Ik ben in de veronderstelling dat ik alleen maar jongetjes kan maken, maar volgens McLaura wordt het een meisjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
ahhhh Wickie, Freecell en Karin, allemaal een dikke
![]()
ik ben vandaag met mijn dreumes, en mijn zus met dr 3 kids op stap geweest. Was zoooo leuk!!! maar nu natuurlijk helemaal gevloerd haha/
Gelukkig is het weekend en kan ik morgen bijslapen!!! hard aan toe hoor....
(poeeeeh zwanger zijn met een ondernemende dreumes is hard werken hoor![]()
)
heyhey Vlindurtje; heb jij een voorgevoel wat Rienk krijgt? een broertje of een zusje?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:32 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik zeg het gewoon nog een keertje hoor...
R heeft twee stapjes los gezet. En ik vind hem echt een waaghals, want ik kan niet zeggen dat hij nou al heel stabiel loopt aan mijn handen
. Hij vond het zelf ook geweldig, want hij keek meteen naar mij.
dan moet je maar eens snel in het filmpjestopic kijken dan!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:49 schreef Claudia_x het volgende:
Oh en simmu, ik vind het altijd heerlijk om te lezen hoe dol die van jou op elkaar zijn!
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:37 schreef Asyniur het volgende:
mef, ik weet niet of het komt omdat het zijn speelgoed is of omdat een ander kindje het had.
Hier zie ik het ook wel eens bij Tirza of Thomas en Harry. Dan heeft de een iets vast en dan wil de ander het (ook) hebben.
Morgen ga ik kijken voor een moederfiets
Ca.ra lacht mij uit. Moet ik 2x de windraak zegt zequote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:40 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
dus we gaan echt toeren volgende week!!
Mooi, hopelijk kan Menzis iets regelenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:35 schreef wickie het volgende:
We hebben gebeld, ze gaan kijken bij de Menzis en we krijgen begin volgende week bericht.
BJ dat klinkt als een hele leuke dag waarvan je goed en lang zal slapen
Ivan![]()
![]()
We hebben net ontdekt dat Mette noodles geweldig vindt, dat was een grappig gezicht.
Hihiquote:
Werkt uitstekend! Alleen daarna is het wel vet door de olie in de doekjesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:33 schreef simmu het volgende:
om meuk van die dingen van tafeltjes/vloeren/dingen af te halen: snoetendoekjes
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 08:46 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ja, kan ik met Thomas én Harry fietsen!
Dat denk ik ook!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:30 schreef wickie het volgende:
BJ, ik denk dat je een jongetje krijgt.
Vlindur ik denk ook dat jij nog een jongetje krijgt.
Ja, Sorboo en man hadden een hotel geboekt omdat Isabeau bij haar zus zou slapen. Maar toen bleek zuslief examens te hebben en Sorboo geen annuleringsverzekering. Dus vroeg ze of ze hier dan een nachtje mocht slapen. Nou, tuurlijk!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:47 schreef Claudia_x het volgende:
Wauw, Groofsken!Nu er bovenop zitten met de camera.
![]()
Vlindur, krijg je Isabeau dan te logeren? En ik denk dat Rienk een broertje krijgt! Wat gaan jullie trouwens met de kamerindeling doen voor nr. 2?
Wickie, duimen dus!
Ik vind het zo bizar hoeveel Ivan begrijpt. Dat hij dingen die regelmatig terugkeren begrijpt (jas pakken, schoenen aantrekken, muziek aandoen voor Lena) is inmiddels vrij normaal. Maar ik kan ook dingen aan hem vragen die hij niet eerder gehoord heeft, bijvoorbeeld "Kun je het dekseltje even pakken?" En dan pakt hij dus gewoon het dekseltje!
En afgelopen nacht besloot hij dit te combinerenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:05 schreef Asyniur het volgende:
Het slaapt inmiddels. Deze week is het echt klote met slapen. Óf hij is de hele avond aan het sodemieteren óf de hele nacht (zoals vannacht dus, elk uur zo'n beetje).
Ik voel 2 enorme bulten in zijn linkerboven- en onderkaak, ergens ter hoogte van de 1e kiezen dus wellicht dat die het probleem zijn. Heb hem maar weer een zetpil gegeven en dentinox gesmeerd...
quote:Op zondag 20 maart 2011 08:48 schreef freecell het volgende:
Nooooh Asy
Balen zeg, daar wordt je echt veel en veel te gaar van...
ik wil weten hoe ze bovenaan/achterop vastzitten.quote:Op zondag 20 maart 2011 08:53 schreef freecell het volgende:
Ja, heb ik
Volgens mij, ik check zo even
Wilde je een foto van de gordels?
Maar voorop is veel gezelligerAls ik alleen met Leandertje wegga zit hij ook nog voorop.
Fijn, dank je!quote:Op zondag 20 maart 2011 09:14 schreef freecell het volgende:
Die gordeltjes zitten vrij ingewikkeld
Ik wilde een foto maken, maar de schuur is te donker.
Komt later!
Ja ik wilde wel gaan fietsen, maar Harry wil (nog) niet slapen, dus een tijd afspreken is voor mij nu nog erg moeilijk. Hoe laat gaan jullie?quote:Op zondag 20 maart 2011 09:25 schreef Elmo76 het volgende:
Oh het is lekker weer! Het gras is nog wel bevroren, maar het zonnetje schijnt!! Straks lekker een stukje fietsen!Ik denk dat we richting de ijsboerderij gaan!
Ga je toevallig ook een stukje fietsen Asy?!
Tirza heeft een beetje last van jengeleritis en die moet zometeen ook nog naar bed. Er is niet echt een pijl op te trekken hoe lang ze slaapt (vrijdag een half uur, gisteren 3 uur) dus tijd afspreken gaat vanaf onze kant ook niet lukken.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:21 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ja ik wilde wel gaan fietsen, maar Harry wil (nog) niet slapen, dus een tijd afspreken is voor mij nu nog erg moeilijk. Hoe laat gaan jullie?
valt het op dat ik zin heb in ijs en er even tussenuit wil?
Ja is goed.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:29 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Tirza heeft een beetje last van jengeleritis en die moet zometeen ook nog naar bed. Er is niet echt een pijl op te trekken hoe lang ze slaapt (vrijdag een half uur, gisteren 3 uur) dus tijd afspreken gaat vanaf onze kant ook niet lukken.
En ik snap er niks van dat je zin hebt in ijs! en dat je er ff tussenuit wil.![]()
We bellen wel als we zo ongeveer gaan, goed?!
Mefke, beterschap voor je mannetje! Gelukkig heeft 'ie er zelf niet al te veel last van!
En doe je zelf een beetje rustig aan!![]()
Ik ook! Maar vind het ook wel een beetje ''gek'' zo ineens! Zn fles was echt zn lust en zn leven zo ongeveer hahaquote:Op zondag 20 maart 2011 11:37 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Poppejans, hier zijn we ook ineens van de flesjes af. Sinds R ziek was, anderhalve week geleden, wil hij ze niet meer.
Ik vind het wel prima eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |