nee nee... het probleem is dat ik me nu wel weer vrij stabiel/ goed voel, dus ik zou nu bijvoorbeeld niet eens weten wat ik moet zeggen? en ik weet ook helemaal niet meer wat ik op het formulier moet invullen?? ( ja, die heb ik nog steeds niet af)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:07 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je maakt je natuurlijk zorgen over je bezoek aan de psycholoog.
Dat ligt er ook aan he. Je kan ook in mijn categorie vallen en 0 aandacht krijgen. Maar ja ik weet niet hoe je eruit ziet en hoe je je gedraagtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik hoop hetIs er toch nog goed nieuws voor me
Ach man, als je eenmaal een beetje door hebt hoe je vrouwen via internet moet benaderen heb je binnen no time een nieuwe date geregeld. Je hebt het al eens eerder gedaan, dus dat lukt je heus wel opnieuw.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:23 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja dat zijn beginnersfouten die ik maak. Ik dacht omdat de meiden het belangrijk vinden dat je veel vrienden hebt dat dit status verhogend zou werken.
Net zoals ik veel beginners fouten maakte met die uit Enschede. Helaas krijg ik geen mogelijkheden en kansen om van mijn fouten te leren want het is vrijwel onmogelijk om nieuwe dames te vinden.
Nep-zelfverzekerd zijn bedoel je, ofwel: overcompenseren (narcisme).quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:33 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Om het weer te nuanceren voor je. Die "player" technieken zijn gewoon de normale technieken die iedereen hoort te gebruiken om het meisje te versieren. Dus gewoon gezellig zijn, haar complimenten geven maar niet op een slijmerige manier, zelfverzekerd de leiding nemen, enz.
Maar voelt het dan nog goed? Heb je er geen kunstmatig gevoel bij, ga je alleen maar voor de platte sex, als je deze technieken toepast? Benader je dan alleen maar vrouwen van je 'eigen schoonheid' (die met een laag zelfvertrouwen toch al brak is) die je denkt te kunnen domineren of stap je met deze tips&trics ook af op de chick met score 12 in een schaal van 1 tot 10?quote:Bijvoorbeeld over die PUA technieken. Wat PUA smerig maakt is dat het allemaal van te voren gepland is en vooral om meisjes te neuken. Maar als je logisch nadenkt, dan kan je inzien dat het gewoon de manier is dat je het moet aanpakken.
Niks aan toe te voegenquote:Een interessante opening om haar aandacht te krijgen, een leuk gesprek, duidelijk maar toch subtiel flirten, leiding nemen, haar een goed gevoel geven, enz.
Als je niet serieus iets aan je instelling verandert zien de vrouwen je over een paar jaar ècht niet ineens wel staan hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik hoop hetIs er toch nog goed nieuws voor me
Nja, het is fijn om eens positief nieuws te hebben. Dingen veranderen kost veel tijd en het zal me benieuwen hoeveel tijd dat me kostquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:51 schreef Chuen het volgende:
[..]
Als je niet serieus iets aan je instelling verandert zien de vrouwen je over een paar jaar ècht niet ineens wel staan hoor.
Ik zou er in ieder geval niet op wachten.
Och, even een reactie op een faalversierpoging in Den Haag gister. Mijn post in Datingsite ervaringen zegt genoegquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:05 schreef deelnemer het volgende:
[..]
We kennen geen polygamie, dus het zou niet uit moeten maken. Hooguit heb je alleen tweede keus. Maar er gaan tegenwoordig zoveel mensen uit elkaar, dat er een constante aanwas is.
Je hebt gelijk denk ik. We noemen het onzekerheid.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik ervaar het als enorme druk als iets alleen om mij draait (middelpunt van de belangstelling). Ik denk omdat iedereen dan op me let en ik 'leuk' moet zijn voor mijn gevoel.Maar ik klap niet dicht of zo en ik doe wel gewoon gezellig met iedereen. Dan is het toch geen verlegenheid? Mss eerder onzekerheid..of zo...
ja ja ... dat maakt allemaal deel uit van het denken daarover.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nee nee... het probleem is dat ik me nu wel weer vrij stabiel/ goed voel, dus ik zou nu bijvoorbeeld niet eens weten wat ik moet zeggen? en ik weet ook helemaal niet meer wat ik op het formulier moet invullen?? ( ja, die heb ik nog steeds niet af)
Be patient.quote:Nee bah laat maar. Nu ben ik opeens weer seksueel gefrustreerd.
(Voor de gemaak nummer ik ff alles zodat je weet waar ik op reageerd):quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:47 schreef IkHaatRegistrerenOpFora het volgende:
[..]
1. Nep-zelfverzekerd zijn bedoel je, ofwel: overcompenseren (narcisme).
[..]
2. Maar voelt het dan nog goed? Heb je er geen kunstmatig gevoel bij, ga je alleen maar voor de platte sex, als je deze technieken toepast? Benader je dan alleen maar vrouwen van je 'eigen schoonheid' (die met een laag zelfvertrouwen toch al brak is) die je denkt te kunnen domineren of stap je met deze tips&trics ook af op de chick met score 12 in een schaal van 1 tot 10?
[..]
3. Niks aan toe te voegen
Ik vraag mij zowieso af wie meestal het eerste conctact maakt of bepaald en 'de leiding' neemt.
Als man ben je toch wat meer 'autistisch' gewired, alleen al de flirt/interesse-signalen van een vrouw leren herkennen, levert je volgens mij al een ratio x5 meer contact opWat dat betreft zijn het gros van de mannen- en vrouwen imo net zo onzeker.
Bedoel je dat strawberry niet is wie ze ze zegt dat ze is? Lijkt me wel vreemd, want ze heeft duizenden posts waar ze gewoon normaal doet. Misschien kunnen we allemaal samen gaan klagen ofzo.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:55 schreef Godshand het volgende:
Wel vaag hoor, dat gedoe met haar vader. Kan er niet echt de vinger op krijgen...
Nieuw topic geopend: Ban Strawberry opheffenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:44 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Bedoel je dat strawberry niet is wie ze ze zegt dat ze is? Lijkt me wel vreemd, want ze heeft duizenden posts waar ze gewoon normaal doet. Misschien kunnen we allemaal samen gaan klagen ofzo.
Als je reageert op de posten van anderen dan kun je jezelf niet goed verbergen. Strawberry houd altijd rekening met de gevoelens van anderen, kan mensen goed inschatten en adequaat reageren. Dat is voor mij voldoende basis voor een gedachte wisseling.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:24 schreef iwannabehigh het volgende:
Hoe kom je er ooit echt achter wat nou de waarheid is..
Wat bedoel je daarmee?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:38 schreef Supersoep het volgende:
Al zou het wel verklaren waarom ze moeilijk te verkrijgen is. Aan iets anders kan het gewoon niet liggen.
Lol. Hoef ze niet perse een volwassen man daarvoor te zijn.quote:
Ik heb even in de post geschiedenis van Strawberry gekeken. Uit het topic Karakter--> Waar val je op? uit 2005 blijkt het toch een nog een vrij jong meisje te zijn die zich afvraagt wat spontaan betekent en het zit op te zoeken in haar woordenboek.quote:
Ja, maar persoonlijke dingen laat ze nooit kwijt, meer dan iwannabehighquote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:44 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Bedoel je dat strawberry niet is wie ze ze zegt dat ze is? Lijkt me wel vreemd, want ze heeft duizenden posts waar ze gewoon normaal doet. Misschien kunnen we allemaal samen gaan klagen ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |