Ik ben in de veronderstelling dat ik alleen maar jongetjes kan maken, maar volgens McLaura wordt het een meisjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
ahhhh Wickie, Freecell en Karin, allemaal een dikke
![]()
ik ben vandaag met mijn dreumes, en mijn zus met dr 3 kids op stap geweest. Was zoooo leuk!!! maar nu natuurlijk helemaal gevloerd haha/
Gelukkig is het weekend en kan ik morgen bijslapen!!! hard aan toe hoor....
(poeeeeh zwanger zijn met een ondernemende dreumes is hard werken hoor![]()
)
heyhey Vlindurtje; heb jij een voorgevoel wat Rienk krijgt? een broertje of een zusje?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:32 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik zeg het gewoon nog een keertje hoor...
R heeft twee stapjes los gezet. En ik vind hem echt een waaghals, want ik kan niet zeggen dat hij nou al heel stabiel loopt aan mijn handen
. Hij vond het zelf ook geweldig, want hij keek meteen naar mij.
dan moet je maar eens snel in het filmpjestopic kijken dan!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:49 schreef Claudia_x het volgende:
Oh en simmu, ik vind het altijd heerlijk om te lezen hoe dol die van jou op elkaar zijn!
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:37 schreef Asyniur het volgende:
mef, ik weet niet of het komt omdat het zijn speelgoed is of omdat een ander kindje het had.
Hier zie ik het ook wel eens bij Tirza of Thomas en Harry. Dan heeft de een iets vast en dan wil de ander het (ook) hebben.
Morgen ga ik kijken voor een moederfiets
Ca.ra lacht mij uit. Moet ik 2x de windraak zegt zequote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:40 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
dus we gaan echt toeren volgende week!!
Mooi, hopelijk kan Menzis iets regelenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:35 schreef wickie het volgende:
We hebben gebeld, ze gaan kijken bij de Menzis en we krijgen begin volgende week bericht.
BJ dat klinkt als een hele leuke dag waarvan je goed en lang zal slapen
Ivan![]()
![]()
We hebben net ontdekt dat Mette noodles geweldig vindt, dat was een grappig gezicht.
Hihiquote:
Werkt uitstekend! Alleen daarna is het wel vet door de olie in de doekjesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:33 schreef simmu het volgende:
om meuk van die dingen van tafeltjes/vloeren/dingen af te halen: snoetendoekjes
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 08:46 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ja, kan ik met Thomas én Harry fietsen!
Dat denk ik ook!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:30 schreef wickie het volgende:
BJ, ik denk dat je een jongetje krijgt.
Vlindur ik denk ook dat jij nog een jongetje krijgt.
Ja, Sorboo en man hadden een hotel geboekt omdat Isabeau bij haar zus zou slapen. Maar toen bleek zuslief examens te hebben en Sorboo geen annuleringsverzekering. Dus vroeg ze of ze hier dan een nachtje mocht slapen. Nou, tuurlijk!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:47 schreef Claudia_x het volgende:
Wauw, Groofsken!Nu er bovenop zitten met de camera.
![]()
Vlindur, krijg je Isabeau dan te logeren? En ik denk dat Rienk een broertje krijgt! Wat gaan jullie trouwens met de kamerindeling doen voor nr. 2?
Wickie, duimen dus!
Ik vind het zo bizar hoeveel Ivan begrijpt. Dat hij dingen die regelmatig terugkeren begrijpt (jas pakken, schoenen aantrekken, muziek aandoen voor Lena) is inmiddels vrij normaal. Maar ik kan ook dingen aan hem vragen die hij niet eerder gehoord heeft, bijvoorbeeld "Kun je het dekseltje even pakken?" En dan pakt hij dus gewoon het dekseltje!
En afgelopen nacht besloot hij dit te combinerenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:05 schreef Asyniur het volgende:
Het slaapt inmiddels. Deze week is het echt klote met slapen. Óf hij is de hele avond aan het sodemieteren óf de hele nacht (zoals vannacht dus, elk uur zo'n beetje).
Ik voel 2 enorme bulten in zijn linkerboven- en onderkaak, ergens ter hoogte van de 1e kiezen dus wellicht dat die het probleem zijn. Heb hem maar weer een zetpil gegeven en dentinox gesmeerd...
quote:Op zondag 20 maart 2011 08:48 schreef freecell het volgende:
Nooooh Asy
Balen zeg, daar wordt je echt veel en veel te gaar van...
ik wil weten hoe ze bovenaan/achterop vastzitten.quote:Op zondag 20 maart 2011 08:53 schreef freecell het volgende:
Ja, heb ik
Volgens mij, ik check zo even
Wilde je een foto van de gordels?
Maar voorop is veel gezelligerAls ik alleen met Leandertje wegga zit hij ook nog voorop.
Fijn, dank je!quote:Op zondag 20 maart 2011 09:14 schreef freecell het volgende:
Die gordeltjes zitten vrij ingewikkeld
Ik wilde een foto maken, maar de schuur is te donker.
Komt later!
Ja ik wilde wel gaan fietsen, maar Harry wil (nog) niet slapen, dus een tijd afspreken is voor mij nu nog erg moeilijk. Hoe laat gaan jullie?quote:Op zondag 20 maart 2011 09:25 schreef Elmo76 het volgende:
Oh het is lekker weer! Het gras is nog wel bevroren, maar het zonnetje schijnt!! Straks lekker een stukje fietsen!Ik denk dat we richting de ijsboerderij gaan!
Ga je toevallig ook een stukje fietsen Asy?!
Tirza heeft een beetje last van jengeleritis en die moet zometeen ook nog naar bed. Er is niet echt een pijl op te trekken hoe lang ze slaapt (vrijdag een half uur, gisteren 3 uur) dus tijd afspreken gaat vanaf onze kant ook niet lukken.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:21 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ja ik wilde wel gaan fietsen, maar Harry wil (nog) niet slapen, dus een tijd afspreken is voor mij nu nog erg moeilijk. Hoe laat gaan jullie?
valt het op dat ik zin heb in ijs en er even tussenuit wil?
Ja is goed.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:29 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Tirza heeft een beetje last van jengeleritis en die moet zometeen ook nog naar bed. Er is niet echt een pijl op te trekken hoe lang ze slaapt (vrijdag een half uur, gisteren 3 uur) dus tijd afspreken gaat vanaf onze kant ook niet lukken.
En ik snap er niks van dat je zin hebt in ijs! en dat je er ff tussenuit wil.![]()
We bellen wel als we zo ongeveer gaan, goed?!
Mefke, beterschap voor je mannetje! Gelukkig heeft 'ie er zelf niet al te veel last van!
En doe je zelf een beetje rustig aan!![]()
Ik ook! Maar vind het ook wel een beetje ''gek'' zo ineens! Zn fles was echt zn lust en zn leven zo ongeveer hahaquote:Op zondag 20 maart 2011 11:37 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Poppejans, hier zijn we ook ineens van de flesjes af. Sinds R ziek was, anderhalve week geleden, wil hij ze niet meer.
Ik vind het wel prima eigenlijk.
Dan prop je er toch een hamburger in?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:49 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Meneer lust dus geen frietjes.![]()
En ik had een platte band, maar verder was het een topdag!
Ah, jammer! Had hij een compleet Happy Meal? Ik had dat om samen met Wolf van te eten laatst voor de eerste keer, maar hij kreeg de nuggets niet eens opquote:Op zondag 20 maart 2011 19:49 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Meneer lust dus geen frietjes.![]()
En ik had een platte band, maar verder was het een topdag!
ik haak in op wat hij al kan, dus ik probeer hem nu dit te leren:quote:Op maandag 21 maart 2011 09:54 schreef freecell het volgende:
Owww, dat is heel lief
Florian klapt in zijn handen en dat betekent iets als: ga eens zingen mam!
daarom mag het dus hier ook wel even gezegd wordenquote:Op maandag 21 maart 2011 11:29 schreef miss_sly het volgende:
Ik weet wel dat het niet terecht is, maar het voelt gewoon even zo. Dat krijg ik niet zomaar weggeredeneerd. Wat strenger, strakker en inderdaad negeren lijkt ook wel te werken, en het zal ook wel goed komen allemaal. Maar voor nu is de omschakeling groot.
Wat goed trouwens dat het met het eten van Ravi zo goed gaat!
Inderdaad! Helaas zitten er niet alleen leuke kanten aan, zoals zich aan haar handtasje vastklampen in de autostoel (quote:Op maandag 21 maart 2011 11:59 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ze beginnen zich steeds meer bewust te worden van hun eigen ik, een eigen identiteit.
Ik heb echt nooit gedacht dat het alleen maar leuk zou zijn! Ik ben denk ik wel heel naief geweest en heb min of meer aangenomen dat Senna zo gemakkelijk was, dat ook dit soort dingen wel mee zouden vallen. En misschien vallen ze ook wel mee in vergelijking met anderen, hoor, maar ik met me echt even herpakken. Ik zal wel een watje zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 12:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Inderdaad! Helaas zitten er niet alleen leuke kanten aan, zoals zich aan haar handtasje vastklampen in de autostoel (!), maar ook het in opstand komen hoort erbij.
Het is niet altijd eenvoudig, miss, met je kind meegroeien. Maar je vindt wel een nieuwe modus als peutermoeder! Niet zo hard wezen voor jezelf, hoor.
Een uurtje is wel kort he? maar slaapt hij niet beter al shij mee naar buiten is geweest? Het is nu echt zo'n lekker weerquote:Op maandag 21 maart 2011 13:02 schreef Claudia_x het volgende:
Is 1,5-2 uur genoeg voor Stef? 2 uur is hier wel het absolute minimum. Als Ivan zich goed voelt slaapt hij overdag wel aardig. Bij mijn schoonouders haalde hij de 2,5 uur ook. Maar op dagen dag hij niet lekker in z'n vel zit slaapt hij overdag weinig. Gister was het 1 uurtje en dat is véél te kort. Stom is dat, dat hij juist zo slecht slaapt als hij het zo hard nodig heeft. Maarja, je doet er weinig aan.
Gister waren we zo druk met de belastingaangifte dat het ook best vervelend was dat hij zo lastig de dag door kwam. Daar voelde ik me gisteravond wel schuldig over. De rest van de aangifte doen we dinsdag wel tijdens zijn middagdut en ik heb me nu voorgenomen om hem gewoon alle aandacht te geven die hij nodig heeft. Hij kan nu elk moment wakker worden - hij slaapt inmiddels 1 uur en 1 kwartier - en als hij wakker wordt ga ik met hem wat detectives kijken.Lena erbij in de wipstoel. Ik heb geen zin om naar buiten te gaan met al het gedoe dat erbij komt om die twee tegelijk ingepakt en klaar te krijgen.
Maar dan moet ik ook Lena op tijd gevoed en aangekleed hebben om te gaan. Dat is tijd waarin hij moet wachten en dat trekt hij nu heel slecht. Het komt erop neer dat ik dan met een dreumes zit die huilend op de grond ligt terwijl ik probeer Lena rustig te voeden (die dan net niet wil drinken, natuurlijk, maar wel heel driftig wordt als ik haar weglegquote:Op maandag 21 maart 2011 13:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een uurtje is wel kort he? maar slaapt hij niet beter al shij mee naar buiten is geweest? Het is nu echt zo'n lekker weerOndanks aanvankelijke protesten, slaapt Senna nu al bijna 2 uur, moe van het fietsen en spelen en de buitenlucht!
Wat een goeie posting!quote:Op maandag 21 maart 2011 13:20 schreef groofskendezoveelste het volgende:
In de persoonsontwikkeling is het juist ook een hele belangrijke fase. Het hielp me ook dàt voor ogen te houden. daar steeds maar weer aan te denken. Dit is goed voor haar, ze heeft het nodig. Wat mag zij allemaal bepalen, wat niet? Wat gebeurt er als dat anders is dan wat mama (of papa) bepaalt...
Ik heb afgelopen week mijn eerste "ik voel dat ik hem een tik zou kunnen verkopen"-moment gehad. En dat komt dan vooral doordat ik zo druk bezig ben met dingen die ík allemaal zou willen doen op het moment.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:00 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Dat vond ik dus heel moeilijk hè Simmu. Niet de momenten dat ik er stiekem erg om moest lachen. Maar wel de momenten dat ik voelde dat ik mijn geduld verloor. Dat ik S in haar bedje plofde om zelf in de kamer ernaast af te kunnen koelen. Dat dat blijkbaar nodig was. De keren zijn op één hand te tellen, maar ik word nog verdrietig als ik eraan terugdenk. Die kleine S.
ik word er zeker niet blij vanquote:Op maandag 21 maart 2011 14:00 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Dat vond ik dus heel moeilijk hè Simmu. Niet de momenten dat ik er stiekem erg om moest lachen. Maar wel de momenten dat ik voelde dat ik mijn geduld verloor. Dat ik S in haar bedje plofde om zelf in de kamer ernaast af te kunnen koelen. Dat dat blijkbaar nodig was. De keren zijn op één hand te tellen, maar ik word nog verdrietig als ik eraan terugdenk. Die kleine S.
R is vast aan het nadenken over zijn losse stapjes, hoe hij zijn techniek kan verbeteren. En dan loopt hij plotseling ineens helemaal perfectquote:Op maandag 21 maart 2011 14:23 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik moet mijn band plakken, en hoewel ik het best kan, ben ik zo'n ongelooflijk meisje met dit soort dingen... GEEN ZIN IN/ HOU IK NIET VAN/ KON IK HET MAAR NIET/ WIL IK NIET/ KAN IK NIET!!!!!!!!!!!!!!!!
En R heeft geen losse stapjes meer gezet.
Hij heeft vier boventanden, drie ondertanden en drie kiezen. Op dit moment staat er een ondertand en een kies op doorkomen. Ik ben voor de voorgeponste gaatjes van Incantrixquote:Op maandag 21 maart 2011 14:29 schreef Claudia_x het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met het gebit van Niels, Twinkly?
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:50 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Wickie, voor jou even een dikke. Ik hoop dat ze jullie woensdag al een beetje kunnen helpen.
En Incantrix, wat heerlijk om in je vakantieweek ook nog even te mogen uitslapen. Zal wel gek zijn straks, maar dan kunnen jullie misschien wel wat achterstallige banden plakken samen.
Ja!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:01 schreef Ssserpente het volgende:
Miss, is het geen idee om weer eens lekker met Senna in de doek te gaan wandelen? Ik liep net een rondje met Lente in de doek (noodgedwongen omdat Nils naar school is, de hond uit moest en de kinderwagen in de auto ligt) en dat was weer zo knus en gezellig echt wij saampjes.Daarna was ze ook een stuk rustiger en meegaander.
En ook al helpt het niet, dan is het iig even goed voor het positieve wij-gevoel.
Haha, 'opgeknoopt' klinkt wel erg rigoureus!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:05 schreef wickie het volgende:
[..]
Ja!
Dat had ik laatst ook, Het was driftbui na driftbui en ik was het helemaal radeloos, dus ook opgeknoopt en dat hielp heel erg. Uurtje in de doek samen gekeuveld en daarna was het weer goed. Mette wil echt bijna nooit in de doek dus ik was er verbaasd.
Ssserpente wat een heerlijk moment is dat dan
Ik geloof dat het er hier nu ook zo voorstaat, 4 boven, 4 onder en 4 kiezen. En ik heb het vermoeden dat er hoektanden op doorkomen staan.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:59 schreef wickie het volgende:
Hier ook weer wat kiezen opkomend trouwens, we mogen daarom ook geen tandenpoesten de laatste dagen. Ze heeft nu 4 tanden boven, 4 onder en 3/4 kiezen (weet niet of die 4de nou al door is).
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:14 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Haha, 'opgeknoopt' klinkt wel erg rigoureus!
Gezellig weer he? We hebben lekker schaapjes gezien, neusie-neusie gedaan en een tijdje in de schemering naar een vleermuis gekeken. Was echt erg knus en gezellig.
Nog veel? Op deze leeftijd zijn 1-2 slaapjes van 2-3 uur in totaal heel normaal.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:07 schreef Marlinde het volgende:
Jullie gaan echt veel te snel hoor!
Wat slapen jullie kindjes nog veel vandaag heeft Tessa een half uur geslapen...
Haha, met zo'n koud, nat voorgesabbeld puntje?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:26 schreef wickie het volgende:
[..]
![]()
Neusie neusie
Wij hadden samen een cracker gegeten (ik word dan gedwongen ook cracker te eten, dat vind ze helemaal geweldig).
Slaapt ze 's nachts wel goed? Het idee is dat het slapen overdag ook belangrijk is om uitgerust genoeg te zijn om 's nachts goed te slapen. En rust hebben die kleintjes wel nodig met al dat groeien. Maarja, er zullen heus wel uitzonderingen zijn op de algemene regel.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:30 schreef Marlinde het volgende:
Claudia: Tessa slaapt normaal zo rond een uur/anderhalf uur op een dag en dan is ze gewoon heerlijk vrolijkmaar zal dit nou niet slecht zijn ofzo? Dat ze toch meer rust punten nodig zal hebben?
Jaquote:Op maandag 21 maart 2011 20:30 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Haha, met zo'n koud, nat voorgesabbeld puntje?
Nou, houden zo dan!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:35 schreef Marlinde het volgende:
Ze slaapt heel goed 's nachtsSorry voor de slechtslapendekindjesmama's:* Ze gaat rond half 8 naar bed en word soms even rond 6 uur wakker, dan tutje erin en ze slaapt tot ongeveer half 8!
ja, nou, ik was een tikkie voorbarig hoor. maar da's die andere die het ouderwets gezellig maakt in bed nuquote:Op maandag 21 maart 2011 19:46 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Hihi, het klinkt nu heel droog, maar het was echt hylarisch.Vond ik dan hè.
![]()
Maar bij jullie was het dus minder. Oeps.
Dit was een reactie op Simmu's post![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ravi slaapt
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
Frustrerend. Al probeer ik er zo min mogelijk aandacht aan te schenken. We dachten dat het aandacht geven tijdens het eten werkte, maar dat hielp op den duur alleen nog maar als je na elke hap een staande ovatie, wave, volkslied en applaus gaf. Het gooien is minder, maar meer omdat we nu de signalen eerder oppikken wanneer ze gaat gooienquote:Op maandag 21 maart 2011 21:27 schreef Incantrix het volgende:
Ja, Stiemie, daar zat ik vanmiddag nog aan te denken, hoe is het nu qua eten?
Probleem bij Esmee is dan dat ze gerust 45 minuten gillend. gooiend, slaand voor onze boekenkast zou blijven staan.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:51 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het in zekere mate wel herkenbaar, Stiemie. Ivan wil bijvoorbeeld voorgelezen worden uit een boekje, wil per se een boek van ons, mag dat niet, gaat heel hard gillen, werpt zichzelf op de grond, blijft daar een tijdje spartelend liggen... Ik moet dan echt m'n best doen om hem erop te wijzen dat hij zelf heel leuke boekjes heeft en dat ik daar met liefde uit voor wil lezen. Als ik dan de rest van het gedrag negeer wordt hij weer rustig en pakt hij vrolijk een boekje van hemzelf.
Ik geef hem wel eens eten in een bakje dat ik op zijn poef zet. Nu wil hij ook vaak niet meer in de kinderstoel eten. "Nee, nee, nee"... gillen... En als ik consequent blijf en de rest van het gedrag weer negeer accepteert hij wel dat het de kinderstoel wordt. Nou ja, ik probeer dus gewoon te doen wat Groofsken eerder al zei: me afvragen wat echt de 'strijd' waard is en hem voor de rest de ruimte geven.
Ik kan me voorstellen dat het met zo'n temperamentvol meisje als Esmee érg lastig is om een goede manier te vinden om ermee om te gaan.
ja dat is het, als ze maar eens die frustratie voorbij zijn. pfoe moeilijk zeg. Ik hoop écht voor je dat het gewoon heel snel voorbij is.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:15 schreef Stiemie het volgende:
Ik gebruik bv wel het babygebaar voor "op" als iets op is (duh) en dat gaat heel goed. Ze gaat soms ook echt gebaren dat iets op is als ze bv ziet dat wij klaar zijn met eten.
Maar het praten gaat nu steeds wat beter dus ik hoop maar dat we er binnenkort vanaf zijnZe zegt steeds meer woordjes: luiah (luier), poep
, Linne (linde), titteh (stoel), paartie (paard) dus er zit gelukkig vooruitgang in.
Ik schoot hardop in de lachquote:
Oh, het is dus Swahili?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:46 schreef Stiemie het volgende:
Mefke hier af en toe ook hele verhalen in het Swahili hoor... En me dan boos aankijken omdat ik het niet snap![]()
Ivan is geen buitenkindje meer sinds hij het wasrek zojuist op zijn hoofd kreeg.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:59 schreef Takkembah het volgende:
Volgens mij zijn er maar weinig kindjes geen buitenkindjes.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ivan is geen buitenkindje meer sinds hij het wasrek zojuist op zijn hoofd kreeg.
Haha, ik hoor het niet! Ik kan er sowieso niks van maken, dat hele verhaal. Soms denk ik wel eens middenin een van zijn monologen "nie doen" te horen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:11 schreef Keshet het volgende:
Ivan! Hij heeft echt zulke mooie ogen.![]()
Wat een leuk filmpje! Ik vind het zo leuk om te horen dat hij echt een jongenstem heeft!
Rond 1.22 zegt hij volgens mij: 'Zo! Schoon!' Komt dat je bekend voor?
is toch goed dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:20 schreef miss_sly het volgende:
simmu, hier werd de yoghurt ineens geweigerd en aangezien dat de enige zuivel is die ze op een dag krijgt, was ik op zoek naar iets dat ze wel wilde en dat ik ook acceptabel vond. Danoontjes vallen wat mij betreft af, omdat daar suiker in zit. Dit was een leuke ongesuikerde variant om te proberen.
wij hadden het hiet tijdens de lunch net over scholen en het blijkt dat we er toch ook snel bij moeten zijn in Amsterdamdus ik zal me daar eens op storten. Lastig als je nog niet weet waar je gaat wonen.
Wij kregen laatst een brief dat je heir vanaf 2 in moet schrijven. Dan een top 3 opgeeft en dan hoort wat kan. Maar ja wij zijn dus ook bezig met zoeken naar iets anders dus waar we straks gaan wonen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:41 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zei ook tijdens het maken van dat filmpje geen woord omdat ik al mijn energie in het steken was in het stilhouden van de camera omdat ik zo hard moest lachen!
miss, is het hier in de buurt niet zo dat je ook pas vanaf een jaar of 2-2,5 je kind inschrijft op een school?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:12 schreef Brighteyes het volgende:
Oei Stiemie!
Heb je toevallig tussikind druppels al geprobeerd? Dat werkt bij Sasha altijd vrijwel meteen.
Heb je nog iets op of bij de pannenkoek gedaan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:21 schreef Sorbootje het volgende:
Oh en ze heeft in een recordtempo een pannenkoek gegeten. Ik heb het gefilmd, zal eens kijken of het een toonbaar filmpje is straks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |