abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94353352
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik zie ze nergens in ieder geval irl... :(

In NL ruleert deze figuur:
[ afbeelding ]
Bree3zah ( heb ik inmiddels geleerd :) ).
pi_94353393
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:02 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat nu?

Heb jij Schenkstroop gedate ofzo? :?
Ik weet wel hoe hij eruit ziet (een chinees) en ze typt net wat ze wilt en dat is geen chinees, dus het lijkt mij nogal logisch allemaal.
pi_94353461
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:04 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik weet wel hoe hij eruit ziet (een chinees) en ze typt net wat ze wilt en dat is geen chinees, dus het lijkt mij nogal logisch allemaal.
Dit is voor mij ook chinees.
pi_94353474
ah aardbei is weer terug *O*

Verder niets nuttigs te melden dus ik zeg maar niets
  zaterdag 19 maart 2011 @ 23:06:12 #180
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94353518
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 22:52 schreef lanterfanteraar het volgende:

DAMN. Deze heeft het Franse + Het Pittige:
[ afbeelding ]

Och en toch ook zo gevoelig.

Ik vind die gozer er op het randje uitzien/zitten van creep maar ik ben dan ook een man. ik heb vaak het idee dat zij ontoerekeningsvatbaar zijn zoals zij standaard uit hun ogen kijken, gevoelig maar dat het zo kan overslaan naar psycho ofzo.

Het bevestigd voor mijzelf trouwens weer dat vrouwen graag enge mannen heerlijk vinden. Dat zogenaamde "pittige" zoals lanterfanter het zelf noemt. Net zoals die mannelijke fotomodellen op posters, die kijken ook allemaal zo serieus. ik heb achteraf altijd het idee dat ze allemaal een monobrow hebben omdat ze zo met hun ogen 'squinten'.

(jaa ik ben ook wel een beetje jaloers hoor, als ik er zo uitzag zat ik niet hier maar hosselde ik chicks bij het leven :P )

[ Bericht 4% gewijzigd door Schenkstroop op 19-03-2011 23:21:59 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_94353652
Heeft iemand hier wel eens gehad, dat je iemand zag en dat je dacht, dit is een droom.. Of eigenlijk MIJN droom.. Zo mooi dat je iemand vindt O+
  zaterdag 19 maart 2011 @ 23:09:04 #182
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94353689
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:08 schreef iwannabehigh het volgende:
Heeft iemand hier wel eens gehad, dat je iemand zag en dat je dacht, dit is een droom.. Of eigenlijk MIJN droom.. Zo mooi dat je iemand vindt O+
Ja.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zaterdag 19 maart 2011 @ 23:10:22 #183
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94353751
quote:
Praat me dr niet over. ken je die real-life horeca serie "Michel Roux's Service"?
Die blonde genaamd 'Niki'. Jezus wat ben ik daar verliefd op. PERFEKT!
Dat is nou een meisje dat ik nooit zou kunnen krijgen en ik word al ziek bij die gedachte (kutkutkut :r )
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_94353793
quote:
Helen Hunt toen ze nog wat jonger was.
pi_94353822
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 22:52 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Nah.. dit geniet mijn voorkeur:

[ afbeelding ]

Incl. uitstraling, kat en groene boom + gras. Ik betwijfel alleen of zijn pittigheid wel bevredigend genoeg aanwezig zal zijn.
--

Oh en ik had trouwens een keer vluchtig een Fransachtige dertiger ontmoet die er wel zeer ruig uit zat, vol met tattoeages, maar die vond ik ook heel aantrekkelijk hoor.
--
DAMN. Deze heeft het Franse + Het Pittige:
[ afbeelding ]

Och en toch ook zo gevoelig.

Die bovenste had serieus m'n jongere broertje kunnen zijn.

Maar ik heb niet zulke flaporen en een minder lelijke neus. 8-)
pi_94353863
Nee ik ken die serie niet jongens, maar ik bedoel meer in real life... :P In het echte leven, niet series enzovoort. :P
  zaterdag 19 maart 2011 @ 23:13:01 #187
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94353871
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:11 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Kijk em peacocken in dit topic :D!!
Pics or ur lying (en mischien heeft lanter er ook wat aan :P )
pi_94353895
Die tweede voldoet aan Schenkstroop's beschrijving: eng
pi_94353958
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:05 schreef formerjellybean het volgende:
ah aardbei is weer terug *O*

Verder niets nuttigs te melden dus ik zeg maar niets
Ah formie!

Ga je vanavond nog iets doen?
  zaterdag 19 maart 2011 @ 23:15:59 #190
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94354026
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:12 schreef iwannabehigh het volgende:
Nee ik ken die serie niet jongens, maar ik bedoel meer in real life... :P In het echte leven, niet series enzovoort. :P
Ja, bij de trein laatst. God en hij passeerde toen nogmaals, ik hield het niet meer. Hij was trouwens wel Technisch Gezien "beter" dan bovenstaande foto's- algemeen wrs door meer vrouwen gewaardeerd. Wel klein van lengte, maar dat hoofd... wow. Hij ging echter met zijn iphone druk sms'en, bellen= groot sociaal netwerk. Hij was wel zo mooi dat hij te hoog gegrepen was, ik zou wel een beetje angst voor hem hebben.
pi_94354059
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:15 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ja, bij de trein laatst. God en hij passeerde toen nogmaals, ik hield het niet meer. Hij was trouwens wel Technisch Gezien "beter" dan bovenstaande foto's- algemeen wrs door meer vrouwen gewaardeerd. Wel klein van lengte, maar dat hoofd... wow. Hij ging echter met zijn iphone druk sms'en, bellen= groot sociaal netwerk. Hij was wel zo mooi dat hij te hoog gegrepen was, ik zou wel een beetje angst voor hem hebben.
Ja ik snap het gevoel. Dan kijk je echt tegen iemand op he?
pi_94354110
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:13 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Kijk em peacocken in dit topic :D!!
Pics or ur lying (en mischien heeft lanter er ook wat aan :P )
Lol. Ik ga geen foto's posten als je dat soms dacht. Ik beken alles maar het is desalniettemin waar en moeilijk te negeren.
pi_94354138
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:14 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ah formie!

Ga je vanavond nog iets doen?
Nee lui thuis dvd kijken , gisteren al uit geweest en 1 x in de week is genoeg.
Maar wil het ook niet te veel off topic laten worden dus kijk even hier rond en zie wel of ik iets nuttigs of niets nuttigs kan zeggen
  zaterdag 19 maart 2011 @ 23:18:27 #194
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94354153
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:15 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Dus als hij met jouw zou izjn gaan praten, wat zou je dan doen?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zaterdag 19 maart 2011 @ 23:18:50 #195
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94354176
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:11 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Oww als je daarop lijkt, dan moet je heel veel posters van jezelf boven je bed hangen. Dat is namelijk een zeer Hot uiterlijk.
pi_94354192
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:18 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nee lui thuis dvd kijken , gisteren al uit geweest en 1 x in de week is genoeg.
Maar wil het ook niet te veel off topic laten worden dus kijk even hier rond en zie wel of ik iets nuttigs of niets nuttigs kan zeggen
Een pic van je droom man.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 23:20:58 #197
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94354279
Weet je wat ik me afvraagt? Hoe kan iemand eigenlijk vrouwen met dit soort dingen helpen? Bijvoorbeeld bij lanterfanteraar weet ik echt niet wat voor advies ik zou moeten geven.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 23:21:01 #198
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94354282
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:18 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dus als hij met jouw zou izjn gaan praten, wat zou je dan doen?
Terugpraten ( duh)

en sowieso wel zo kijken alsof ik gegrepen ben door zijn uiterlijk ( weet ik van mezelf, dan kijk ik zo en dan komen de woorden even niet, zoiets)- maar dat kan nog best charmant zijn

oh en wel veel lachen. gebeurt ook automatiscj.
pi_94354325
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:18 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Oww als je daarop lijkt, dan moet je heel veel posters van jezelf boven je bed hangen. Dat is namelijk een zeer Hot uiterlijk.
Spiegels. Veel makkelijker.

Ik vind mezelf niet superhot ofzo maar ik kan er zeker wel mee door. Eerlijk gezegd verbaasde me het wel dat je dat een superhot uiterlijk vond. Die onderste man kon ik me daarentegen des te meer voorstellen.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 23:22:12 #200
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94354341
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:21 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Terugpraten ( duh)

en sowieso wel zo kijken alsof ik gegrepen ben door zijn uiterlijk ( weet ik van mezelf, dan kijk ik zo en dan komen de woorden even niet, zoiets)- maar dat kan nog best charmant zijn

oh en wel veel lachen. gebeurt ook automatiscj.
Dus waarom vind je het precies moeilijk om een jongen te vinden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')