abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94354381

Ummm dat is stiekem mijn droomman maar degene die mijn scharrel is nu lijkt er totaal niet op .
Bij hem is trouwens dat hij meer zo mooi gitaar speelt en een stem heeft die heel kalmerend werkt.
pi_94354408
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:20 schreef Keep_Walking het volgende:

Weet je wat ik me afvraagt? Hoe kan iemand eigenlijk vrouwen met dit soort dingen helpen? Bijvoorbeeld bij lanterfanteraar weet ik echt niet wat voor advies ik zou moeten geven.
Lanterfanteraar heeft alleen een uitgaansvriendinnetje nodig.
pi_94354443
help dat lukte dus niet dus als iemand even lief wil zijn en een foto van John Mayer wil plaatsen O-)
  zaterdag 19 maart 2011 @ 23:25:21 #204
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94354507
quote:
12s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:21 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Spiegels. Veel makkelijker.

Ik vind mezelf niet superhot ofzo maar ik kan er zeker wel mee door. Eerlijk gezegd verbaasde me het wel dat je dat een superhot uiterlijk vond. Die onderste man kon ik me daarentegen des te meer voorstellen.
En heb jjij nog issues mbt. dating of kom je hier alleen onzekere chicks scoren :P
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_94354519
John Mayer (Formerjellybean's droom man)
  zaterdag 19 maart 2011 @ 23:26:50 #206
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94354579
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:25 schreef deelnemer2 het volgende:
John Mayer
[ afbeelding ]
Zijn naam alleen al jeetje op het randje van gay, Zou me niks verbazen als hij gewoon stephan smith heette ofzo.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_94354601
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:25 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

En heb jjij nog issues of kom je hier alleen onzekere chicks scoren :P
Ja. Zie m'n topic.

En pagina 1 van deze.

[ Bericht 2% gewijzigd door BlakeGriffin op 19-03-2011 23:36:56 ]
pi_94354609
Mensen, ik ga naar de stad. Succes met versieren online.

Groeten.
pi_94354627
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:25 schreef deelnemer2 het volgende:
John Mayer
[ afbeelding ]
Dat is hem dus O+ Maar het rare is dus dat degene die ik leuk vind en mee rommel al een paar jaar er totaal niet op lijkt , dus dat zegt maar hoe beperkt een beeld van een droomman is.
Vaak is het juist de persoon waar je het helemaal niet verwacht
  zaterdag 19 maart 2011 @ 23:29:24 #210
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94354708
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:27 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat is hem dus O+ Maar het rare is dus dat degene die ik leuk vind en mee rommel al een paar jaar er totaal niet op lijkt , dus dat zegt maar hoe beperkt een beeld van een droomman is.
of mischien is de klik die je vindt met een man net zoiets als bij het 'perfekte' paar schoentjes. Zoek je iets adembenemends en opvallend met felle kleuren en strikken. Of iets dat meer gemiddeld en overal toonbaar is?
pi_94354714
quote:

[..]

Natuurlijk. Heb ik ook. Wordt ook verliefd op een bepaald soort gedrag.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 23:31:38 #212
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94354817
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:29 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

of mischien is de klik die je vindt met een man net zoiets als bij het 'perfekte' paar schoentjes. Zoek je iets adembenemends en opvallend met felle kleuren en strikken. Of iets dat meer gemiddeld en overal toonbaar is?
Ik vind nog steeds dat je er te ingewikkeld over denkt, man.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_94354822
quote:

[..]

Meer dat de schoenen die echt passen en waarop je kunt lopen vaak niet zo elegant zijn.
pi_94354849
Voel me vanavond wat eenzaam :) Ik verander nauwelijks, laatste weken waren niet echt optimaal. Wil nu een vriendinnetje :P

Stel je voor dat ik ergens meisjes zou willen ontmoeten of meisjes vinden om een poging te doen om een gesprek te voeren, waar kan ik dat het beste doen? Dus; waar zijn er veel aardige meisjes die openstaan voor contact?
pi_94354887
quote:

[..]

Het kan ook nog een kwestie zijn van 'gras is groener'. Bij voorbeeld, je vriend lijkt ongelofelijk veel op John Mayor, en dan fantaseer je misschien juist af en toe over een blonde albino, om eens een pleonasme te gebruiken. Maar nu je een blonde vriend hebt (ik noem maar wat), droom je van die donkere Hollywood-acteur.
pi_94354895
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:32 schreef benzin het volgende:
Voel me vanavond wat eenzaam :) Ik verander nauwelijks, laatste weken waren niet echt optimaal. Wil nu een vriendinnetje :P

Stel je voor dat ik ergens meisjes zou willen ontmoeten of meisjes vinden om een poging te doen om een gesprek te voeren, waar kan ik dat het beste doen? Dus; waar zijn er veel aardige meisjes die openstaan voor contact?
Kerkkoor.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 23:34:48 #217
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94354975
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:31 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Meer dat de schoenen die echt passen en waarop je kunt lopen vaak niet zo elegant zijn.
Ja dat bedoel ik ;)
ik had alleen meer woorden nodig.
pi_94354978
quote:

[..]

Als ik bij mezelf dan kijk dan is het iemand die als persoon bij me past. Uiterlijk is iets wat je in begin oplet, maar het word toch meer en kijk ernaar of diegene bij je past als persoon.
Iemand waar je leuke klik mee hebt en ook een beetje past bij je leven waar je een leuke tijd mee hebt .
  zaterdag 19 maart 2011 @ 23:36:11 #219
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94355051
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:31 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik vind nog steeds dat je er te ingewikkeld over denkt, man.
In Sex and the city en de viva maken ze ook altijd van dat soor vergelijkingen. dus ik dacht mischien zou dat helpen haar keuze in mannen te begrijpen.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 23:39:38 #220
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94355220
Maar... kijk... ik snap nog steeds niet wat ik kan doen. Ik durf het bijna niet te posten. Maar ik snap het gewoon niet. En nu ben ik bang voor Boze reacties. Ik zie gewoon niet hoe het moet zo alleen. Dit is waarschijnlijk wel mijn laatste post in deze stijl.
pi_94355237
quote:
12s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:32 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Het kan ook nog een kwestie zijn van 'gras is groener'. Bij voorbeeld, je vriend lijkt ongelofelijk veel op John Mayor, en dan fantaseer je misschien juist af en toe over een blonde albino, om eens een pleonasme te gebruiken. Maar nu je een blonde vriend hebt (ik noem maar wat), droom je van die donkere Hollywood-acteur.
Een droomman is een droomman omdat het gewoon een fantasie is. Ik zelf ben een van zijn zang en gitaarspelen, maar voor het zelfde geld is het een eikel. En zo zie ik het een droomman is een fantasie , in het echte leven leer je gewoon iemand steeds langer kennen en daarvan maak je dan de beslissing van die is het of die is het niet.
Ik denk ook dat je relaties veel te veel kan romantiseren en een heel droombeeld van iemand kan maken waardoor die veel moeilijker te benaderen is omdat je degene zo in je hoofd geidealiseerd hebt
  zaterdag 19 maart 2011 @ 23:40:26 #222
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94355251
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:32 schreef benzin het volgende:

Nou, in purmerend heb je een "niet nader te noemen" café, en daar komen allemaal gothic/alto en vrijzinnige en kunstzinnige meisjes. van de HKU enzo dat soort types. Dat zijn hele open minded meiden. Die praten met iedereen. Zelfs ik heb de ervaring gehad dat ze dan met zn tween naar je toekomen en dan hup elk aan beide zijden van je neerploffen. En dan allemaal vragen aan je stellen. Dus ik denk, een alto/skate/studenten-café ofzo?
pi_94355353
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
Maar... kijk... ik snap nog steeds niet wat ik kan doen. Ik durf het bijna niet te posten. Maar ik snap het gewoon niet. En nu ben ik bang voor Boze reacties. Ik zie gewoon niet hoe het moet zo alleen. Dit is waarschijnlijk wel mijn laatste post in deze stijl.
Je posten zijn nu ok. Probeer eerst een meisje te vinden waarmee je samen kunt uitgaan.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 23:43:14 #224
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94355377
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:36 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

In Sex and the city en de viva maken ze ook altijd van dat soor vergelijkingen. dus ik dacht mischien zou dat helpen haar keuze in mannen te begrijpen.
Ja, in snap het wel, maar eigenlijk is het makkelijk. Ik val bijvoorbeeld niet snel op blond (of zelfs blank) maar toch heb ik nu met een blonde blanke meisje. Waarom? Omdat er een hele goede klik was en ik toch aangetrokken tot haar was.

Terwijl mijn droom meisje Ashley is van fresh prince of bel air.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zaterdag 19 maart 2011 @ 23:45:06 #225
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94355469
quote:
Het uiterlijk van een meisje is heel belangrijk voor jongens. wat ze ook zeggen. En wat dat betreft zit je wel OK. voorderest is het zo moeilijk om voor jou te gaan bepalen wat je dan zou moeten doen. Er zijn eigenlijk zoveel mogelijkheden voor jou vind ik. Je maakt het jezelf (denk ik) alleen heel moeilijk als je niet uit wilt gaan of geen vereniging of iets anders wilt gaan bezoeken. Aan je uiterlijk ligt het vast niet. Mischien kun je aangeven waar je mentaal tegenop kijkt ofzo? - Die mcdreamy van jou met een perzikhuidje zou je toch per toeval moeten tegenkomen. vind ze eerlijk gezegd wel lijken op de doorsnee gemiddelde holandsche jongen. dus veel uitgaan met je eigen leeftijd wellicht?

[ Bericht 4% gewijzigd door Schenkstroop op 19-03-2011 23:54:37 ]
pi_94355560
quote:
Klinkt alsof je grootste issue onzekerheid is. En dat je daarom ook een relatie wilt. Bevestiging.
Het beste medicijn is zelfvertrouwen imo. Dat kun je denk ik het beste krijgen door jezelf in situaties te brengen in welke je je nuttig voelt en je gewaardeerd wordt.
pi_94355573
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:40 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Nou, in purmerend heb je een "niet nader te noemen" café, en daar komen allemaal gothic/alto en vrijzinnige en kunstzinnige meisjes. van de HKU enzo dat soort types. Dat zijn hele open minded meiden. Die praten met iedereen. Zelfs ik heb de ervaring gehad dat ze dan met zn tween naar je toekomen en dan hup elk aan beide zijden van je neerploffen. En dan allemaal vragen aan je stellen. Dus ik denk, een alto/skate/studenten-café ofzo?
Dat had je nog niet verteld en klinkt ineens heel anders.
pi_94355645
Ik denk dat ik weet waar de oplossing ligt voor lanterfanteraar
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 23:50:10 #229
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94355688
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:49 schreef Godshand het volgende:
Ik denk dat ik weet waar de oplossing ligt voor lanterfanteraar
Wat dan?
  zaterdag 19 maart 2011 @ 23:50:39 #230
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94355709
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:47 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Klinkt alsof je grootste issue onzekerheid is. En dat je daarom ook een relatie wilt. Bevestiging.
Het beste medicijn is zelfvertrouwen imo. Dat kun je denk ik het beste krijgen door jezelf in situaties te brengen in welke je je nuttig voelt en je gewaardeerd wordt.
Wacht. Onzekerheid speelt geen rol wanneer ik zo bij een jongen ben. Volgens mij ga ik niet over gedrag of uiterlijk na zitten denken. Ik zou niet door een jongen geweigerd worden vanwege "Onzekerheid". Ik ben niet ZO onzeker dat die eigenschap afstotend werkt. Onzekerheid is geen hoofdoorzaak. Dit is het zoeken naar dingen, en dan "onzekerheid" aanwijzen.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 23:53:02 #231
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94355833
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:47 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Dat had je nog niet verteld en klinkt ineens heel anders.
Jamaar dat was om aantegeven dat die meiden, en het was eerlijk waar gebeurd trouwens, één wou zelfs op mn schoot, bijna gereincarneerde hippies zijn het eigenlijk, heel openminded zijn. ze waren gewoon geinteresseerd omdat ik als "odd guy" daar binnekwam en de meesten kennen mekaar al wel. dus veel hoef ik er niet achter te zoeken.
pi_94355864
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:50 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Wat dan?
Ze doet mij denken aan een knap meisje dat een goede vriendin van mij is geweest...
Nu woont ze in het buitenland, maar aan het begin van mn studie leerde ik haar kennen op mijn studentenvereniging..

Ze was heel mooi, verlegen en dacht dat ik wel een stoere player was. Na 2 zinnen met haar gesproken te hebben viel ik al in de friendszone :')

Anyhow ik leerde haar toch wel kennen en ze dacht ook altijd zo moeilijk over jongens. Eigenlijk was ze ook niet een echt uitgaanstype en hield ze liever van schaak dan 10 glaasjes wodka. Ze had wel vriendjes hoor, maar die denderden over haar heen.

Dus terug naar lanterfanteraar, zij lijkt mij ook zo intelligent en iemand die rust en tijd nodig heeft om iemand te leren kennen. Zulke lanterfanteraartjes zie ik dagelijk bij mij om de hoek waar een denksportvereniging is. Best veel knappe meisjes daar met hersens spelen een potje schaak. En van het een komt vast het andere..
  zaterdag 19 maart 2011 @ 23:53:52 #233
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94355869
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:50 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Wacht. Onzekerheid speelt geen rol wanneer ik zo bij een jongen ben. Volgens mij ga ik niet over gedrag of uiterlijk na zitten denken. Ik zou niet door een jongen geweigerd worden vanwege "Onzekerheid". Ik ben niet ZO onzeker dat die eigenschap afstotend werkt. Onzekerheid is geen hoofdoorzaak. Dit is het zoeken naar dingen, en dan "onzekerheid" aanwijzen.
Verlegen? Neurotisch? Bang? Depressief? Negatief? Wat zou je zelf zeggen?
pi_94355885
quote:

[..]

Het gaat erom dat je niks durft te proberen. Je onzekerheid weerhoud je ervan iets concreet te ondernemen. Nu heb je de laatste tijd wel wat geprobeerd en ook wel wat bereikt. Dat geeft hoop.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 23:54:49 #235
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94355913
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:53 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Jamaar dat was om aantegeven dat die meiden, en het was eerlijk waar gebeurd trouwens, één wou zelfs op mn schoot, bijna gereincarneerde hippies zijn het eigenlijk, heel openminded zijn. ze waren gewoon geinteresseerd omdat ik als "odd guy" daar binnekwam en de meesten kennen mekaar al wel. dus veel hoef ik er niet achter te zoeken.
Dat blijf je jezelf vertellen. Je mag best een keer denken " hey, ze vonden me leuk en/of interessant" .
pi_94355949
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:53 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Dat is een interpretatie (niet de beste overigens) :)
  zaterdag 19 maart 2011 @ 23:57:38 #237
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94356041
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:54 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Het gaat erom dat je niks durf te proberen. Je onzekerheid weerhoud je ervan iets concreet te ondernemen. Nu heb je de laatste tijd wel wat geprobeerd en ook wel wat bereikt. Dat geeft hoop.
Ik bedenk me ineens dat deze wijze van commentaar leveren of 'interviewen'. wellicht afschrikt bij lanterfanter. we komen toch al gauw (onbedoeld) met semi-waarde oordelen omdat we niet weten wat haar precies mankeert. ze moet zelf maar aangeven waar ze moeite mee heeft denk ik.
pi_94356046
quote:

[..]

Je zegt "ik zie gewoon niet hoe het moet zo alleen" en "snap het gewoon niet". Dat zijn imo emotionele uitspraken, geen rationele. Onzekere uitspraken.

Dat gezegd hebbende, ik pretendeer(de in die post) ook niet de wijsheid in pacht te hebben. Was maar een suggestie. Zelfvertrouwen opkrikken is altijd een goede zaak imo. Zeker als je niet weet wat je moet/kunt doen.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 23:58:23 #239
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94356079
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:53 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ze doet mij denken aan een knap meisje dat een goede vriendin van mij is geweest...
Nu woont ze in het buitenland, maar aan het begin van mn studie leerde ik haar kennen op mijn studentenvereniging..

Ze was heel mooi, verlegen en dacht dat ik wel een stoere player was. Na 2 zinnen met haar gesproken te hebben viel ik al in de friendszone :')

Anyhow ik leerde haar toch wel kennen en ze dacht ook altijd zo moeilijk over jongens. Eigenlijk was ze ook niet een echt uitgaanstype en hield ze liever van schaak dan 10 glaasjes wodka. Ze had wel vriendjes hoor, maar die denderden over haar heen.

Dus terug naar lanterfanteraar, zij lijkt mij ook zo intelligent en iemand die rust en tijd nodig heeft om iemand te leren kennen. Zulke lanterfanteraartjes zie ik dagelijk bij mij om de hoek waar een denksportvereniging is. Best veel knappe meisjes daar met hersens spelen een potje schaak. En van het een komt vast het andere..
Ja, ik ken het type. Ik heb zelf ook op een schaakclub gezeten toen ik jong was.
pi_94356291
Misschien is het uitgaan ook niet haar ding dat kan toch ook ?? Misschien moet ze een andere plek zoeken waar ze meer in haar element is en daar juist ook beter met contact van mannen/jongens kan hebben.
Het helpt namelijk heel erg dat je zelf op je gemak bent als je een jongen/man ontmoet, en dan kan ze het ook rustiger aan doen dan in het uitgaansleven waar het snel gaat.
  zondag 20 maart 2011 @ 00:03:50 #241
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94356360
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:02 schreef formerjellybean het volgende:
Misschien is het uitgaan ook niet haar ding dat kan toch ook ?? Misschien moet ze een andere plek zoeken waar ze meer in haar element is en daar juist ook beter met contact van mannen/jongens kan hebben.
Het helpt namelijk heel erg dat je zelf op je gemak bent als je een jongen/man ontmoet, en dan kan ze het ook rustiger aan doen dan in het uitgaansleven waar het snel gaat.
Dus conservatorium. Gitaar les.
  zondag 20 maart 2011 @ 00:06:03 #242
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94356490
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:57 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Je zegt "ik zie gewoon niet hoe het moet zo alleen" en "snap het gewoon niet". Dat zijn imo emotionele uitspraken, geen rationele. Onzekere uitspraken.

Dat gezegd hebbende, ik pretendeer(de in die post) ook niet de wijsheid in pacht te hebben. Was maar een suggestie. Zelfvertrouwen opkrikken is altijd een goede zaak imo. Zeker als je niet weet wat je moet/kunt doen.
Rationeel gezien kan ik ook niet "zomaar" 's nachts de metro eens even lekker pakken, in een slettenoutfitje, op een bankje roken ( = met gangsters, zwervers), zo 's nachts, jeetje. Dat kan gewoon niet alleen. Nee.
  zondag 20 maart 2011 @ 00:07:25 #243
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94356573
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:06 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Rationeel gezien kan ik ook niet "zomaar" 's nachts de metro eens even lekker pakken, in een slettenoutfitje, op een bankje roken ( = met gangsters, zwervers), zo 's nachts, jeetje. Dat kan gewoon niet alleen. Nee.
Waarom kan je geen vrienden vinden?
pi_94356596
quote:

[..]

Dat geeft dus aan dat je iets aan het doen bent wat niet bij je past , dan moet je gewoon iets vinden wat wel bij je past.
pi_94356602
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:57 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ik bedenk me ineens dat deze wijze van commentaar leveren of 'interviewen'. wellicht afschrikt bij lanterfanter. we komen toch al gauw (onbedoeld) met semi-waarde oordelen omdat we niet weten wat haar precies mankeert. ze moet zelf maar aangeven waar ze moeite mee heeft denk ik.
Klopt. Ik speel een beetje voor papa. Vindt ze helemaal niet leuk. Ik wil haar ook niet classificeren, psychologiseren of wat dan ook. Ze wil graag weten wat je nu praktisch moet doen: waar/wie/wat/hoe?
  zondag 20 maart 2011 @ 00:09:51 #246
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94356703
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:07 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Waarom kan je geen vrienden vinden?
Ja, nou, ik heb sinds kort wel via internet iemand, in het zuiden des lands dus, maar dat is nog een heel uitgepluis hoor.
Pff. Ik zat daarnet druk te googelen op Synesthesie, of daar meetings van zijn, dat we dan zo met zijn allen over de kleuren kunnen praten, maar nee hoor.
  zondag 20 maart 2011 @ 00:10:12 #247
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94356719
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:07 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Klopt. Ik speel een beetje voor papa. Vindt ze helemaal niet leuk. Ik wil haar ook niet classificeren, psychologiseren of wat dan ook. Ze wil graag weten wat je nu praktisch moet doen: waar/wie/wat/hoe?
Conservatorium. Gitaar les.
pi_94356732
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:07 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat geeft dus aan dat je iets aan het doen bent wat niet bij je past , dan moet je gewoon iets vinden wat wel bij je past.
Welnee dat vind ze leuk, maar gevaarlijk. Ze heeft gelijk dat je dat niet in je eentje kan doen.
  zondag 20 maart 2011 @ 00:11:58 #249
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94356813
quote:

[..]

De zomer komt er weer aan en dat betekent: langer licht tot 10-11 uur savonds. En veel gratis openlucht feesten! :P
  zondag 20 maart 2011 @ 00:13:48 #250
108913 Godshand
guide4you
pi_94356912
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:11 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

De zomer komt er weer aan en dat betekent: langer licht tot 10-11 uur savonds. En veel gratis openlucht feesten! :P
Precies, daar kan jij ook scoren..

Als van die alto's al op je af komen...

Nu alleen de leukste eruit pikken :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')