Alles op z'n tijd, gewoon blijven op je grind.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:26 schreef alp88 het volgende:
[..]
Ik ben iets meer dan 2 jaar geleden begonnen met sporten. Ik was mezelf toen best wel zat en ik moest toen echt iets doen. Ik ben toen heel veel gaan fietsen en ik ben 25kg afgevallen. Er mag nog wel 10kg af maar de drang is wat minder.
Verder heb ik daarna de boeken van DeAngelo ontdekt waar ik toch ook veel uit heb kunnen halen. Vooral de basics die daarin staan zijn goed zoals houding. Aan de C+F en PUA technieken heb ik nu toch niets aan.
Ik werk sinds een tijdje als ZZP-er en dat dwingt mij om mezelf uit mijn introverte schilletje te trekken. Ik kan niet bij een klant als onzeker droppie aankomen natuurlijk. Dat gaat gelukkig goed.
Bij meisjes is het nog altijd lastig. Een normaal gesprek voeren gaat prima nu maar met flirten raak ik nog vrij snel in de stress en zodra het fysiek word versteen ik gewoon
Maar goed, ik kom er wel maar het kan nog even duren...
Gewoon doen! Wat maakt het nou uit wat die meisjes denken. Je ziet ze toch nooit meer terug. Zie het niet als flirten. Je kijkt alleen iemand aan, thats it. Dus, loop gewoon een keer door de stad, je houding goed, schouders naar achteren en mocht er een meisje terug kijken probeer dat een seconde vast te houden. Eitje.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:59 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dit zou ik zelf niet durven. Omdat ik door ziekte en huidproblemen er gewoon niet uitzie (mijn gezicht dan). Mijn onzekerheid ligt dus niet alleen tussen mijn oren. Het is fysiek en degelijk tastbaar en iederen kan het zien. Dus ik zou geen oogcontact durven zoeken. Ach ik durf het wel met mensen maar als in flirten met leuke meisjes? Dat niet.
Mja of Schenk probeert het alleen bij de hele mooie dames dan kan ik begrijpen dat ze hem een soort van afwijzen. Ikzelf probeer het met gemiddeld uitziende maar het is een grote faal allemaal.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:19 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Of overdrijf je, net zoals Richard_prf?
Schenk zou wat minder kieskeurig moeten zijn als hij dat ook van anderen verwacht/hoopt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:48 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Mja of Schenk probeert het alleen bij de hele mooie dames dan kan ik begrijpen dat ze hem een soort van afwijzen. Ikzelf probeer het met gemiddeld uitziende maar het is een grote faal allemaal.
Ik heb een goede vriendin (alleen vriendschappelijk dus) waar ik zo nu en dan even mijn hart heb kunnen luchten maar over het algemeen ben ik redelijk gesloten wat dat betreft tegenover andere vrienden.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:29 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Alles op z'n tijd, gewoon blijven op je grind.
Heb je ook goede betrouwbare vrienden?
Ik vraag het, want een goede manier om meer zelfvertrouwen te hebben wat betreft meisjes is door goede vrienden te hebben die je door dik en dun steunen. Als je mensen hebt waarvan je weet dat ze om je geven en je ook waarderen, dan ben je opeens minder bang voor de afwijzing van een ander.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:03 schreef alp88 het volgende:
[..]
Ik heb een goede vriendin (alleen vriendschappelijk dus) waar ik zo nu en dan even mijn hart heb kunnen luchten maar over het algemeen ben ik redelijk gesloten wat dat betreft tegenover andere vrienden.
Probeer het eens via internet, datingsites. Desnoods via FOK! Genoeg lelijke (gemiddeld zijn jou woorden dan) vrouwen die wel aandacht willen via internet en die begrijpen je dan ook beter. Je faalt ook minder hard..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:48 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Mja of Schenk probeert het alleen bij de hele mooie dames dan kan ik begrijpen dat ze hem een soort van afwijzen. Ikzelf probeer het met gemiddeld uitziende maar het is een grote faal allemaal.
Probeer je nou Strawberry te versieren?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:24 schreef iwannabehigh het volgende:
Vraag aan Strawberry, aangezien het niet prive kan. Het is niet persoonlijk maar meer algemeen dus als er andere vrouwen zijn mogen die ook reageren. Graag zelfs.
Wat is echt leuk om een vrouw mee te verrassen? Ik weet dat het voor iedereen verschillend is maar er moet toch iets zijn wat alle vrouwen lief vinden enzovoort. Ergens mee uit nemen (maar waarheen?) en dan nog een leuk cadeau erbij (maar wat?), niet groot maar gewoon iets wat laat zien dat ze veel voor mij betekent. Wat zouden jullie waarderen?
Natuurlijk. Waarom zou ik iemand willen versieren die ik nog nooit heb gezien en niet ken...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:25 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Probeer je nou Strawberry te versieren?
Je hebt gewoon een goede smaak.quote:
Dan heb ik dus geen goede smaak, als je denkt dat ik Straw wil versieren want dat is niet zoquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:42 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een goede smaak.
En verder sjans (met zonnebril)
Je hebt gelijk. Je vroeg om een advies. Als je net begint, doe de standaard dingen, zoals uit eten gaan of een activiteit.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:06 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dan heb ik dus geen goede smaak, als je denkt dat ik Straw wil versieren want dat is niet zoIk snap ook niet waarom mensen dat moeten zeggen aangezien er niet staat dat het voor haar is maar voor iemand IRL
![]()
Hahaha
Als het voor die Turkse meid is dan ga ik jou dus niets vertellen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:24 schreef iwannabehigh het volgende:
Vraag aan Strawberry, aangezien het niet prive kan. Het is niet persoonlijk maar meer algemeen dus als er andere vrouwen zijn mogen die ook reageren. Graag zelfs.
Wat is echt leuk om een vrouw mee te verrassen? Ik weet dat het voor iedereen verschillend is maar er moet toch iets zijn wat alle vrouwen lief vinden enzovoort. Ergens mee uit nemen (maar waarheen?) en dan nog een leuk cadeau erbij (maar wat?), niet groot maar gewoon iets wat laat zien dat ze veel voor mij betekent. Wat zouden jullie waarderen?
Nee het is echt niet voor haar.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als het voor die Turkse meid is dan ga ik jou dus niets vertellen.
In haar geval is geen enkele verrassing van jou leuk.
Ik geloof je niet, dus helaas.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:48 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee het is echt niet voor haar.
Het is echt zo, ze heeft zelfs weer 'n vriend dus ik kijk wel uitquote:
Das waar. Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:58 schreef Godshand het volgende:
Versieren op latere leeftijd betekent ook dat steeds meer vrouwen bezet kunnen zijn
In principe heb je dat altijd. Ook met 16 jaar hebben veel leuke meisjes al een vriendje.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:58 schreef Godshand het volgende:
Versieren op latere leeftijd betekent ook dat steeds meer vrouwen bezet kunnen zijn
We kennen geen polygamie, dus het zou niet uit moeten maken. Hooguit heb je alleen tweede keus. Maar er gaan tegenwoordig zoveel mensen uit elkaar, dat er een constante aanwas is.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:58 schreef Godshand het volgende:
Ook mee eens. Ik vind het persoonlijk ook apart als je bijv. op je twintigste nog geen enkele relatie hebt gehad.. aangezien de meeste dat wel eens hebben gehad!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In principe heb je dat altijd. Ook met 16 jaar hebben veel leuke meisjes al een vriendje.
Jij hebt toch nog geen relatie gehad? Dus je vindt jezelf apart?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:08 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ook mee eens. Ik vind het persoonlijk ook apart als je bijv. op je twintigste nog geen enkele relatie hebt gehad.. aangezien de meeste dat wel eens hebben gehad!
Nee alle leuke meisjes. En de trollen ook.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In principe heb je dat altijd. Ook met 16 jaar hebben veel leuke meisjes al een vriendje.
Oneens, ik heb een aantal hele leuke vriendinnen die nog geen relatie hebben gehad.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee alle leuke meisjes. En de trollen ook.
Oh stuur maar meteen door dan.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oneens, ik heb een aantal hele leuke vriendinnen die nog geen relatie hebben gehad.
Nou naar de mening van dat meisje over mijn uiterlijk afgelopen vrijdag dat ik zo lelijk ben in combinatie met vrouwelijke collega's die hetzelfde zeggen, meiden die op vakantie zeiden ik lelijk was (ze zeiden het iets te hard zodat ik het kon horen) en op de sportschool dat ik uitgelachen werd hebben ervoor gezorgd dat ik een knop heb omgezet in mijn hoofd.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Sodeju, wanneer ga je nu meeposten in dat BDD topic dat ik linkte?
Net zo hardleers als MLiG ook
Afgelopen weekend heb ik het echt opgegeven want er is iets gebeurd in mijn hoofd, een knop is omgezet.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:52 schreef reetveter het volgende:
Hoe vaak heb je het al wel niet opgegeven?
Ik kan prima zonder vrienden. Het boeit me vrij weinig of ik ze heb of niet. Als ik vrienden wil dan maak ik ze het is makkelijk. Ik probeerde altijd via mijn vrienden dames te bereiken maar als ze niks van me willen weten dan houd het op. En ik heb geen zin om mezelf steeds weer zo kut te voelen dus is acceptatie het beste. Dat kleine beetje hoop dat ik altijd had is verdwenen en gelukkig maar want nu kan ik het pas echt accepteren.quote:
Echte vrienden ken je heel lang en ben je altijd bij betrokken geweest. Er zijn veel mensen die geen echte vrienden hebben. Ook hebben veel mensen aan werk en gezin wel genoeg om handen. Maar goede vrienden zijn net zo waardevol als een relatie. Dat je dat anders ervaart komt mogelijk omdat het een gemakkelijk is en het andere moeilijk. Daarom zou het zonde zijn om hetgeen dat je wel gegeven is zo te miskennen. Doe wat met vrienden, dat is ook goed voor later.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:27 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik kan prima zonder vrienden. Het boeit me vrij weinig of ik ze heb of niet. Als ik vrienden wil dan maak ik ze het is makkelijk. Ik probeerde altijd via mijn vrienden dames te bereiken maar als ze niks van me willen weten dan houd het op. En ik heb geen zin om mezelf steeds weer zo kut te voelen dus is acceptatie het beste. Dat kleine beetje hoop dat ik altijd had is verdwenen en gelukkig maar want nu kan ik het pas echt accepteren.
Een paar weekjes terug had je toch nog een date met een meid die je via internet had leren kennen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:57 schreef richard_prf het volgende:
Trouwens dat neemt niet weg dat ik niet gewoon vriendschappelijk contact met meiden wil want dit kan ik wel krijgen (via internet, meiden irl vooral in vriendengroep willen niks van me weten) . Echter geïnteresseerd in meer zullen ze nooit worden.
Maar dan wijzen ze me af zonder de reden te vertellen. Bovendien moet er altijd veel drank aanwezig zijn voordat een meisje meer wilt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:55 schreef Chuen het volgende:
[..]
Een paar weekjes terug had je toch nog een date met een meid die je via internet had leren kennen?
Ik vind zoenen, je mee naar huis nemen en met je naar bed willen nou niet echt een teken van desinteresse. Dat het vervolgens toch fout loopt is toch geen reden om het niet nog eens te proberen?
Blijkbaar is vrouwen hosselen via internet voor jou the way to go.
Ja in groep 8 van die snoepjesrelaties maar ik vind mezelf wel apart betreft relaties jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij hebt toch nog geen relatie gehad? Dus je vindt jezelf apart?
Als je zo kan zeuren als jij dan is dat toch niet raar.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:36 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja in groep 8 van die snoepjesrelaties maar ik vind mezelf wel apart betreft relaties jaIk ben twintig en heb nog helemaal geen ervaring, dat is best raar toch.
Voor zover ik weet niet. Heb niet het gevoel dat ik dat doe, maar meiden zijn vaak ook verschrikkelijk goed in het lezen van lichaamstaal, wie weet laat ik het daarmee per ongeluk onbewust zien?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is dat zo? Laat jij meteen in het gesprek duidelijk merken dat je wanhopig bent dan? En te graag wil?
Helaas denk ik dat dat waar is ja.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ook. Ik ben dus ook een part geval. En ik heb ook het gevoel dat meisjes geen jongens accepteren die het vroeger niet geleerd hebben. Meisjes verwachten van een jongen dat hij weet wat hij moet doenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:08 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik vind het persoonlijk ook apart als je bijv. op je twintigste nog geen enkele relatie hebt gehad.. aangezien de meeste dat wel eens hebben gehad!
Dat is wel een interessante gedachte. Maar ik vrees dat teveel mannen dat niet hebben geleerd op hun 20e, om met dat excuus weg te komen. Overigens kunnen veel vrouwen kunnen ook niet flirten. Die voelen zich ook niet op hun gemak bij een versierder.quote:Ik ook. Ik ben dus ook een part geval. En ik heb ook het gevoel dat meisjes geen jongens accepteren die het vroeger niet geleerd hebben. Meisjes verwachten van een jongen dat hij weet wat hij moet doen
Ik weet niet, misschien ligt het er wel aan omdat ik mij vaak erg aflsluit van mensen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:39 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Als je zo kan zeuren als jij dan is dat toch logisch.
Je bent een redelijk goede kletser. Je moet alleen je stijl wat bijschaven.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:47 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik weet niet, misschien ligt het er wel aan omdat ik mij vaak erg aflsluit van mensen.
Er zijn wel vrouwen die me af en toe aandacht geven maar daar ga ik niet op in omdat ik te kieskeurig ben, ik val op meiden die te mooi zijn voor mij.
Terwijl ik ong de vrouwen op het uiterlijke niveau van fok kan krijgen aldus de lelijke trollen.. in mijn ogen..
Om het zo maar goed uit te leggen...
Fucked up maar ja moet het accepteren
Ik vond het persoonlijk nogal een domme actie om haar gelijk de tweede afspraak mee op stap te nemen met je vrienden erbij. Dat terwijl je de kans had om gewoon relaxed samen thuis een filmpje te kijken en een beetje te seksen. Over je eigen ruiten ingooien gesproken...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:14 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Maar dan wijzen ze me af zonder de reden te vertellen. Bovendien moet er altijd veel drank aanwezig zijn voordat een meisje meer wilt.
En ik weet dat ze spijt gaan krijgen als ze sex willen als ze teveel op hebben. Dus dat doe ik niet meer. Ik had er alleen spijt van omdat dat meisje zich schaamde. Daarom dat ik het toen niet deed met die uit Amsterdam om hetzelfde te voorkomen als die uit Enschede (waardoor ik geen maagd meer ben) , maar blijkbaar werkt ook deze methode niet.
Ik raak dan ook nooit meer zomaar een meisje aan zonder dat ik haar een beetje beter ken. Ik wil dat ze geen dingen doen waar ze spijt van gaan krijgen.
Hoezo mijn stijl wat bijschaven.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:51 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je bent een redelijk goede kletser. Je moet alleen je stijl wat bijschaven.
Dat zeuren kan je misschien wel ombuigen naar gezellig kletsen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:59 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hoezo mijn stijl wat bijschaven.
Ik snap je niet.
En hoezo ga je niet inhoudelijk op mijn bericht in?
Dat je de mooiste meiden wil is begrijpelijk, maar gezeur. Het is ook zo dom om alleen naar het uiterlijk te kijken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:47 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik weet niet, misschien ligt het er wel aan omdat ik mij vaak erg aflsluit van mensen.
Er zijn wel vrouwen die me af en toe aandacht geven maar daar ga ik niet op in omdat ik te kieskeurig ben, ik val op meiden die te mooi zijn voor mij.
Terwijl ik ong de vrouwen op het uiterlijke niveau van fok kan krijgen aldus de lelijke trollen.. in mijn ogen..
Om het zo maar goed uit te leggen...
Fucked up maar ja moet het accepteren
Ik zeur niet zoveel, althans IRL niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:06 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat zeuren kan je misschien wel ombuigen naar gezellig kletsen.
Inhoudelijk dan.
[..]
Dat je de mooiste meiden wil is begrijpelijk, maar gezeur. Het is ook zo dom om alleen naar het uiterlijk te kijken.
Of je "Fucked up" bent, kan ik niet beoordelen. Waarom sluit je jezelf af?
Ja dat zijn beginnersfouten die ik maak. Ik dacht omdat de meiden het belangrijk vinden dat je veel vrienden hebt dat dit status verhogend zou werken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:58 schreef Chuen het volgende:
[..]
Ik vond het persoonlijk nogal een domme actie om haar gelijk de tweede afspraak mee op stap te nemen met je vrienden erbij. Dat terwijl je de kans had om gewoon relaxed samen thuis een filmpje te kijken en een beetje te seksen. Over je eigen ruiten ingooien gesproken...
Het lag deze keer niet aan je uiterlijk in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |