Ze noemt zichzelf "lielie"? Wat ontzettend schattig!quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:37 schreef huuphuup het volgende:
Ze gaat hard qua ontwikkeling. Praten gaat in sneltempo steeds duidelijker "lielie sjitte" en dan zo met het handje op haar stoeltje tikken om aan te geven dat ze gaat zitten![]()
Dat vind ik juist niet. Ineens is mijn hele middag weg als hij goed slaapt. Toen hij nog op 2 slaapjes zat had ik meer mogelijkheden om de deur uit te gaan, en als 1 slaapje niet helemaal goed ging (bijvoorbeeld omdat we onderweg waren) dan was er altijd nog het 2e slaapje.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:03 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Incantrix, wel fijn dat hij over is naar 1 slaap of niet? Ik vind dat dat net wat meer vrijheid geeft weer. Je kunt in ieder geval sochtends dingetjes doen....heerlijk!
Kan ik me goed voorstellen, hoor! Ivan had best vaak één lange slaap en dat was heerlijk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:19 schreef wickie het volgende:
En die lange slaap geeft mij nu wel de rust die ik soms (vanwege de zwangerschap) wel echt even nodig heb.
och, na 20 minuutjes brullen zijnerzijds en heen en weer naar boven mijnerzijds schikt hij zich in zijn lotquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:55 schreef miss_sly het volgende:
fijn inca dat je zo'n goede dag hebt gehad!
Arme Ravi, helaas is het leren van die dingen soms een pijnlijk proces. Wat vervelend dat hij niet wil slapen; slaapt hij inmiddels wel?
Ja, ik vind 3 dagen op een week van 9 uur tot 23 uur nu wel erg lang. Vond ik die variatie vroeger heerlijk, af en toe veel vrije tijd en dan vaak van die lange dagen. Stressen tegen een deadline aan. Vind ik er nu geen kont aan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:49 schreef Claudia_x het volgende:
Vind je het moeilijk om nu van die lange dagen te maken, oeke?
Ik betrapte mezelf vandaag op het gevoel dat ik er wel weer naar uitkijk om Ivan te missen. (Hij was een dagje bij opa en oma, voor het eerste sinds een aardige tijd.)
Is dat ook iets wat je serieus zou overwegen, een andersoortige baan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:57 schreef oeke het volgende:
Nouja, ik voel nu wel het dilemma van kind en werk combineren. En dan wil ik eigenlijk ineens een duidelijke baan. Met een begin en een eindtijd. In plaats van die eigen verantwoordelijkheid.
Goed, ik zit er duidelijk een beetje mee. Ik vind het zoeken.
ah check. Hier regelmatig van alles in de wasmand ook. En haar fietsje heeft een bakje achterop daar zit ook altijd van alles in. En sleufjes en dergelijke zijn zwaar favoriet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:57 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb pas een paar vorken gevonden in de wasmand.En ik vind er ook regelmatig luiers van Lena in terug (gebruikt en ongebruikt
).
Nee, eerlijk gezegd niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:00 schreef Claudia_x het volgende:
Is dat ook iets wat je serieus zou overwegen, een andersoortige baan?
Ja, baalt hij ervan? En wil hij een vaste baan zoeken?quote:Mijn lief is gaan balen van zijn freelanceschap, vooral omdat we nu kinderen hebben. Op heel veel manieren is het ideaal, maar het is ook onzeker en onregelmatig werk.
Nou ja, het komt erop neer dat freelancen betekent dat je jezelf van opdrachten moet verzekeren. Vooralsnog kwamen die steeds aanwaaien (ook bij mij toen ik freelancer was), maar op magere momenten moet je daar actiever in worden en dat was niks voor mij en is ook niks voor m'n lief.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:34 schreef wickie het volgende:
Begrijpbaar, maar was wel benieuwd, vind het vraagstuk freelancen of baan altijd erg interessant.
Dank je!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:41 schreef huuphuup het volgende:
Freecell, ctrl + shift voor je toetsenbord. Adem in, adem uit![]()
Lastig ja
Dat klinkt bekendquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:58 schreef mefke79 het volgende:
Trix werkt prima ja...alleen is het te weinig voor driekus. Dus dan moet er nog wat achteraan. En vroeger konden we het prima uitstellen met soepstengels, maar dat pikt ie niet meer.
Ja, dat hoop ik ookquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:10 schreef Brighteyes het volgende:
Boodschappen kan toch ook vanavond? Ligt het spul op bed, lekker rustig!
Aaaah, zielig! En inderdaad briljant getimedquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:52 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hier ook een ziekenboeg. Meike ziek opgehaald van school, en Lars is de hele morgen al aan het huilen, dus die ligt incl zetpil in bed nu.
En slaapt.
Ik denk dat hij last van dookomende tanden/kiezen heeft.
Lekkere timing, morgen moeten ze op de foto met neefjes en nichtjes....
Ik ben net met Florian naar de PSZ op en neer gelopen en dat was geloof ik wel genoeg voor hem. Het ventje heeft 39,5 dan ga ik er niet complete borrelboodschappen mee doenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:40 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Free, ik heb gewoon met mijn zieke kinderen boodschappen gedaan. Ging echt prima. Even eruit is best lekker, ook als je ziek bent.
Aoraki, die blauwe tongquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:32 schreef Aoraki het volgende:
Wickie, ik schrok wel van je bericht. Hoe ben je doorverwezen dan? Mette praat dus nog niet, maar verstaat ze je wel, en begrijpt ze het dan? (ik vraag dit allemaal omdat we met Thomas misschien ook in hetzelfde schuitje zitten...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |