abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94310191
R knappe knul! *O* Wooohoo! *O*
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  vrijdag 18 maart 2011 @ 21:17:02 #27
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_94310439
Oh Groof, wat tof! Ik moet altijd weer even terugdenken aan Thomas' eerste stapjes als ik iemand hoor vertellen over eerste keer los lopen. Ik was een grote glimmende bal van trotsigheid vanbinnen.

Thomas heeft vanavond heerlijk gegeten, zijn bordje was echt helemaal leeg. Zelfs alle aubergine ging schoon op. Dat doet mijn moederhart weer goed! Hij heeft toch een aantal dagen slecht gegeten deze week, met de doorkomende hoektanden, dus dit compenseert weer wat.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_94311311
BJ, ik denk dat je een jongetje krijgt.
Vlindur ik denk ook dat jij nog een jongetje krijgt.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  vrijdag 18 maart 2011 @ 21:31:32 #29
100412 mefke79
komt goed!
pi_94311386
*O* *O* voor de stapjes van R. Lekkere waaghals, waarom zou je ook eerst iets echt moeten kunnen voor je het doet. Dat die van ons nou zo'n zekere tienus is...

Wij hebben vandaag maar eens uitgeslapen tot kwart over tien. En toen hebben we em wakker gemaakt (sorry...). Vanmiddag even Eindhoven in geweest en toen heeft meneer zo maar in zo'n auto en helikopter gezeten die gaan bewegen als je er geld in gooit. Ik vraag me nog af wie er meer genoot, de kleine man of mijn grote man....
Maar goed, daardoor heeft ie dus geen middagslaapje gedaan en omdat opa en oma maar bleven hangen, was het uiteindelijk best laat met eten. Dus...peuterprutje klaar gezet. En opgegeten. En daar nog een broodje achteraan. En toen nog een twee rostirondjes. Goh..honger.

Wat ik me trouwens afvroeg. Kan het zijn dat ze ongeveer rond deze tijd doorkregen dat dingen van hen zijn? Het buurjongetje was hier en wilde ook wel even op Driekus zijn fiets. Hij ging er af, meteen Driekus erop. En dat spelletje herhaalde zich met werkelijk alles in de kamer. Alsof ie echt wilde bewijzen dat het eigenlijk zijn speelgoed was ofzo. Of zie ik er nu te veel in? :@
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 18 maart 2011 @ 21:37:00 #30
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94311735
mef, ik weet niet of het komt omdat het zijn speelgoed is of omdat een ander kindje het had.
Hier zie ik het ook wel eens bij Tirza of Thomas en Harry. Dan heeft de een iets vast en dan wil de ander het (ook) hebben.

Morgen ga ik kijken voor een moederfiets O+
  vrijdag 18 maart 2011 @ 21:40:21 #31
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_94311954
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 21:37 schreef Asyniur het volgende:
mef, ik weet niet of het komt omdat het zijn speelgoed is of omdat een ander kindje het had.
Hier zie ik het ook wel eens bij Tirza of Thomas en Harry. Dan heeft de een iets vast en dan wil de ander het (ook) hebben.

Morgen ga ik kijken voor een moederfiets O+
*O* dus we gaan echt toeren volgende week!!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  vrijdag 18 maart 2011 @ 21:42:22 #32
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94312108
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 21:40 schreef Elmo76 het volgende:

[..]

*O* dus we gaan echt toeren volgende week!!
Ca.ra lacht mij uit. Moet ik 2x de windraak zegt ze :'(
we kunnen ook bij de ijsboer afspreken zei ik :D

Maar goed, eerst morgen maar eens afwachten :Y
  vrijdag 18 maart 2011 @ 21:58:59 #33
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_94313215
Hihihi. volgens mij is het best wel niet grappig, die windraak. Anders fiets je er omheen ;) Rondje Puth en Geleen :P Ga je kijken voor een nieuw-nieuwe fiets of een tweedehands-nieuwe?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 22:01:11 #34
100412 mefke79
komt goed!
pi_94313371
asy, al enig idee welke je wilt hebben? Ik vond ze zo stom en nou heb ik er zelf 1 en ik ben er zoooo blij mee. En sowieso, makkelijk joh, als je weer zwanger bent. Ik pas er gewoon nog tussen met buik.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 22:11:49 #35
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94314058
Ik ga kijken voor een tweedehandse-nieuwe ;)
omg, rondje puth-geleen-sittard :X
mef, het is een Gazelle met 2 zitjes erbij. Gewoon op fietsafstand van hier O+
  vrijdag 18 maart 2011 @ 22:20:21 #36
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_94314553
2 zitjes... had je plannen? ;)
  vrijdag 18 maart 2011 @ 22:28:57 #37
100412 mefke79
komt goed!
pi_94315008
Asy, de bloom! Welke kleur?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 19 maart 2011 @ 00:01:50 #38
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_94319300
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 18:35 schreef wickie het volgende:
We hebben gebeld, ze gaan kijken bij de Menzis en we krijgen begin volgende week bericht.

BJ dat klinkt als een hele leuke dag waarvan je goed en lang zal slapen :D

Ivan O+ O+

We hebben net ontdekt dat Mette noodles geweldig vindt, dat was een grappig gezicht.
Mooi, hopelijk kan Menzis iets regelen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_94325025
R wat goed! *O*

Fiets ze dames!!!
Fake it till you make it...
pi_94325052
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 22:20 schreef Ca.ra het volgende:
Hihi :D

Gisteren om 23:30 hadden we Florian min of meer stil (oef) Hij wordt nu net weer wakker. Ik ben eigenlijk allang blij dat hij 's nachts nog wel slaapt.
pi_94325060
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 20:33 schreef simmu het volgende:
om meuk van die dingen van tafeltjes/vloeren/dingen af te halen: snoetendoekjes :P
Werkt uitstekend! Alleen daarna is het wel vet door de olie in de doekjes :D

Groof: zelf stapjes doen is zóóó leuk hè? O+ Dan ineens zie je hem zomaar gáán :o
En wat mij verbaasde: ik was de tweede keer weer net zo trots O+
  zaterdag 19 maart 2011 @ 08:46:17 #42
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94325374
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 22:20 schreef Ca.ra het volgende:
Ja, kan ik met Thomas én Harry fietsen! *O*
pi_94325519
quote:
16s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 08:46 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ja, kan ik met Thomas én Harry fietsen! *O*
:D!

*O* Jaaaa, stoere R zet zijn eerste stapjes!! *O*

Pff, Niels slaapt de laatste weken zo slecht :O . Ik ben benieuwd of er weer een kies of tand aan zit te komen.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_94325520
Ghehe :D

Dreumesje hier is nog steedsziek... Met 39,2 uit bed gevist. Is wel vrolijk trouwens.
Hij gaat vaslt wel weer 's avonds slapen als hij weer beter is. Ooit. Hoop ik!
Hij is trouwens niet echt vervelend oid, wij kijken 's avonds vaak een serie (momenteel Voyager :@ )en dan horen we gehuil, even kijken of troosten wil (momenteel niet, meestal wel) dan naar beneden. hij erbij op de bank, alledrie onder een dekentje en dan wijst hij naar de tv: 'uit?' ja, die is even op pauze! En dan doen we hem weer aan en kijken met z'n drieën verder :D
pi_94325568
:D Florian weet wel wat leuk is! Niets mis met Voyager O+ *jeugdsentiment*
Beterschap :* gelukkig is hij wel vrolijk!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_94325659
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 21:30 schreef wickie het volgende:
BJ, ik denk dat je een jongetje krijgt.
Vlindur ik denk ook dat jij nog een jongetje krijgt.
Dat denk ik ook!

Waaah R. zet zn eerste stapjes O+ *O* *O* *O* gaaf dat hij meteen naar jou keek! Dan weet hij dat hij iets heel knaps deed hihi

Alvast veel fietsplezier Asy!

Beterschap Florian! Je schreef het zelf laatst ook al Freecell; wat is hij ontzettend vaak ziek! Zielig hoor.Fijn dat hij wel vrolijk is

:O Twinkly met een rotnacht. Hopelijk kun je vanmiddag zelf ook even lekker gaan liggen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_94325878
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 20:47 schreef Claudia_x het volgende:
Wauw, Groofsken! *O* Nu er bovenop zitten met de camera. :7

Vlindur, krijg je Isabeau dan te logeren? En ik denk dat Rienk een broertje krijgt! Wat gaan jullie trouwens met de kamerindeling doen voor nr. 2?

Wickie, duimen dus!

Ik vind het zo bizar hoeveel Ivan begrijpt. Dat hij dingen die regelmatig terugkeren begrijpt (jas pakken, schoenen aantrekken, muziek aandoen voor Lena) is inmiddels vrij normaal. Maar ik kan ook dingen aan hem vragen die hij niet eerder gehoord heeft, bijvoorbeeld "Kun je het dekseltje even pakken?" En dan pakt hij dus gewoon het dekseltje! :o
Ja, Sorboo en man hadden een hotel geboekt omdat Isabeau bij haar zus zou slapen. Maar toen bleek zuslief examens te hebben en Sorboo geen annuleringsverzekering. Dus vroeg ze of ze hier dan een nachtje mocht slapen. Nou, tuurlijk! O+

B2 komt op het kantoor. J. zijn computer en zooi gaat of naar beneden of naar zolder, maar daar is geen kachel. Dus we moeten even goed bedenken hoe en wat. Theoretisch is hij 5 dagen náár het werk, maar soms zoals nu (hij zit nog steeds met zn knie thuis) werkt hij thuis. En ik kan me voorstellen dat hij liever niet beneden zit. Maar we hebben nog 7.5 maanden ;)

Kantoor en kantoor

Ik hoop op betere nachten Twinks!

We gaan er vandoor. Dag :W
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator zaterdag 19 maart 2011 @ 10:21:04 #48
5428 crew  miss_sly
pi_94326451
Mijn dochter is nogal opportunistisch :')
Ze hangt momenteel erg aan mij, ik moet haar de hele tijd tillen, aan de hand word ik meegevoerd om waar dan ook heen te lopen, ze wil de hele tijd op schoot en als schaap al die dingen wil doen, is het niet goed. Dan begint ze heel hard te huilen terwijl ze 'mama mama mama tillen" roept.
Net zei schaap tegen Senna (die bij mij op schoot zat): "Ga je mee met papa naar Artis?"
Meteen stak ze haar handjes uit, wilde op zijn arm zitten en begon fanatiek tegen me te zwaaien: "tot staks mama" :D

Ze zijn nu even samen naar Artis. Even papa en Senna tijd en even tijd voor zichzelf voor mama O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 19 maart 2011 @ 11:55:46 #49
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94328761
Senna :D

Twinkly, ik kan je de hand schudden... :{

Florian ook weer ziek. Beterschap knul! Free, succes! Trouwens, gefeliciteerd met je kerel! w/

En jaaaaaaaaaa, ik heb een moederfiets! *O*
maar waarom heb je áltijd wind tegen als je op de fiets bent?
pi_94331043
R zet zijn eerste stapjes. Goed zo kerel!

Asy heeft een moederfiets (ikke jaloers is) *O*

Aah, Florian ziekjes, maar gelukkig wel vrolijk. Hopelijk voelt hij zich snel weer beter!
(van harte met je man, was vandaag toch? En veel plezier!).

Mart is weer helemaal beter hoor! En doet weer ineens veel meer dan voorheen.
Is zojuist zelf de trap op gelopen. Heeft 3 boterhammen op al vandaag, aardbeien en appel!
We hebben gewandeld zonder kinderwagen erbij, en ook nog een stuk gefiets!
Heerlijk genieten zo!

Hij begrijpt ook heel goed wat je zegt. Breng je dit even naar papa, actie: daar gaat gaat mart met tijdschrift of wat dan ook naar zijn vader om het te geven. Luiers in de prullenbak gooien! Echt hij gaat zo hard ineens. Genieten hoor! Maar soms ook ;( Het gaat zo snel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')