abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94351937
Idd voetbal is ook een goede en serieuze tip. Soms post ik nog wel eens kwaliteit hoor :P
pi_94352010
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 22:33 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Slank, bruine ogen en dan van die haarlokjes, een beetje Fransachtig. Zo'n sympathieke lach, iets gevoeligs, maar toch ook weer iets pittigs.
I knew it. *;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_94352118
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 22:36 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ik heb geen vrienden, enkel een in het zuiden des lands. Dat heb ik al gemeld.
--

En Winkelen vind ik niet moeilijk??
Waarom is Winkelen met een hoofdletter?

Jouw plaatsing van hoofdletters is echt heel bizar :D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_94352156
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 22:36 schreef iwannabehigh het volgende:
Idd voetbal is ook een goede en serieuze tip. Soms post ik nog wel eens kwaliteit hoor :P
Gitaarspelen is ook niets mis mee..

En tsja, met voetbal ben je wel weer zo'n typische vent :')
  zaterdag 19 maart 2011 @ 22:45:02 #156
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94352432
quote:
En volgens mij klopt dat grafiekje ook nauwelijks. Want als je relatie-materiaal bent voor vrouwen, dan ben je niet de 'ultieme eerste keus' zeg maar.
Hangt ervan af wat voor vrouw, maar ik denk dat je het verkeerd bekijkt. Als een vrouw een man fysiek aantrekkelijk vindt en ook meteen een emotionele/mentale klik mee heeft, dan gaat die vrouw gewoon met hem. Waarom niet?

Alleen veel mannen denken dat ze perfecte relatie-materiaal zijn, terwijl de vrouw in kwestie dat juist niet vindt.

quote:
Vrouwen zoeken juist een gemiddelde stabiele man met een redelijk inkomen dacht ik. Je bent dan zeg maar overal het gemiddelde van soort tussenweg met veel concessies.. Zeg maar net als 'het perfecte paar schoentjes' voor de dame in kwestie (of alle vrouwen eigenlijk).
Elke vrouw zoekt iets anders. Vrouwen, net als mannen, zoeken gewoon een man waar het op zoveel mogelijk gebieden goed klikt.

quote:
Dus "Perfekt" maar niet te duur. En je moet er ook op kunnen lopen dus niet super hoog. En duurzaam maar niet extravagant of adembenemend mooi opvallend, want je moet het oevral kunnen tonen en bij alles passen (jeans, rokjes)
Elke vrouw heeft een andere smaak.

quote:
Dus eigenlijjk wordt je dan een normale doorsnee pump met een hak van 8 ipv 13cm, namaak suede want niet te duur en geen fellee kleur of relief of krokodillenleer, geen metalen studversiering op de hiel, geen hoge plateau en geen enkelriempjes en ook geen mooie overzisedstrik op de achterkant etcetera.
Ik denk dat je het echt stuk analyseert.

quote:
Of lees ikd at grafiekje verkeerd?
Ik denk je het verkeerd lees.

[ Bericht 0% gewijzigd door Keep_Walking op 19-03-2011 22:50:37 ]
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zaterdag 19 maart 2011 @ 22:46:11 #157
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94352488
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 22:33 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Slank, bruine ogen en dan van die haarlokjes, een beetje Fransachtig. Zo'n sympathieke lach, iets gevoeligs, maar toch ook weer iets pittigs. Volgens mij dragen zij ook veelal blouses met van die Schotse ruiten erop. Zucht. Dat vindt men nergens, maar nu heb ik het gehoord: Het Conservatorium.

Haarlokjes? :D

je bedoelt zoiets zeker

lief maar beetje pittig met samal bai?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_94352512
Het is een model, geen grafiekje, groot verschil. Modellen zijn theoretisch, grafieken wiskundig.
pi_94352801
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 22:36 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ik heb geen vrienden, enkel een in het zuiden des lands. Dat heb ik al gemeld.
--

En Winkelen vind ik niet moeilijk??
Wat dacht je van een bijbaatje in de horeca of in een kroeg voor deze zomer?
  zaterdag 19 maart 2011 @ 22:52:36 #160
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94352837
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 22:46 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Haarlokjes? :D

je bedoelt zoiets zeker

[ afbeelding ]
Nah.. dit geniet mijn voorkeur:

Incl. uitstraling, kat en groene boom + gras. Ik betwijfel alleen of zijn pittigheid wel bevredigend genoeg aanwezig zal zijn.
--

Oh en ik had trouwens een keer vluchtig een Fransachtige dertiger ontmoet die er wel zeer ruig uit zat, vol met tattoeages, maar die vond ik ook heel aantrekkelijk hoor.
--
DAMN. Deze heeft het Franse + Het Pittige:

Och en toch ook zo gevoelig.
pi_94352864
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 22:39 schreef Godshand het volgende:

[..]

Waarom is Winkelen met een hoofdletter?

Jouw plaatsing van hoofdletters is echt heel bizar :D
Keywords
pi_94352918
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 22:52 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Incl. uitstraling, kat en groene boom + gras. Ik betwijfel alleen of zijn pittigheid wel bevredigend genoeg aanwezig zal zijn.
Ga naar een gothic/metal (zoiets??) festival of zo, kom je genoeg van dat soort types tegen.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 22:55:29 #163
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94352969
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Hoe bedoel je dat laatste. hij is verder perfekt voor je maar niet pittig genoeg ofzo?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_94352989
quote:

[..]

[ afbeelding ]

--

Oh en ik had trouwens een keer vluchtig een Fransachtige dertiger ontmoet die er wel zeer ruig uit zat, vol met tattoeages, maar die vond ik ook heel aantrekkelijk hoor.
Dromerige types dus. Vind je hier genoeg op Fok! :D
  zaterdag 19 maart 2011 @ 22:56:06 #165
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94352995
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 22:54 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ga naar een gothic/metal (zoiets??) festival of zo, kom je genoeg van dat soort types tegen.
Volgens mij lijkt half gemiddeld Nederland op dat voorbeeld van laterfanter maargoed. ik zal wel schenkstroop heten
pi_94353074
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 22:55 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dromerige types dus. Vind je hier genoeg op Fok! :D
Lanterfanteraar is zelf ook een dromer.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 22:58:53 #167
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94353134
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 22:57 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Lanterfanteraar is zelf ook een dromer.
Ik zie lanter nog wel dr droomjongen ontmoeten ofzo. Zij is makkelijk te redden hoezo problemen?
pi_94353148
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 22:56 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Volgens mij lijkt half gemiddeld Nederland daarop maargoed. ik zal wel schenkstroop heten (op die voorbeld die lanter aanhaalde dan)
Hahahaha ja inderdaad alle Nederlandse jongens kunnen er wel zo uitzien ja, gewoon standaard toch :P Haar zo in model laten groeien, rare shirtjes dragen en klaar.
pi_94353188
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 22:58 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ik zie lanter nog wel dr droomjongen ontmoeten ofzo. Zij is makkelijk te redden hoezo problemen?
Ze heeft hetzelfde als jij. Het is inderdaad ook makkelijk maar jullie beiden hebben zo'n groot bord voor jullie kop, dat jullie elkaar niet eens zien :D
pi_94353234
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 22:58 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ze is te onpraktisch om het zinnig aan te pakken. Maar ongetwijfeld zal er het komende jaar wel van alles gaan gebeuren. Als ze maar geen domme dingen doet en zich in de nesten werkt.
pi_94353236
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 22:59 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ze heeft hetzelfde als jij. Het is inderdaad ook makkelijk maar jullie beiden hebben zo'n groot bord voor jullie kop, dat jullie elkaar niet eens zien :D
Ja maar hij voldoet niet aan de eisen op het uiterlijke vlak..
  zaterdag 19 maart 2011 @ 23:01:00 #172
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94353251
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 22:59 schreef Godshand het volgende:

[..]

Het is ook moeilijk om jezelf van jezelf te redden. Hoewel uiteindelijk je het inderdaad zelf moet doen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zaterdag 19 maart 2011 @ 23:01:43 #173
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94353287
Ik zie ze nergens in ieder geval irl... :(

In NL ruleert deze figuur:
  zaterdag 19 maart 2011 @ 23:02:52 #174
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94353334
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:01 schreef lanterfanteraar het volgende:

[ afbeelding ]
Waar woon jij? Maaskant?
pi_94353343
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:00 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ja maar hij voldoet niet aan de eisen op het uiterlijke vlak..
Hoe weet jij dat nu?

Heb jij Schenkstroop gedate ofzo? :?
pi_94353352
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:01 schreef lanterfanteraar het volgende:

[ afbeelding ]
Bree3zah ( heb ik inmiddels geleerd :) ).
pi_94353393
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:02 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat nu?

Heb jij Schenkstroop gedate ofzo? :?
Ik weet wel hoe hij eruit ziet (een chinees) en ze typt net wat ze wilt en dat is geen chinees, dus het lijkt mij nogal logisch allemaal.
pi_94353461
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:04 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik weet wel hoe hij eruit ziet (een chinees) en ze typt net wat ze wilt en dat is geen chinees, dus het lijkt mij nogal logisch allemaal.
Dit is voor mij ook chinees.
pi_94353474
ah aardbei is weer terug *O*

Verder niets nuttigs te melden dus ik zeg maar niets
  zaterdag 19 maart 2011 @ 23:06:12 #180
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94353518
quote:

[ afbeelding ]

Ik vind die gozer er op het randje uitzien/zitten van creep maar ik ben dan ook een man. ik heb vaak het idee dat zij ontoerekeningsvatbaar zijn zoals zij standaard uit hun ogen kijken, gevoelig maar dat het zo kan overslaan naar psycho ofzo.

Het bevestigd voor mijzelf trouwens weer dat vrouwen graag enge mannen heerlijk vinden. Dat zogenaamde "pittige" zoals lanterfanter het zelf noemt. Net zoals die mannelijke fotomodellen op posters, die kijken ook allemaal zo serieus. ik heb achteraf altijd het idee dat ze allemaal een monobrow hebben omdat ze zo met hun ogen 'squinten'.

(jaa ik ben ook wel een beetje jaloers hoor, als ik er zo uitzag zat ik niet hier maar hosselde ik chicks bij het leven :P )

[ Bericht 4% gewijzigd door Schenkstroop op 19-03-2011 23:21:59 ]
pi_94353652
Heeft iemand hier wel eens gehad, dat je iemand zag en dat je dacht, dit is een droom.. Of eigenlijk MIJN droom.. Zo mooi dat je iemand vindt O+
  zaterdag 19 maart 2011 @ 23:09:04 #182
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94353689
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:08 schreef iwannabehigh het volgende:
Heeft iemand hier wel eens gehad, dat je iemand zag en dat je dacht, dit is een droom.. Of eigenlijk MIJN droom.. Zo mooi dat je iemand vindt O+
Ja.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 23:10:22 #183
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94353751
quote:
Praat me dr niet over. ken je die real-life horeca serie "Michel Roux's Service"?
Die blonde genaamd 'Niki'. Jezus wat ben ik daar verliefd op. PERFEKT!
Dat is nou een meisje dat ik nooit zou kunnen krijgen en ik word al ziek bij die gedachte (kutkutkut :r )
pi_94353793
quote:
Helen Hunt toen ze nog wat jonger was.
pi_94353822
quote:

[..]

[ afbeelding ]

--

--
[ afbeelding ]

Die bovenste had serieus m'n jongere broertje kunnen zijn.

Maar ik heb niet zulke flaporen en een minder lelijke neus. 8-)
pi_94353863
Nee ik ken die serie niet jongens, maar ik bedoel meer in real life... :P In het echte leven, niet series enzovoort. :P
  zaterdag 19 maart 2011 @ 23:13:01 #187
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94353871
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:11 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Kijk em peacocken in dit topic :D!!
Pics or ur lying (en mischien heeft lanter er ook wat aan :P )
pi_94353895
Die tweede voldoet aan Schenkstroop's beschrijving: eng
pi_94353958
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:05 schreef formerjellybean het volgende:
ah aardbei is weer terug *O*

Verder niets nuttigs te melden dus ik zeg maar niets
Ah formie!

Ga je vanavond nog iets doen?
  zaterdag 19 maart 2011 @ 23:15:59 #190
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94354026
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:12 schreef iwannabehigh het volgende:
Nee ik ken die serie niet jongens, maar ik bedoel meer in real life... :P In het echte leven, niet series enzovoort. :P
Ja, bij de trein laatst. God en hij passeerde toen nogmaals, ik hield het niet meer. Hij was trouwens wel Technisch Gezien "beter" dan bovenstaande foto's- algemeen wrs door meer vrouwen gewaardeerd. Wel klein van lengte, maar dat hoofd... wow. Hij ging echter met zijn iphone druk sms'en, bellen= groot sociaal netwerk. Hij was wel zo mooi dat hij te hoog gegrepen was, ik zou wel een beetje angst voor hem hebben.
pi_94354059
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:15 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ja, bij de trein laatst. God en hij passeerde toen nogmaals, ik hield het niet meer. Hij was trouwens wel Technisch Gezien "beter" dan bovenstaande foto's- algemeen wrs door meer vrouwen gewaardeerd. Wel klein van lengte, maar dat hoofd... wow. Hij ging echter met zijn iphone druk sms'en, bellen= groot sociaal netwerk. Hij was wel zo mooi dat hij te hoog gegrepen was, ik zou wel een beetje angst voor hem hebben.
Ja ik snap het gevoel. Dan kijk je echt tegen iemand op he?
pi_94354110
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:13 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Kijk em peacocken in dit topic :D!!
Pics or ur lying (en mischien heeft lanter er ook wat aan :P )
Lol. Ik ga geen foto's posten als je dat soms dacht. Ik beken alles maar het is desalniettemin waar en moeilijk te negeren.
pi_94354138
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:14 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ah formie!

Ga je vanavond nog iets doen?
Nee lui thuis dvd kijken , gisteren al uit geweest en 1 x in de week is genoeg.
Maar wil het ook niet te veel off topic laten worden dus kijk even hier rond en zie wel of ik iets nuttigs of niets nuttigs kan zeggen
  zaterdag 19 maart 2011 @ 23:18:27 #194
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94354153
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:15 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Dus als hij met jouw zou izjn gaan praten, wat zou je dan doen?
  zaterdag 19 maart 2011 @ 23:18:50 #195
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94354176
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:11 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Oww als je daarop lijkt, dan moet je heel veel posters van jezelf boven je bed hangen. Dat is namelijk een zeer Hot uiterlijk.
pi_94354192
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:18 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nee lui thuis dvd kijken , gisteren al uit geweest en 1 x in de week is genoeg.
Maar wil het ook niet te veel off topic laten worden dus kijk even hier rond en zie wel of ik iets nuttigs of niets nuttigs kan zeggen
Een pic van je droom man.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 23:20:58 #197
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94354279
Weet je wat ik me afvraagt? Hoe kan iemand eigenlijk vrouwen met dit soort dingen helpen? Bijvoorbeeld bij lanterfanteraar weet ik echt niet wat voor advies ik zou moeten geven.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 23:21:01 #198
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94354282
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:18 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dus als hij met jouw zou izjn gaan praten, wat zou je dan doen?
Terugpraten ( duh)

en sowieso wel zo kijken alsof ik gegrepen ben door zijn uiterlijk ( weet ik van mezelf, dan kijk ik zo en dan komen de woorden even niet, zoiets)- maar dat kan nog best charmant zijn

oh en wel veel lachen. gebeurt ook automatiscj.
pi_94354325
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:18 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Oww als je daarop lijkt, dan moet je heel veel posters van jezelf boven je bed hangen. Dat is namelijk een zeer Hot uiterlijk.
Spiegels. Veel makkelijker.

Ik vind mezelf niet superhot ofzo maar ik kan er zeker wel mee door. Eerlijk gezegd verbaasde me het wel dat je dat een superhot uiterlijk vond. Die onderste man kon ik me daarentegen des te meer voorstellen.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 23:22:12 #200
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94354341
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:21 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Terugpraten ( duh)

en sowieso wel zo kijken alsof ik gegrepen ben door zijn uiterlijk ( weet ik van mezelf, dan kijk ik zo en dan komen de woorden even niet, zoiets)- maar dat kan nog best charmant zijn

oh en wel veel lachen. gebeurt ook automatiscj.
Dus waarom vind je het precies moeilijk om een jongen te vinden?
pi_94354381

Ummm dat is stiekem mijn droomman maar degene die mijn scharrel is nu lijkt er totaal niet op .
Bij hem is trouwens dat hij meer zo mooi gitaar speelt en een stem heeft die heel kalmerend werkt.
pi_94354408
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:20 schreef Keep_Walking het volgende:

Weet je wat ik me afvraagt? Hoe kan iemand eigenlijk vrouwen met dit soort dingen helpen? Bijvoorbeeld bij lanterfanteraar weet ik echt niet wat voor advies ik zou moeten geven.
Lanterfanteraar heeft alleen een uitgaansvriendinnetje nodig.
pi_94354443
help dat lukte dus niet dus als iemand even lief wil zijn en een foto van John Mayer wil plaatsen O-)
  zaterdag 19 maart 2011 @ 23:25:21 #204
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94354507
quote:
12s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:21 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Spiegels. Veel makkelijker.

Ik vind mezelf niet superhot ofzo maar ik kan er zeker wel mee door. Eerlijk gezegd verbaasde me het wel dat je dat een superhot uiterlijk vond. Die onderste man kon ik me daarentegen des te meer voorstellen.
En heb jjij nog issues mbt. dating of kom je hier alleen onzekere chicks scoren :P
pi_94354519
John Mayer (Formerjellybean's droom man)
  zaterdag 19 maart 2011 @ 23:26:50 #206
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94354579
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:25 schreef deelnemer2 het volgende:
John Mayer
[ afbeelding ]
Zijn naam alleen al jeetje op het randje van gay, Zou me niks verbazen als hij gewoon stephan smith heette ofzo.
pi_94354601
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:25 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

En heb jjij nog issues of kom je hier alleen onzekere chicks scoren :P
Ja. Zie m'n topic.

En pagina 1 van deze.

[ Bericht 2% gewijzigd door BlakeGriffin op 19-03-2011 23:36:56 ]
pi_94354609
Mensen, ik ga naar de stad. Succes met versieren online.

Groeten.
pi_94354627
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:25 schreef deelnemer2 het volgende:
John Mayer
[ afbeelding ]
Dat is hem dus O+ Maar het rare is dus dat degene die ik leuk vind en mee rommel al een paar jaar er totaal niet op lijkt , dus dat zegt maar hoe beperkt een beeld van een droomman is.
Vaak is het juist de persoon waar je het helemaal niet verwacht
  zaterdag 19 maart 2011 @ 23:29:24 #210
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94354708
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:27 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat is hem dus O+ Maar het rare is dus dat degene die ik leuk vind en mee rommel al een paar jaar er totaal niet op lijkt , dus dat zegt maar hoe beperkt een beeld van een droomman is.
of mischien is de klik die je vindt met een man net zoiets als bij het 'perfekte' paar schoentjes. Zoek je iets adembenemends en opvallend met felle kleuren en strikken. Of iets dat meer gemiddeld en overal toonbaar is?
pi_94354714
quote:

[..]

Natuurlijk. Heb ik ook. Wordt ook verliefd op een bepaald soort gedrag.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 23:31:38 #212
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94354817
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:29 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

of mischien is de klik die je vindt met een man net zoiets als bij het 'perfekte' paar schoentjes. Zoek je iets adembenemends en opvallend met felle kleuren en strikken. Of iets dat meer gemiddeld en overal toonbaar is?
Ik vind nog steeds dat je er te ingewikkeld over denkt, man.
pi_94354822
quote:

[..]

Meer dat de schoenen die echt passen en waarop je kunt lopen vaak niet zo elegant zijn.
pi_94354849
Voel me vanavond wat eenzaam :) Ik verander nauwelijks, laatste weken waren niet echt optimaal. Wil nu een vriendinnetje :P

Stel je voor dat ik ergens meisjes zou willen ontmoeten of meisjes vinden om een poging te doen om een gesprek te voeren, waar kan ik dat het beste doen? Dus; waar zijn er veel aardige meisjes die openstaan voor contact?
pi_94354887
quote:

[..]

Het kan ook nog een kwestie zijn van 'gras is groener'. Bij voorbeeld, je vriend lijkt ongelofelijk veel op John Mayor, en dan fantaseer je misschien juist af en toe over een blonde albino, om eens een pleonasme te gebruiken. Maar nu je een blonde vriend hebt (ik noem maar wat), droom je van die donkere Hollywood-acteur.
pi_94354895
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:32 schreef benzin het volgende:
Voel me vanavond wat eenzaam :) Ik verander nauwelijks, laatste weken waren niet echt optimaal. Wil nu een vriendinnetje :P

Stel je voor dat ik ergens meisjes zou willen ontmoeten of meisjes vinden om een poging te doen om een gesprek te voeren, waar kan ik dat het beste doen? Dus; waar zijn er veel aardige meisjes die openstaan voor contact?
Kerkkoor.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 23:34:48 #217
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94354975
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:31 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Meer dat de schoenen die echt passen en waarop je kunt lopen vaak niet zo elegant zijn.
Ja dat bedoel ik ;)
ik had alleen meer woorden nodig.
pi_94354978
quote:

[..]

Als ik bij mezelf dan kijk dan is het iemand die als persoon bij me past. Uiterlijk is iets wat je in begin oplet, maar het word toch meer en kijk ernaar of diegene bij je past als persoon.
Iemand waar je leuke klik mee hebt en ook een beetje past bij je leven waar je een leuke tijd mee hebt .
  zaterdag 19 maart 2011 @ 23:36:11 #219
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94355051
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:31 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik vind nog steeds dat je er te ingewikkeld over denkt, man.
In Sex and the city en de viva maken ze ook altijd van dat soor vergelijkingen. dus ik dacht mischien zou dat helpen haar keuze in mannen te begrijpen.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 23:39:38 #220
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94355220
Maar... kijk... ik snap nog steeds niet wat ik kan doen. Ik durf het bijna niet te posten. Maar ik snap het gewoon niet. En nu ben ik bang voor Boze reacties. Ik zie gewoon niet hoe het moet zo alleen. Dit is waarschijnlijk wel mijn laatste post in deze stijl.
pi_94355237
quote:
12s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:32 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Het kan ook nog een kwestie zijn van 'gras is groener'. Bij voorbeeld, je vriend lijkt ongelofelijk veel op John Mayor, en dan fantaseer je misschien juist af en toe over een blonde albino, om eens een pleonasme te gebruiken. Maar nu je een blonde vriend hebt (ik noem maar wat), droom je van die donkere Hollywood-acteur.
Een droomman is een droomman omdat het gewoon een fantasie is. Ik zelf ben een van zijn zang en gitaarspelen, maar voor het zelfde geld is het een eikel. En zo zie ik het een droomman is een fantasie , in het echte leven leer je gewoon iemand steeds langer kennen en daarvan maak je dan de beslissing van die is het of die is het niet.
Ik denk ook dat je relaties veel te veel kan romantiseren en een heel droombeeld van iemand kan maken waardoor die veel moeilijker te benaderen is omdat je degene zo in je hoofd geidealiseerd hebt
  zaterdag 19 maart 2011 @ 23:40:26 #222
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94355251
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:32 schreef benzin het volgende:

Nou, in purmerend heb je een "niet nader te noemen" café, en daar komen allemaal gothic/alto en vrijzinnige en kunstzinnige meisjes. van de HKU enzo dat soort types. Dat zijn hele open minded meiden. Die praten met iedereen. Zelfs ik heb de ervaring gehad dat ze dan met zn tween naar je toekomen en dan hup elk aan beide zijden van je neerploffen. En dan allemaal vragen aan je stellen. Dus ik denk, een alto/skate/studenten-café ofzo?
pi_94355353
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
Maar... kijk... ik snap nog steeds niet wat ik kan doen. Ik durf het bijna niet te posten. Maar ik snap het gewoon niet. En nu ben ik bang voor Boze reacties. Ik zie gewoon niet hoe het moet zo alleen. Dit is waarschijnlijk wel mijn laatste post in deze stijl.
Je posten zijn nu ok. Probeer eerst een meisje te vinden waarmee je samen kunt uitgaan.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 23:43:14 #224
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94355377
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:36 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

In Sex and the city en de viva maken ze ook altijd van dat soor vergelijkingen. dus ik dacht mischien zou dat helpen haar keuze in mannen te begrijpen.
Ja, in snap het wel, maar eigenlijk is het makkelijk. Ik val bijvoorbeeld niet snel op blond (of zelfs blank) maar toch heb ik nu met een blonde blanke meisje. Waarom? Omdat er een hele goede klik was en ik toch aangetrokken tot haar was.

Terwijl mijn droom meisje Ashley is van fresh prince of bel air.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 23:45:06 #225
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94355469
quote:
Het uiterlijk van een meisje is heel belangrijk voor jongens. wat ze ook zeggen. En wat dat betreft zit je wel OK. voorderest is het zo moeilijk om voor jou te gaan bepalen wat je dan zou moeten doen. Er zijn eigenlijk zoveel mogelijkheden voor jou vind ik. Je maakt het jezelf (denk ik) alleen heel moeilijk als je niet uit wilt gaan of geen vereniging of iets anders wilt gaan bezoeken. Aan je uiterlijk ligt het vast niet. Mischien kun je aangeven waar je mentaal tegenop kijkt ofzo? - Die mcdreamy van jou met een perzikhuidje zou je toch per toeval moeten tegenkomen. vind ze eerlijk gezegd wel lijken op de doorsnee gemiddelde holandsche jongen. dus veel uitgaan met je eigen leeftijd wellicht?

[ Bericht 4% gewijzigd door Schenkstroop op 19-03-2011 23:54:37 ]
pi_94355560
quote:
Klinkt alsof je grootste issue onzekerheid is. En dat je daarom ook een relatie wilt. Bevestiging.
Het beste medicijn is zelfvertrouwen imo. Dat kun je denk ik het beste krijgen door jezelf in situaties te brengen in welke je je nuttig voelt en je gewaardeerd wordt.
pi_94355573
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:40 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Nou, in purmerend heb je een "niet nader te noemen" café, en daar komen allemaal gothic/alto en vrijzinnige en kunstzinnige meisjes. van de HKU enzo dat soort types. Dat zijn hele open minded meiden. Die praten met iedereen. Zelfs ik heb de ervaring gehad dat ze dan met zn tween naar je toekomen en dan hup elk aan beide zijden van je neerploffen. En dan allemaal vragen aan je stellen. Dus ik denk, een alto/skate/studenten-café ofzo?
Dat had je nog niet verteld en klinkt ineens heel anders.
pi_94355645
Ik denk dat ik weet waar de oplossing ligt voor lanterfanteraar
  zaterdag 19 maart 2011 @ 23:50:10 #229
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94355688
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:49 schreef Godshand het volgende:
Ik denk dat ik weet waar de oplossing ligt voor lanterfanteraar
Wat dan?
  zaterdag 19 maart 2011 @ 23:50:39 #230
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94355709
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:47 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Klinkt alsof je grootste issue onzekerheid is. En dat je daarom ook een relatie wilt. Bevestiging.
Het beste medicijn is zelfvertrouwen imo. Dat kun je denk ik het beste krijgen door jezelf in situaties te brengen in welke je je nuttig voelt en je gewaardeerd wordt.
Wacht. Onzekerheid speelt geen rol wanneer ik zo bij een jongen ben. Volgens mij ga ik niet over gedrag of uiterlijk na zitten denken. Ik zou niet door een jongen geweigerd worden vanwege "Onzekerheid". Ik ben niet ZO onzeker dat die eigenschap afstotend werkt. Onzekerheid is geen hoofdoorzaak. Dit is het zoeken naar dingen, en dan "onzekerheid" aanwijzen.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 23:53:02 #231
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94355833
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:47 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Dat had je nog niet verteld en klinkt ineens heel anders.
Jamaar dat was om aantegeven dat die meiden, en het was eerlijk waar gebeurd trouwens, één wou zelfs op mn schoot, bijna gereincarneerde hippies zijn het eigenlijk, heel openminded zijn. ze waren gewoon geinteresseerd omdat ik als "odd guy" daar binnekwam en de meesten kennen mekaar al wel. dus veel hoef ik er niet achter te zoeken.
pi_94355864
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:50 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Wat dan?
Ze doet mij denken aan een knap meisje dat een goede vriendin van mij is geweest...
Nu woont ze in het buitenland, maar aan het begin van mn studie leerde ik haar kennen op mijn studentenvereniging..

Ze was heel mooi, verlegen en dacht dat ik wel een stoere player was. Na 2 zinnen met haar gesproken te hebben viel ik al in de friendszone :')

Anyhow ik leerde haar toch wel kennen en ze dacht ook altijd zo moeilijk over jongens. Eigenlijk was ze ook niet een echt uitgaanstype en hield ze liever van schaak dan 10 glaasjes wodka. Ze had wel vriendjes hoor, maar die denderden over haar heen.

Dus terug naar lanterfanteraar, zij lijkt mij ook zo intelligent en iemand die rust en tijd nodig heeft om iemand te leren kennen. Zulke lanterfanteraartjes zie ik dagelijk bij mij om de hoek waar een denksportvereniging is. Best veel knappe meisjes daar met hersens spelen een potje schaak. En van het een komt vast het andere..
  zaterdag 19 maart 2011 @ 23:53:52 #233
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94355869
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:50 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Wacht. Onzekerheid speelt geen rol wanneer ik zo bij een jongen ben. Volgens mij ga ik niet over gedrag of uiterlijk na zitten denken. Ik zou niet door een jongen geweigerd worden vanwege "Onzekerheid". Ik ben niet ZO onzeker dat die eigenschap afstotend werkt. Onzekerheid is geen hoofdoorzaak. Dit is het zoeken naar dingen, en dan "onzekerheid" aanwijzen.
Verlegen? Neurotisch? Bang? Depressief? Negatief? Wat zou je zelf zeggen?
pi_94355885
quote:

[..]

Het gaat erom dat je niks durft te proberen. Je onzekerheid weerhoud je ervan iets concreet te ondernemen. Nu heb je de laatste tijd wel wat geprobeerd en ook wel wat bereikt. Dat geeft hoop.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 23:54:49 #235
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94355913
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:53 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Jamaar dat was om aantegeven dat die meiden, en het was eerlijk waar gebeurd trouwens, één wou zelfs op mn schoot, bijna gereincarneerde hippies zijn het eigenlijk, heel openminded zijn. ze waren gewoon geinteresseerd omdat ik als "odd guy" daar binnekwam en de meesten kennen mekaar al wel. dus veel hoef ik er niet achter te zoeken.
Dat blijf je jezelf vertellen. Je mag best een keer denken " hey, ze vonden me leuk en/of interessant" .
pi_94355949
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:53 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Dat is een interpretatie (niet de beste overigens) :)
  zaterdag 19 maart 2011 @ 23:57:38 #237
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94356041
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:54 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Het gaat erom dat je niks durf te proberen. Je onzekerheid weerhoud je ervan iets concreet te ondernemen. Nu heb je de laatste tijd wel wat geprobeerd en ook wel wat bereikt. Dat geeft hoop.
Ik bedenk me ineens dat deze wijze van commentaar leveren of 'interviewen'. wellicht afschrikt bij lanterfanter. we komen toch al gauw (onbedoeld) met semi-waarde oordelen omdat we niet weten wat haar precies mankeert. ze moet zelf maar aangeven waar ze moeite mee heeft denk ik.
pi_94356046
quote:

[..]

Je zegt "ik zie gewoon niet hoe het moet zo alleen" en "snap het gewoon niet". Dat zijn imo emotionele uitspraken, geen rationele. Onzekere uitspraken.

Dat gezegd hebbende, ik pretendeer(de in die post) ook niet de wijsheid in pacht te hebben. Was maar een suggestie. Zelfvertrouwen opkrikken is altijd een goede zaak imo. Zeker als je niet weet wat je moet/kunt doen.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 23:58:23 #239
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94356079
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:53 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ze doet mij denken aan een knap meisje dat een goede vriendin van mij is geweest...
Nu woont ze in het buitenland, maar aan het begin van mn studie leerde ik haar kennen op mijn studentenvereniging..

Ze was heel mooi, verlegen en dacht dat ik wel een stoere player was. Na 2 zinnen met haar gesproken te hebben viel ik al in de friendszone :')

Anyhow ik leerde haar toch wel kennen en ze dacht ook altijd zo moeilijk over jongens. Eigenlijk was ze ook niet een echt uitgaanstype en hield ze liever van schaak dan 10 glaasjes wodka. Ze had wel vriendjes hoor, maar die denderden over haar heen.

Dus terug naar lanterfanteraar, zij lijkt mij ook zo intelligent en iemand die rust en tijd nodig heeft om iemand te leren kennen. Zulke lanterfanteraartjes zie ik dagelijk bij mij om de hoek waar een denksportvereniging is. Best veel knappe meisjes daar met hersens spelen een potje schaak. En van het een komt vast het andere..
Ja, ik ken het type. Ik heb zelf ook op een schaakclub gezeten toen ik jong was.
pi_94356291
Misschien is het uitgaan ook niet haar ding dat kan toch ook ?? Misschien moet ze een andere plek zoeken waar ze meer in haar element is en daar juist ook beter met contact van mannen/jongens kan hebben.
Het helpt namelijk heel erg dat je zelf op je gemak bent als je een jongen/man ontmoet, en dan kan ze het ook rustiger aan doen dan in het uitgaansleven waar het snel gaat.
  zondag 20 maart 2011 @ 00:03:50 #241
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94356360
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:02 schreef formerjellybean het volgende:
Misschien is het uitgaan ook niet haar ding dat kan toch ook ?? Misschien moet ze een andere plek zoeken waar ze meer in haar element is en daar juist ook beter met contact van mannen/jongens kan hebben.
Het helpt namelijk heel erg dat je zelf op je gemak bent als je een jongen/man ontmoet, en dan kan ze het ook rustiger aan doen dan in het uitgaansleven waar het snel gaat.
Dus conservatorium. Gitaar les.
  zondag 20 maart 2011 @ 00:06:03 #242
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94356490
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:57 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Je zegt "ik zie gewoon niet hoe het moet zo alleen" en "snap het gewoon niet". Dat zijn imo emotionele uitspraken, geen rationele. Onzekere uitspraken.

Dat gezegd hebbende, ik pretendeer(de in die post) ook niet de wijsheid in pacht te hebben. Was maar een suggestie. Zelfvertrouwen opkrikken is altijd een goede zaak imo. Zeker als je niet weet wat je moet/kunt doen.
Rationeel gezien kan ik ook niet "zomaar" 's nachts de metro eens even lekker pakken, in een slettenoutfitje, op een bankje roken ( = met gangsters, zwervers), zo 's nachts, jeetje. Dat kan gewoon niet alleen. Nee.
  zondag 20 maart 2011 @ 00:07:25 #243
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94356573
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:06 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Rationeel gezien kan ik ook niet "zomaar" 's nachts de metro eens even lekker pakken, in een slettenoutfitje, op een bankje roken ( = met gangsters, zwervers), zo 's nachts, jeetje. Dat kan gewoon niet alleen. Nee.
Waarom kan je geen vrienden vinden?
pi_94356596
quote:

[..]

Dat geeft dus aan dat je iets aan het doen bent wat niet bij je past , dan moet je gewoon iets vinden wat wel bij je past.
pi_94356602
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:57 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ik bedenk me ineens dat deze wijze van commentaar leveren of 'interviewen'. wellicht afschrikt bij lanterfanter. we komen toch al gauw (onbedoeld) met semi-waarde oordelen omdat we niet weten wat haar precies mankeert. ze moet zelf maar aangeven waar ze moeite mee heeft denk ik.
Klopt. Ik speel een beetje voor papa. Vindt ze helemaal niet leuk. Ik wil haar ook niet classificeren, psychologiseren of wat dan ook. Ze wil graag weten wat je nu praktisch moet doen: waar/wie/wat/hoe?
  zondag 20 maart 2011 @ 00:09:51 #246
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94356703
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:07 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Waarom kan je geen vrienden vinden?
Ja, nou, ik heb sinds kort wel via internet iemand, in het zuiden des lands dus, maar dat is nog een heel uitgepluis hoor.
Pff. Ik zat daarnet druk te googelen op Synesthesie, of daar meetings van zijn, dat we dan zo met zijn allen over de kleuren kunnen praten, maar nee hoor.
  zondag 20 maart 2011 @ 00:10:12 #247
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94356719
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:07 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Klopt. Ik speel een beetje voor papa. Vindt ze helemaal niet leuk. Ik wil haar ook niet classificeren, psychologiseren of wat dan ook. Ze wil graag weten wat je nu praktisch moet doen: waar/wie/wat/hoe?
Conservatorium. Gitaar les.
pi_94356732
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:07 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat geeft dus aan dat je iets aan het doen bent wat niet bij je past , dan moet je gewoon iets vinden wat wel bij je past.
Welnee dat vind ze leuk, maar gevaarlijk. Ze heeft gelijk dat je dat niet in je eentje kan doen.
  zondag 20 maart 2011 @ 00:11:58 #249
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94356813
quote:

[..]

De zomer komt er weer aan en dat betekent: langer licht tot 10-11 uur savonds. En veel gratis openlucht feesten! :P
  zondag 20 maart 2011 @ 00:13:48 #250
108913 Godshand
guide4you
pi_94356912
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:11 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

De zomer komt er weer aan en dat betekent: langer licht tot 10-11 uur savonds. En veel gratis openlucht feesten! :P
Precies, daar kan jij ook scoren..

Als van die alto's al op je af komen...

Nu alleen de leukste eruit pikken :)
pi_94356943
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:09 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ja, nou, ik heb sinds kort wel via internet iemand, in het zuiden des lands dus, maar dat is nog een heel uitgepluis hoor.
Pff. Ik zat daarnet druk te googelen op Synesthesie, of daar meetings van zijn, dat we dan zo met zijn allen over de kleuren kunnen praten, maar nee hoor.
Een directe benadering is een oproep plaatsen voor een stapvriendinnetje. Vroeger plaatste je gewoon een contactadvertentie. Kan nog, bijvoorbeeld op marktplaats. Waar doe je dat tegenwoordig het beste?
  zondag 20 maart 2011 @ 00:14:51 #252
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94356961
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:09 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Synesthesie_%28zintuig%29
OK dat schept al een wat duidelijker beeld.
  zondag 20 maart 2011 @ 00:15:25 #253
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94356992
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:11 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Klopt. Daar heb ik ook al naar zitten googelen. Bij zulke gelegenheden kan ik gewoon, heel rustig, doen alsof ik toevallig kom aangelopen en heel toevallig eens lekker van de muziek kom genieten. Op de grond zitten, mijn benen zo uitgestrekt. Misschien nog wat aanlokkelijk voedsel in de hand. En afwachten maar.

quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:14 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Een directe benadering is een oproep plaatsen voor een stapvriendinnetje. Vroeger plaatste je gewoon een contactadvertentie. Kan nog, bijboorbeeld op marktplaats. Waar doe je dat tegenwoordig het beste?
Een "random" stapmaatje is natuurlijk niet geschikt voor mij als onervaren persoon.
pi_94357012
Of als je een hobby hebt , iemand die je leuk lijkt van een vereniging ofzo, die je beter wil leren kennen meevragen
pi_94357164
quote:

[..]

Rationeel gezien kun je wel een hoop andere dingen doen, maar je beeld is niet helder. Vertroebeld door onzekerheid (= mijn interpretatie dus).

Je wilt heel graag een vriendje (toch? if not: hypothetisch).
Er zijn allerlei manieren om de kans te vergroten dat dat gebeurt. Nu, als je letterlijk zegt "ik snap het gewoon niet" zie je het echt niet zitten. Dus je bent te down om lichtpuntjes te zien. Om optimistisch te worden. Om aanknopingspunten te zien. (als ik het mis heb neem me niet kwalijk, 't is sowieso een beetje gechargeerd/generaliserend)

Morgen is dat wellicht weer anders, zie je in sommige dingen hoop, of de oplossing. Als dat zo is ben je dan minder onzeker.

Zo zie ik het. En ik bedoel er ook helemaal niks negatiefs mee. Het is niet veroordelend, en ik bedoel met onzeker ook niet te zeggen dat er iets scheelt aan je eigendunk. Slechts op het gebied van relaties bedoel ik het. Zoals iemand anders misschien perfect zelfverzekerd kan zijn maar even niet als hij een toespraak moet houden; daar is hij onzeker over. ik geef maar een voorbeeld.

En ik herken het zelf heel goed. Heck, misschien is wel pure projectie. ;)
Ik heb best zelfvertrouwen op een hele hoop vlakken maar op relatiegebied is het soms echt huilen met de pet op. Wanhoop nabij.
pi_94357166
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:15 schreef lanterfanteraar het volgende:

Een "random" stapmaatje is natuurlijk niet geschikt voor mij als onervaren persoon.
Natuurlijk wel. Dan kun je tenminste gewoon samen naar alle uitgaansgelegenheden.
  zondag 20 maart 2011 @ 00:20:08 #257
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94357221
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:13 schreef Godshand het volgende:

[..]

Precies, daar kan jij ook scoren..

Als van die alto's al op je af komen...

Nu alleen de leukste eruit pikken :)
hehehe nee, al die mensen alto/gabbers/sjonnies/ die trekken al in groepen met mekaar op. kom daar maar eens tussen tenzij je rare toeren uithaalt. heb ik wel geprobeer dhoor. maar stel je eens voor de reacties die je dan krijgt als je zelf geen 'looker' bent. het beste dat werkt is om je bijna in de buurt van zomaar een gemiddeld chille groep te begeven, dat kan ik wel. en dan voorzichtig met ze meelachen ofzo. en als er een klik is of een vraag komt, komt er vanzelf meer. ze zien dat je chil bent en je mag met de pack mee. dat kan ik.

maar wat ik wil, zijn de meiden. en dat is een stuk lastiger. er is namelijk verschil tussen een aardige jongen zijn dat met ze optrekt en 'wat een lekker ding daar wil ik wel wat meer mee' dus. En dat laatste zit er voor mij niet in. Dus ik heb de ballen wel om contact te maken met mensen, alleen de looks niet. waardoor ik erg onzeker ben tegenover meisjes.

[ Bericht 2% gewijzigd door Schenkstroop op 20-03-2011 00:45:49 ]
  zondag 20 maart 2011 @ 00:20:20 #258
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94357228
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:18 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. Dan kun je tenminste gewoon samen naar alle uitgaansgelegenheden.
Ik zou aanraden om eerst een paar keer veilig afspreken, kijken of het echt klikt en dan gaan stappen. Ik zie eigenlijk het nut niet zo om met onbekenden te gaan stappen.
  zondag 20 maart 2011 @ 00:21:54 #259
108913 Godshand
guide4you
pi_94357298
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:20 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

hehehe nee, al die mensen alto/gabbers/sjonnies/ die trekken al in groepen met mekaar op. kom daar maar eens tussen tenzij je rare toeren uithaalt. heb ik wel geprobeer dhoor. maar stel je eens voor de reacties die je dan krijgt als je zelf geen 'looker' bent. het beste dat werkt is om je bijna in de buurt van zomaar een gemiddeld chille groep te begeven, dat kan ik wel. en dan voorzichtig met ze meelachen ofzo. en als er een klik is of een vraag komt, komt er vanzelf meer. ze zien dat je chil bent en je mag met de pack mee. dat kan ik.

maar wat ik wil, zijn de meiden. en dat is een stuk lastiger. er is namelijk vershcil tussen een aardige jongen dat met ons mee ga, en een 'wat een lekker ding daar wil ik wel wat meer mee' dus. En dat laatste zit er voor mij niet in. Dus ik heb de ballen wel om contact te maken met mensen, alleen de looks niet. waardoor ik erg onzeker ben tegenover meisjes.
als er iemand weinig om uiterlijk geven zijn het alto's wel...

de grootste mannelijk gedrochten hebben de lekkerste gothic meisjes

dus ik zou gewoon doen...
pi_94357404
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:20 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik zou aanraden om eerst een paar keer veilig afspreken, kijken of het echt klikt en dan gaan stappen. Ik zie eigenlijk het nut niet zo om met onbekenden te gaan stappen.
Je moet een stapvriendinnetje vinden waarmee je kan opschieten. Stel je bent alleen. Dan is uitgaan lastig. Want je kunt wel naar een uitgaangsgelegenheid toegaan. Maar daar sta je dan ongemakkelijk te zijn, Ga je met z'n tweeen is dat probleem opgelost. Je moet elkaar natuurlijk wel steunen en bij elkaar blijven.
  zondag 20 maart 2011 @ 00:24:51 #261
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94357441
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:18 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Rationeel gezien kun je wel een hoop andere dingen doen, maar je beeld is niet helder. Vertroebeld door onzekerheid (= mijn interpretatie dus).

Je wilt heel graag een vriendje (toch? if not: hypothetisch).
Er zijn allerlei manieren om de kans te vergroten dat dat gebeurt. Nu, als je letterlijk zegt "ik snap het gewoon niet" zie je het echt niet zitten. Dus je bent te down om lichtpuntjes te zien. Om optimistisch te worden. Om aanknopingspunten te zien. (als ik het mis heb neem me niet kwalijk, 't is sowieso een beetje gechargeerd/generaliserend)

Morgen is dat wellicht weer anders, zie je in sommige dingen hoop, of de oplossing. Als dat zo is ben je dan minder onzeker.

Zo zie ik het. En ik bedoel er ook helemaal niks negatiefs mee. Het is niet veroordelend, en ik bedoel met onzeker ook niet te zeggen dat er iets scheelt aan je eigendunk. Slechts op het gebied van relaties bedoel ik het. Zoals iemand anders misschien perfect zelfverzekerd kan zijn maar even niet als hij een toespraak moet houden; daar is hij onzeker over. ik geef maar een voorbeeld.

En ik herken het zelf heel goed. Heck, misschien is wel pure projectie. ;)
Ik heb best zelfvertrouwen op een hele hoop vlakken maar op relatiegebied is het soms echt huilen met de pet op. Wanhoop nabij.
Maar jij noemt ook niet mijn directe oplossing, lichtpuntjes.

quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:20 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Al gedaan, eerste ontmoeting Stappen. Heb er een goede vriendin aan overgehouden ( ver weg). Vanwege haar poëtische inslag en vrije geest voelde het meteen goed, vertrouwd en "veilig".
pi_94357545
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:24 schreef lanterfanteraar het volgende:

Al gedaan, eerste ontmoeting Stappen. Heb er een goede vriendin aan overgehouden ( ver weg). Vanwege haar poëtische inslag en vrije geest voelde het meteen goed, vertrouwd en "veilig".
Het was een succes en je bent ook haar netwerk aan het verkennen. Dat gaat goed.
  zondag 20 maart 2011 @ 00:30:30 #263
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94357723
Ik heb ook best veel mensen ontmoet via de internet, maar ik ga nooit meteen met ze stappen. Ik wil altijd eerst weten of het klikt.
pi_94357774
quote:

[..]

Ik worstel met dezelfde issues. Zodra ik de oplossing heb krijg je onmiddellijk een kopietje.

Maar goed, mijn suggestie was dus zelfvertrouwen tanken.
pi_94358067
quote:

[..]

Het is flauw om te verwachten dat je een directe oplossing aangereikt krijgt voor al je problemen. Als het gaat om onzekerheid al helemaal. Laten we eens wat concreten tips op een rijtje zetten die uitvoerbaarzijn:

1. Zoek een vriendinnetje in de plaats waar je woont (en daarmee uitgaan).
2. Vakantie werk (horeca of kledingzaak)
3. Wordt lid van een vereniging naar keuze (Sportclub, crea cursus etc)
4. Ga op een groepsvakantie (een goedkope kamp vakantie)

[ Bericht 1% gewijzigd door deelnemer2 op 20-03-2011 00:43:08 ]
  zondag 20 maart 2011 @ 00:39:51 #266
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94358143
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:15 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Klopt. Daar heb ik ook al naar zitten googelen. Bij zulke gelegenheden kan ik gewoon, heel rustig, doen alsof ik toevallig kom aangelopen en heel toevallig eens lekker van de muziek kom genieten. Op de grond zitten, mijn benen zo uitgestrekt. Misschien nog wat aanlokkelijk voedsel in de hand. En afwachten maar.

[..]

Ga je daar jongens in het wild voeren ofzo :D

Stel dat ik als jongen een meid alleen ztten op zo'n feest met een donner kebap in dr handen. En ze geniet. van dr kebap en de zon met een lach op dr gezicht. Dat komt denk ik vrij gesloten en.. hoe zeg je dat, behouden over. Alsof je niet lastig gevallen wilt worden. Ik denk niet dat jongens daar gauw op zullen afstappen.
  zondag 20 maart 2011 @ 00:43:48 #267
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94358312
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:39 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ga je daar jongens in het wild voeren ofzo :D

Stel dat ik als jongen een meid alleen ztten op zo'n feest met een donner kebap in dr handen. En ze geniet. van dr kebap en de zon met een lach op dr gezicht. Dat komt denk ik vrij gesloten en.. hoe zeg je dat, behouden over. Alsof je niet lastig gevallen wilt worden. Ik denk niet dat jongens daar gauw op zullen afstappen.
Oh. Ik dacht aan een zak chips, van die populaire. Doritos, met dipsaus. En dat die jongens dan om een chipje komen vragen. Wat moet ik dan doen op zo'n festival?
pi_94358342
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:43 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Oh. Ik dacht aan een zak chips, van die populaire. Doritos, met dipsaus. En dat die jongens dan om een chipje komen vragen. Wat moet ik dan doen op zo'n festival?
Je laten versieren.
pi_94358400
quote:

[..]

Dansen.
pi_94358418
quote:

[..]

muziek luisteren, genieten en dan komt de rest vanzelf wel . Ik denk namelijk dat je te veel nadenkt
  zondag 20 maart 2011 @ 00:47:23 #271
108913 Godshand
guide4you
pi_94358479
quote:

[..]

Praten met mensen..

En genieten van de muziek he, doe een dansje.
  zondag 20 maart 2011 @ 00:47:52 #272
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94358497
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:46 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

muziek luisteren, genieten en dan komt de rest vanzelf wel . Ik denk namelijk dat je te veel nadenkt
Nee, mijn plan werd zojuist afgewezen? En ik moet wel jongens aantrekken ipv afstoten. En als ik ze afstoot door 'in m'n eigen wereldje te gaan eten', is dat fout.
  zondag 20 maart 2011 @ 00:49:16 #273
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94358565
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:21 schreef Godshand het volgende:

[..]

als er iemand weinig om uiterlijk geven zijn het alto's wel...
de grootste mannelijk gedrochten hebben de lekkerste gothic meisjes
dus ik zou gewoon doen...
Nou.. ik heb andere ervaringen eigenlijk. de praktijk zorgt er wel voor dat de balans wordt opgemaakt. de mooie vwo/alto/goth-meisjes zullen toch gaan voor de mooie mannelijke equivalent. je komt die uitersten van 'beauty and the beast' niet vaak tegen is mijn ervaring. Het kan wel en ik zou me er best onder kunnen begeven in de hoop dat.. Maar het punt is, ik wil zelf zoveel meer kunnen bieden dan mijn kansen te nemen met hoe ik nu ben (wat niet veel is) ik heb geen zin in een loterij.

[ Bericht 0% gewijzigd door Schenkstroop op 20-03-2011 01:04:19 ]
pi_94358574
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:47 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Nee, mijn plan werd zojuist afgewezen? En ik moet wel jongens aantrekken ipv afstoten. En als ik ze afstoot door 'in m'n eigen wereldje te gaan eten', is dat fout.
Dat is slechts een interpretatie. Je kunt best een kerel versieren met een zak chips in je hand hoor. :Y

Maar je hebt niet per se props nodig. :P
pi_94358663
Ik denk juist dat je even het plannen helemaal los moet laten en gewoon gaan en zien wat er gebeurd. Het is zo dat je zoveel plannen aan het maken bent van wat je moet doen , dat je ook steeds moeilijker benaderbaar word.

Je gaat er gewoon ziet wel wat er gebeurd, bevalt het niet , dan heb je tenminste wel een poging gewaagd. Is het leuk , dan is dat weer een extra plus en misschien juist door te vermaken leer je mensen kennen.
  zondag 20 maart 2011 @ 00:53:23 #276
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94358726
quote:

[..]

Hey dat klinkt weer als een goed plan serieus. Ik zie het nu al voor me. Als dan die leuke jongens voorbijlopen ga jij ze gewoon lokken met doritos! Hey! *lacht* dorito? - Oh jawel komt goed :Y

En dan heb je het voordeel van het kunnen uitkiezen ook!
pi_94358841
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:53 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Hey dat klinkt weer als een goed plan serieus. Ik zie het nu al voor me. Als dan die leuke jongens voorbijlopen ga jij ze gewoon lokken met doritos! Hey! *lacht* dorito? - Oh jawel komt goed :Y

of paaseitjes uitdelen (mlig).
pi_94358848
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:53 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ja ben ik het wel mee eens.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 20 maart 2011 @ 00:59:24 #279
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94358964
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:56 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

of paaseitjes uitdelen (mlig).
Neh dorits zijn voor lanterfanter perfekt. Niet lays, geen kaasknabbels, geen winegums.. Doritos.
of Pringles!

(neh, gewoon doritos.)
pi_94359083
quote:

[..]

Oh. Ik dacht aan een zak chips, van die populaire. Doritos, met dipsaus. En dat die jongens dan om een chipje komen vragen.
_O_. :D. Hoe verzin je het? :D. _O_.
pi_94359097
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:59 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Neh dorits zijn voor lanterfanter perfekt. Niet lays, geen kaasknabbels, geen winegums.. Doritos.
of Pringles!

(neh, gewoon doritos.)
Ik denk dat Lanterfant het goed kan brengen.
pi_94359511
Als ik meisjes mijn lievelingschips zie eten vraag ik er ook altijd eentje. En dan bijt ik daar zo kleine stukjes van af terwijl ik naar haar glimlach.
Ron Paul 2012
pi_94359649
quote:
7s.gif Op zondag 20 maart 2011 01:13 schreef Supersoep het volgende:
Als ik meisjes mijn lievelingschips zie eten vraag ik er ook altijd eentje. En dan bijt ik daar zo kleine stukjes van af terwijl ik naar haar glimlach.
Gebeurt mij nou nooit dat ik meisjes mijn lievelingschips zie eten.

En sorry dat ik het zeg, maar kleine stukjes van chips afknabbelen lijkt me nou echt een afknapper.
Maar ja, ben dus geen ervaringsdeskundige. :')
pi_94359742
quote:
7s.gif Op zondag 20 maart 2011 01:13 schreef Supersoep het volgende:
Lanterfant zou gelijk voor je vallen. Zeker weten.
  zondag 20 maart 2011 @ 01:23:38 #285
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94359850
quote:
10s.gif Op zondag 20 maart 2011 01:17 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Gebeurt mij nou nooit dat ik meisjes mijn lievelingschips zie eten.

En sorry dat ik het zeg, maar kleine stukjes van chips afknabbelen lijkt me nou echt een afknapper.
Persoonlijk als ik knap zou zijn geweest zou ik het meisje dwingen dat ik uit dr hand eet (zij houd het vast) terwijl ik stukjes afknabbel van de chippie en ik flirtend naar dr kijk en lach. En uiteindelijk moet dat laatste stukje ook natuurlijk en dat kietelt bij haar :D

gewoon handen beetje achter je rug houden en beginnen met knabbelen terwijl ze dat chippe voor je houdt..!
pi_94359887
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 01:23 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Persoonlijk als ik knap zou zijn geweest zou ik het meisje dwingen dat ik dan uit dr hand eet (zij houd het vast) terwijl ik stukjes afknabbel van de chippie en ik flirtend naar dr kijk en lach. En uiteindelijk moet dat laatste stukje ook natuurlijk en dat kietelt bij haar :D
Vergeet de druppels dipsaus in de palm van haar hand niet!
  zondag 20 maart 2011 @ 01:33:35 #287
108913 Godshand
guide4you
pi_94360166
quote:

[..]

Persoonlijk als ik knap zou zijn geweest zou ik het meisje dwingen dat ik uit dr hand eet (zij houd het vast) terwijl ik stukjes afknabbel van de chippie en ik flirtend naar dr kijk en lach. En uiteindelijk moet dat laatste stukje ook natuurlijk en dat kietelt bij haar :D

gewoon handen beetje achter je rug houden en beginnen met knabbelen terwijl ze dat chippe voor je houdt..!
Zie je, je kan het wel. Zelfs als je niet knap bent, waarderen vrouwen dat wel...
  zondag 20 maart 2011 @ 02:08:31 #288
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94361314
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 01:33 schreef Godshand het volgende:

[..]

Zie je, je kan het wel. Zelfs als je niet knap bent, waarderen vrouwen dat wel...
nou kweenie. bij een leleijkerd zullen ze bij het laatste stukje de chips laten vallen. dat denk ik dan. of ze zullen al meteen loslaten. bij knappe mannen houden ze het chippie natuurlijk vast tot het laatst,
  zondag 20 maart 2011 @ 02:15:11 #289
108913 Godshand
guide4you
pi_94361532
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 02:08 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

nou kweenie. bij een leleijkerd zullen ze bij het laatste stukje de chips laten vallen. dat denk ik dan. of ze zullen al meteen loslaten. bij knappe mannen houden ze het chippie natuurlijk vast tot het laatst,
wat een lulkoek :')
pi_94361828
Dat hoeft geen lulkoek te zijn. Je kan het belang van uiterlijk tot een bepaald moment wel bagatelliseren, vooral in dit topic want het moet toch iets opbeurend blijven, maar op zulke momenten heeft het vaak de grootste invloed. Natuurlijk kunnen ze bij knappere mannen ook het laatste stukje laten vallen, maar dat zal dan iets minder gebeuren.
Ron Paul 2012
pi_94362367
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 02:23 schreef Supersoep het volgende:
Dat hoeft geen lulkoek te zijn. Je kan het belang van uiterlijk tot een bepaald moment wel bagatelliseren, vooral in dit topic want het moet toch iets opbeurend blijven, maar op zulke momenten heeft het vaak de grootste invloed. Natuurlijk kunnen ze bij knappere mannen ook het laatste stukje laten vallen, maar dat zal dan iets minder gebeuren.
Laten we zeggen dat een lelijke man meer succes boekt als hij 10x probeert om chips uit de hand van een vrouw te eten, dan dat hij het 10x nalaat omdat hij zichzelf te lelijk vindt.

Je bent pas lelijk als je zelf vindt dat je lelijk bent. Je bent zoals je je voelt. (Tot op zekere hoogte, vreselijke gedrochten met gelstekels en een centebakkie daargelaten.)
pi_94362460
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 02:38 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Laten we zeggen dat een lelijke man meer succes boekt als hij 10x probeert om chips uit de hand van een vrouw te eten, dan dat hij het 10x nalaat omdat hij zichzelf te lelijk vindt.

Je bent pas lelijk als je zelf vindt dat je lelijk bent. Je bent zoals je je voelt. (Tot op zekere hoogte, vreselijke gedrochten met gelstekels en een centebakkie daargelaten.)
Seconded.

Er zijn een hoop 'lelijke' mannen die succesvol zijn omdat ze alpha's zijn. Zelfvertrouwen en een beetje brutaliteit goes a long way.
  zondag 20 maart 2011 @ 02:43:49 #293
108913 Godshand
guide4you
pi_94362544
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 02:23 schreef Supersoep het volgende:
Ach iedereen vindt iemand anders weer leuk.

Laatst wees een vriend van mij een meisje aan die die leuk vond.
Het was geen gedrocht maar ook niet echt aantrekkelijk voor mij. Terwijl hij echt had van: laat haar maar eens met mij een beschuitje eten.

Kortom, smaken verschillen.

Misschien vindt Schenkie bepaalde meiden helemaal :9~ terwijl ik het liefst dan een blokje omloop.. Je weet het niet...
  zondag 20 maart 2011 @ 02:44:09 #294
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_94362554
quote:
Op zondag 20 maart 2011 02:38 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Of je lelijk bent of bepaalt meestal je omgeving die hebben daar een enorme invloed op.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zondag 20 maart 2011 @ 02:45:57 #295
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94362618
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 02:38 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Ja he ok maar dat je het allemaal afhoudt (als leijkerd zijnde, wle of niet) is ook een stuk zelfbescherming.. voor mij wel. je kunt wel stellen dat iemand 10-20-30x moet proberen en 29x zijn neus moet stoten met de kans dat die ene keer .. maar wie heeft daar eigenlijk zin in?
  zondag 20 maart 2011 @ 02:50:11 #296
108913 Godshand
guide4you
pi_94362768
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 02:45 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ja he ok maar dat je het allemaal afhoudt (als leijkerd zijnde, wle of niet) is ook een stuk zelfbescherming.. voor mij wel. je kunt wel stellen dat iemand 10-20-30x moet proberen en 29x zijn neus moet stoten met de kans dat die ene keer .. maar wie heeft daar eigenlijk zin in?
ik ben zo vaak op mn smoel gegaan
  zondag 20 maart 2011 @ 02:51:13 #297
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94362791
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 02:44 schreef heloef het volgende:

[..]

Of je lelijk bent of bepaalt meestal je omgeving die hebben daar een enorme invloed op.
En eenieder heeft natuurlijk ook iets van een basis-elementaire ingebouwde visie op wat mooi is en wat lelijk. En de zelfbenoemde 'lelijkerds' kunnen het zelf weer beter inschatten a/d hand van de eigen ervairngen van de reacties van de mensen om hen heen toch? Ach, ik merk dat ik als aziaat gewoon wat minder meeheb en minder positieve reacties uitlok met mijn uiterlijk. en das gewoon waar. Dus ik durf minder rmbt de mooie meisjes. Maar buiten meisjes om durf ik best veel.
  zondag 20 maart 2011 @ 02:53:19 #298
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_94362836
quote:
Op zondag 20 maart 2011 02:50 schreef Godshand het volgende:

[..]

ik ben zo vaak op mn smoel gegaan
Je zal altijd wel op je smoel daarvoor hoef je niet eens lelijk te zijn. Maar je moet gewoon de situatie goed is de kans klein dat het gaat lukken dan gewoon niet doen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_94363168
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 02:51 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

En eenieder heeft natuurlijk ook iets van een basis-elementaire ingebouwde visie op wat mooi is en wat lelijk. En de zelfbenoemde 'lelijkerds' kunnen het zelf weer beter inschatten a/d hand van de eigen ervairngen van de reacties van de mensen om hen heen toch? Ach, ik merk dat ik als aziaat gewoon wat minder meeheb en minder positieve reacties uitlok met mijn uiterlijk. en das gewoon waar. Dus ik durf minder rmbt de mooie meisjes. Maar buiten meisjes om durf ik best veel.
Ja en nee.

Ja, want in zekere zin hebben mooie mensen makkelijk praten en is het in de realiteit misschien lastiger dan in theorie.

Nee want het kan ook anders. Mensen kunnen veranderen. En dan niet zo zeer uiterlijk, maar innerlijk. Als ik voor mezelf spreek, een paar maanden geleden was m'n zelfvertrouwen echt non-existent. Voelde me serieus lelijk. Is nu totaal anders. M'n state of mind is heel anders, ik verzorg mezelf beter, kleed mezelf beter, en voel me dus minder lelijk, of zelfs aantrekkelijk af en toe. Als ik aandacht krijg bv. Uiterlijk ben ik niet veranderd.

Uiterlijk is weliswaar belangrijk, maar zeker voor mannen is het niet alles-bepalend of onoverkomelijk imo.
Ken genoeg mannen die ik persoonlijk niet knap vind die zat succes hebben in de liefde. Ze hebben genoeg andere kwaliteiten. En zelfvertrouwen vooral. Zonder hoop onderneem je niks. Als jij meer hoop zou koesteren en beetje goed gemutst en brutaal zou zijn, zou je vast meer succes kunnen hebben dan je denkt.

[ Bericht 1% gewijzigd door BlakeGriffin op 20-03-2011 03:12:15 ]
pi_94367839
quote:

[..]

Je hebt wel gevoel voor versieren (speels).

Mooie mensen hechten meer waarde aan iemands karakter. Alles wat voor jezelf makkelijk is waardeer je niet in anderen. Wat een ander zo bijzonder maakt, is dat hij dingen kan waar je zelf niet mee uit de voeten kunt. Is ook een vanzelfsprekende aanvulling. Onzekere meisjes waarderen zekerheid.

Ook wat je gemakkelijk kunt krijgen, verliest al snel zijn waarde. Mooie vrouwen kunnen mooie mannen krijgen. Ze weten uit ervaring dat niet iedere relatie leuk is en dat je aan een leuk koppie nog niet zoveel hebt. Ze kunnen echte versierders niet uitstaan, omdat die mannen hun voortdurend lastig vallen.

[ Bericht 5% gewijzigd door deelnemer2 op 20-03-2011 11:24:31 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')