abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 maart 2011 @ 00:53:23 #276
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94358726
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:43 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Oh. Ik dacht aan een zak chips, van die populaire. Doritos, met dipsaus. En dat die jongens dan om een chipje komen vragen. Wat moet ik dan doen op zo'n festival?
Hey dat klinkt weer als een goed plan serieus. Ik zie het nu al voor me. Als dan die leuke jongens voorbijlopen ga jij ze gewoon lokken met doritos! Hey! *lacht* dorito? - Oh jawel komt goed :Y

En dan heb je het voordeel van het kunnen uitkiezen ook!
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_94358841
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:53 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Hey dat klinkt weer als een goed plan serieus. Ik zie het nu al voor me. Als dan die leuke jongens voorbijlopen ga jij ze gewoon lokken met doritos! Hey! *lacht* dorito? - Oh jawel komt goed :Y

of paaseitjes uitdelen (mlig).
pi_94358848
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:53 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ja ben ik het wel mee eens.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 20 maart 2011 @ 00:59:24 #279
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94358964
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:56 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

of paaseitjes uitdelen (mlig).
Neh dorits zijn voor lanterfanter perfekt. Niet lays, geen kaasknabbels, geen winegums.. Doritos.
of Pringles!

(neh, gewoon doritos.)
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_94359083
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:43 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Oh. Ik dacht aan een zak chips, van die populaire. Doritos, met dipsaus. En dat die jongens dan om een chipje komen vragen.
_O_. :D. Hoe verzin je het? :D. _O_.
pi_94359097
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:59 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Neh dorits zijn voor lanterfanter perfekt. Niet lays, geen kaasknabbels, geen winegums.. Doritos.
of Pringles!

(neh, gewoon doritos.)
Ik denk dat Lanterfant het goed kan brengen.
pi_94359511
Als ik meisjes mijn lievelingschips zie eten vraag ik er ook altijd eentje. En dan bijt ik daar zo kleine stukjes van af terwijl ik naar haar glimlach.
Ron Paul 2012
pi_94359649
quote:
7s.gif Op zondag 20 maart 2011 01:13 schreef Supersoep het volgende:
Als ik meisjes mijn lievelingschips zie eten vraag ik er ook altijd eentje. En dan bijt ik daar zo kleine stukjes van af terwijl ik naar haar glimlach.
Gebeurt mij nou nooit dat ik meisjes mijn lievelingschips zie eten.

En sorry dat ik het zeg, maar kleine stukjes van chips afknabbelen lijkt me nou echt een afknapper.
Maar ja, ben dus geen ervaringsdeskundige. :')
pi_94359742
quote:
7s.gif Op zondag 20 maart 2011 01:13 schreef Supersoep het volgende:
Lanterfant zou gelijk voor je vallen. Zeker weten.
  zondag 20 maart 2011 @ 01:23:38 #285
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94359850
quote:
10s.gif Op zondag 20 maart 2011 01:17 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Gebeurt mij nou nooit dat ik meisjes mijn lievelingschips zie eten.

En sorry dat ik het zeg, maar kleine stukjes van chips afknabbelen lijkt me nou echt een afknapper.
Persoonlijk als ik knap zou zijn geweest zou ik het meisje dwingen dat ik uit dr hand eet (zij houd het vast) terwijl ik stukjes afknabbel van de chippie en ik flirtend naar dr kijk en lach. En uiteindelijk moet dat laatste stukje ook natuurlijk en dat kietelt bij haar :D

gewoon handen beetje achter je rug houden en beginnen met knabbelen terwijl ze dat chippe voor je houdt..!
pi_94359887
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 01:23 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Persoonlijk als ik knap zou zijn geweest zou ik het meisje dwingen dat ik dan uit dr hand eet (zij houd het vast) terwijl ik stukjes afknabbel van de chippie en ik flirtend naar dr kijk en lach. En uiteindelijk moet dat laatste stukje ook natuurlijk en dat kietelt bij haar :D
Vergeet de druppels dipsaus in de palm van haar hand niet!
  zondag 20 maart 2011 @ 01:33:35 #287
108913 Godshand
guide4you
pi_94360166
quote:

[..]

Persoonlijk als ik knap zou zijn geweest zou ik het meisje dwingen dat ik uit dr hand eet (zij houd het vast) terwijl ik stukjes afknabbel van de chippie en ik flirtend naar dr kijk en lach. En uiteindelijk moet dat laatste stukje ook natuurlijk en dat kietelt bij haar :D

gewoon handen beetje achter je rug houden en beginnen met knabbelen terwijl ze dat chippe voor je houdt..!
Zie je, je kan het wel. Zelfs als je niet knap bent, waarderen vrouwen dat wel...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 20 maart 2011 @ 02:08:31 #288
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94361314
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 01:33 schreef Godshand het volgende:

[..]

Zie je, je kan het wel. Zelfs als je niet knap bent, waarderen vrouwen dat wel...
nou kweenie. bij een leleijkerd zullen ze bij het laatste stukje de chips laten vallen. dat denk ik dan. of ze zullen al meteen loslaten. bij knappe mannen houden ze het chippie natuurlijk vast tot het laatst,
  zondag 20 maart 2011 @ 02:15:11 #289
108913 Godshand
guide4you
pi_94361532
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 02:08 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

nou kweenie. bij een leleijkerd zullen ze bij het laatste stukje de chips laten vallen. dat denk ik dan. of ze zullen al meteen loslaten. bij knappe mannen houden ze het chippie natuurlijk vast tot het laatst,
wat een lulkoek :')
pi_94361828
Dat hoeft geen lulkoek te zijn. Je kan het belang van uiterlijk tot een bepaald moment wel bagatelliseren, vooral in dit topic want het moet toch iets opbeurend blijven, maar op zulke momenten heeft het vaak de grootste invloed. Natuurlijk kunnen ze bij knappere mannen ook het laatste stukje laten vallen, maar dat zal dan iets minder gebeuren.
Ron Paul 2012
pi_94362367
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 02:23 schreef Supersoep het volgende:
Dat hoeft geen lulkoek te zijn. Je kan het belang van uiterlijk tot een bepaald moment wel bagatelliseren, vooral in dit topic want het moet toch iets opbeurend blijven, maar op zulke momenten heeft het vaak de grootste invloed. Natuurlijk kunnen ze bij knappere mannen ook het laatste stukje laten vallen, maar dat zal dan iets minder gebeuren.
Laten we zeggen dat een lelijke man meer succes boekt als hij 10x probeert om chips uit de hand van een vrouw te eten, dan dat hij het 10x nalaat omdat hij zichzelf te lelijk vindt.

Je bent pas lelijk als je zelf vindt dat je lelijk bent. Je bent zoals je je voelt. (Tot op zekere hoogte, vreselijke gedrochten met gelstekels en een centebakkie daargelaten.)
pi_94362460
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 02:38 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Laten we zeggen dat een lelijke man meer succes boekt als hij 10x probeert om chips uit de hand van een vrouw te eten, dan dat hij het 10x nalaat omdat hij zichzelf te lelijk vindt.

Je bent pas lelijk als je zelf vindt dat je lelijk bent. Je bent zoals je je voelt. (Tot op zekere hoogte, vreselijke gedrochten met gelstekels en een centebakkie daargelaten.)
Seconded.

Er zijn een hoop 'lelijke' mannen die succesvol zijn omdat ze alpha's zijn. Zelfvertrouwen en een beetje brutaliteit goes a long way.
  zondag 20 maart 2011 @ 02:43:49 #293
108913 Godshand
guide4you
pi_94362544
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 02:23 schreef Supersoep het volgende:
Ach iedereen vindt iemand anders weer leuk.

Laatst wees een vriend van mij een meisje aan die die leuk vond.
Het was geen gedrocht maar ook niet echt aantrekkelijk voor mij. Terwijl hij echt had van: laat haar maar eens met mij een beschuitje eten.

Kortom, smaken verschillen.

Misschien vindt Schenkie bepaalde meiden helemaal :9~ terwijl ik het liefst dan een blokje omloop.. Je weet het niet...
  zondag 20 maart 2011 @ 02:44:09 #294
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_94362554
quote:
Op zondag 20 maart 2011 02:38 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Of je lelijk bent of bepaalt meestal je omgeving die hebben daar een enorme invloed op.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zondag 20 maart 2011 @ 02:45:57 #295
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94362618
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 02:38 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Ja he ok maar dat je het allemaal afhoudt (als leijkerd zijnde, wle of niet) is ook een stuk zelfbescherming.. voor mij wel. je kunt wel stellen dat iemand 10-20-30x moet proberen en 29x zijn neus moet stoten met de kans dat die ene keer .. maar wie heeft daar eigenlijk zin in?
  zondag 20 maart 2011 @ 02:50:11 #296
108913 Godshand
guide4you
pi_94362768
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 02:45 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ja he ok maar dat je het allemaal afhoudt (als leijkerd zijnde, wle of niet) is ook een stuk zelfbescherming.. voor mij wel. je kunt wel stellen dat iemand 10-20-30x moet proberen en 29x zijn neus moet stoten met de kans dat die ene keer .. maar wie heeft daar eigenlijk zin in?
ik ben zo vaak op mn smoel gegaan
  zondag 20 maart 2011 @ 02:51:13 #297
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94362791
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 02:44 schreef heloef het volgende:

[..]

Of je lelijk bent of bepaalt meestal je omgeving die hebben daar een enorme invloed op.
En eenieder heeft natuurlijk ook iets van een basis-elementaire ingebouwde visie op wat mooi is en wat lelijk. En de zelfbenoemde 'lelijkerds' kunnen het zelf weer beter inschatten a/d hand van de eigen ervairngen van de reacties van de mensen om hen heen toch? Ach, ik merk dat ik als aziaat gewoon wat minder meeheb en minder positieve reacties uitlok met mijn uiterlijk. en das gewoon waar. Dus ik durf minder rmbt de mooie meisjes. Maar buiten meisjes om durf ik best veel.
  zondag 20 maart 2011 @ 02:53:19 #298
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_94362836
quote:
Op zondag 20 maart 2011 02:50 schreef Godshand het volgende:

[..]

ik ben zo vaak op mn smoel gegaan
Je zal altijd wel op je smoel daarvoor hoef je niet eens lelijk te zijn. Maar je moet gewoon de situatie goed is de kans klein dat het gaat lukken dan gewoon niet doen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_94363168
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 02:51 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

En eenieder heeft natuurlijk ook iets van een basis-elementaire ingebouwde visie op wat mooi is en wat lelijk. En de zelfbenoemde 'lelijkerds' kunnen het zelf weer beter inschatten a/d hand van de eigen ervairngen van de reacties van de mensen om hen heen toch? Ach, ik merk dat ik als aziaat gewoon wat minder meeheb en minder positieve reacties uitlok met mijn uiterlijk. en das gewoon waar. Dus ik durf minder rmbt de mooie meisjes. Maar buiten meisjes om durf ik best veel.
Ja en nee.

Ja, want in zekere zin hebben mooie mensen makkelijk praten en is het in de realiteit misschien lastiger dan in theorie.

Nee want het kan ook anders. Mensen kunnen veranderen. En dan niet zo zeer uiterlijk, maar innerlijk. Als ik voor mezelf spreek, een paar maanden geleden was m'n zelfvertrouwen echt non-existent. Voelde me serieus lelijk. Is nu totaal anders. M'n state of mind is heel anders, ik verzorg mezelf beter, kleed mezelf beter, en voel me dus minder lelijk, of zelfs aantrekkelijk af en toe. Als ik aandacht krijg bv. Uiterlijk ben ik niet veranderd.

Uiterlijk is weliswaar belangrijk, maar zeker voor mannen is het niet alles-bepalend of onoverkomelijk imo.
Ken genoeg mannen die ik persoonlijk niet knap vind die zat succes hebben in de liefde. Ze hebben genoeg andere kwaliteiten. En zelfvertrouwen vooral. Zonder hoop onderneem je niks. Als jij meer hoop zou koesteren en beetje goed gemutst en brutaal zou zijn, zou je vast meer succes kunnen hebben dan je denkt.

[ Bericht 1% gewijzigd door BlakeGriffin op 20-03-2011 03:12:15 ]
pi_94367839
quote:

[..]

Je hebt wel gevoel voor versieren (speels).

Mooie mensen hechten meer waarde aan iemands karakter. Alles wat voor jezelf makkelijk is waardeer je niet in anderen. Wat een ander zo bijzonder maakt, is dat hij dingen kan waar je zelf niet mee uit de voeten kunt. Is ook een vanzelfsprekende aanvulling. Onzekere meisjes waarderen zekerheid.

Ook wat je gemakkelijk kunt krijgen, verliest al snel zijn waarde. Mooie vrouwen kunnen mooie mannen krijgen. Ze weten uit ervaring dat niet iedere relatie leuk is en dat je aan een leuk koppie nog niet zoveel hebt. Ze kunnen echte versierders niet uitstaan, omdat die mannen hun voortdurend lastig vallen.

[ Bericht 5% gewijzigd door deelnemer2 op 20-03-2011 11:24:31 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')