quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:37 schreef Asyniur het volgende:
mef, ik weet niet of het komt omdat het zijn speelgoed is of omdat een ander kindje het had.
Hier zie ik het ook wel eens bij Tirza of Thomas en Harry. Dan heeft de een iets vast en dan wil de ander het (ook) hebben.
Morgen ga ik kijken voor een moederfiets
Ca.ra lacht mij uit. Moet ik 2x de windraak zegt zequote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:40 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
dus we gaan echt toeren volgende week!!
Mooi, hopelijk kan Menzis iets regelenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:35 schreef wickie het volgende:
We hebben gebeld, ze gaan kijken bij de Menzis en we krijgen begin volgende week bericht.
BJ dat klinkt als een hele leuke dag waarvan je goed en lang zal slapen
Ivan![]()
![]()
We hebben net ontdekt dat Mette noodles geweldig vindt, dat was een grappig gezicht.
Hihiquote:
Werkt uitstekend! Alleen daarna is het wel vet door de olie in de doekjesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:33 schreef simmu het volgende:
om meuk van die dingen van tafeltjes/vloeren/dingen af te halen: snoetendoekjes
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 08:46 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ja, kan ik met Thomas én Harry fietsen!
Dat denk ik ook!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:30 schreef wickie het volgende:
BJ, ik denk dat je een jongetje krijgt.
Vlindur ik denk ook dat jij nog een jongetje krijgt.
Ja, Sorboo en man hadden een hotel geboekt omdat Isabeau bij haar zus zou slapen. Maar toen bleek zuslief examens te hebben en Sorboo geen annuleringsverzekering. Dus vroeg ze of ze hier dan een nachtje mocht slapen. Nou, tuurlijk!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:47 schreef Claudia_x het volgende:
Wauw, Groofsken!Nu er bovenop zitten met de camera.
![]()
Vlindur, krijg je Isabeau dan te logeren? En ik denk dat Rienk een broertje krijgt! Wat gaan jullie trouwens met de kamerindeling doen voor nr. 2?
Wickie, duimen dus!
Ik vind het zo bizar hoeveel Ivan begrijpt. Dat hij dingen die regelmatig terugkeren begrijpt (jas pakken, schoenen aantrekken, muziek aandoen voor Lena) is inmiddels vrij normaal. Maar ik kan ook dingen aan hem vragen die hij niet eerder gehoord heeft, bijvoorbeeld "Kun je het dekseltje even pakken?" En dan pakt hij dus gewoon het dekseltje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |