abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94290225
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 14:11 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee alle leuke meisjes. En de trollen ook.
Oneens, ik heb een aantal hele leuke vriendinnen die nog geen relatie hebben gehad. :P
  vrijdag 18 maart 2011 @ 14:35:03 #227
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_94291065
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 14:13 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oneens, ik heb een aantal hele leuke vriendinnen die nog geen relatie hebben gehad. :P
Oh stuur maar meteen door dan.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_94293613
quote:
15s.gif Op donderdag 17 maart 2011 18:14 schreef Godshand het volgende:

[..]

Sodeju, wanneer ga je nu meeposten in dat BDD topic dat ik linkte? :{
Net zo hardleers als MLiG ook :')
Nou naar de mening van dat meisje over mijn uiterlijk afgelopen vrijdag dat ik zo lelijk ben in combinatie met vrouwelijke collega's die hetzelfde zeggen, meiden die op vakantie zeiden ik lelijk was (ze zeiden het iets te hard zodat ik het kon horen) en op de sportschool dat ik uitgelachen werd hebben ervoor gezorgd dat ik een knop heb omgezet in mijn hoofd.
Waar ik eerst altijd nog een beetje hoop had om een vriendin te krijgen heb ik nu besloten dat het in mijn geval onmogelijk is. En ik heb er vrede mee.

Waar ik letterlijk 10 jaar obsessief probeerde een vriendin te krijgen maar het nog niet eens lukte om een gesprek te krijgen + de andere obsessie er proberen goed genoeg uit te zien voor de dames (deze obsessie is nog niet verdwenen).
Elke dag dacht ik eraan wanneer het mij nou eens een keer ging lukken en hoe ouder ik werd hoe meer gefrustreerd en obsessiever ik hiermee omging. IK droomde ervan en vooral dat het altijd dikke faal is. Zo droomde ik vorige week donderdag nog dat ik met 2 dames en 2 gasten een film aan het kijken was op de bank. Ik werd compleet genegeerd ookal probeerde ik een gesprek te beginnen. Toen die 2 gasten opeens uit mijn droom verdwenen bleef ik alleen achter met die 2 dames en toen droomde ik dat ik onzichtbaar was.

IK val niet op lelijke meiden ( sorry maar dit lukt me gewoon niet ). Ze moet er gemiddeld uitzien, een zesje. Dit is dan ook heel eerlijk want andersom kan ik dan ook niet verlangen dat een meisje op een lelijke jongen valt.

Neemt niet weg dat ik wel blijf meelezen deze reeks en ik verwacht dat het Mylifeisgrey wel gaat lukken binnenkort omdat hij immers meiden kan benaderen en ze komen zelfs naar hem toe. En natuurlijk ben ik benieuwd hoe andere users het voor elkaar krijgen.

En ja Schenkstroop :D ik vermoed dat wij een beetje hetzelfde probleem hebben alleen dat ik minder kieskeurig ben dan jij en ik vind het dan ook knap dat je niet verdrinkt in zelfmedelijden terwijl het verschrikkelijk pijn moet doen.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 15:52:23 #229
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94294093
Hoe vaak heb je het al wel niet opgegeven :')?
I never workout
pi_94294310
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 15:52 schreef reetveter het volgende:
Hoe vaak heb je het al wel niet opgegeven :')?
Afgelopen weekend heb ik het echt opgegeven want er is iets gebeurd in mijn hoofd, een knop is omgezet.

En ik vind het niet eens erg. Want ik voelde me elke kut hierdoor. Nu besef ik dat niet iedereen een vriendin kan krijgen en zo erg is het eigenlijk niet..

Ik heb bijvoorbeeld altijd nog mijn werk en hobby's en heb hier dan extra veel tijd voor :) Bovendien word ik ook eenvoudig rijk op deze manier. Aankomende Zondag ga ik in mijn eentje naar Engeland en ik kijk er al naar uit.

En vrienden hoef ik trouwens niet. Mijn hele leven al gehad en ik kan makkelijk zonder. Daar kies ik dan ook zelf voor. Pas als ik een vriendin heb (niet mogelijk dus) wil ik vrienden erbij. En vrienden maken daar ben ik altijd erg goed in ;)

Trouwens dat neemt niet weg dat ik niet gewoon vriendschappelijk contact met meiden wil want dit kan ik wel krijgen (via internet, meiden irl vooral in vriendengroep willen niks van me weten :D) . Echter geïnteresseerd in meer zullen ze nooit worden.

Ik vermoed trouwens ook dat als je zo faalt als ik op bepaalde gebieden dat je leeftijd rond de 25 erg gevaarlijk is. Ik vermoed dat de meeste zelfmoorden gebeuren rond die leeftijd. Maar ik lijk die suïcidale periode te overleven. (ook wel een beetje dankzij fok aangezien ik hier mijn oneindige bron van frustraties heb kunnen uiten)

[ Bericht 4% gewijzigd door richard_prf op 18-03-2011 16:12:27 ]
  vrijdag 18 maart 2011 @ 16:16:47 #231
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94295219
Je kan beter wel vrienden hebben.
I never workout
pi_94295799
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 16:16 schreef reetveter het volgende:
Je kan beter wel vrienden hebben.
Ik kan prima zonder vrienden. Het boeit me vrij weinig of ik ze heb of niet. Als ik vrienden wil dan maak ik ze het is makkelijk. Ik probeerde altijd via mijn vrienden dames te bereiken maar als ze niks van me willen weten dan houd het op. En ik heb geen zin om mezelf steeds weer zo kut te voelen dus is acceptatie het beste. Dat kleine beetje hoop dat ik altijd had is verdwenen en gelukkig maar want nu kan ik het pas echt accepteren.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 16:43:57 #233
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94296493
Volgens mij doe je alles behalve het accepteren.
I never workout
  vrijdag 18 maart 2011 @ 16:44:54 #234
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94296534
Ik heb zelf altijd als ik het helemaal opgeef en de situatie accepteer zoals het is. Dat ik meer durf dan ga ik ook weer uit. Dus in die zin helpt het wel want dat geeft een leuk effect. Maar ik weet uit ervaring dat jejezelf alleen voor de gek houdt. En straks weer in dezelfde ellende terecht komt als voorheen. Simpelweg omdat je nooit hebt opegelost waar je mee zat. En vrouwen kom krijg je heus wel weer meetemaken. Dat is voor mij iig wel zo.

Dus tenzij je echt niets meer van vrouwen moet kom je die problemen heus wel weer tegen. Dus you gotta face your demons. Je moet het echt oplossen, ik ook. vrouwen zijn het probleem, en dat moet je niet uit de weg gaan. Makkelijk gezegd natuurlijk dat snap ik als geen ander. Ik denk dat "het zit tussen je oren" voor jou nog meer geldt dan voor mij. Gezien je fotos je uiterlijk lang niet zo slecht is. Je hebt dus een voorsprong.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  vrijdag 18 maart 2011 @ 16:45:08 #235
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94296545
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 16:27 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik kan prima zonder vrienden. Het boeit me vrij weinig of ik ze heb of niet. Als ik vrienden wil dan maak ik ze het is makkelijk. Ik probeerde altijd via mijn vrienden dames te bereiken maar als ze niks van me willen weten dan houd het op. En ik heb geen zin om mezelf steeds weer zo kut te voelen dus is acceptatie het beste. Dat kleine beetje hoop dat ik altijd had is verdwenen en gelukkig maar want nu kan ik het pas echt accepteren.
Echte vrienden ken je heel lang en ben je altijd bij betrokken geweest. Er zijn veel mensen die geen echte vrienden hebben. Ook hebben veel mensen aan werk en gezin wel genoeg om handen. Maar goede vrienden zijn net zo waardevol als een relatie. Dat je dat anders ervaart komt mogelijk omdat het een gemakkelijk is en het andere moeilijk. Daarom zou het zonde zijn om hetgeen dat je wel gegeven is zo te miskennen. Doe wat met vrienden, dat is ook goed voor later.

Als je werk goed loopt en je bouwt wat op, je richt op vriendschappen en sociaal actief blijft, dan krijg je ook nog een keer een relatie. Daar ben ik van overtuigd. Want een relatie lijkt ook meer op een vriendschap dan op daten. En zo lelijk vind ik je helemaal niet.

Heb je al naar dit topic gekeken: Mijn probleem loopt uit de hand

[ Bericht 1% gewijzigd door deelnemer op 18-03-2011 17:04:58 ]
The view from nowhere.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 16:52:13 #236
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94296865
-no rants-

[ Bericht 23% gewijzigd door Schenkstroop op 18-03-2011 21:25:00 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_94297044
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 15:57 schreef richard_prf het volgende:

Trouwens dat neemt niet weg dat ik niet gewoon vriendschappelijk contact met meiden wil want dit kan ik wel krijgen (via internet, meiden irl vooral in vriendengroep willen niks van me weten :D) . Echter geïnteresseerd in meer zullen ze nooit worden.
Een paar weekjes terug had je toch nog een date met een meid die je via internet had leren kennen?
Ik vind zoenen, je mee naar huis nemen en met je naar bed willen nou niet echt een teken van desinteresse. Dat het vervolgens toch fout loopt is toch geen reden om het niet nog eens te proberen?
Blijkbaar is vrouwen hosselen via internet voor jou the way to go.
pi_94297867
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 16:55 schreef Chuen het volgende:

[..]

Een paar weekjes terug had je toch nog een date met een meid die je via internet had leren kennen?
Ik vind zoenen, je mee naar huis nemen en met je naar bed willen nou niet echt een teken van desinteresse. Dat het vervolgens toch fout loopt is toch geen reden om het niet nog eens te proberen?
Blijkbaar is vrouwen hosselen via internet voor jou the way to go.
Maar dan wijzen ze me af zonder de reden te vertellen. Bovendien moet er altijd veel drank aanwezig zijn voordat een meisje meer wilt.

En ik weet dat ze spijt gaan krijgen als ze sex willen als ze teveel op hebben. Dus dat doe ik niet meer. Ik had er alleen spijt van omdat dat meisje zich schaamde. Daarom dat ik het toen niet deed met die uit Amsterdam om hetzelfde te voorkomen als die uit Enschede (waardoor ik geen maagd meer ben) , maar blijkbaar werkt ook deze methode niet.

Ik raak dan ook nooit meer zomaar een meisje aan zonder dat ik haar een beetje beter ken. Ik wil dat ze geen dingen doen waar ze spijt van gaan krijgen.

[ Bericht 10% gewijzigd door richard_prf op 18-03-2011 17:20:57 ]
pi_94298771
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 14:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jij hebt toch nog geen relatie gehad? Dus je vindt jezelf apart? :P
Ja in groep 8 van die snoepjesrelaties maar ik vind mezelf wel apart betreft relaties ja ;) Ik ben twintig en heb nog helemaal geen ervaring, dat is best raar toch.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 17:39:57 #240
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94298925
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 17:36 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ja in groep 8 van die snoepjesrelaties maar ik vind mezelf wel apart betreft relaties ja ;) Ik ben twintig en heb nog helemaal geen ervaring, dat is best raar toch.
Als je zo kan zeuren als jij dan is dat toch niet raar.
The view from nowhere.
pi_94299031
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 23:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Is dat zo? Laat jij meteen in het gesprek duidelijk merken dat je wanhopig bent dan? En te graag wil?
Voor zover ik weet niet. Heb niet het gevoel dat ik dat doe, maar meiden zijn vaak ook verschrikkelijk goed in het lezen van lichaamstaal, wie weet laat ik het daarmee per ongeluk onbewust zien? :?

quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 14:02 schreef -Strawberry- het volgende:

In principe heb je dat altijd. Ook met 16 jaar hebben veel leuke meisjes al een vriendje.
Helaas denk ik dat dat waar is ja.

quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 14:08 schreef iwannabehigh het volgende:

Ik vind het persoonlijk ook apart als je bijv. op je twintigste nog geen enkele relatie hebt gehad.. aangezien de meeste dat wel eens hebben gehad!
Ik ook. Ik ben dus ook een part geval. En ik heb ook het gevoel dat meisjes geen jongens accepteren die het vroeger niet geleerd hebben. Meisjes verwachten van een jongen dat hij weet wat hij moet doen :)
  vrijdag 18 maart 2011 @ 17:46:22 #242
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94299202
quote:
Ik ook. Ik ben dus ook een part geval. En ik heb ook het gevoel dat meisjes geen jongens accepteren die het vroeger niet geleerd hebben. Meisjes verwachten van een jongen dat hij weet wat hij moet doen :)
Dat is wel een interessante gedachte. Maar ik vrees dat teveel mannen dat niet hebben geleerd op hun 20e, om met dat excuus weg te komen. Overigens kunnen veel vrouwen kunnen ook niet flirten. Die voelen zich ook niet op hun gemak bij een versierder.

[ Bericht 9% gewijzigd door deelnemer op 18-03-2011 17:53:55 ]
The view from nowhere.
pi_94299228
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 17:39 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Als je zo kan zeuren als jij dan is dat toch logisch.
Ik weet niet, misschien ligt het er wel aan omdat ik mij vaak erg aflsluit van mensen.
Er zijn wel vrouwen die me af en toe aandacht geven maar daar ga ik niet op in omdat ik te kieskeurig ben, ik val op meiden die te mooi zijn voor mij.
Terwijl ik ong de vrouwen op het uiterlijke niveau van fok kan krijgen aldus de lelijke trollen.. in mijn ogen..
Om het zo maar goed uit te leggen...

Fucked up maar ja moet het accepteren |:(
  vrijdag 18 maart 2011 @ 17:51:20 #244
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94299393
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 17:47 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik weet niet, misschien ligt het er wel aan omdat ik mij vaak erg aflsluit van mensen.
Er zijn wel vrouwen die me af en toe aandacht geven maar daar ga ik niet op in omdat ik te kieskeurig ben, ik val op meiden die te mooi zijn voor mij.
Terwijl ik ong de vrouwen op het uiterlijke niveau van fok kan krijgen aldus de lelijke trollen.. in mijn ogen..

Je bent een redelijk goede kletser. Je moet alleen je stijl wat bijschaven.
The view from nowhere.
pi_94299671
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 17:14 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Maar dan wijzen ze me af zonder de reden te vertellen. Bovendien moet er altijd veel drank aanwezig zijn voordat een meisje meer wilt.

En ik weet dat ze spijt gaan krijgen als ze sex willen als ze teveel op hebben. Dus dat doe ik niet meer. Ik had er alleen spijt van omdat dat meisje zich schaamde. Daarom dat ik het toen niet deed met die uit Amsterdam om hetzelfde te voorkomen als die uit Enschede (waardoor ik geen maagd meer ben) , maar blijkbaar werkt ook deze methode niet.

Ik raak dan ook nooit meer zomaar een meisje aan zonder dat ik haar een beetje beter ken. Ik wil dat ze geen dingen doen waar ze spijt van gaan krijgen.
Ik vond het persoonlijk nogal een domme actie om haar gelijk de tweede afspraak mee op stap te nemen met je vrienden erbij. Dat terwijl je de kans had om gewoon relaxed samen thuis een filmpje te kijken en een beetje te seksen. Over je eigen ruiten ingooien gesproken...

Het lag deze keer niet aan je uiterlijk in ieder geval.
pi_94299696
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 17:51 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Je bent een redelijk goede kletser. Je moet alleen je stijl wat bijschaven.
Hoezo mijn stijl wat bijschaven.
Ik snap je niet.
En hoezo ga je niet inhoudelijk op mijn bericht in?
  vrijdag 18 maart 2011 @ 18:06:44 #247
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94299965
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 17:59 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Hoezo mijn stijl wat bijschaven.
Ik snap je niet.
En hoezo ga je niet inhoudelijk op mijn bericht in?
Dat zeuren kan je misschien wel ombuigen naar gezellig kletsen.
Inhoudelijk dan.

quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 17:47 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dat je de mooiste meiden wil is begrijpelijk, maar gezeur. Het is ook zo dom om alleen naar het uiterlijk te kijken.

Of je "Fucked up" bent, kan ik niet beoordelen. Waarom sluit je jezelf af?
The view from nowhere.
pi_94300318
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 18:06 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dat zeuren kan je misschien wel ombuigen naar gezellig kletsen.
Inhoudelijk dan.

[..]

Dat je de mooiste meiden wil is begrijpelijk, maar gezeur. Het is ook zo dom om alleen naar het uiterlijk te kijken.

Of je "Fucked up" bent, kan ik niet beoordelen. Waarom sluit je jezelf af?
Ik zeur niet zoveel, althans IRL niet.
Ik heb dan ook gewoon vrienden waarmee ik leuke dingen doe en ook heb ik leuke meiden in de klas waar ik heel normaal mee praat. Ik maak ook gewoon grapjes in de klas bijvoorbeeld en ja ik ben zelf nooit echt een nerd/slachtoffer geweest. Ik krijg ook regelmatig complimenten over mijn uiterlijk. Toch ben ik wel onzeker over mezelf betreft uiterlijk en innerlijk, ook al zijn er wel eens trollen die mij ''leuk'' vinden. Tja, moeilijk uit te leggen. Ik ben op zich niet sociaal maar toch ook weer wel.. en ik vind het bijv. niet fijn om over mezelf te praten (op internet gaat makkelijker maar dan zelfs vind ik het niks) + in het punt van belangstelling te staan vind ik ook kut. Verjaardagen bijv. haat ik..

Vorige week was er een meisje op mijn werk die zei, volgens mij ben jij best wel onzeker maar toch ook wel weer spontaan/direct.. daar werd ik dan onzeker van en denk ik bij mezelf kom ik dan echt zo onzeker over. Maar als ik aan vrienden, familie en klasgenoten vraag of ik onzeker ovekrom zeggen ze allemaal van niet, dat ik chill overkom. Maar dat meisje zei tegen mij dat ze er oog voor had.. dat meisje vroeg ook om mijn 06 enzo (dan weet je al genoeg) en ging de tijden bekijken wanneer we tegelijk werkten.. dan heeft ze wel interesse lijkt mij.. dat is dan ook wel weer raar, noemt ze me onzeker en toch wilt ze me beter leren kennen.

Ik wil inderdaad de mooiste meiden die inhoudelijk ook iets te bieden hebben maar die vallen gewoon niet op mij. Ik ben erg verliefd op een meisje maar ze ziet mij niet eens staan. En eigenlijk is het ook dom om te denken dat ik haar kan krijgen aangezien zoveel jongens haar willen en ze gewoon echt te mooi is. Ze is gewoon heel lief mooi, ik kan wel uren alleen naar haar foto's kijken bijvoorbeeld en ik heb alles voor haar over maar nee.. zulke vrouwen zijn niet voor mij weggelegd blijkt. Het is dom om naar het uiterijk te kijken maar wie wilt er nou een lelijke dikke troll naast zich hebben? Ik niet iig. Dan sterf ik nog liever maagd.

[ Bericht 5% gewijzigd door iwannabehigh op 18-03-2011 18:22:40 ]
pi_94300604
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 17:58 schreef Chuen het volgende:

[..]

Ik vond het persoonlijk nogal een domme actie om haar gelijk de tweede afspraak mee op stap te nemen met je vrienden erbij. Dat terwijl je de kans had om gewoon relaxed samen thuis een filmpje te kijken en een beetje te seksen. Over je eigen ruiten ingooien gesproken...

Het lag deze keer niet aan je uiterlijk in ieder geval.
Ja dat zijn beginnersfouten die ik maak. Ik dacht omdat de meiden het belangrijk vinden dat je veel vrienden hebt dat dit status verhogend zou werken.
Net zoals ik veel beginners fouten maakte met die uit Enschede. Helaas krijg ik geen mogelijkheden en kansen om van mijn fouten te leren want het is vrijwel onmogelijk om nieuwe dames te vinden.

Overigens heb ik nog altijd gevoelens voor die uit Enschede want dat meisje uit Amsterdam komt niet eens in de buurt bij haar.
Zij had dan ook alles: intelligent, lief, mooi, zelfstandig, ze kan goed koken, vol toekomst plannen, prettig gestoord. Eigenlijk een totaalpakket al zeg ik het zelf. Die is dus gewoon te goed voor mij.

Objectief gezien is de Amsterdamse knapper dan die uit Enschede, toch voelde ik me veel meer aantrokken tot die uit Enschede. Geen idee hoe dat kan eigenlijk want beide hadden een leuk karakter.
pi_94300984
Ja mensen versieren is moeilijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')