Lanterfanteraar heeft alleen een uitgaansvriendinnetje nodig.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:20 schreef Keep_Walking het volgende:
Weet je wat ik me afvraagt? Hoe kan iemand eigenlijk vrouwen met dit soort dingen helpen? Bijvoorbeeld bij lanterfanteraar weet ik echt niet wat voor advies ik zou moeten geven.
En heb jjij nog issues mbt. dating of kom je hier alleen onzekere chicks scorenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:21 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Spiegels. Veel makkelijker.
Ik vind mezelf niet superhot ofzo maar ik kan er zeker wel mee door. Eerlijk gezegd verbaasde me het wel dat je dat een superhot uiterlijk vond. Die onderste man kon ik me daarentegen des te meer voorstellen.
Zijn naam alleen al jeetje op het randje van gay, Zou me niks verbazen als hij gewoon stephan smith heette ofzo.quote:
Ja. Zie m'n topic.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:25 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En heb jjij nog issues of kom je hier alleen onzekere chicks scoren
Dat is hem dusquote:
of mischien is de klik die je vindt met een man net zoiets als bij het 'perfekte' paar schoentjes. Zoek je iets adembenemends en opvallend met felle kleuren en strikken. Of iets dat meer gemiddeld en overal toonbaar is?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:27 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is hem dusMaar het rare is dus dat degene die ik leuk vind en mee rommel al een paar jaar er totaal niet op lijkt , dus dat zegt maar hoe beperkt een beeld van een droomman is.
Vaak is het juist de persoon waar je het helemaal niet verwacht
Natuurlijk. Heb ik ook. Wordt ook verliefd op een bepaald soort gedrag.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:27 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is hem dusMaar het rare is dus dat degene die ik leuk vind en mee rommel al een paar jaar er totaal niet op lijkt , dus dat zegt maar hoe beperkt een beeld van een droomman is.
Ik vind nog steeds dat je er te ingewikkeld over denkt, man.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:29 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
of mischien is de klik die je vindt met een man net zoiets als bij het 'perfekte' paar schoentjes. Zoek je iets adembenemends en opvallend met felle kleuren en strikken. Of iets dat meer gemiddeld en overal toonbaar is?
Meer dat de schoenen die echt passen en waarop je kunt lopen vaak niet zo elegant zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:29 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
of mischien is de klik die je vindt met een man net zoiets als bij het 'perfekte' paar schoentjes. Zoek je iets adembenemends en opvallend met felle kleuren en strikken. Of iets dat meer gemiddeld en overal toonbaar is?
Het kan ook nog een kwestie zijn van 'gras is groener'. Bij voorbeeld, je vriend lijkt ongelofelijk veel op John Mayor, en dan fantaseer je misschien juist af en toe over een blonde albino, om eens een pleonasme te gebruiken. Maar nu je een blonde vriend hebt (ik noem maar wat), droom je van die donkere Hollywood-acteur.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:27 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Kerkkoor.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:32 schreef benzin het volgende:
Voel me vanavond wat eenzaamIk verander nauwelijks, laatste weken waren niet echt optimaal. Wil nu een vriendinnetje
![]()
Stel je voor dat ik ergens meisjes zou willen ontmoeten of meisjes vinden om een poging te doen om een gesprek te voeren, waar kan ik dat het beste doen? Dus; waar zijn er veel aardige meisjes die openstaan voor contact?
Ja dat bedoel ikquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:31 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
Meer dat de schoenen die echt passen en waarop je kunt lopen vaak niet zo elegant zijn.
Als ik bij mezelf dan kijk dan is het iemand die als persoon bij me past. Uiterlijk is iets wat je in begin oplet, maar het word toch meer en kijk ernaar of diegene bij je past als persoon.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:29 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
In Sex and the city en de viva maken ze ook altijd van dat soor vergelijkingen. dus ik dacht mischien zou dat helpen haar keuze in mannen te begrijpen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:31 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat je er te ingewikkeld over denkt, man.
Een droomman is een droomman omdat het gewoon een fantasie is. Ik zelf ben een van zijn zang en gitaarspelen, maar voor het zelfde geld is het een eikel. En zo zie ik het een droomman is een fantasie , in het echte leven leer je gewoon iemand steeds langer kennen en daarvan maak je dan de beslissing van die is het of die is het niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:32 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Het kan ook nog een kwestie zijn van 'gras is groener'. Bij voorbeeld, je vriend lijkt ongelofelijk veel op John Mayor, en dan fantaseer je misschien juist af en toe over een blonde albino, om eens een pleonasme te gebruiken. Maar nu je een blonde vriend hebt (ik noem maar wat), droom je van die donkere Hollywood-acteur.
Nou, in purmerend heb je een "niet nader te noemen" café, en daar komen allemaal gothic/alto en vrijzinnige en kunstzinnige meisjes. van de HKU enzo dat soort types. Dat zijn hele open minded meiden. Die praten met iedereen. Zelfs ik heb de ervaring gehad dat ze dan met zn tween naar je toekomen en dan hup elk aan beide zijden van je neerploffen. En dan allemaal vragen aan je stellen. Dus ik denk, een alto/skate/studenten-café ofzo?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:32 schreef benzin het volgende:
Voel me vanavond wat eenzaamIk verander nauwelijks, laatste weken waren niet echt optimaal. Wil nu een vriendinnetje
![]()
Stel je voor dat ik ergens meisjes zou willen ontmoeten of meisjes vinden om een poging te doen om een gesprek te voeren, waar kan ik dat het beste doen? Dus; waar zijn er veel aardige meisjes die openstaan voor contact?
Je posten zijn nu ok. Probeer eerst een meisje te vinden waarmee je samen kunt uitgaan.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
Maar... kijk... ik snap nog steeds niet wat ik kan doen. Ik durf het bijna niet te posten. Maar ik snap het gewoon niet. En nu ben ik bang voor Boze reacties. Ik zie gewoon niet hoe het moet zo alleen. Dit is waarschijnlijk wel mijn laatste post in deze stijl.
Ja, in snap het wel, maar eigenlijk is het makkelijk. Ik val bijvoorbeeld niet snel op blond (of zelfs blank) maar toch heb ik nu met een blonde blanke meisje. Waarom? Omdat er een hele goede klik was en ik toch aangetrokken tot haar was.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:36 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
In Sex and the city en de viva maken ze ook altijd van dat soor vergelijkingen. dus ik dacht mischien zou dat helpen haar keuze in mannen te begrijpen.
Het uiterlijk van een meisje is heel belangrijk voor jongens. wat ze ook zeggen. En wat dat betreft zit je wel OK. voorderest is het zo moeilijk om voor jou te gaan bepalen wat je dan zou moeten doen. Er zijn eigenlijk zoveel mogelijkheden voor jou vind ik. Je maakt het jezelf (denk ik) alleen heel moeilijk als je niet uit wilt gaan of geen vereniging of iets anders wilt gaan bezoeken. Aan je uiterlijk ligt het vast niet. Mischien kun je aangeven waar je mentaal tegenop kijkt ofzo? - Die mcdreamy van jou met een perzikhuidje zou je toch per toeval moeten tegenkomen. vind ze eerlijk gezegd wel lijken op de doorsnee gemiddelde holandsche jongen. dus veel uitgaan met je eigen leeftijd wellicht?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
Maar... kijk... ik snap nog steeds niet wat ik kan doen. Ik durf het bijna niet te posten. Maar ik snap het gewoon niet. En nu ben ik bang voor Boze reacties. Ik zie gewoon niet hoe het moet zo alleen. Dit is waarschijnlijk wel mijn laatste post in deze stijl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |