abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94426507
Hier lijkt onze lieve dreumes gelukkig weer wat beter in haar velletje te zitten! Ze is heel lief en behulpzaam. Alleen haar nachten begint ze wat korter te maken en dat is vooral voor ons vervelend maar goed niet onoverkomelijk.. Ipv 9 uur is ze nu tussen 7 en 8 wakker dus dat valt nog mee en is eigenlijk ook wel een mooie tijd om de dag te beginnen. Wij hebben het idee dat ze eerder wakker is omdat het eerder licht is, maar dat zou geen invloed moeten hebben volgens mij want ze heeft een verduisteringsgordijn.

:* voor alle mama's die het soms even niet meer weten
:* voor alle dreumesjes die even op wat voor manier dan ook niet zo lekker in hun velletje zitten
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_94431664
Hallo iedereen, hopelijk gaat Mette strakjes slapen dan kan ik hier weer even sociaal komen doen.

Vandaag gebeld met de dokter, de assistente gaat morgen met ziekenhuis bellen, hopelijk levert het wat op. Ook de menzis heeft gebeld vandaag, maar niet echt iets mee opgeschoten. Er is 1 mogelijkheid maar dat geeft dan 2 weken winst en is niet echt in de buurt/ makkelijk te bereiken met OV. Dus we wachten de dokter even af.
Ook mogen we beiden woensdag komen voor een afspraak want ik begin een beetje uitgeput te raken. Kijken of er toch niet wat met medicijnen mogelijk is.

Met poppie gaat het afgezien van het gekwakkel wel lekker. Lekker rondlopen de hele dag, ze begint steeds meer klanken te proberen en zegt steeds meer mama en papa.

Zo nu eerst even wat eten :)
(Claudia, ik heb dus nog steeds zin in paling.... Moet woensdag echt echt naar de visboer)
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  maandag 21 maart 2011 @ 19:03:30 #178
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94432208
Nou ik ben de dag redelijk goed doorgekomen wonderwel!
heel erg bedankt voor jullie luisterend oor lezend oog

Harry heeft vandaag bij opa en oma welgeteld een half uur geslapen en nauwelijks gegeten, dus bij thuiskomst heb ik hem maar even aangelegd. Heeft ie 2 borsten leeggedronken die ik normaal leegkolf voor voorraad en toen nog 3 kwartier geslapen.
Hij werd huilend wakker en toen nog maar een paar hapjes met ons meegegeten.
Nu ligt hij weer in bed met ui, luuf en 120g pcm, maar hij jengelt. Ik laat hem maar even...

wickie, dat schiet ook niet echt op dan zeg!
  maandag 21 maart 2011 @ 19:08:43 #179
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94432463
miss, wat ik nog wilde zeggen: wat ook kan helpen om het zelf beter vol te houden is elke dag even stil staan bij leuke momenten/dingen. Schrijf ze desnoods even op!
Mensen zijn nou eenmaal geneigd om vooral het negatieve te onthouden en dan lijkt de dag alleen maar een aaneenschakeling van narigheid/gegil/etc.
Als je dan even bewust stil staat bij wat wel goed/leuk verliep, dan is het alweer wat minder zwaar...

MP, fijn dat jouw meissie weer beter in d'r vel lijkt te zitten :Y

Ow en Groofs, zo ben ik ook hoor, zo'n meisje! :D
ik maakte daar 'vroegah' ook wel gebruik van hoor. dan ga je naar je mannelijke collega en zegt: uhm, jij bent vast sterker dan ik hè? kun jij.... <insert lief meisjesgezicht en smile> works like a charm ;)
pi_94433653
Ik was net aan het voorleesritueel bezig op mijn bed, terwijl mijn kinderen het bed verlieten om nog even heerlijk te spelen samen ... Ik heb gewoon rustig (en loud and clear) alles gelezen en gezongen wat we normaal doen (zonder kinderen aan mijn zijde :o ), eindigend met 'naar bed, naar bed, zei duimelot (signaal dat het afgelopen is)', en toen ik opstond om ze in bed te gaan leggen, was S al in haar bedje aan het kruipen en stond R bij zijn eigen bedje :o _O- . Hoezo, geïndoctrineerd? ~O>
pi_94434136
mijnes was het er niet mee eens. zusjelief was nog wat van slag van slag van gister en dat was te merken ;( zusjelief mocht tijdens het eten per direct naar bed wegens klieren ( :( ). dus ravi ook van slag.

nja, het slaapt allemaal nu.

klinkt heel gezellig groof ;)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_94434620
Oh Groofsken, daar kijk ik ook zo naar uit. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 21 maart 2011 @ 19:46:46 #183
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_94434638
Hahaha, Groofs, wat briljant O+ Dat ziet er in mijn hoofd ook echt zó lief uit!

Asy, haha, zo heb ik mijn lief gestrikt :D Ik vond hem al leuk en toen hadden we met een groepje vrienden een spelletjesavond en bij Catan wilde hij graan ruilen voor erts.. En dat wilde ik wel, maar alléén maar als hij dan ook mijn fietsband zou komen plakken :+

Wickie, ik hoop dat de arts dan nog iets kan betekenen, jammer dat de Menzis niet heeft kunnen helpen. En oh! Paling O+ Ik had het er gisteren met mijn ouders over omdat dat nu zo duur is en nu heb ik echt al anderhalve dag enórme trek daarin :D

Zo, Stef is ook weer heel lief gaan slapen :) En hij gaat in onze vakantieweek een aantal dagen uit logeren! Zondag brengen we hem dan naar mijn schoonouders en het plan is eigenlijk dat hij dinsdag weer terugkomt, maar dat kan ook woensdag worden want hun auto wordt dinsdag gekeurd dus dan kunnen ze hem misschien niet terugbrengen. Wel lang hoor, pfff.. Maar nouja, dan moeten ze woensdagochtend maar gewoon héél vroeg hierheen komen ;)
3!
pi_94434649
Hihi, het klinkt nu heel droog, maar het was echt hylarisch. :o Vond ik dan hè. ;)

Maar bij jullie was het dus minder. Oeps. :*

Dit was een reactie op Simmu's post :)
  maandag 21 maart 2011 @ 19:49:00 #185
95408 Incantrix
pi_94434777
Oh, en Claudia, 1,5 uur is voor Stef net op het randje, een uur en drie kwartier a 2 uur is prima. Ik hóóp wel dat het nog een beetje langer zal worden met de tijd, maar met 2 tukjes per dag kwam hij ook écht niet over de 2 uur totaal heen. Anderhalf uur was gebruikelijker, zeg maar..
3!
pi_94434850
Wickie, voor jou even een dikke :* . Ik hoop dat ze jullie woensdag al een beetje kunnen helpen.

En Incantrix, wat heerlijk om in je vakantieweek ook nog even te mogen uitslapen. Zal wel gek zijn straks, maar dan kunnen jullie misschien wel wat achterstallige banden plakken samen. :P
  maandag 21 maart 2011 @ 19:53:37 #187
95408 Incantrix
pi_94435072
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 19:50 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Wickie, voor jou even een dikke :* . Ik hoop dat ze jullie woensdag al een beetje kunnen helpen.

En Incantrix, wat heerlijk om in je vakantieweek ook nog even te mogen uitslapen. Zal wel gek zijn straks, maar dan kunnen jullie misschien wel wat achterstallige banden plakken samen. :P
:D

Nouja, er moet nog genoeg in huis en we hebben maandagavond een concert O+ Maar dat uitslapen en gewoon even niet hoeven hollen-rennen-vliegen is al zoiets fijns om naar uit te kijken.. *O*
3!
  maandag 21 maart 2011 @ 19:56:30 #188
100412 mefke79
komt goed!
pi_94435245
Dames ik kom hier potjes geduld en kannetjes wijze woorden en gedachten uitdelen. En ik geloof dat er ook wel wat :* nodig zijn voor vermoeide mama's en dreumesen. En dan zet ik in het hoekje nog potje lijm en een rolletje behang neer.
Ik duim dat in ieder geval ieders nacht prima gaat.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 21 maart 2011 @ 19:59:16 #189
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_94435430
val dr ook ff weer middenin na een drukke werkdag ;)

Miss Sly; een dikke knuffel.. ik kan me voorstellen dat het soms best even zwaar en moeilijk is als je meisje in de uitprobeermodus ziet en je een kant ontdekt die je tot dusver nog niet kende.
:*

Wickie ook een dikke :* , fijn dat jullie woensdag terecht kunnen...

over middagdutjes; thuis doet Evie inmiddels ook 1 slaapje (of zeg maar slaap ;)) gemiddeld is het 2 uur, maar vandaag presteerde ze het (toen mijn moeder aan het oppassen was) ruim 3 uur te slapen... heeeeerlijk! En nu ligt ze een half uurtje in bed en is het rust in huis ;)
Terwijl als ze op de kinderopvang is; ze soms met moeite een klein uurtje slaapt overdag...
als ik dr dan om 16 uur heb opgehaald is ze vaak zo moe, dat ze dan nog een uurtje weer op bed gaat als we thuis komen...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_94435481
Miss het is gewoon erg moeilijk en heftig zo'n abrupte gedragsverandering. :* voor jou
Asy ook voor jou gewoon een dikke :*

Oja Inca, je hebt vakantie, wat heerlijk *O*

*O* Ze is gaan slapen *O*
De voorbodes zijn beter dan gisteravond. We gaan gewoon weer lekker vroeg naar bed.
Vannacht was het heel zielig, ze was bijna bij elke draai aan het huilen, terwijl ze gewoon sliep.
Ze heeft wel een goede dag gehad op het KDV.

Hier ook weer wat kiezen opkomend trouwens, we mogen daarom ook geen tandenpoesten de laatste dagen. Ze heeft nu 4 tanden boven, 4 onder en 3/4 kiezen (weet niet of die 4de nou al door is).
pi_94435616
Miss, is het geen idee om weer eens lekker met Senna in de doek te gaan wandelen? Ik liep net een rondje met Lente in de doek (noodgedwongen omdat Nils naar school is, de hond uit moest en de kinderwagen in de auto ligt) en dat was weer zo knus en gezellig echt wij saampjes. O+ Daarna was ze ook een stuk rustiger en meegaander.

En ook al helpt het niet, dan is het iig even goed voor het positieve wij-gevoel. :)
pi_94435661
Over die slaapjes overdag... R slaapt nogsteeds van 10 tot 12 en van 16 tot 17 uur. En ik moet hem 9 van de 10 keer wakker maken. Ik heb het teruggezocht, mijn dochter sliep op deze leeftijd ook nog 3 uur op een dag, verdeeld over twee dutjes. Zij ging trouwens met 16 maanden over op één dutje (van 2 tot 3 uur lang). R is nu 15 mnd, dus ik ben benieuwd.
pi_94435812
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:01 schreef Ssserpente het volgende:
Miss, is het geen idee om weer eens lekker met Senna in de doek te gaan wandelen? Ik liep net een rondje met Lente in de doek (noodgedwongen omdat Nils naar school is, de hond uit moest en de kinderwagen in de auto ligt) en dat was weer zo knus en gezellig echt wij saampjes. O+ Daarna was ze ook een stuk rustiger en meegaander.

En ook al helpt het niet, dan is het iig even goed voor het positieve wij-gevoel. :)
Ja!
Dat had ik laatst ook, Het was driftbui na driftbui en ik was het helemaal radeloos, dus ook opgeknoopt en dat hielp heel erg. Uurtje in de doek samen gekeuveld en daarna was het weer goed. Mette wil echt bijna nooit in de doek dus ik was er verbaasd.

Ssserpente wat een heerlijk moment is dat dan O+
  maandag 21 maart 2011 @ 20:07:55 #194
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_94435988
Jullie gaan echt veel te snel hoor! :D

Wat slapen jullie kindjes nog veel vandaag heeft Tessa een half uur geslapen...

Ik wil miss nog even een :* geven!

En Groof wat klinkt het toch altijd leuk en gezellig bij je thuis! O+

Serpente met lente in de doek O+
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_94436409
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:05 schreef wickie het volgende:

[..]

Ja!
Dat had ik laatst ook, Het was driftbui na driftbui en ik was het helemaal radeloos, dus ook opgeknoopt en dat hielp heel erg. Uurtje in de doek samen gekeuveld en daarna was het weer goed. Mette wil echt bijna nooit in de doek dus ik was er verbaasd.

Ssserpente wat een heerlijk moment is dat dan O+
Haha, 'opgeknoopt' klinkt wel erg rigoureus! :D

Gezellig weer he? We hebben schaapjes gezien, neusie-neusie gedaan en een tijdje in de schemering naar een vleermuis gekeken. Was echt erg knus en gezellig. O+

Marlinde, wat kort? Is ze dan wel te genieten? Lente slaapt zo'n 3 uur 's middags en 's nachts iets van 10/11 uur.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 21-03-2011 20:29:23 ]
pi_94436688
Groof, dat zit er goed in ;).

Iris slaapt 's middags meestal nog een uur of 2 a 3. Als ze korter slaapt dan is de middag erg lang... 8)7
Fake it till you make it...
  maandag 21 maart 2011 @ 20:20:45 #197
100412 mefke79
komt goed!
pi_94436787
Wij zijn net om 7 uur nog even naar de speeltuin hier tegenover gegaan. Hebben mijn twee mannen zich even kunnen uitleven samen terwijl ik alleen maar toe keek. En een lol dat ze hadden. Mijn lief zet Driekus bovenaan de glijbaan, zegt dat ie moet wachten tot papa weer klaar staat en dan zet Driekus zichzelf af en zoeft zo naar beneden. Kortom: ik heb geen hond uitgelaten maar een grote en een kleine man...kon die kleine daarna zo zijn bedje in.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_94436976
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 19:59 schreef wickie het volgende:

Hier ook weer wat kiezen opkomend trouwens, we mogen daarom ook geen tandenpoesten de laatste dagen. Ze heeft nu 4 tanden boven, 4 onder en 3/4 kiezen (weet niet of die 4de nou al door is).
Ik geloof dat het er hier nu ook zo voorstaat, 4 boven, 4 onder en 4 kiezen. En ik heb het vermoeden dat er hoektanden op doorkomen staan.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 21 maart 2011 @ 20:24:08 #199
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_94437002
Klinkt erg gezellig mefke O+

Serpente: Het is bij Tessa enorm verschillend hoelang ze slaapt. Vandaag dus een half uur en daar leek ze genoeg aan te hebben, maar meestal slaapt ze rond een uur/anderhalf uur max per dag
Zou het zelf natuurlijk wat fijner vinden als dit wat langer zou zijn :P
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_94437144
Tanden: hier boven 3, en onder 2... geen kiezen nog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')