Mef Amélie houdt die dingen in het knuistje vast, zoals ze haar lepel ook vast heeft zeg maar.
Dat aanwennen zal wel loslopen, dat komt vanzelf wel, volgens mij is een schrijfgreep spiertechnisch en qua motoriek ook veel moeilijker voor zo'n uk.
Flesjes, we zijn hier ein-de-lijk van de middagfles melk af pfoei. Die stond nog op het program omdat ze de forlax anders niet dronk maar inmiddels klokt ze zo een hele fles forlax opgelost in water naar binnen. Yay!

De avondfles mag wat mij betreft nog even blijven, het is een ritueeltje en een fijn knuffelmomentje. Voor haar een duidelijke afsluiter van de dag zeg maar.
De kinderarts vond dat we die fles maar moesten laten vallen, ze was een grote meid en kon wel bekers melk bij de boterham drinken maar dat heb ik zelf nou dus juist liever niet, melk bij de maaltijd, liever water erbij en als ze tussendoor melk wil dan kan ze tussendoor een beker krijgen.
Oh ik ben zo trots op mn kleine mup

ze gaat zo hard qua motoriek en qua spraak. Ze voert opdrachtjes uit die je haar geeft, dan zeg ik bijvoorbeeld "verzamel de korstjes maar en gooi het maar weg schatje" en dan gaat ze op zoek naar alle korstjes, deponeert ze in haar bakje en gaat dan heel voorzichtig met dat bordje in twee handjes naar de prullenbak om het daar naast de bak te kiepen

maar daarna gooit ze ze wel stuk voor stuk erin.
Ik vind het zo knap dat voorzichtig lopen met iets in de handen, het gaat helemaal zonder knoeien! bordjes en bekers enzo, ze lijkt goed te snappen dat als ze het (te) scheef houdt dat het er dan af valt.
geen idee of het iets knaps ís maar ze doet het sinds een week of 2 dus het is hier echt de hit van de dag
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!初戀的香味就這樣被我們尋回