreef Keep_Walking het volgende:
Weet je wat ik me afvraagt? Hoe kan iemand eigenlijk vrouwen met dit soort dingen helpen? Bijvoorbeeld bij lanterfanteraar weet ik echt niet wat voor advies ik zou moeten geven.
En heb jjij nog issues mbt. dating of kom je hier alleen onzekere chicks scorenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:21 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Spiegels. Veel makkelijker.
Ik vind mezelf niet superhot ofzo maar ik kan er zeker wel mee door. Eerlijk gezegd verbaasde me het wel dat je dat een superhot uiterlijk vond. Die onderste man kon ik me daarentegen des te meer voorstellen.
Zijn naam alleen al jeetje op het randje van gay, Zou me niks verbazen als hij gewoon stephan smith heette ofzo.quote:
Ja. Zie m'n topic.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:25 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En heb jjij nog issues of kom je hier alleen onzekere chicks scoren
Dat is hem dusquote:
of mischien is de klik die je vindt met een man net zoiets als bij het 'perfekte' paar schoentjes. Zoek je iets adembenemends en opvallend met felle kleuren en strikken. Of iets dat meer gemiddeld en overal toonbaar is?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:27 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is hem dusMaar het rare is dus dat degene die ik leuk vind en mee rommel al een paar jaar er totaal niet op lijkt , dus dat zegt maar hoe beperkt een beeld van een droomman is.
Vaak is het juist de persoon waar je het helemaal niet verwacht
Natuurlijk. Heb ik ook. Wordt ook verliefd op een bepaald soort gedrag.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:27 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is hem dusMaar het rare is dus dat degene die ik leuk vind en mee rommel al een paar jaar er totaal niet op lijkt , dus dat zegt maar hoe beperkt een beeld van een droomman is.
Ik vind nog steeds dat je er te ingewikkeld over denkt, man.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:29 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
of mischien is de klik die je vindt met een man net zoiets als bij het 'perfekte' paar schoentjes. Zoek je iets adembenemends en opvallend met felle kleuren en strikken. Of iets dat meer gemiddeld en overal toonbaar is?
Meer dat de schoenen die echt passen en waarop je kunt lopen vaak niet zo elegant zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:29 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
of mischien is de klik die je vindt met een man net zoiets als bij het 'perfekte' paar schoentjes. Zoek je iets adembenemends en opvallend met felle kleuren en strikken. Of iets dat meer gemiddeld en overal toonbaar is?
Het kan ook nog een kwestie zijn van 'gras is groener'. Bij voorbeeld, je vriend lijkt ongelofelijk veel op John Mayor, en dan fantaseer je misschien juist af en toe over een blonde albino, om eens een pleonasme te gebruiken. Maar nu je een blonde vriend hebt (ik noem maar wat), droom je van die donkere Hollywood-acteur.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:27 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Kerkkoor.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:32 schreef benzin het volgende:
Voel me vanavond wat eenzaamIk verander nauwelijks, laatste weken waren niet echt optimaal. Wil nu een vriendinnetje
![]()
Stel je voor dat ik ergens meisjes zou willen ontmoeten of meisjes vinden om een poging te doen om een gesprek te voeren, waar kan ik dat het beste doen? Dus; waar zijn er veel aardige meisjes die openstaan voor contact?
Ja dat bedoel ikquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:31 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
Meer dat de schoenen die echt passen en waarop je kunt lopen vaak niet zo elegant zijn.
Als ik bij mezelf dan kijk dan is het iemand die als persoon bij me past. Uiterlijk is iets wat je in begin oplet, maar het word toch meer en kijk ernaar of diegene bij je past als persoon.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:29 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
In Sex and the city en de viva maken ze ook altijd van dat soor vergelijkingen. dus ik dacht mischien zou dat helpen haar keuze in mannen te begrijpen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:31 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat je er te ingewikkeld over denkt, man.
Een droomman is een droomman omdat het gewoon een fantasie is. Ik zelf ben een van zijn zang en gitaarspelen, maar voor het zelfde geld is het een eikel. En zo zie ik het een droomman is een fantasie , in het echte leven leer je gewoon iemand steeds langer kennen en daarvan maak je dan de beslissing van die is het of die is het niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:32 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Het kan ook nog een kwestie zijn van 'gras is groener'. Bij voorbeeld, je vriend lijkt ongelofelijk veel op John Mayor, en dan fantaseer je misschien juist af en toe over een blonde albino, om eens een pleonasme te gebruiken. Maar nu je een blonde vriend hebt (ik noem maar wat), droom je van die donkere Hollywood-acteur.
Nou, in purmerend heb je een "niet nader te noemen" café, en daar komen allemaal gothic/alto en vrijzinnige en kunstzinnige meisjes. van de HKU enzo dat soort types. Dat zijn hele open minded meiden. Die praten met iedereen. Zelfs ik heb de ervaring gehad dat ze dan met zn tween naar je toekomen en dan hup elk aan beide zijden van je neerploffen. En dan allemaal vragen aan je stellen. Dus ik denk, een alto/skate/studenten-café ofzo?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:32 schreef benzin het volgende:
Voel me vanavond wat eenzaamIk verander nauwelijks, laatste weken waren niet echt optimaal. Wil nu een vriendinnetje
![]()
Stel je voor dat ik ergens meisjes zou willen ontmoeten of meisjes vinden om een poging te doen om een gesprek te voeren, waar kan ik dat het beste doen? Dus; waar zijn er veel aardige meisjes die openstaan voor contact?
Je posten zijn nu ok. Probeer eerst een meisje te vinden waarmee je samen kunt uitgaan.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
Maar... kijk... ik snap nog steeds niet wat ik kan doen. Ik durf het bijna niet te posten. Maar ik snap het gewoon niet. En nu ben ik bang voor Boze reacties. Ik zie gewoon niet hoe het moet zo alleen. Dit is waarschijnlijk wel mijn laatste post in deze stijl.
Ja, in snap het wel, maar eigenlijk is het makkelijk. Ik val bijvoorbeeld niet snel op blond (of zelfs blank) maar toch heb ik nu met een blonde blanke meisje. Waarom? Omdat er een hele goede klik was en ik toch aangetrokken tot haar was.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:36 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
In Sex and the city en de viva maken ze ook altijd van dat soor vergelijkingen. dus ik dacht mischien zou dat helpen haar keuze in mannen te begrijpen.
Het uiterlijk van een meisje is heel belangrijk voor jongens. wat ze ook zeggen. En wat dat betreft zit je wel OK. voorderest is het zo moeilijk om voor jou te gaan bepalen wat je dan zou moeten doen. Er zijn eigenlijk zoveel mogelijkheden voor jou vind ik. Je maakt het jezelf (denk ik) alleen heel moeilijk als je niet uit wilt gaan of geen vereniging of iets anders wilt gaan bezoeken. Aan je uiterlijk ligt het vast niet. Mischien kun je aangeven waar je mentaal tegenop kijkt ofzo? - Die mcdreamy van jou met een perzikhuidje zou je toch per toeval moeten tegenkomen. vind ze eerlijk gezegd wel lijken op de doorsnee gemiddelde holandsche jongen. dus veel uitgaan met je eigen leeftijd wellicht?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
Maar... kijk... ik snap nog steeds niet wat ik kan doen. Ik durf het bijna niet te posten. Maar ik snap het gewoon niet. En nu ben ik bang voor Boze reacties. Ik zie gewoon niet hoe het moet zo alleen. Dit is waarschijnlijk wel mijn laatste post in deze stijl.
Klinkt alsof je grootste issue onzekerheid is. En dat je daarom ook een relatie wilt. Bevestiging.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
Dat had je nog niet verteld en klinkt ineens heel anders.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:40 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nou, in purmerend heb je een "niet nader te noemen" café, en daar komen allemaal gothic/alto en vrijzinnige en kunstzinnige meisjes. van de HKU enzo dat soort types. Dat zijn hele open minded meiden. Die praten met iedereen. Zelfs ik heb de ervaring gehad dat ze dan met zn tween naar je toekomen en dan hup elk aan beide zijden van je neerploffen. En dan allemaal vragen aan je stellen. Dus ik denk, een alto/skate/studenten-café ofzo?
Wat dan?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:49 schreef Godshand het volgende:
Ik denk dat ik weet waar de oplossing ligt voor lanterfanteraar
Wacht. Onzekerheid speelt geen rol wanneer ik zo bij een jongen ben. Volgens mij ga ik niet over gedrag of uiterlijk na zitten denken. Ik zou niet door een jongen geweigerd worden vanwege "Onzekerheid". Ik ben niet ZO onzeker dat die eigenschap afstotend werkt. Onzekerheid is geen hoofdoorzaak. Dit is het zoeken naar dingen, en dan "onzekerheid" aanwijzen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:47 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Klinkt alsof je grootste issue onzekerheid is. En dat je daarom ook een relatie wilt. Bevestiging.
Het beste medicijn is zelfvertrouwen imo. Dat kun je denk ik het beste krijgen door jezelf in situaties te brengen in welke je je nuttig voelt en je gewaardeerd wordt.
Jamaar dat was om aantegeven dat die meiden, en het was eerlijk waar gebeurd trouwens, één wou zelfs op mn schoot, bijna gereincarneerde hippies zijn het eigenlijk, heel openminded zijn. ze waren gewoon geinteresseerd omdat ik als "odd guy" daar binnekwam en de meesten kennen mekaar al wel. dus veel hoef ik er niet achter te zoeken.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:47 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
Dat had je nog niet verteld en klinkt ineens heel anders.
Ze doet mij denken aan een knap meisje dat een goede vriendin van mij is geweest...quote:
Verlegen? Neurotisch? Bang? Depressief? Negatief? Wat zou je zelf zeggen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:50 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Wacht. Onzekerheid speelt geen rol wanneer ik zo bij een jongen ben. Volgens mij ga ik niet over gedrag of uiterlijk na zitten denken. Ik zou niet door een jongen geweigerd worden vanwege "Onzekerheid". Ik ben niet ZO onzeker dat die eigenschap afstotend werkt. Onzekerheid is geen hoofdoorzaak. Dit is het zoeken naar dingen, en dan "onzekerheid" aanwijzen.
Het gaat erom dat je niks durft te proberen. Je onzekerheid weerhoud je ervan iets concreet te ondernemen. Nu heb je de laatste tijd wel wat geprobeerd en ook wel wat bereikt. Dat geeft hoop.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:50 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Wacht. Onzekerheid speelt geen rol wanneer ik zo bij een jongen ben. Volgens mij ga ik niet over gedrag of uiterlijk na zitten denken. Ik zou niet door een jongen geweigerd worden vanwege "Onzekerheid". Ik ben niet ZO onzeker dat die eigenschap afstotend werkt. Onzekerheid is geen hoofdoorzaak. Dit is het zoeken naar dingen, en dan "onzekerheid" aanwijzen.
Dat blijf je jezelf vertellen. Je mag best een keer denken " hey, ze vonden me leuk en/of interessant" .quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:53 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jamaar dat was om aantegeven dat die meiden, en het was eerlijk waar gebeurd trouwens, één wou zelfs op mn schoot, bijna gereincarneerde hippies zijn het eigenlijk, heel openminded zijn. ze waren gewoon geinteresseerd omdat ik als "odd guy" daar binnekwam en de meesten kennen mekaar al wel. dus veel hoef ik er niet achter te zoeken.
Dat is een interpretatie (niet de beste overigens)quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:53 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jamaar dat was om aantegeven dat die meiden, en het was eerlijk waar gebeurd trouwens, één wou zelfs op mn schoot, bijna gereincarneerde hippies zijn het eigenlijk, heel openminded zijn. ze waren gewoon geinteresseerd omdat ik als "odd guy" daar binnekwam en de meesten kennen mekaar al wel. dus veel hoef ik er niet achter te zoeken.
Ik bedenk me ineens dat deze wijze van commentaar leveren of 'interviewen'. wellicht afschrikt bij lanterfanter. we komen toch al gauw (onbedoeld) met semi-waarde oordelen omdat we niet weten wat haar precies mankeert. ze moet zelf maar aangeven waar ze moeite mee heeft denk ik.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:54 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je niks durf te proberen. Je onzekerheid weerhoud je ervan iets concreet te ondernemen. Nu heb je de laatste tijd wel wat geprobeerd en ook wel wat bereikt. Dat geeft hoop.
Je zegt "ik zie gewoon niet hoe het moet zo alleen" en "snap het gewoon niet". Dat zijn imo emotionele uitspraken, geen rationele. Onzekere uitspraken.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:50 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja, ik ken het type. Ik heb zelf ook op een schaakclub gezeten toen ik jong was.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ze doet mij denken aan een knap meisje dat een goede vriendin van mij is geweest...
Nu woont ze in het buitenland, maar aan het begin van mn studie leerde ik haar kennen op mijn studentenvereniging..
Ze was heel mooi, verlegen en dacht dat ik wel een stoere player was. Na 2 zinnen met haar gesproken te hebben viel ik al in de friendszone
Anyhow ik leerde haar toch wel kennen en ze dacht ook altijd zo moeilijk over jongens. Eigenlijk was ze ook niet een echt uitgaanstype en hield ze liever van schaak dan 10 glaasjes wodka. Ze had wel vriendjes hoor, maar die denderden over haar heen.
Dus terug naar lanterfanteraar, zij lijkt mij ook zo intelligent en iemand die rust en tijd nodig heeft om iemand te leren kennen. Zulke lanterfanteraartjes zie ik dagelijk bij mij om de hoek waar een denksportvereniging is. Best veel knappe meisjes daar met hersens spelen een potje schaak. En van het een komt vast het andere..
Dus conservatorium. Gitaar les.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:02 schreef formerjellybean het volgende:
Misschien is het uitgaan ook niet haar ding dat kan toch ook ?? Misschien moet ze een andere plek zoeken waar ze meer in haar element is en daar juist ook beter met contact van mannen/jongens kan hebben.
Het helpt namelijk heel erg dat je zelf op je gemak bent als je een jongen/man ontmoet, en dan kan ze het ook rustiger aan doen dan in het uitgaansleven waar het snel gaat.
Rationeel gezien kan ik ook niet "zomaar" 's nachts de metro eens even lekker pakken, in een slettenoutfitje, op een bankje roken ( = met gangsters, zwervers), zo 's nachts, jeetje. Dat kan gewoon niet alleen. Nee.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:57 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Je zegt "ik zie gewoon niet hoe het moet zo alleen" en "snap het gewoon niet". Dat zijn imo emotionele uitspraken, geen rationele. Onzekere uitspraken.
Dat gezegd hebbende, ik pretendeer(de in die post) ook niet de wijsheid in pacht te hebben. Was maar een suggestie. Zelfvertrouwen opkrikken is altijd een goede zaak imo. Zeker als je niet weet wat je moet/kunt doen.
Waarom kan je geen vrienden vinden?quote:Op zondag 20 maart 2011 00:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Rationeel gezien kan ik ook niet "zomaar" 's nachts de metro eens even lekker pakken, in een slettenoutfitje, op een bankje roken ( = met gangsters, zwervers), zo 's nachts, jeetje. Dat kan gewoon niet alleen. Nee.
Dat geeft dus aan dat je iets aan het doen bent wat niet bij je past , dan moet je gewoon iets vinden wat wel bij je past.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Rationeel gezien kan ik ook niet "zomaar" 's nachts de metro eens even lekker pakken, in een slettenoutfitje, op een bankje roken ( = met gangsters, zwervers), zo 's nachts, jeetje. Dat kan gewoon niet alleen. Nee.
Klopt. Ik speel een beetje voor papa. Vindt ze helemaal niet leuk. Ik wil haar ook niet classificeren, psychologiseren of wat dan ook. Ze wil graag weten wat je nu praktisch moet doen: waar/wie/wat/hoe?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:57 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik bedenk me ineens dat deze wijze van commentaar leveren of 'interviewen'. wellicht afschrikt bij lanterfanter. we komen toch al gauw (onbedoeld) met semi-waarde oordelen omdat we niet weten wat haar precies mankeert. ze moet zelf maar aangeven waar ze moeite mee heeft denk ik.
Ja, nou, ik heb sinds kort wel via internet iemand, in het zuiden des lands dus, maar dat is nog een heel uitgepluis hoor.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:07 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Waarom kan je geen vrienden vinden?
Conservatorium. Gitaar les.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:07 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
Klopt. Ik speel een beetje voor papa. Vindt ze helemaal niet leuk. Ik wil haar ook niet classificeren, psychologiseren of wat dan ook. Ze wil graag weten wat je nu praktisch moet doen: waar/wie/wat/hoe?
Welnee dat vind ze leuk, maar gevaarlijk. Ze heeft gelijk dat je dat niet in je eentje kan doen.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:07 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat geeft dus aan dat je iets aan het doen bent wat niet bij je past , dan moet je gewoon iets vinden wat wel bij je past.
De zomer komt er weer aan en dat betekent: langer licht tot 10-11 uur savonds. En veel gratis openlucht feesten!quote:Op zondag 20 maart 2011 00:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Precies, daar kan jij ook scoren..quote:Op zondag 20 maart 2011 00:11 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
De zomer komt er weer aan en dat betekent: langer licht tot 10-11 uur savonds. En veel gratis openlucht feesten!
Een directe benadering is een oproep plaatsen voor een stapvriendinnetje. Vroeger plaatste je gewoon een contactadvertentie. Kan nog, bijvoorbeeld op marktplaats. Waar doe je dat tegenwoordig het beste?quote:Op zondag 20 maart 2011 00:09 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja, nou, ik heb sinds kort wel via internet iemand, in het zuiden des lands dus, maar dat is nog een heel uitgepluis hoor.
Pff. Ik zat daarnet druk te googelen op Synesthesie, of daar meetings van zijn, dat we dan zo met zijn allen over de kleuren kunnen praten, maar nee hoor.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Synesthesie_%28zintuig%29quote:Op zondag 20 maart 2011 00:09 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja, nou, ik heb sinds kort wel via internet iemand, in het zuiden des lands dus, maar dat is nog een heel uitgepluis hoor.
Pff. Ik zat daarnet druk te googelen op Synesthesie, of daar meetings van zijn, dat we dan zo met zijn allen over de kleuren kunnen praten, maar nee hoor.
Klopt. Daar heb ik ook al naar zitten googelen. Bij zulke gelegenheden kan ik gewoon, heel rustig, doen alsof ik toevallig kom aangelopen en heel toevallig eens lekker van de muziek kom genieten. Op de grond zitten, mijn benen zo uitgestrekt. Misschien nog wat aanlokkelijk voedsel in de hand. En afwachten maar.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:11 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
De zomer komt er weer aan en dat betekent: langer licht tot 10-11 uur savonds. En veel gratis openlucht feesten!
Een "random" stapmaatje is natuurlijk niet geschikt voor mij als onervaren persoon.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:14 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
Een directe benadering is een oproep plaatsen voor een stapvriendinnetje. Vroeger plaatste je gewoon een contactadvertentie. Kan nog, bijboorbeeld op marktplaats. Waar doe je dat tegenwoordig het beste?
Rationeel gezien kun je wel een hoop andere dingen doen, maar je beeld is niet helder. Vertroebeld door onzekerheid (= mijn interpretatie dus).quote:Op zondag 20 maart 2011 00:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Dan kun je tenminste gewoon samen naar alle uitgaansgelegenheden.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
Een "random" stapmaatje is natuurlijk niet geschikt voor mij als onervaren persoon.
hehehe nee, al die mensen alto/gabbers/sjonnies/ die trekken al in groepen met mekaar op. kom daar maar eens tussen tenzij je rare toeren uithaalt. heb ik wel geprobeer dhoor. maar stel je eens voor de reacties die je dan krijgt als je zelf geen 'looker' bent. het beste dat werkt is om je bijna in de buurt van zomaar een gemiddeld chille groep te begeven, dat kan ik wel. en dan voorzichtig met ze meelachen ofzo. en als er een klik is of een vraag komt, komt er vanzelf meer. ze zien dat je chil bent en je mag met de pack mee. dat kan ik.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
Precies, daar kan jij ook scoren..
Als van die alto's al op je af komen...
Nu alleen de leukste eruit pikken
Ik zou aanraden om eerst een paar keer veilig afspreken, kijken of het echt klikt en dan gaan stappen. Ik zie eigenlijk het nut niet zo om met onbekenden te gaan stappen.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:18 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Dan kun je tenminste gewoon samen naar alle uitgaansgelegenheden.
als er iemand weinig om uiterlijk geven zijn het alto's wel...quote:Op zondag 20 maart 2011 00:20 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
hehehe nee, al die mensen alto/gabbers/sjonnies/ die trekken al in groepen met mekaar op. kom daar maar eens tussen tenzij je rare toeren uithaalt. heb ik wel geprobeer dhoor. maar stel je eens voor de reacties die je dan krijgt als je zelf geen 'looker' bent. het beste dat werkt is om je bijna in de buurt van zomaar een gemiddeld chille groep te begeven, dat kan ik wel. en dan voorzichtig met ze meelachen ofzo. en als er een klik is of een vraag komt, komt er vanzelf meer. ze zien dat je chil bent en je mag met de pack mee. dat kan ik.
maar wat ik wil, zijn de meiden. en dat is een stuk lastiger. er is namelijk vershcil tussen een aardige jongen dat met ons mee ga, en een 'wat een lekker ding daar wil ik wel wat meer mee' dus. En dat laatste zit er voor mij niet in. Dus ik heb de ballen wel om contact te maken met mensen, alleen de looks niet. waardoor ik erg onzeker ben tegenover meisjes.
Je moet een stapvriendinnetje vinden waarmee je kan opschieten. Stel je bent alleen. Dan is uitgaan lastig. Want je kunt wel naar een uitgaangsgelegenheid toegaan. Maar daar sta je dan ongemakkelijk te zijn, Ga je met z'n tweeen is dat probleem opgelost. Je moet elkaar natuurlijk wel steunen en bij elkaar blijven.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:20 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik zou aanraden om eerst een paar keer veilig afspreken, kijken of het echt klikt en dan gaan stappen. Ik zie eigenlijk het nut niet zo om met onbekenden te gaan stappen.
Maar jij noemt ook niet mijn directe oplossing, lichtpuntjes.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:18 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Rationeel gezien kun je wel een hoop andere dingen doen, maar je beeld is niet helder. Vertroebeld door onzekerheid (= mijn interpretatie dus).
Je wilt heel graag een vriendje (toch? if not: hypothetisch).
Er zijn allerlei manieren om de kans te vergroten dat dat gebeurt. Nu, als je letterlijk zegt "ik snap het gewoon niet" zie je het echt niet zitten. Dus je bent te down om lichtpuntjes te zien. Om optimistisch te worden. Om aanknopingspunten te zien. (als ik het mis heb neem me niet kwalijk, 't is sowieso een beetje gechargeerd/generaliserend)
Morgen is dat wellicht weer anders, zie je in sommige dingen hoop, of de oplossing. Als dat zo is ben je dan minder onzeker.
Zo zie ik het. En ik bedoel er ook helemaal niks negatiefs mee. Het is niet veroordelend, en ik bedoel met onzeker ook niet te zeggen dat er iets scheelt aan je eigendunk. Slechts op het gebied van relaties bedoel ik het. Zoals iemand anders misschien perfect zelfverzekerd kan zijn maar even niet als hij een toespraak moet houden; daar is hij onzeker over. ik geef maar een voorbeeld.
En ik herken het zelf heel goed. Heck, misschien is wel pure projectie.![]()
Ik heb best zelfvertrouwen op een hele hoop vlakken maar op relatiegebied is het soms echt huilen met de pet op. Wanhoop nabij.
Al gedaan, eerste ontmoeting Stappen. Heb er een goede vriendin aan overgehouden ( ver weg). Vanwege haar poëtische inslag en vrije geest voelde het meteen goed, vertrouwd en "veilig".quote:Op zondag 20 maart 2011 00:20 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik zou aanraden om eerst een paar keer veilig afspreken, kijken of het echt klikt en dan gaan stappen. Ik zie eigenlijk het nut niet zo om met onbekenden te gaan stappen.
Het was een succes en je bent ook haar netwerk aan het verkennen. Dat gaat goed.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
Al gedaan, eerste ontmoeting Stappen. Heb er een goede vriendin aan overgehouden ( ver weg). Vanwege haar poëtische inslag en vrije geest voelde het meteen goed, vertrouwd en "veilig".
Ik worstel met dezelfde issues. Zodra ik de oplossing heb krijg je onmiddellijk een kopietje.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Maar jij noemt ook niet mijn directe oplossing, lichtpuntjes.
Het is flauw om te verwachten dat je een directe oplossing aangereikt krijgt voor al je problemen. Als het gaat om onzekerheid al helemaal. Laten we eens wat concreten tips op een rijtje zetten die uitvoerbaarzijn:quote:Op zondag 20 maart 2011 00:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Maar jij noemt ook niet mijn directe oplossing, lichtpuntjes.
Ga je daar jongens in het wild voeren ofzoquote:Op zondag 20 maart 2011 00:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Klopt. Daar heb ik ook al naar zitten googelen. Bij zulke gelegenheden kan ik gewoon, heel rustig, doen alsof ik toevallig kom aangelopen en heel toevallig eens lekker van de muziek kom genieten. Op de grond zitten, mijn benen zo uitgestrekt. Misschien nog wat aanlokkelijk voedsel in de hand. En afwachten maar.
[..]
Een "random" stapmaatje is natuurlijk niet geschikt voor mij als onervaren persoon.
Oh. Ik dacht aan een zak chips, van die populaire. Doritos, met dipsaus. En dat die jongens dan om een chipje komen vragen. Wat moet ik dan doen op zo'n festival?quote:Op zondag 20 maart 2011 00:39 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ga je daar jongens in het wild voeren ofzo
Stel dat ik als jongen een meid alleen ztten op zo'n feest met een donner kebap in dr handen. En ze geniet. van dr kebap en de zon met een lach op dr gezicht. Dat komt denk ik vrij gesloten en.. hoe zeg je dat, behouden over. Alsof je niet lastig gevallen wilt worden. Ik denk niet dat jongens daar gauw op zullen afstappen.
Je laten versieren.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht aan een zak chips, van die populaire. Doritos, met dipsaus. En dat die jongens dan om een chipje komen vragen. Wat moet ik dan doen op zo'n festival?
Dansen.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht aan een zak chips, van die populaire. Doritos, met dipsaus. En dat die jongens dan om een chipje komen vragen. Wat moet ik dan doen op zo'n festival?
muziek luisteren, genieten en dan komt de rest vanzelf wel . Ik denk namelijk dat je te veel nadenktquote:Op zondag 20 maart 2011 00:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Praten met mensen..quote:Op zondag 20 maart 2011 00:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee, mijn plan werd zojuist afgewezen? En ik moet wel jongens aantrekken ipv afstoten. En als ik ze afstoot door 'in m'n eigen wereldje te gaan eten', is dat fout.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:46 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
muziek luisteren, genieten en dan komt de rest vanzelf wel . Ik denk namelijk dat je te veel nadenkt
Nou.. ik heb andere ervaringen eigenlijk. de praktijk zorgt er wel voor dat de balans wordt opgemaakt. de mooie vwo/alto/goth-meisjes zullen toch gaan voor de mooie mannelijke equivalent. je komt die uitersten van 'beauty and the beast' niet vaak tegen is mijn ervaring. Het kan wel en ik zou me er best onder kunnen begeven in de hoop dat.. Maar het punt is, ik wil zelf zoveel meer kunnen bieden dan mijn kansen te nemen met hoe ik nu ben (wat niet veel is) ik heb geen zin in een loterij.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
als er iemand weinig om uiterlijk geven zijn het alto's wel...
de grootste mannelijk gedrochten hebben de lekkerste gothic meisjes
dus ik zou gewoon doen...
Dat is slechts een interpretatie. Je kunt best een kerel versieren met een zak chips in je hand hoor.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee, mijn plan werd zojuist afgewezen? En ik moet wel jongens aantrekken ipv afstoten. En als ik ze afstoot door 'in m'n eigen wereldje te gaan eten', is dat fout.
Hey dat klinkt weer als een goed plan serieus. Ik zie het nu al voor me. Als dan die leuke jongens voorbijlopen ga jij ze gewoon lokken met doritos! Hey! *lacht* dorito? - Oh jawel komt goedquote:Op zondag 20 maart 2011 00:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
of paaseitjes uitdelen (mlig).quote:Op zondag 20 maart 2011 00:53 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hey dat klinkt weer als een goed plan serieus. Ik zie het nu al voor me. Als dan die leuke jongens voorbijlopen ga jij ze gewoon lokken met doritos! Hey! *lacht* dorito? - Oh jawel komt goed
En dan heb je het voordeel van het kunnen uitkiezen ook!
Ja ben ik het wel mee eens.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:53 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hey dat klinkt weer als een goed plan serieus. Ik zie het nu al voor me. Als dan die leuke jongens voorbijlopen ga jij ze gewoon lokken met doritos! Hey! *lacht* dorito? - Oh jawel komt goed
En dan heb je het voordeel van het kunnen uitkiezen ook!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neh dorits zijn voor lanterfanter perfekt. Niet lays, geen kaasknabbels, geen winegums.. Doritos.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 00:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht aan een zak chips, van die populaire. Doritos, met dipsaus. En dat die jongens dan om een chipje komen vragen.
Ik denk dat Lanterfant het goed kan brengen.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:59 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Neh dorits zijn voor lanterfanter perfekt. Niet lays, geen kaasknabbels, geen winegums.. Doritos.
of Pringles!
(neh, gewoon doritos.)
Gebeurt mij nou nooit dat ik meisjes mijn lievelingschips zie eten.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:13 schreef Supersoep het volgende:
Als ik meisjes mijn lievelingschips zie eten vraag ik er ook altijd eentje. En dan bijt ik daar zo kleine stukjes van af terwijl ik naar haar glimlach.
Lanterfant zou gelijk voor je vallen. Zeker weten.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:13 schreef Supersoep het volgende:
Als ik meisjes mijn lievelingschips zie eten vraag ik er ook altijd eentje. En dan bijt ik daar zo kleine stukjes van af terwijl ik naar haar glimlach.
Persoonlijk als ik knap zou zijn geweest zou ik het meisje dwingen dat ik uit dr hand eet (zij houd het vast) terwijl ik stukjes afknabbel van de chippie en ik flirtend naar dr kijk en lach. En uiteindelijk moet dat laatste stukje ook natuurlijk en dat kietelt bij haarquote:Op zondag 20 maart 2011 01:17 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Gebeurt mij nou nooit dat ik meisjes mijn lievelingschips zie eten.
En sorry dat ik het zeg, maar kleine stukjes van chips afknabbelen lijkt me nou echt een afknapper.
Vergeet de druppels dipsaus in de palm van haar hand niet!quote:Op zondag 20 maart 2011 01:23 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Persoonlijk als ik knap zou zijn geweest zou ik het meisje dwingen dat ik dan uit dr hand eet (zij houd het vast) terwijl ik stukjes afknabbel van de chippie en ik flirtend naar dr kijk en lach. En uiteindelijk moet dat laatste stukje ook natuurlijk en dat kietelt bij haar
Zie je, je kan het wel. Zelfs als je niet knap bent, waarderen vrouwen dat wel...quote:Op zondag 20 maart 2011 01:23 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Persoonlijk als ik knap zou zijn geweest zou ik het meisje dwingen dat ik uit dr hand eet (zij houd het vast) terwijl ik stukjes afknabbel van de chippie en ik flirtend naar dr kijk en lach. En uiteindelijk moet dat laatste stukje ook natuurlijk en dat kietelt bij haar
gewoon handen beetje achter je rug houden en beginnen met knabbelen terwijl ze dat chippe voor je houdt..!
nou kweenie. bij een leleijkerd zullen ze bij het laatste stukje de chips laten vallen. dat denk ik dan. of ze zullen al meteen loslaten. bij knappe mannen houden ze het chippie natuurlijk vast tot het laatst,quote:Op zondag 20 maart 2011 01:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zie je, je kan het wel. Zelfs als je niet knap bent, waarderen vrouwen dat wel...
wat een lulkoekquote:Op zondag 20 maart 2011 02:08 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
nou kweenie. bij een leleijkerd zullen ze bij het laatste stukje de chips laten vallen. dat denk ik dan. of ze zullen al meteen loslaten. bij knappe mannen houden ze het chippie natuurlijk vast tot het laatst,
Laten we zeggen dat een lelijke man meer succes boekt als hij 10x probeert om chips uit de hand van een vrouw te eten, dan dat hij het 10x nalaat omdat hij zichzelf te lelijk vindt.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:23 schreef Supersoep het volgende:
Dat hoeft geen lulkoek te zijn. Je kan het belang van uiterlijk tot een bepaald moment wel bagatelliseren, vooral in dit topic want het moet toch iets opbeurend blijven, maar op zulke momenten heeft het vaak de grootste invloed. Natuurlijk kunnen ze bij knappere mannen ook het laatste stukje laten vallen, maar dat zal dan iets minder gebeuren.
Seconded.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:38 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat een lelijke man meer succes boekt als hij 10x probeert om chips uit de hand van een vrouw te eten, dan dat hij het 10x nalaat omdat hij zichzelf te lelijk vindt.
Je bent pas lelijk als je zelf vindt dat je lelijk bent. Je bent zoals je je voelt. (Tot op zekere hoogte, vreselijke gedrochten met gelstekels en een centebakkie daargelaten.)
Ach iedereen vindt iemand anders weer leuk.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:23 schreef Supersoep het volgende:
Dat hoeft geen lulkoek te zijn. Je kan het belang van uiterlijk tot een bepaald moment wel bagatelliseren, vooral in dit topic want het moet toch iets opbeurend blijven, maar op zulke momenten heeft het vaak de grootste invloed. Natuurlijk kunnen ze bij knappere mannen ook het laatste stukje laten vallen, maar dat zal dan iets minder gebeuren.
Of je lelijk bent of bepaalt meestal je omgeving die hebben daar een enorme invloed op.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:38 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat een lelijke man meer succes boekt als hij 10x probeert om chips uit de hand van een vrouw te eten, dan dat hij het 10x nalaat omdat hij zichzelf te lelijk vindt.
Je bent pas lelijk als je zelf vindt dat je lelijk bent. Je bent zoals je je voelt. (Tot op zekere hoogte, vreselijke gedrochten met gelstekels en een centebakkie daargelaten.)
Ja he ok maar dat je het allemaal afhoudt (als leijkerd zijnde, wle of niet) is ook een stuk zelfbescherming.. voor mij wel. je kunt wel stellen dat iemand 10-20-30x moet proberen en 29x zijn neus moet stoten met de kans dat die ene keer .. maar wie heeft daar eigenlijk zin in?quote:Op zondag 20 maart 2011 02:38 schreef VonHinten het volgende:
[..]
ik ben zo vaak op mn smoel gegaanquote:Op zondag 20 maart 2011 02:45 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja he ok maar dat je het allemaal afhoudt (als leijkerd zijnde, wle of niet) is ook een stuk zelfbescherming.. voor mij wel. je kunt wel stellen dat iemand 10-20-30x moet proberen en 29x zijn neus moet stoten met de kans dat die ene keer .. maar wie heeft daar eigenlijk zin in?
En eenieder heeft natuurlijk ook iets van een basis-elementaire ingebouwde visie op wat mooi is en wat lelijk. En de zelfbenoemde 'lelijkerds' kunnen het zelf weer beter inschatten a/d hand van de eigen ervairngen van de reacties van de mensen om hen heen toch? Ach, ik merk dat ik als aziaat gewoon wat minder meeheb en minder positieve reacties uitlok met mijn uiterlijk. en das gewoon waar. Dus ik durf minder rmbt de mooie meisjes. Maar buiten meisjes om durf ik best veel.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Of je lelijk bent of bepaalt meestal je omgeving die hebben daar een enorme invloed op.
Je zal altijd wel op je smoel daarvoor hoef je niet eens lelijk te zijn. Maar je moet gewoon de situatie goed is de kans klein dat het gaat lukken dan gewoon niet doen.quote:
Ja en nee.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:51 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En eenieder heeft natuurlijk ook iets van een basis-elementaire ingebouwde visie op wat mooi is en wat lelijk. En de zelfbenoemde 'lelijkerds' kunnen het zelf weer beter inschatten a/d hand van de eigen ervairngen van de reacties van de mensen om hen heen toch? Ach, ik merk dat ik als aziaat gewoon wat minder meeheb en minder positieve reacties uitlok met mijn uiterlijk. en das gewoon waar. Dus ik durf minder rmbt de mooie meisjes. Maar buiten meisjes om durf ik best veel.
Je hebt wel gevoel voor versieren (speels).quote:Op zondag 20 maart 2011 01:23 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Persoonlijk als ik knap zou zijn geweest zou ik het meisje dwingen dat ik uit dr hand eet (zij houd het vast) terwijl ik stukjes afknabbel van de chippie en ik flirtend naar dr kijk en lach. En uiteindelijk moet dat laatste stukje ook natuurlijk en dat kietelt bij haar
gewoon handen beetje achter je rug houden en beginnen met knabbelen terwijl ze dat chippe voor je houdt..!
Het heeft met zoveel factoren te maken waarom het niet lukt...quote:Op zondag 20 maart 2011 02:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Je zal altijd wel op je smoel daarvoor hoef je niet eens lelijk te zijn. Maar je moet gewoon de situatie goed is de kans klein dat het gaat lukken dan gewoon niet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |