abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 maart 2011 @ 00:29:52 #201
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94273004
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 00:26 schreef alp88 het volgende:

[..]

Ik ben iets meer dan 2 jaar geleden begonnen met sporten. Ik was mezelf toen best wel zat en ik moest toen echt iets doen. Ik ben toen heel veel gaan fietsen en ik ben 25kg afgevallen. Er mag nog wel 10kg af maar de drang is wat minder.

Verder heb ik daarna de boeken van DeAngelo ontdekt waar ik toch ook veel uit heb kunnen halen. Vooral de basics die daarin staan zijn goed zoals houding. Aan de C+F en PUA technieken heb ik nu toch niets aan.

Ik werk sinds een tijdje als ZZP-er en dat dwingt mij om mezelf uit mijn introverte schilletje te trekken. Ik kan niet bij een klant als onzeker droppie aankomen natuurlijk. Dat gaat gelukkig goed.

Bij meisjes is het nog altijd lastig. Een normaal gesprek voeren gaat prima nu maar met flirten raak ik nog vrij snel in de stress en zodra het fysiek word versteen ik gewoon :(
Maar goed, ik kom er wel maar het kan nog even duren...
Alles op z'n tijd, gewoon blijven op je grind.

Heb je ook goede betrouwbare vrienden?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_94273554
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 23:59 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Dit zou ik zelf niet durven. Omdat ik door ziekte en huidproblemen er gewoon niet uitzie (mijn gezicht dan). Mijn onzekerheid ligt dus niet alleen tussen mijn oren. Het is fysiek en degelijk tastbaar en iederen kan het zien. Dus ik zou geen oogcontact durven zoeken. Ach ik durf het wel met mensen maar als in flirten met leuke meisjes? Dat niet.
Gewoon doen! Wat maakt het nou uit wat die meisjes denken. Je ziet ze toch nooit meer terug. Zie het niet als flirten. Je kijkt alleen iemand aan, thats it. Dus, loop gewoon een keer door de stad, je houding goed, schouders naar achteren en mocht er een meisje terug kijken probeer dat een seconde vast te houden. Eitje.
pi_94273918
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 00:19 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Of overdrijf je, net zoals Richard_prf?
Mja of Schenk probeert het alleen bij de hele mooie dames dan kan ik begrijpen dat ze hem een soort van afwijzen. Ikzelf probeer het met gemiddeld uitziende maar het is een grote faal allemaal.
pi_94273969
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 00:48 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Mja of Schenk probeert het alleen bij de hele mooie dames dan kan ik begrijpen dat ze hem een soort van afwijzen. Ikzelf probeer het met gemiddeld uitziende maar het is een grote faal allemaal.
Schenk zou wat minder kieskeurig moeten zijn als hij dat ook van anderen verwacht/hoopt.
pi_94274526
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 00:29 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Alles op z'n tijd, gewoon blijven op je grind.

Heb je ook goede betrouwbare vrienden?
Ik heb een goede vriendin (alleen vriendschappelijk dus) waar ik zo nu en dan even mijn hart heb kunnen luchten maar over het algemeen ben ik redelijk gesloten wat dat betreft tegenover andere vrienden.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 01:05:04 #206
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94274604
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 01:03 schreef alp88 het volgende:

[..]

Ik heb een goede vriendin (alleen vriendschappelijk dus) waar ik zo nu en dan even mijn hart heb kunnen luchten maar over het algemeen ben ik redelijk gesloten wat dat betreft tegenover andere vrienden.
Ik vraag het, want een goede manier om meer zelfvertrouwen te hebben wat betreft meisjes is door goede vrienden te hebben die je door dik en dun steunen. Als je mensen hebt waarvan je weet dat ze om je geven en je ook waarderen, dan ben je opeens minder bang voor de afwijzing van een ander.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_94275582
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 00:48 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Probeer het eens via internet, datingsites. Desnoods via FOK! Genoeg lelijke (gemiddeld zijn jou woorden dan) vrouwen die wel aandacht willen via internet en die begrijpen je dan ook beter. Je faalt ook minder hard..

edit: minder stabiele meisjes..
  vrijdag 18 maart 2011 @ 01:48:42 #208
280741 W1ckeDxt
Locomotive
pi_94275847
Alpha Males worden.
Opgelost.

En Alpha is niet 'Bad Boy' of 'Klootzak' lees je er eens over in.
Als je nachten op blijft voor een meid, hoe leuk je haar ook vind dan gaat bij haar meteen een belletje af dat je alles laat vallen en meteen daar bent vooor haar.
Zoals iemand al eerder zij: Mannen moeten domineren en in hun eigen wereld leven waar zodra een vrouw eein stapt ze zich helemaal goed/spannend/sexy/relaxed voelt.

De meeste mannen ligggen aan de voeten van vrouwen, dat werkt niet.
pi_94285628
Vraag aan Strawberry, aangezien het niet prive kan. Het is niet persoonlijk maar meer algemeen dus als er andere vrouwen zijn mogen die ook reageren. Graag zelfs.

Wat is echt leuk om een vrouw mee te verrassen? Ik weet dat het voor iedereen verschillend is maar er moet toch iets zijn wat alle vrouwen lief vinden enzovoort. Ergens mee uit nemen (maar waarheen?) en dan nog een leuk cadeau erbij (maar wat?), niet groot maar gewoon iets wat laat zien dat ze veel voor mij betekent. Wat zouden jullie waarderen? :)
  vrijdag 18 maart 2011 @ 12:25:45 #210
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_94285680
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 12:24 schreef iwannabehigh het volgende:
Vraag aan Strawberry, aangezien het niet prive kan. Het is niet persoonlijk maar meer algemeen dus als er andere vrouwen zijn mogen die ook reageren. Graag zelfs.

Wat is echt leuk om een vrouw mee te verrassen? Ik weet dat het voor iedereen verschillend is maar er moet toch iets zijn wat alle vrouwen lief vinden enzovoort. Ergens mee uit nemen (maar waarheen?) en dan nog een leuk cadeau erbij (maar wat?), niet groot maar gewoon iets wat laat zien dat ze veel voor mij betekent. Wat zouden jullie waarderen? :)
Probeer je nou Strawberry te versieren?
pi_94285727
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 12:25 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Probeer je nou Strawberry te versieren?
Natuurlijk. Waarom zou ik iemand willen versieren die ik nog nooit heb gezien en niet ken...
  vrijdag 18 maart 2011 @ 12:42:57 #212
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94286338
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 12:26 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Natuurlijk.
Je hebt gewoon een goede smaak.

En verder sjans (met zonnebril :) )

Ook toepasselijk hier:

[ Bericht 7% gewijzigd door deelnemer op 18-03-2011 14:15:10 ]
The view from nowhere.
pi_94287241
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 12:42 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Je hebt gewoon een goede smaak.

En verder sjans (met zonnebril :) )

Dan heb ik dus geen goede smaak, als je denkt dat ik Straw wil versieren want dat is niet zo :( Ik snap ook niet waarom mensen dat moeten zeggen aangezien er niet staat dat het voor haar is maar voor iemand IRL :')

Hahaha :P
  vrijdag 18 maart 2011 @ 13:20:35 #214
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94287908
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 13:06 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dan heb ik dus geen goede smaak, als je denkt dat ik Straw wil versieren want dat is niet zo :( Ik snap ook niet waarom mensen dat moeten zeggen aangezien er niet staat dat het voor haar is maar voor iemand IRL :')

Hahaha :P
Je hebt gelijk. Je vroeg om een advies. Als je net begint, doe de standaard dingen, zoals uit eten gaan of een activiteit.

Een algemeen advies is dat je het moet afstemmen op de persoon in kwestie. Je moet er dus achter zien te komen wat ze leuk vindt en attent zijn. Als ze houdt van een bepaalde muziekband en die geven een concert, kun je dat als uitje voorstellen. Als ze ergens in geinteresseerd is of naar op zoek is, hou je ogen en oren open en kijk of je iets kunt bijdragen. Als je haar iets geeft, zorg dat het passend is (bij voorkeur persoonlijk) en overdrijf het niet.
The view from nowhere.
pi_94288395
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 12:24 schreef iwannabehigh het volgende:

Als het voor die Turkse meid is dan ga ik jou dus niets vertellen. :D
In haar geval is geen enkele verrassing van jou leuk.
pi_94289127
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 13:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als het voor die Turkse meid is dan ga ik jou dus niets vertellen. :D
In haar geval is geen enkele verrassing van jou leuk.
Nee het is echt niet voor haar. :)
pi_94289143
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 13:48 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Nee het is echt niet voor haar. :)
Ik geloof je niet, dus helaas.
pi_94289448
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 13:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik geloof je niet, dus helaas.
Het is echt zo, ze heeft zelfs weer 'n vriend dus ik kijk wel uit ;) Het enige wat ik doe is aan har denken, en dromen. Meer niet..
pi_94289588
Versieren op latere leeftijd betekent ook dat steeds meer vrouwen bezet kunnen zijn -O-
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_94289628
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 13:58 schreef Godshand het volgende:
Versieren op latere leeftijd betekent ook dat steeds meer vrouwen bezet kunnen zijn -O-
Das waar. Hoe oud ben jij eigenlijk?
pi_94289725
quote:
In principe heb je dat altijd. Ook met 16 jaar hebben veel leuke meisjes al een vriendje.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 14:05:44 #222
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94289865
quote:
We kennen geen polygamie, dus het zou niet uit moeten maken. Hooguit heb je alleen tweede keus. Maar er gaan tegenwoordig zoveel mensen uit elkaar, dat er een constante aanwas is.
The view from nowhere.
pi_94290007
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 14:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

In principe heb je dat altijd. Ook met 16 jaar hebben veel leuke meisjes al een vriendje.
Ook mee eens. Ik vind het persoonlijk ook apart als je bijv. op je twintigste nog geen enkele relatie hebt gehad.. aangezien de meeste dat wel eens hebben gehad!
pi_94290087
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 14:08 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ook mee eens. Ik vind het persoonlijk ook apart als je bijv. op je twintigste nog geen enkele relatie hebt gehad.. aangezien de meeste dat wel eens hebben gehad!
Jij hebt toch nog geen relatie gehad? Dus je vindt jezelf apart? :P
  vrijdag 18 maart 2011 @ 14:11:43 #225
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_94290128
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 14:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee alle leuke meisjes. En de trollen ook.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')