quote:Op maandag 21 maart 2011 20:14 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Haha, 'opgeknoopt' klinkt wel erg rigoureus!
Gezellig weer he? We hebben lekker schaapjes gezien, neusie-neusie gedaan en een tijdje in de schemering naar een vleermuis gekeken. Was echt erg knus en gezellig.
Nog veel? Op deze leeftijd zijn 1-2 slaapjes van 2-3 uur in totaal heel normaal.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:07 schreef Marlinde het volgende:
Jullie gaan echt veel te snel hoor!
Wat slapen jullie kindjes nog veel vandaag heeft Tessa een half uur geslapen...
Haha, met zo'n koud, nat voorgesabbeld puntje?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:26 schreef wickie het volgende:
[..]
![]()
Neusie neusie
Wij hadden samen een cracker gegeten (ik word dan gedwongen ook cracker te eten, dat vind ze helemaal geweldig).
Slaapt ze 's nachts wel goed? Het idee is dat het slapen overdag ook belangrijk is om uitgerust genoeg te zijn om 's nachts goed te slapen. En rust hebben die kleintjes wel nodig met al dat groeien. Maarja, er zullen heus wel uitzonderingen zijn op de algemene regel.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:30 schreef Marlinde het volgende:
Claudia: Tessa slaapt normaal zo rond een uur/anderhalf uur op een dag en dan is ze gewoon heerlijk vrolijkmaar zal dit nou niet slecht zijn ofzo? Dat ze toch meer rust punten nodig zal hebben?
Jaquote:Op maandag 21 maart 2011 20:30 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Haha, met zo'n koud, nat voorgesabbeld puntje?
Nou, houden zo dan!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:35 schreef Marlinde het volgende:
Ze slaapt heel goed 's nachtsSorry voor de slechtslapendekindjesmama's:* Ze gaat rond half 8 naar bed en word soms even rond 6 uur wakker, dan tutje erin en ze slaapt tot ongeveer half 8!
ja, nou, ik was een tikkie voorbarig hoor. maar da's die andere die het ouderwets gezellig maakt in bed nuquote:Op maandag 21 maart 2011 19:46 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Hihi, het klinkt nu heel droog, maar het was echt hylarisch.Vond ik dan hè.
![]()
Maar bij jullie was het dus minder. Oeps.
Dit was een reactie op Simmu's post![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ravi slaapt
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
Frustrerend. Al probeer ik er zo min mogelijk aandacht aan te schenken. We dachten dat het aandacht geven tijdens het eten werkte, maar dat hielp op den duur alleen nog maar als je na elke hap een staande ovatie, wave, volkslied en applaus gaf. Het gooien is minder, maar meer omdat we nu de signalen eerder oppikken wanneer ze gaat gooienquote:Op maandag 21 maart 2011 21:27 schreef Incantrix het volgende:
Ja, Stiemie, daar zat ik vanmiddag nog aan te denken, hoe is het nu qua eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |