Ja serieus, ik kan er zo een printscreen van maken.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als dat waar is, dan is dat wel zielig. K_W hangt hier de ideale schoonzoon uit, maar via de PM is het kennelijk een heel ander verhaal.
Ik geloof je wel.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:28 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja serieus, ik kan er zo een printscreen van maken.
Kijk, ik hang geen ideale schoonzoon uit en hij zocht problemen. En ik dreigde hem niet in elkaar te slaan enzo. Hij zat me lastig te vallen, zat te zeggen dat mijn vriendin lelijk is en dat ik instabiel ben enzo. Dan moet hij gewoon kanker krijgen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik geloof je wel.
Doe die printscreen maar niet. Is het forumbeheer niet zo dol op.
En nummer geregeld?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:30 schreef Halcon het volgende:
Zo dadelijk weer er op uit.![]()
Gisteren werd ik op straat aangerand door een blonde dame.
Nee. Als 'n dame zo bezig is, dan kan ik wel inschatten wat voor type het is. En dat is niet het type waar ik wat mee wil.quote:
Was het gewoon in de stad dan? En hoe lastig vallenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee. Als 'n dame zo bezig is, dan kan ik wel inschatten wat voor type het is. En dat is niet het type waar ik wat mee wil.
Kort lontje?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:32 schreef Keep_Walking het volgende:
Hij zat me lastig te vallen, zat te zeggen dat mijn vriendin lelijk is en dat ik instabiel ben enzo. Dan moet hij gewoon kanker krijgen.
Was in de stad inderdaad. Ik liep van de ene kroeg naar de andere en kwam twee dames tegen. Die liepen eerst te zeuren dat ze wel door hadden dat ik ze probeerde te versieren (was niet zo overigens) en daarna werden ze handtastelijk. Even later pakte een van hen me vol op de mond.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:35 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Was het gewoon in de stad dan? En hoe lastig vallen
Ja volgens mij dat ook maar wie begint hier nou met ruzie. Hij moet weer beginnen met op mij te reageren over Turks meisje. Houd toch op en reageer niet op mij a.u.b.. Reageer ik ook niet op jou KW. Lijkt mij het beste.quote:
Ik? Jazeker.quote:
Wel een leuke verhaal om te vertellen aan je vrienden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Was in de stad inderdaad. Ik liep van de ene kroeg naar de andere en kwam twee dames tegen. Die liepen eerst te zeuren dat ze wel door hadden dat ik ze probeerde te versieren (was niet zo overigens) en daarna werden ze handtastelijk. Even later pakte een van hen me vol op de mond.
Lees een paar pagina's terug. Iedereen is je liever kwijt dan rijk. Ik ben niet de enige die je heeft gezegd om je bek te houden. Maar goed, ik negeer jou en jij negeert mij.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:36 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja volgens mij dat ook maar wie begint hier nou met ruzie. Hij moet weer beginnen met op mij te reageren over Turks meisje. Houd toch op en reageer niet op mij a.u.b.. Reageer ik ook niet op jou KW. Lijkt mij het beste.
Mwah, wat is er bijzonder aan?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:38 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Wel een leuke verhaal om te vertellen aan je vrienden.
Als je het grappig kan vertellen? Ik weet niet wat voor vrienden je hebt natuurlijk. Ik zou gewoon een keer zo' n verhaal vertellen als iedereen leuke ervaringen zitten te vertellen.quote:
Heb wel leukere verhalen hoor.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:41 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Als je het grappig kan vertellen? Ik weet niet wat voor vrienden je hebt natuurlijk. Ik zou gewoon een keer zo' n verhaal vertellen als iedereen leuke ervaringen zitten te vertellen.
Ja, blank en blauwgroene ogen komt daar niet vaak voor en is daar dus al gauw bijzonder. Daarnaast is ZA in bepaalde delen natuurlijk veel losbandiger dan Europa.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:44 schreef iwannabehigh het volgende:
Yep, in Zuid Amerika is het toch zo dat ze blanke mannen veel aantrekkelijker vinden. Negers worden daar toch voor arm/lelijker aangezien? Of heb ik dat fout
Wat denk je ermee op te schieten? Je hebt al eens alles gedaan met een prostituee, heeft dat je leven veranderd? Zo nee, wat denk je hier dan mee op te schieten behalve minder eten op je bord voor een hele maand?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:44 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat was de username van dat Turkse meisje?
OT: er is en kassiere, blond, grote ogen, bril, beetje dik en ze heeft kinderen. En ik merk dat ze mij wel mag op de een of andere manier. Ze geeft je bwv haast voorkeusbehandleing en ze kijkt je ook aan als je ahcteraan de kasa staat zo van 'hey daar issie weer'. Ze moest afentoe zelfs blozen kan ik me herinneren terwijl ik niets speciaal zei.
Afijn, ik vind er totaal niet aantrekkelijk maar ben zo wanhopig voor sex en wat liefde dat ik dit wel als optie beschouw. Want 30 en nogsteeds niets nada.. zal ik daar mijn zinne op zetten, wat zouden jullie doen. Vind er totaal niet aantrekkelijk btw. (dit is serieus)
Mijn Turkse?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:45 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat denk je ermee op te schieten? Je hebt al eens alles gedaan met een prostituee, heeft dat je leven veranderd? Zo nee, wat denk je hier dan mee op te schieten behalve minder eten op je bord voor een hele maand?
De ''Turkse'' heette Marokkaanse18.
Als je haar totaal niet aantrekkelijk vindt, dan zou ik het niet doen....gedoemd vanaf het begin.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:44 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat was de username van dat Turkse meisje?
OT: er is en kassiere, blond, grote ogen, bril, beetje dik en ze heeft kinderen. En ik merk dat ze mij wel mag op de een of andere manier. Ze geeft je bwv haast voorkeusbehandleing en ze kijkt je ook aan als je ahcteraan de kasa staat zo van 'hey daar issie weer'. Ze moest afentoe zelfs blozen kan ik me herinneren terwijl ik niets speciaal zei.
Afijn, ik vind er totaal niet aantrekkelijk maar ben zo wanhopig voor sex en wat liefde dat ik dit wel als optie beschouw. Want 30 en nogsteeds niets nada.. zal ik daar mijn zinne op zetten, wat zouden jullie doen. Vind er totaal niet aantrekkelijk btw. (dit is serieus)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |