I knew it.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Slank, bruine ogen en dan van die haarlokjes, een beetje Fransachtig. Zo'n sympathieke lach, iets gevoeligs, maar toch ook weer iets pittigs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom is Winkelen met een hoofdletter?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden, enkel een in het zuiden des lands. Dat heb ik al gemeld.
--
En Winkelen vind ik niet moeilijk??
Gitaarspelen is ook niets mis mee..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:36 schreef iwannabehigh het volgende:
Idd voetbal is ook een goede en serieuze tip. Soms post ik nog wel eens kwaliteit hoor
Hangt ervan af wat voor vrouw, maar ik denk dat je het verkeerd bekijkt. Als een vrouw een man fysiek aantrekkelijk vindt en ook meteen een emotionele/mentale klik mee heeft, dan gaat die vrouw gewoon met hem. Waarom niet?quote:En volgens mij klopt dat grafiekje ook nauwelijks. Want als je relatie-materiaal bent voor vrouwen, dan ben je niet de 'ultieme eerste keus' zeg maar.
Elke vrouw zoekt iets anders. Vrouwen, net als mannen, zoeken gewoon een man waar het op zoveel mogelijk gebieden goed klikt.quote:Vrouwen zoeken juist een gemiddelde stabiele man met een redelijk inkomen dacht ik. Je bent dan zeg maar overal het gemiddelde van soort tussenweg met veel concessies.. Zeg maar net als 'het perfecte paar schoentjes' voor de dame in kwestie (of alle vrouwen eigenlijk).
Elke vrouw heeft een andere smaak.quote:Dus "Perfekt" maar niet te duur. En je moet er ook op kunnen lopen dus niet super hoog. En duurzaam maar niet extravagant of adembenemend mooi opvallend, want je moet het oevral kunnen tonen en bij alles passen (jeans, rokjes)
Ik denk dat je het echt stuk analyseert.quote:Dus eigenlijjk wordt je dan een normale doorsnee pump met een hak van 8 ipv 13cm, namaak suede want niet te duur en geen fellee kleur of relief of krokodillenleer, geen metalen studversiering op de hiel, geen hoge plateau en geen enkelriempjes en ook geen mooie overzisedstrik op de achterkant etcetera.
Ik denk je het verkeerd lees.quote:Of lees ikd at grafiekje verkeerd?
Haarlokjes?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Slank, bruine ogen en dan van die haarlokjes, een beetje Fransachtig. Zo'n sympathieke lach, iets gevoeligs, maar toch ook weer iets pittigs. Volgens mij dragen zij ook veelal blouses met van die Schotse ruiten erop. Zucht. Dat vindt men nergens, maar nu heb ik het gehoord: Het Conservatorium.
Wat dacht je van een bijbaatje in de horeca of in een kroeg voor deze zomer?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden, enkel een in het zuiden des lands. Dat heb ik al gemeld.
--
En Winkelen vind ik niet moeilijk??
Nah.. dit geniet mijn voorkeur:quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:46 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Haarlokjes?
je bedoelt zoiets zeker
[ afbeelding ]
Keywordsquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waarom is Winkelen met een hoofdletter?
Jouw plaatsing van hoofdletters is echt heel bizar
Ga naar een gothic/metal (zoiets??) festival of zo, kom je genoeg van dat soort types tegen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nah.. dit geniet mijn voorkeur:
[ afbeelding ]
Incl. uitstraling, kat en groene boom + gras. Ik betwijfel alleen of zijn pittigheid wel bevredigend genoeg aanwezig zal zijn.
Hoe bedoel je dat laatste. hij is verder perfekt voor je maar niet pittig genoeg ofzo?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Incl. uitstraling, kat en groene boom + gras. Ik betwijfel alleen of zijn pittigheid wel bevredigend genoeg aanwezig zal zijn.
Dromerige types dus. Vind je hier genoeg op Fok!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
--
Oh en ik had trouwens een keer vluchtig een Fransachtige dertiger ontmoet die er wel zeer ruig uit zat, vol met tattoeages, maar die vond ik ook heel aantrekkelijk hoor.
Volgens mij lijkt half gemiddeld Nederland op dat voorbeeld van laterfanter maargoed. ik zal wel schenkstroop hetenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:54 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ga naar een gothic/metal (zoiets??) festival of zo, kom je genoeg van dat soort types tegen.
Lanterfanteraar is zelf ook een dromer.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dromerige types dus. Vind je hier genoeg op Fok!
Ik zie lanter nog wel dr droomjongen ontmoeten ofzo. Zij is makkelijk te redden hoezo problemen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:57 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
Lanterfanteraar is zelf ook een dromer.
Hahahaha ja inderdaad alle Nederlandse jongens kunnen er wel zo uitzien ja, gewoon standaard tochquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:56 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Volgens mij lijkt half gemiddeld Nederland daarop maargoed. ik zal wel schenkstroop heten (op die voorbeld die lanter aanhaalde dan)
Ze heeft hetzelfde als jij. Het is inderdaad ook makkelijk maar jullie beiden hebben zo'n groot bord voor jullie kop, dat jullie elkaar niet eens zienquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:58 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik zie lanter nog wel dr droomjongen ontmoeten ofzo. Zij is makkelijk te redden hoezo problemen?
Ze is te onpraktisch om het zinnig aan te pakken. Maar ongetwijfeld zal er het komende jaar wel van alles gaan gebeuren. Als ze maar geen domme dingen doet en zich in de nesten werkt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:58 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik zie lanter nog wel dr droomjongen ontmoeten ofzo. Zij is makkelijk te redden hoezo problemen?
Ja maar hij voldoet niet aan de eisen op het uiterlijke vlak..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ze heeft hetzelfde als jij. Het is inderdaad ook makkelijk maar jullie beiden hebben zo'n groot bord voor jullie kop, dat jullie elkaar niet eens zien
Het is ook moeilijk om jezelf van jezelf te redden. Hoewel uiteindelijk je het inderdaad zelf moet doen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ze heeft hetzelfde als jij. Het is inderdaad ook makkelijk maar jullie beiden hebben zo'n groot bord voor jullie kop, dat jullie elkaar niet eens zien
Waar woon jij? Maaskant?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik zie ze nergens in ieder geval irl...
In NL ruleert deze figuur:
[ afbeelding ]
Hoe weet jij dat nu?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:00 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja maar hij voldoet niet aan de eisen op het uiterlijke vlak..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |