Een directe benadering is een oproep plaatsen voor een stapvriendinnetje. Vroeger plaatste je gewoon een contactadvertentie. Kan nog, bijvoorbeeld op marktplaats. Waar doe je dat tegenwoordig het beste?quote:Op zondag 20 maart 2011 00:09 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja, nou, ik heb sinds kort wel via internet iemand, in het zuiden des lands dus, maar dat is nog een heel uitgepluis hoor.
Pff. Ik zat daarnet druk te googelen op Synesthesie, of daar meetings van zijn, dat we dan zo met zijn allen over de kleuren kunnen praten, maar nee hoor.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Synesthesie_%28zintuig%29quote:Op zondag 20 maart 2011 00:09 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja, nou, ik heb sinds kort wel via internet iemand, in het zuiden des lands dus, maar dat is nog een heel uitgepluis hoor.
Pff. Ik zat daarnet druk te googelen op Synesthesie, of daar meetings van zijn, dat we dan zo met zijn allen over de kleuren kunnen praten, maar nee hoor.
Klopt. Daar heb ik ook al naar zitten googelen. Bij zulke gelegenheden kan ik gewoon, heel rustig, doen alsof ik toevallig kom aangelopen en heel toevallig eens lekker van de muziek kom genieten. Op de grond zitten, mijn benen zo uitgestrekt. Misschien nog wat aanlokkelijk voedsel in de hand. En afwachten maar.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:11 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
De zomer komt er weer aan en dat betekent: langer licht tot 10-11 uur savonds. En veel gratis openlucht feesten!
Een "random" stapmaatje is natuurlijk niet geschikt voor mij als onervaren persoon.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:14 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
Een directe benadering is een oproep plaatsen voor een stapvriendinnetje. Vroeger plaatste je gewoon een contactadvertentie. Kan nog, bijboorbeeld op marktplaats. Waar doe je dat tegenwoordig het beste?
Rationeel gezien kun je wel een hoop andere dingen doen, maar je beeld is niet helder. Vertroebeld door onzekerheid (= mijn interpretatie dus).quote:Op zondag 20 maart 2011 00:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Rationeel gezien kan ik ook niet "zomaar" 's nachts de metro eens even lekker pakken, in een slettenoutfitje, op een bankje roken ( = met gangsters, zwervers), zo 's nachts, jeetje. Dat kan gewoon niet alleen. Nee.
Natuurlijk wel. Dan kun je tenminste gewoon samen naar alle uitgaansgelegenheden.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
Een "random" stapmaatje is natuurlijk niet geschikt voor mij als onervaren persoon.
hehehe nee, al die mensen alto/gabbers/sjonnies/ die trekken al in groepen met mekaar op. kom daar maar eens tussen tenzij je rare toeren uithaalt. heb ik wel geprobeer dhoor. maar stel je eens voor de reacties die je dan krijgt als je zelf geen 'looker' bent. het beste dat werkt is om je bijna in de buurt van zomaar een gemiddeld chille groep te begeven, dat kan ik wel. en dan voorzichtig met ze meelachen ofzo. en als er een klik is of een vraag komt, komt er vanzelf meer. ze zien dat je chil bent en je mag met de pack mee. dat kan ik.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
Precies, daar kan jij ook scoren..
Als van die alto's al op je af komen...
Nu alleen de leukste eruit pikken
Ik zou aanraden om eerst een paar keer veilig afspreken, kijken of het echt klikt en dan gaan stappen. Ik zie eigenlijk het nut niet zo om met onbekenden te gaan stappen.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:18 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Dan kun je tenminste gewoon samen naar alle uitgaansgelegenheden.
als er iemand weinig om uiterlijk geven zijn het alto's wel...quote:Op zondag 20 maart 2011 00:20 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
hehehe nee, al die mensen alto/gabbers/sjonnies/ die trekken al in groepen met mekaar op. kom daar maar eens tussen tenzij je rare toeren uithaalt. heb ik wel geprobeer dhoor. maar stel je eens voor de reacties die je dan krijgt als je zelf geen 'looker' bent. het beste dat werkt is om je bijna in de buurt van zomaar een gemiddeld chille groep te begeven, dat kan ik wel. en dan voorzichtig met ze meelachen ofzo. en als er een klik is of een vraag komt, komt er vanzelf meer. ze zien dat je chil bent en je mag met de pack mee. dat kan ik.
maar wat ik wil, zijn de meiden. en dat is een stuk lastiger. er is namelijk vershcil tussen een aardige jongen dat met ons mee ga, en een 'wat een lekker ding daar wil ik wel wat meer mee' dus. En dat laatste zit er voor mij niet in. Dus ik heb de ballen wel om contact te maken met mensen, alleen de looks niet. waardoor ik erg onzeker ben tegenover meisjes.
Je moet een stapvriendinnetje vinden waarmee je kan opschieten. Stel je bent alleen. Dan is uitgaan lastig. Want je kunt wel naar een uitgaangsgelegenheid toegaan. Maar daar sta je dan ongemakkelijk te zijn, Ga je met z'n tweeen is dat probleem opgelost. Je moet elkaar natuurlijk wel steunen en bij elkaar blijven.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:20 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik zou aanraden om eerst een paar keer veilig afspreken, kijken of het echt klikt en dan gaan stappen. Ik zie eigenlijk het nut niet zo om met onbekenden te gaan stappen.
Maar jij noemt ook niet mijn directe oplossing, lichtpuntjes.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:18 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Rationeel gezien kun je wel een hoop andere dingen doen, maar je beeld is niet helder. Vertroebeld door onzekerheid (= mijn interpretatie dus).
Je wilt heel graag een vriendje (toch? if not: hypothetisch).
Er zijn allerlei manieren om de kans te vergroten dat dat gebeurt. Nu, als je letterlijk zegt "ik snap het gewoon niet" zie je het echt niet zitten. Dus je bent te down om lichtpuntjes te zien. Om optimistisch te worden. Om aanknopingspunten te zien. (als ik het mis heb neem me niet kwalijk, 't is sowieso een beetje gechargeerd/generaliserend)
Morgen is dat wellicht weer anders, zie je in sommige dingen hoop, of de oplossing. Als dat zo is ben je dan minder onzeker.
Zo zie ik het. En ik bedoel er ook helemaal niks negatiefs mee. Het is niet veroordelend, en ik bedoel met onzeker ook niet te zeggen dat er iets scheelt aan je eigendunk. Slechts op het gebied van relaties bedoel ik het. Zoals iemand anders misschien perfect zelfverzekerd kan zijn maar even niet als hij een toespraak moet houden; daar is hij onzeker over. ik geef maar een voorbeeld.
En ik herken het zelf heel goed. Heck, misschien is wel pure projectie.![]()
Ik heb best zelfvertrouwen op een hele hoop vlakken maar op relatiegebied is het soms echt huilen met de pet op. Wanhoop nabij.
Al gedaan, eerste ontmoeting Stappen. Heb er een goede vriendin aan overgehouden ( ver weg). Vanwege haar poëtische inslag en vrije geest voelde het meteen goed, vertrouwd en "veilig".quote:Op zondag 20 maart 2011 00:20 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik zou aanraden om eerst een paar keer veilig afspreken, kijken of het echt klikt en dan gaan stappen. Ik zie eigenlijk het nut niet zo om met onbekenden te gaan stappen.
Het was een succes en je bent ook haar netwerk aan het verkennen. Dat gaat goed.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
Al gedaan, eerste ontmoeting Stappen. Heb er een goede vriendin aan overgehouden ( ver weg). Vanwege haar poëtische inslag en vrije geest voelde het meteen goed, vertrouwd en "veilig".
Ik worstel met dezelfde issues. Zodra ik de oplossing heb krijg je onmiddellijk een kopietje.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Maar jij noemt ook niet mijn directe oplossing, lichtpuntjes.
Het is flauw om te verwachten dat je een directe oplossing aangereikt krijgt voor al je problemen. Als het gaat om onzekerheid al helemaal. Laten we eens wat concreten tips op een rijtje zetten die uitvoerbaarzijn:quote:Op zondag 20 maart 2011 00:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Maar jij noemt ook niet mijn directe oplossing, lichtpuntjes.
Ga je daar jongens in het wild voeren ofzoquote:Op zondag 20 maart 2011 00:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Klopt. Daar heb ik ook al naar zitten googelen. Bij zulke gelegenheden kan ik gewoon, heel rustig, doen alsof ik toevallig kom aangelopen en heel toevallig eens lekker van de muziek kom genieten. Op de grond zitten, mijn benen zo uitgestrekt. Misschien nog wat aanlokkelijk voedsel in de hand. En afwachten maar.
[..]
Een "random" stapmaatje is natuurlijk niet geschikt voor mij als onervaren persoon.
Oh. Ik dacht aan een zak chips, van die populaire. Doritos, met dipsaus. En dat die jongens dan om een chipje komen vragen. Wat moet ik dan doen op zo'n festival?quote:Op zondag 20 maart 2011 00:39 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ga je daar jongens in het wild voeren ofzo
Stel dat ik als jongen een meid alleen ztten op zo'n feest met een donner kebap in dr handen. En ze geniet. van dr kebap en de zon met een lach op dr gezicht. Dat komt denk ik vrij gesloten en.. hoe zeg je dat, behouden over. Alsof je niet lastig gevallen wilt worden. Ik denk niet dat jongens daar gauw op zullen afstappen.
Je laten versieren.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht aan een zak chips, van die populaire. Doritos, met dipsaus. En dat die jongens dan om een chipje komen vragen. Wat moet ik dan doen op zo'n festival?
Dansen.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht aan een zak chips, van die populaire. Doritos, met dipsaus. En dat die jongens dan om een chipje komen vragen. Wat moet ik dan doen op zo'n festival?
muziek luisteren, genieten en dan komt de rest vanzelf wel . Ik denk namelijk dat je te veel nadenktquote:Op zondag 20 maart 2011 00:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Praten met mensen..quote:Op zondag 20 maart 2011 00:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee, mijn plan werd zojuist afgewezen? En ik moet wel jongens aantrekken ipv afstoten. En als ik ze afstoot door 'in m'n eigen wereldje te gaan eten', is dat fout.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:46 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
muziek luisteren, genieten en dan komt de rest vanzelf wel . Ik denk namelijk dat je te veel nadenkt
Nou.. ik heb andere ervaringen eigenlijk. de praktijk zorgt er wel voor dat de balans wordt opgemaakt. de mooie vwo/alto/goth-meisjes zullen toch gaan voor de mooie mannelijke equivalent. je komt die uitersten van 'beauty and the beast' niet vaak tegen is mijn ervaring. Het kan wel en ik zou me er best onder kunnen begeven in de hoop dat.. Maar het punt is, ik wil zelf zoveel meer kunnen bieden dan mijn kansen te nemen met hoe ik nu ben (wat niet veel is) ik heb geen zin in een loterij.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
als er iemand weinig om uiterlijk geven zijn het alto's wel...
de grootste mannelijk gedrochten hebben de lekkerste gothic meisjes
dus ik zou gewoon doen...
Dat is slechts een interpretatie. Je kunt best een kerel versieren met een zak chips in je hand hoor.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee, mijn plan werd zojuist afgewezen? En ik moet wel jongens aantrekken ipv afstoten. En als ik ze afstoot door 'in m'n eigen wereldje te gaan eten', is dat fout.
Hey dat klinkt weer als een goed plan serieus. Ik zie het nu al voor me. Als dan die leuke jongens voorbijlopen ga jij ze gewoon lokken met doritos! Hey! *lacht* dorito? - Oh jawel komt goedquote:Op zondag 20 maart 2011 00:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
of paaseitjes uitdelen (mlig).quote:Op zondag 20 maart 2011 00:53 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hey dat klinkt weer als een goed plan serieus. Ik zie het nu al voor me. Als dan die leuke jongens voorbijlopen ga jij ze gewoon lokken met doritos! Hey! *lacht* dorito? - Oh jawel komt goed
En dan heb je het voordeel van het kunnen uitkiezen ook!
Ja ben ik het wel mee eens.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:53 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hey dat klinkt weer als een goed plan serieus. Ik zie het nu al voor me. Als dan die leuke jongens voorbijlopen ga jij ze gewoon lokken met doritos! Hey! *lacht* dorito? - Oh jawel komt goed
En dan heb je het voordeel van het kunnen uitkiezen ook!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neh dorits zijn voor lanterfanter perfekt. Niet lays, geen kaasknabbels, geen winegums.. Doritos.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 00:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht aan een zak chips, van die populaire. Doritos, met dipsaus. En dat die jongens dan om een chipje komen vragen.
Ik denk dat Lanterfant het goed kan brengen.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:59 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Neh dorits zijn voor lanterfanter perfekt. Niet lays, geen kaasknabbels, geen winegums.. Doritos.
of Pringles!
(neh, gewoon doritos.)
Gebeurt mij nou nooit dat ik meisjes mijn lievelingschips zie eten.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:13 schreef Supersoep het volgende:
Als ik meisjes mijn lievelingschips zie eten vraag ik er ook altijd eentje. En dan bijt ik daar zo kleine stukjes van af terwijl ik naar haar glimlach.
Lanterfant zou gelijk voor je vallen. Zeker weten.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:13 schreef Supersoep het volgende:
Als ik meisjes mijn lievelingschips zie eten vraag ik er ook altijd eentje. En dan bijt ik daar zo kleine stukjes van af terwijl ik naar haar glimlach.
Persoonlijk als ik knap zou zijn geweest zou ik het meisje dwingen dat ik uit dr hand eet (zij houd het vast) terwijl ik stukjes afknabbel van de chippie en ik flirtend naar dr kijk en lach. En uiteindelijk moet dat laatste stukje ook natuurlijk en dat kietelt bij haarquote:Op zondag 20 maart 2011 01:17 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Gebeurt mij nou nooit dat ik meisjes mijn lievelingschips zie eten.
En sorry dat ik het zeg, maar kleine stukjes van chips afknabbelen lijkt me nou echt een afknapper.
Vergeet de druppels dipsaus in de palm van haar hand niet!quote:Op zondag 20 maart 2011 01:23 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Persoonlijk als ik knap zou zijn geweest zou ik het meisje dwingen dat ik dan uit dr hand eet (zij houd het vast) terwijl ik stukjes afknabbel van de chippie en ik flirtend naar dr kijk en lach. En uiteindelijk moet dat laatste stukje ook natuurlijk en dat kietelt bij haar
Zie je, je kan het wel. Zelfs als je niet knap bent, waarderen vrouwen dat wel...quote:Op zondag 20 maart 2011 01:23 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Persoonlijk als ik knap zou zijn geweest zou ik het meisje dwingen dat ik uit dr hand eet (zij houd het vast) terwijl ik stukjes afknabbel van de chippie en ik flirtend naar dr kijk en lach. En uiteindelijk moet dat laatste stukje ook natuurlijk en dat kietelt bij haar
gewoon handen beetje achter je rug houden en beginnen met knabbelen terwijl ze dat chippe voor je houdt..!
nou kweenie. bij een leleijkerd zullen ze bij het laatste stukje de chips laten vallen. dat denk ik dan. of ze zullen al meteen loslaten. bij knappe mannen houden ze het chippie natuurlijk vast tot het laatst,quote:Op zondag 20 maart 2011 01:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zie je, je kan het wel. Zelfs als je niet knap bent, waarderen vrouwen dat wel...
wat een lulkoekquote:Op zondag 20 maart 2011 02:08 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
nou kweenie. bij een leleijkerd zullen ze bij het laatste stukje de chips laten vallen. dat denk ik dan. of ze zullen al meteen loslaten. bij knappe mannen houden ze het chippie natuurlijk vast tot het laatst,
Laten we zeggen dat een lelijke man meer succes boekt als hij 10x probeert om chips uit de hand van een vrouw te eten, dan dat hij het 10x nalaat omdat hij zichzelf te lelijk vindt.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:23 schreef Supersoep het volgende:
Dat hoeft geen lulkoek te zijn. Je kan het belang van uiterlijk tot een bepaald moment wel bagatelliseren, vooral in dit topic want het moet toch iets opbeurend blijven, maar op zulke momenten heeft het vaak de grootste invloed. Natuurlijk kunnen ze bij knappere mannen ook het laatste stukje laten vallen, maar dat zal dan iets minder gebeuren.
Seconded.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:38 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat een lelijke man meer succes boekt als hij 10x probeert om chips uit de hand van een vrouw te eten, dan dat hij het 10x nalaat omdat hij zichzelf te lelijk vindt.
Je bent pas lelijk als je zelf vindt dat je lelijk bent. Je bent zoals je je voelt. (Tot op zekere hoogte, vreselijke gedrochten met gelstekels en een centebakkie daargelaten.)
Ach iedereen vindt iemand anders weer leuk.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:23 schreef Supersoep het volgende:
Dat hoeft geen lulkoek te zijn. Je kan het belang van uiterlijk tot een bepaald moment wel bagatelliseren, vooral in dit topic want het moet toch iets opbeurend blijven, maar op zulke momenten heeft het vaak de grootste invloed. Natuurlijk kunnen ze bij knappere mannen ook het laatste stukje laten vallen, maar dat zal dan iets minder gebeuren.
Of je lelijk bent of bepaalt meestal je omgeving die hebben daar een enorme invloed op.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:38 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat een lelijke man meer succes boekt als hij 10x probeert om chips uit de hand van een vrouw te eten, dan dat hij het 10x nalaat omdat hij zichzelf te lelijk vindt.
Je bent pas lelijk als je zelf vindt dat je lelijk bent. Je bent zoals je je voelt. (Tot op zekere hoogte, vreselijke gedrochten met gelstekels en een centebakkie daargelaten.)
Ja he ok maar dat je het allemaal afhoudt (als leijkerd zijnde, wle of niet) is ook een stuk zelfbescherming.. voor mij wel. je kunt wel stellen dat iemand 10-20-30x moet proberen en 29x zijn neus moet stoten met de kans dat die ene keer .. maar wie heeft daar eigenlijk zin in?quote:Op zondag 20 maart 2011 02:38 schreef VonHinten het volgende:
[..]
ik ben zo vaak op mn smoel gegaanquote:Op zondag 20 maart 2011 02:45 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja he ok maar dat je het allemaal afhoudt (als leijkerd zijnde, wle of niet) is ook een stuk zelfbescherming.. voor mij wel. je kunt wel stellen dat iemand 10-20-30x moet proberen en 29x zijn neus moet stoten met de kans dat die ene keer .. maar wie heeft daar eigenlijk zin in?
En eenieder heeft natuurlijk ook iets van een basis-elementaire ingebouwde visie op wat mooi is en wat lelijk. En de zelfbenoemde 'lelijkerds' kunnen het zelf weer beter inschatten a/d hand van de eigen ervairngen van de reacties van de mensen om hen heen toch? Ach, ik merk dat ik als aziaat gewoon wat minder meeheb en minder positieve reacties uitlok met mijn uiterlijk. en das gewoon waar. Dus ik durf minder rmbt de mooie meisjes. Maar buiten meisjes om durf ik best veel.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Of je lelijk bent of bepaalt meestal je omgeving die hebben daar een enorme invloed op.
Je zal altijd wel op je smoel daarvoor hoef je niet eens lelijk te zijn. Maar je moet gewoon de situatie goed is de kans klein dat het gaat lukken dan gewoon niet doen.quote:
Ja en nee.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:51 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En eenieder heeft natuurlijk ook iets van een basis-elementaire ingebouwde visie op wat mooi is en wat lelijk. En de zelfbenoemde 'lelijkerds' kunnen het zelf weer beter inschatten a/d hand van de eigen ervairngen van de reacties van de mensen om hen heen toch? Ach, ik merk dat ik als aziaat gewoon wat minder meeheb en minder positieve reacties uitlok met mijn uiterlijk. en das gewoon waar. Dus ik durf minder rmbt de mooie meisjes. Maar buiten meisjes om durf ik best veel.
Je hebt wel gevoel voor versieren (speels).quote:Op zondag 20 maart 2011 01:23 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Persoonlijk als ik knap zou zijn geweest zou ik het meisje dwingen dat ik uit dr hand eet (zij houd het vast) terwijl ik stukjes afknabbel van de chippie en ik flirtend naar dr kijk en lach. En uiteindelijk moet dat laatste stukje ook natuurlijk en dat kietelt bij haar
gewoon handen beetje achter je rug houden en beginnen met knabbelen terwijl ze dat chippe voor je houdt..!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |