abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94365601
Wat is eigenlijk de aanbevolen hoeveelheid zuivel voor een dreumes?
Wolf werd vanmorgen wakker en wou geen fles maar een boterham. Alleen koude/warme melk wil hij nooit drinken.
Wel krijgt hij wel eens (smeer/geiten)kaas op brood en altijd een kwarktoetje. Maar zou alleen dat al voldoende zijn?

Geen flesje meer :o :'( wat worden ze toch groot!

oh wat een gezellig logeerpartijtje Vlindur, wat leuk!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 20 maart 2011 @ 08:45:18 #77
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94365735
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 22:05 schreef Asyniur het volgende:
Het slaapt inmiddels. Deze week is het echt klote met slapen. Óf hij is de hele avond aan het sodemieteren óf de hele nacht (zoals vannacht dus, elk uur zo'n beetje).
Ik voel 2 enorme bulten in zijn linkerboven- en onderkaak, ergens ter hoogte van de 1e kiezen dus wellicht dat die het probleem zijn. Heb hem maar weer een zetpil gegeven en dentinox gesmeerd...
En afgelopen nacht besloot hij dit te combineren :O
Dus als iemand over wallen struikelt: geef terug, het zijn de mijne...
  zondag 20 maart 2011 @ 08:48:03 #78
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94365760
Twinks ook al zo'n rotnacht :*

oeke, hoe is het daar gegaan?
Hier poets ik al 2 dagen geen tanden omdat hij niet meer wilde (voorheen nooit een probleem). Denk dat het echt teveel zeer doet...

Vlindur, wat klinkt dat gezellig! O+

free, wat fijn dat Florian weer opgeknapt is :*

Poppejans, ik dacht zo'n 300cc, maar dat weet ik niet zeker. Maar volgens mij gaat het om de calcium toch? Dan geef je hem wat meer broccoli ;)
pi_94365762
Nooooh Asy ;(
Balen zeg, daar wordt je echt veel en veel te gaar van...
  zondag 20 maart 2011 @ 08:50:18 #80
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94365777
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 08:48 schreef freecell het volgende:
Nooooh Asy ;(
Balen zeg, daar wordt je echt veel en veel te gaar van...
:Y

Zeg, heb jij (of iemand anders) toevallig een bobike achterzitje (maxi sc). Ik wil er namelijk gordels inzetten maar ik weet niet hoe...
pi_94365795
Ja, heb ik :)
Volgens mij, ik check zo even

Wilde je een foto van de gordels?

Maar voorop is veel gezelliger O+ Als ik alleen met Leandertje wegga zit hij ook nog voorop.
  zondag 20 maart 2011 @ 09:04:12 #82
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94365861
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 08:53 schreef freecell het volgende:
Ja, heb ik :)
Volgens mij, ik check zo even

Wilde je een foto van de gordels?

Maar voorop is veel gezelliger O+ Als ik alleen met Leandertje wegga zit hij ook nog voorop.
ik wil weten hoe ze bovenaan/achterop vastzitten.
Hij gaat gewoon voorop maar ik wil die gordeltjes er vast op hebben. Voor als ik Thomas meeneem ;)
  Moderator zondag 20 maart 2011 @ 09:07:28 #83
5428 crew  miss_sly
pi_94365881
Asy, wat een vreselijk zware nacht, en niet voor het eerst. Zo vervelend voor je :*

Fijn dat hij is opgeknapt Free, ook al snap je er niets van.

Vlindur, klinkt gezellig O+

twinkly ook al zo'n zware nacht. Vermoeiend :*

Lastig is hier op het moment niet het goede woord. Ze kan echt onuitstaanbaar moeilijk zijn en ik ben echt aan het zoeken hoe daarmee om te gaan. Komt goed, maar het is wel even moeilijk.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 20 maart 2011 @ 09:09:02 #84
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94365896
miss_sly, hier helpt negeren echt wonderwel goed. Dus dat probeer ik ook veel te doen (mits mogelijk natuurlijk).
  Moderator zondag 20 maart 2011 @ 09:11:04 #85
5428 crew  miss_sly
pi_94365918
Dat deed ik ook altijd, maar ik kondigde het wel aan en zei erbij waarom, maar dat is nogal lastig met een hard huilend kind. Dus nu (advies gekregen O+ ) ga ik wel zeggen dat ik dat ga doen, maar ook alleen dat: ik kijk niet naar je, of ik luister niet naar je. Later kan ik altijd nog uitleggen waarom ;)
  zondag 20 maart 2011 @ 09:13:21 #86
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94365932
nou dat dus.
Ik zeg gewoon niks en kijk ook niet (ja stiekem wel). Meestal is de lol er dan snel vanaf.
Maar goed, Harry is natuurlijk wel iets jonger dan Senna...
  Moderator zondag 20 maart 2011 @ 09:13:57 #87
5428 crew  miss_sly
pi_94365939
Precies en wat je zegt dat werkte tot voor kort ook prima, maar ze is wel wat ouder en wijzeer aan het worden. Komt goed, we werken er aan :)
pi_94365945
Die gordeltjes zitten vrij ingewikkeld :D
Ik wilde een foto maken, maar de schuur is te donker.

Komt later! :)
  zondag 20 maart 2011 @ 09:15:25 #89
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94365956
quote:
3s.gif Op zondag 20 maart 2011 09:14 schreef freecell het volgende:
Die gordeltjes zitten vrij ingewikkeld :D
Ik wilde een foto maken, maar de schuur is te donker.

Komt later! :)
Fijn, dank je!
Ik ga mijn melk wegzetten en was ophangen in de zon O+
Daarna zal Harry wel weer het bed in 'moeten' omdat ie zo moe is...
  zondag 20 maart 2011 @ 09:25:40 #90
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_94366052
Goeiemorgen! Het zonnetje lacht, de lucht is blauw!! Maar geen teletubbies te zien!

:* voor de slecht geslapen hebbende kinders en moeders/vaders.

Hier een wat onrustige nacht. Over het algemeen slaapt Tirza altijd goed. Ze heeft de hele nacht wat liggen jengelen (in haar slaap) soms wakker. Ik heb dan het geluk dat D. veel lichter slaapt en dus eerder wakker is. :z Er zit er weer ergens een kies door te komen, dus we weten iig waarom ze moeilijker doet met slapen. En eten/drinken. En ja, het kwijl loopt er in stralen uit, ook dat maakt het hele verhaal overduidelijk!

Oh het is lekker weer! Het gras is nog wel bevroren, maar het zonnetje schijnt!! Straks lekker een stukje fietsen! :) Ik denk dat we richting de ijsboerderij gaan! :9~ Ga je toevallig ook een stukje fietsen Asy?! O-)
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  zondag 20 maart 2011 @ 09:41:58 #91
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_94366219
mornings ;)

ahhh Asy wat balen dat Harry zo slecht slaapt joh! kan me voorstellen dat je soms echt ff op bent... :*

ff in het algemeen alle mama's met slaaptekort, lastige kinderbuien, doorkomende tandjes en kiesjes-leed en algehele oververmoeidheid een heeeeeeel dikke hart onder de riem :*
(en ook al slaapt mijn dreumes helemaal niet slecht, dat in en in moe zijn herken is jammer genoeg wel veel te goed).
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_94366336
Miss, zijn het denk je een soort peuterbuien al? Het enige dat ik kan zeggen is dat S ze ook vrij vroeg had al , maar dat ze er wel snel doorheen was ook. Het grootste deel van haar peutertijd gaat nu heel makkelijk. Ze is nog geen drie (en dus nog heel lang een peuter), maar ik kan me al nauwelijks meer herinneren hoe het was met die buien.
  Moderator zondag 20 maart 2011 @ 09:55:00 #93
5428 crew  miss_sly
pi_94366391
Ow groofs, daar teken ik voor! Ik weet natuurlijk niet of het peuterbuien zijn, maar het lijkt er wel op. Zijn het dat niet, dan wil ik niet weten wat ons nog boven het hoofd hangt :')
pi_94366442
Ik heb hier voor mijn zoon de eerste 'strafmaatregel' ingevoerd :') en het werkt als een tierelier.

Steeds als ik (of S) muziek (televisie, wasmachine, etc) aanzette, was zijn enige doel nog maar om alles weer uit te zetten. 30 keer weghalen en toespreken leverde alleen maar frustratie bij mijn dochter op (die dus niet rustig muziek kon luisteren meer) en een über-geamuseerde zoon op. Hij bleef maar terugkeren, afleiden had totaal geen zn. Nu zet ik hem even in zijn stoel (in een tuigje, anders klimt hij daar weer uit) en als hij na een minuut gaat mopperen mag hij er weer uit en doet hij het gewoon niet meer. :o ^O^

[ Bericht 9% gewijzigd door groofskendezoveelste op 20-03-2011 10:27:23 ]
  zondag 20 maart 2011 @ 10:18:59 #95
100412 mefke79
komt goed!
pi_94366740
:W
Wij leven ook nog...Ik werd gisterenochtend nogal brak wakker (mijn bekken leek doormidden) en toen kwam er vanuit de kamer van Driekus de mededeling: hij heeft gespuugd. Dus mezelf uit bed gesleept en alles schoongemaakt enzo. Driekus zelf leek er geen last van te hebben, die heeft er waarschijnlijk uren in liggen slapen.
Eten gaat op zich prima, spugen heeft ie niet meer gedaan, maar vanochtend was er toch een wel dunne luier. Dus nu moet ie eerst van mij ORS drinken...en hij weigert. Loop ik hier te roepen dat ie het zo wegklokt...zelf vermoed ik dat ie gewoon niet ziek genoeg is.

Asy, ik heb geen bobike zitje dus ik kan je niet helpen. Wel leuk, een nieuwe fiets!

Miss, peuterbuien zou natuurlijk gewoon kunnen, waarom niet?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zondag 20 maart 2011 @ 10:21:34 #96
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94366780
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 09:25 schreef Elmo76 het volgende:
Oh het is lekker weer! Het gras is nog wel bevroren, maar het zonnetje schijnt!! Straks lekker een stukje fietsen! :) Ik denk dat we richting de ijsboerderij gaan! :9~ Ga je toevallig ook een stukje fietsen Asy?! O-)
Ja ik wilde wel gaan fietsen, maar Harry wil (nog) niet slapen, dus een tijd afspreken is voor mij nu nog erg moeilijk. Hoe laat gaan jullie?
valt het op dat ik zin heb in ijs en er even tussenuit wil?
  zondag 20 maart 2011 @ 10:29:40 #97
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_94366928
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 10:21 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ja ik wilde wel gaan fietsen, maar Harry wil (nog) niet slapen, dus een tijd afspreken is voor mij nu nog erg moeilijk. Hoe laat gaan jullie?
valt het op dat ik zin heb in ijs en er even tussenuit wil?
Tirza heeft een beetje last van jengeleritis en die moet zometeen ook nog naar bed. Er is niet echt een pijl op te trekken hoe lang ze slaapt (vrijdag een half uur, gisteren 3 uur) dus tijd afspreken gaat vanaf onze kant ook niet lukken.
En ik snap er niks van dat je zin hebt in ijs! en dat je er ff tussenuit wil. :*
We bellen wel als we zo ongeveer gaan, goed?!

Mefke, beterschap voor je mannetje! Gelukkig heeft 'ie er zelf niet al te veel last van!
En doe je zelf een beetje rustig aan! :*

[ Bericht 9% gewijzigd door Elmo76 op 20-03-2011 10:36:04 ]
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  zondag 20 maart 2011 @ 11:02:50 #98
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94367537
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 10:29 schreef Elmo76 het volgende:

[..]

Tirza heeft een beetje last van jengeleritis en die moet zometeen ook nog naar bed. Er is niet echt een pijl op te trekken hoe lang ze slaapt (vrijdag een half uur, gisteren 3 uur) dus tijd afspreken gaat vanaf onze kant ook niet lukken.
En ik snap er niks van dat je zin hebt in ijs! en dat je er ff tussenuit wil. :*
We bellen wel als we zo ongeveer gaan, goed?!

Mefke, beterschap voor je mannetje! Gelukkig heeft 'ie er zelf niet al te veel last van!
En doe je zelf een beetje rustig aan! :*
Ja is goed.
Zelfs J wil wel mee op de fiets! :o
Hij is nu met Harry naar de schapen die lammeren hebben. Dan probeer ik hem daarna in bed te krijgen.

mef, beterschap voor je ventje!

Groofs, wat een ondeugd!
pi_94368161
Ik ga dadelijk met mijn duo naar de Mc :o , ook een lekker fietstochtje. En daarna nog even bij een vriendin langs.

Dit wordt de eerste keer frietjes voor R. Ik ben benieuwd.
pi_94368373
Poppejans, hier zijn we ook ineens van de flesjes af. Sinds R ziek was, anderhalve week geleden, wil hij ze niet meer.

Ik vind het wel prima eigenlijk. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')