Hey dat klinkt weer als een goed plan serieus. Ik zie het nu al voor me. Als dan die leuke jongens voorbijlopen ga jij ze gewoon lokken met doritos! Hey! *lacht* dorito? - Oh jawel komt goedquote:Op zondag 20 maart 2011 00:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht aan een zak chips, van die populaire. Doritos, met dipsaus. En dat die jongens dan om een chipje komen vragen. Wat moet ik dan doen op zo'n festival?
of paaseitjes uitdelen (mlig).quote:Op zondag 20 maart 2011 00:53 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hey dat klinkt weer als een goed plan serieus. Ik zie het nu al voor me. Als dan die leuke jongens voorbijlopen ga jij ze gewoon lokken met doritos! Hey! *lacht* dorito? - Oh jawel komt goed
En dan heb je het voordeel van het kunnen uitkiezen ook!
Ja ben ik het wel mee eens.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:53 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hey dat klinkt weer als een goed plan serieus. Ik zie het nu al voor me. Als dan die leuke jongens voorbijlopen ga jij ze gewoon lokken met doritos! Hey! *lacht* dorito? - Oh jawel komt goed
En dan heb je het voordeel van het kunnen uitkiezen ook!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neh dorits zijn voor lanterfanter perfekt. Niet lays, geen kaasknabbels, geen winegums.. Doritos.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 00:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht aan een zak chips, van die populaire. Doritos, met dipsaus. En dat die jongens dan om een chipje komen vragen.
Ik denk dat Lanterfant het goed kan brengen.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:59 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Neh dorits zijn voor lanterfanter perfekt. Niet lays, geen kaasknabbels, geen winegums.. Doritos.
of Pringles!
(neh, gewoon doritos.)
Gebeurt mij nou nooit dat ik meisjes mijn lievelingschips zie eten.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:13 schreef Supersoep het volgende:
Als ik meisjes mijn lievelingschips zie eten vraag ik er ook altijd eentje. En dan bijt ik daar zo kleine stukjes van af terwijl ik naar haar glimlach.
Lanterfant zou gelijk voor je vallen. Zeker weten.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:13 schreef Supersoep het volgende:
Als ik meisjes mijn lievelingschips zie eten vraag ik er ook altijd eentje. En dan bijt ik daar zo kleine stukjes van af terwijl ik naar haar glimlach.
Persoonlijk als ik knap zou zijn geweest zou ik het meisje dwingen dat ik uit dr hand eet (zij houd het vast) terwijl ik stukjes afknabbel van de chippie en ik flirtend naar dr kijk en lach. En uiteindelijk moet dat laatste stukje ook natuurlijk en dat kietelt bij haarquote:Op zondag 20 maart 2011 01:17 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Gebeurt mij nou nooit dat ik meisjes mijn lievelingschips zie eten.
En sorry dat ik het zeg, maar kleine stukjes van chips afknabbelen lijkt me nou echt een afknapper.
Vergeet de druppels dipsaus in de palm van haar hand niet!quote:Op zondag 20 maart 2011 01:23 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Persoonlijk als ik knap zou zijn geweest zou ik het meisje dwingen dat ik dan uit dr hand eet (zij houd het vast) terwijl ik stukjes afknabbel van de chippie en ik flirtend naar dr kijk en lach. En uiteindelijk moet dat laatste stukje ook natuurlijk en dat kietelt bij haar
Zie je, je kan het wel. Zelfs als je niet knap bent, waarderen vrouwen dat wel...quote:Op zondag 20 maart 2011 01:23 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Persoonlijk als ik knap zou zijn geweest zou ik het meisje dwingen dat ik uit dr hand eet (zij houd het vast) terwijl ik stukjes afknabbel van de chippie en ik flirtend naar dr kijk en lach. En uiteindelijk moet dat laatste stukje ook natuurlijk en dat kietelt bij haar
gewoon handen beetje achter je rug houden en beginnen met knabbelen terwijl ze dat chippe voor je houdt..!
nou kweenie. bij een leleijkerd zullen ze bij het laatste stukje de chips laten vallen. dat denk ik dan. of ze zullen al meteen loslaten. bij knappe mannen houden ze het chippie natuurlijk vast tot het laatst,quote:Op zondag 20 maart 2011 01:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zie je, je kan het wel. Zelfs als je niet knap bent, waarderen vrouwen dat wel...
wat een lulkoekquote:Op zondag 20 maart 2011 02:08 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
nou kweenie. bij een leleijkerd zullen ze bij het laatste stukje de chips laten vallen. dat denk ik dan. of ze zullen al meteen loslaten. bij knappe mannen houden ze het chippie natuurlijk vast tot het laatst,
Laten we zeggen dat een lelijke man meer succes boekt als hij 10x probeert om chips uit de hand van een vrouw te eten, dan dat hij het 10x nalaat omdat hij zichzelf te lelijk vindt.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:23 schreef Supersoep het volgende:
Dat hoeft geen lulkoek te zijn. Je kan het belang van uiterlijk tot een bepaald moment wel bagatelliseren, vooral in dit topic want het moet toch iets opbeurend blijven, maar op zulke momenten heeft het vaak de grootste invloed. Natuurlijk kunnen ze bij knappere mannen ook het laatste stukje laten vallen, maar dat zal dan iets minder gebeuren.
Seconded.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:38 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat een lelijke man meer succes boekt als hij 10x probeert om chips uit de hand van een vrouw te eten, dan dat hij het 10x nalaat omdat hij zichzelf te lelijk vindt.
Je bent pas lelijk als je zelf vindt dat je lelijk bent. Je bent zoals je je voelt. (Tot op zekere hoogte, vreselijke gedrochten met gelstekels en een centebakkie daargelaten.)
Ach iedereen vindt iemand anders weer leuk.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:23 schreef Supersoep het volgende:
Dat hoeft geen lulkoek te zijn. Je kan het belang van uiterlijk tot een bepaald moment wel bagatelliseren, vooral in dit topic want het moet toch iets opbeurend blijven, maar op zulke momenten heeft het vaak de grootste invloed. Natuurlijk kunnen ze bij knappere mannen ook het laatste stukje laten vallen, maar dat zal dan iets minder gebeuren.
Of je lelijk bent of bepaalt meestal je omgeving die hebben daar een enorme invloed op.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:38 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat een lelijke man meer succes boekt als hij 10x probeert om chips uit de hand van een vrouw te eten, dan dat hij het 10x nalaat omdat hij zichzelf te lelijk vindt.
Je bent pas lelijk als je zelf vindt dat je lelijk bent. Je bent zoals je je voelt. (Tot op zekere hoogte, vreselijke gedrochten met gelstekels en een centebakkie daargelaten.)
Ja he ok maar dat je het allemaal afhoudt (als leijkerd zijnde, wle of niet) is ook een stuk zelfbescherming.. voor mij wel. je kunt wel stellen dat iemand 10-20-30x moet proberen en 29x zijn neus moet stoten met de kans dat die ene keer .. maar wie heeft daar eigenlijk zin in?quote:Op zondag 20 maart 2011 02:38 schreef VonHinten het volgende:
[..]
ik ben zo vaak op mn smoel gegaanquote:Op zondag 20 maart 2011 02:45 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja he ok maar dat je het allemaal afhoudt (als leijkerd zijnde, wle of niet) is ook een stuk zelfbescherming.. voor mij wel. je kunt wel stellen dat iemand 10-20-30x moet proberen en 29x zijn neus moet stoten met de kans dat die ene keer .. maar wie heeft daar eigenlijk zin in?
En eenieder heeft natuurlijk ook iets van een basis-elementaire ingebouwde visie op wat mooi is en wat lelijk. En de zelfbenoemde 'lelijkerds' kunnen het zelf weer beter inschatten a/d hand van de eigen ervairngen van de reacties van de mensen om hen heen toch? Ach, ik merk dat ik als aziaat gewoon wat minder meeheb en minder positieve reacties uitlok met mijn uiterlijk. en das gewoon waar. Dus ik durf minder rmbt de mooie meisjes. Maar buiten meisjes om durf ik best veel.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Of je lelijk bent of bepaalt meestal je omgeving die hebben daar een enorme invloed op.
Je zal altijd wel op je smoel daarvoor hoef je niet eens lelijk te zijn. Maar je moet gewoon de situatie goed is de kans klein dat het gaat lukken dan gewoon niet doen.quote:
Ja en nee.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:51 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En eenieder heeft natuurlijk ook iets van een basis-elementaire ingebouwde visie op wat mooi is en wat lelijk. En de zelfbenoemde 'lelijkerds' kunnen het zelf weer beter inschatten a/d hand van de eigen ervairngen van de reacties van de mensen om hen heen toch? Ach, ik merk dat ik als aziaat gewoon wat minder meeheb en minder positieve reacties uitlok met mijn uiterlijk. en das gewoon waar. Dus ik durf minder rmbt de mooie meisjes. Maar buiten meisjes om durf ik best veel.
Je hebt wel gevoel voor versieren (speels).quote:Op zondag 20 maart 2011 01:23 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Persoonlijk als ik knap zou zijn geweest zou ik het meisje dwingen dat ik uit dr hand eet (zij houd het vast) terwijl ik stukjes afknabbel van de chippie en ik flirtend naar dr kijk en lach. En uiteindelijk moet dat laatste stukje ook natuurlijk en dat kietelt bij haar
gewoon handen beetje achter je rug houden en beginnen met knabbelen terwijl ze dat chippe voor je houdt..!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |