Niemand op deze wereld heeft een perfect leven en vrijwel iedereen brengt wel wat uren door met tijdverdrijvende zaken. De een post op Fok, anderen brengen die tijd door op Facebook, met modeltreintjes of lezen een boek...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:13 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Kijk man, iedereen die hier regelmatig in R&P post zit hier voor een reden. De mensen in dit topic zitten hier omdat ze geen meisjes kunnen krijgen (en anderen om advies te geven). Maar iedereen die R&P heeft gevonden, heeft het hoogwaarschijnlijk gevonden omdat hun leven niet perfect is en dat ze daardoor hier advies/steun/inzicht zoeken.
Strawberry is heel lief voor jullie allemaal, maar je moet natuurlijk beseffen dat haar leven ook niet " normaal" zal zijn, anders was ze hier nooit aan het posten.
Ja prima.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:14 schreef iwannabehigh het volgende:
Sorry maar als mijn vader dat zou doen op een forum dan zou ik sowieso wel ''ingrijpen''. Ik zou naar mijn moeder gaan en anders wel hulp zoeken want dat soort uitlatingen zijn niet meer normaal. Dan gaat er namelijk iets heel erg fout. Ik snap niet waarom mensen altijd alles geloven, nogmaals, niets is wat het lijkt op internet. Maar dit valt niet te bewijzen dus Straw komt gewoon terug en hopelijk houdt ''haar vader'' op.
Volgens mij ben jij de persoon die nog het beste nadenkt van allemaal in dit topic..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Niemand op deze wereld heeft een perfect leven en vrijwel iedereen brengt wel wat uren door met tijdverdrijvende zaken. De een post op Fok, anderen brengen die tijd door op Facebook, met modeltreintjes of lezen een boek...
De kans dat Ghadaffi zich vrijwillig overgeeft acht ik groter dan de kans dat Scanman een keertje ophoudt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:14 schreef iwannabehigh het volgende:
Sorry maar als mijn vader dat zou doen op een forum dan zou ik sowieso wel ''ingrijpen''. Ik zou naar mijn moeder gaan en anders wel hulp zoeken want dat soort uitlatingen zijn niet meer normaal. Dan gaat er namelijk iets heel erg fout. Ik snap niet waarom mensen altijd alles geloven, nogmaals, niets is wat het lijkt op internet. Maar dit valt niet te bewijzen dus Straw komt gewoon terug en hopelijk houdt ''haar vader'' op.
Dat weet ik niet. Denk wel dat ik een van de mensen ben die er op een nuchtere manier mee om weet te gaan.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:16 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de persoon die nog het beste nadenkt van allemaal in dit topic..
Oh dan is het toch vrij apart dat ze nog in 1 huis wonen zoals jij eerder aangaf. En allebei dag en nacht thuis. Toch wel een gevaarlijke en nare situatie voor haar als dit allemaal waar zou zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
De kans dat Ghadaffi zich vrijwillig overgeeft acht ik groter dan de kans dat Scanman een keertje ophoudt.
Ja tuurlijk, maar waarom brengt de ene haar/zijn tijd op fok R&P, en de andere op facebook?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Niemand op deze wereld heeft een perfect leven en vrijwel iedereen brengt wel wat uren door met tijdverdrijvende zaken. De een post op Fok, anderen brengen die tijd door op Facebook, met modeltreintjes of lezen een boek...
Jij bent vaker op dit forum dan haar. Jij post ook dag en nacht.Verder, wat maakt het uit of zij en scanman01 dezelfde zijn?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:18 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Oh dan is het toch vrij apart dat ze nog in 1 huis wonen zoals jij eerder aangaf. En allebei dag en nacht thuis. Toch wel een gevaarlijke en nare situatie voor haar als dit allemaal waar zou zijn.
Ik zeg helemaal niks negatiefs over haar, dat maak je er allemaal weer zelf van. Ik zeg alleen dat ik het verhaal niet geloof aangezien het gewoon niet waar kan zijn. In mijn ogen is ze het gewoon zelf, maar zoals jij zegt, ze is een prima user hier op R&P. Via de naam Strawberry.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:18 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar waarom brengt de ene haar/zijn tijd op fok R&P, en de andere op facebook?
Mijn punt is, sommige mensen hebben wel eccentrische ouders. Iwannabehigh zegt dat het niet normaal is dat zo' n vader bestaat, maar zijn gedrag was ook niet normaal wat betreft dat Turkse meisje.
Ik weet niet wat haar verhaal is en het is ook niet mijn plaats om daarover te beginnen. Misschien heeft ze wel een hele lieve goede vader die gewoon leuk vind om te trollen. Maar in ieder geval, in dit topic is ze altijd behulpzaam geweest, dus waarom zouden we haar opeens gaan ophangen?
Hou nou toch eens op man.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:18 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Oh dan is het toch vrij apart dat ze nog in 1 huis wonen zoals jij eerder aangaf. En allebei dag en nacht thuis. Toch wel een gevaarlijke en nare situatie voor haar als dit allemaal waar zou zijn.
Ja, dat denk ik ook. Heb het in het verleden vaak genoeg aan de stok gehad met Scanman. Zijn bijdragen aan dit forum waren vaak op het ranzige af en dan heb ik het niet alleen over de manier van reageren...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:18 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet vaker dan haar, ik post ook niet dag en nacht. Kón dat maarquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:20 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Jij bent vaker op dit forum dan haar. Jij post ook dag en nacht.Verder, wat maakt het uit of zij en scanman01 dezelfde zijn?
Hou op met een eikel zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:20 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niks negatiefs over haar, dat maak je er allemaal weer zelf van. Ik zeg alleen dat ik het verhaal niet geloof aangezien het gewoon niet waar kan zijn. In mijn ogen is ze het gewoon zelf, maar zoals jij zegt, ze is een prima user hier op R&P. Via de naam Strawberry.
Ophouden om telkens ''het Turkse meisje'' te noemen a.u.b. Het is wel een keer genoeg geweest dacht ik zo.
Het is net wat iemand leuk vindt. Smaken verschillen. De een vindt discussiëren op een forum leuk, de ander speelt liever een spelletje op de computer.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:18 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar waarom brengt de ene haar/zijn tijd op fok R&P, en de andere op facebook?
Mijn punt is, sommige mensen hebben wel eccentrische ouders. Iwannabehigh zegt dat het niet normaal is dat zo' n vader bestaat, maar zijn gedrag was ook niet normaal wat betreft dat Turkse meisje.
Ik weet niet wat haar verhaal is en het is ook niet mijn plaats om daarover te beginnen. Misschien heeft ze wel een hele lieve goede vader die gewoon leuk vind om te trollen. Maar in ieder geval, in dit topic is ze altijd behulpzaam geweest, dus waarom zouden we haar opeens gaan ophangen?
Volgens mij is dat het minimum bedrag zowat. 100-150 p/uur. Mischien kan ik dr ook nog wel beffen. Maar weet niet hoe moiljk zo n meisje gaat doen als ze je niet knap genoeg vindt. of mischien kijken ze daar niet aar. Ik weet het niet. Wellicht duidelijke afspraken maken vantevoren.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
150 euro lijkt me veel te veel betaald voor een zoen van een hoer.
Idd. Ik heb ook dingen gelezen die ziek zijn maar goed, de waarheid komt altijd naar boven. Of het nou te vroeg of te laat is, ooit komt 't naar bovenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Heb het in het verleden vaak genoeg aan de stok gehad met Scanman. Zijn bijdragen aan dit forum waren vaak op het ranzige af en dan heb ik het niet alleen over de manier van reageren...
Heb jij een uur nodig om te zoenen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:23 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Volgens mij is dat het minimum bedrag zowat. 100-150 p/uur. Mischien kan ik dr ook nog wel beffen. maar weer weet niet hoe moieljk zo;n meisje gaat doen als ze je niet knap genoeg vindt. of mishcien kijken ze daar niet aar. Ik weet het niet. Wellicht duidleijke afspraken maken vantevoren.
Wie is hier de eikel? Ik heb PM's van jou dat je me ''bedreigt''. Of anders gezegd, manipuleert..quote:
Jij post gemiddeld 33 keer per dag. Ik post gemiddeld 9 keer per dag. Strawberry post ook onder de tien keer, geloof ik.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:21 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet vaker dan haar, ik post ook niet dag en nacht. Kón dat maarIk zit elke werkdag tot half 5 op school, 's avonds werk, alleen 's weekends ben ik (af en toe) vrij.
Dat zegt weinig. 33 posts kun je in 'n klein uurtje gemaakt hebben.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:25 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Jij post gemiddeld 33 keer per dag. Ik post gemiddeld 9 keer per dag. Strawberry post ook onder de tien keer, geloof ik.
Ja want die heeft nog andere namen waar ze onder post, vraag maar aan die Danny na. Ik post allang niet meer ''33x per dag'' (was in de vakantie en de depressieve dagen), kijk maar na in de geschiedenis en tel alle topics. Nerd.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:25 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Jij post gemiddeld 33 keer per dag. Ik post gemiddeld 9 keer per dag. Strawberry post ook onder de tien keer, geloof ik.
Als dat waar is, dan is dat wel zielig. K_W hangt hier de ideale schoonzoon uit, maar via de PM is het kennelijk een heel ander verhaal.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:25 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Wie is hier de eikel? Ik heb PM's van jou dat je me ''bedreigt''. Of anders gezegd, manipuleert..
Ik heb PMs en DMs van jou dat jij ruzie met me zoekt. Als je ruzie zoekt, dan ga ik terugvechten natuurlijkquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:25 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Wie is hier de eikel? Ik heb PM's van jou dat je me ''bedreigt''. Of anders gezegd, manipuleert..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |