Ik heb echt nooit gedacht dat het alleen maar leuk zou zijn! Ik ben denk ik wel heel naief geweest en heb min of meer aangenomen dat Senna zo gemakkelijk was, dat ook dit soort dingen wel mee zouden vallen. En misschien vallen ze ook wel mee in vergelijking met anderen, hoor, maar ik met me echt even herpakken. Ik zal wel een watje zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 12:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Inderdaad! Helaas zitten er niet alleen leuke kanten aan, zoals zich aan haar handtasje vastklampen in de autostoel (!), maar ook het in opstand komen hoort erbij.
Het is niet altijd eenvoudig, miss, met je kind meegroeien. Maar je vindt wel een nieuwe modus als peutermoeder! Niet zo hard wezen voor jezelf, hoor.
Een uurtje is wel kort he? maar slaapt hij niet beter al shij mee naar buiten is geweest? Het is nu echt zo'n lekker weerquote:Op maandag 21 maart 2011 13:02 schreef Claudia_x het volgende:
Is 1,5-2 uur genoeg voor Stef? 2 uur is hier wel het absolute minimum. Als Ivan zich goed voelt slaapt hij overdag wel aardig. Bij mijn schoonouders haalde hij de 2,5 uur ook. Maar op dagen dag hij niet lekker in z'n vel zit slaapt hij overdag weinig. Gister was het 1 uurtje en dat is véél te kort. Stom is dat, dat hij juist zo slecht slaapt als hij het zo hard nodig heeft. Maarja, je doet er weinig aan.
Gister waren we zo druk met de belastingaangifte dat het ook best vervelend was dat hij zo lastig de dag door kwam. Daar voelde ik me gisteravond wel schuldig over. De rest van de aangifte doen we dinsdag wel tijdens zijn middagdut en ik heb me nu voorgenomen om hem gewoon alle aandacht te geven die hij nodig heeft. Hij kan nu elk moment wakker worden - hij slaapt inmiddels 1 uur en 1 kwartier - en als hij wakker wordt ga ik met hem wat detectives kijken.Lena erbij in de wipstoel. Ik heb geen zin om naar buiten te gaan met al het gedoe dat erbij komt om die twee tegelijk ingepakt en klaar te krijgen.
Maar dan moet ik ook Lena op tijd gevoed en aangekleed hebben om te gaan. Dat is tijd waarin hij moet wachten en dat trekt hij nu heel slecht. Het komt erop neer dat ik dan met een dreumes zit die huilend op de grond ligt terwijl ik probeer Lena rustig te voeden (die dan net niet wil drinken, natuurlijk, maar wel heel driftig wordt als ik haar weglegquote:Op maandag 21 maart 2011 13:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een uurtje is wel kort he? maar slaapt hij niet beter al shij mee naar buiten is geweest? Het is nu echt zo'n lekker weerOndanks aanvankelijke protesten, slaapt Senna nu al bijna 2 uur, moe van het fietsen en spelen en de buitenlucht!
Wat een goeie posting!quote:Op maandag 21 maart 2011 13:20 schreef groofskendezoveelste het volgende:
In de persoonsontwikkeling is het juist ook een hele belangrijke fase. Het hielp me ook dàt voor ogen te houden. daar steeds maar weer aan te denken. Dit is goed voor haar, ze heeft het nodig. Wat mag zij allemaal bepalen, wat niet? Wat gebeurt er als dat anders is dan wat mama (of papa) bepaalt...
Ik heb afgelopen week mijn eerste "ik voel dat ik hem een tik zou kunnen verkopen"-moment gehad. En dat komt dan vooral doordat ik zo druk bezig ben met dingen die ík allemaal zou willen doen op het moment.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:00 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Dat vond ik dus heel moeilijk hè Simmu. Niet de momenten dat ik er stiekem erg om moest lachen. Maar wel de momenten dat ik voelde dat ik mijn geduld verloor. Dat ik S in haar bedje plofde om zelf in de kamer ernaast af te kunnen koelen. Dat dat blijkbaar nodig was. De keren zijn op één hand te tellen, maar ik word nog verdrietig als ik eraan terugdenk. Die kleine S.
ik word er zeker niet blij vanquote:Op maandag 21 maart 2011 14:00 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Dat vond ik dus heel moeilijk hè Simmu. Niet de momenten dat ik er stiekem erg om moest lachen. Maar wel de momenten dat ik voelde dat ik mijn geduld verloor. Dat ik S in haar bedje plofde om zelf in de kamer ernaast af te kunnen koelen. Dat dat blijkbaar nodig was. De keren zijn op één hand te tellen, maar ik word nog verdrietig als ik eraan terugdenk. Die kleine S.
R is vast aan het nadenken over zijn losse stapjes, hoe hij zijn techniek kan verbeteren. En dan loopt hij plotseling ineens helemaal perfectquote:Op maandag 21 maart 2011 14:23 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik moet mijn band plakken, en hoewel ik het best kan, ben ik zo'n ongelooflijk meisje met dit soort dingen... GEEN ZIN IN/ HOU IK NIET VAN/ KON IK HET MAAR NIET/ WIL IK NIET/ KAN IK NIET!!!!!!!!!!!!!!!!
En R heeft geen losse stapjes meer gezet.
Hij heeft vier boventanden, drie ondertanden en drie kiezen. Op dit moment staat er een ondertand en een kies op doorkomen. Ik ben voor de voorgeponste gaatjes van Incantrixquote:Op maandag 21 maart 2011 14:29 schreef Claudia_x het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met het gebit van Niels, Twinkly?
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:50 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Wickie, voor jou even een dikke. Ik hoop dat ze jullie woensdag al een beetje kunnen helpen.
En Incantrix, wat heerlijk om in je vakantieweek ook nog even te mogen uitslapen. Zal wel gek zijn straks, maar dan kunnen jullie misschien wel wat achterstallige banden plakken samen.
Ja!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:01 schreef Ssserpente het volgende:
Miss, is het geen idee om weer eens lekker met Senna in de doek te gaan wandelen? Ik liep net een rondje met Lente in de doek (noodgedwongen omdat Nils naar school is, de hond uit moest en de kinderwagen in de auto ligt) en dat was weer zo knus en gezellig echt wij saampjes.Daarna was ze ook een stuk rustiger en meegaander.
En ook al helpt het niet, dan is het iig even goed voor het positieve wij-gevoel.
Haha, 'opgeknoopt' klinkt wel erg rigoureus!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:05 schreef wickie het volgende:
[..]
Ja!
Dat had ik laatst ook, Het was driftbui na driftbui en ik was het helemaal radeloos, dus ook opgeknoopt en dat hielp heel erg. Uurtje in de doek samen gekeuveld en daarna was het weer goed. Mette wil echt bijna nooit in de doek dus ik was er verbaasd.
Ssserpente wat een heerlijk moment is dat dan
Ik geloof dat het er hier nu ook zo voorstaat, 4 boven, 4 onder en 4 kiezen. En ik heb het vermoeden dat er hoektanden op doorkomen staan.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:59 schreef wickie het volgende:
Hier ook weer wat kiezen opkomend trouwens, we mogen daarom ook geen tandenpoesten de laatste dagen. Ze heeft nu 4 tanden boven, 4 onder en 3/4 kiezen (weet niet of die 4de nou al door is).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |